Hirdetés

2022. július 6., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Cifu


Cifu
nagyúr

Köszi szépen a bemutatót! :)
Tényleg nem találkozik vele az ember hazai utakon, és szép autó nagyon.

Viszont kelhetett némi bátorság, hogy a Theta II. motoros autót bevállalj, gondolom ismered a [HMA Theta II. motor-meghibásodás miatti megállapodási oldalt]. Meg a hasonlókat, még a [Wikipédián is elég sokat írnak róla].

A lényeg, hogy a 2011-2019 közötti 2.0 és 2.4 literes Theta II. motorok elég komoly tervezési / kivitelezési problémától szenvedtek, és a gyártó(k) Észak-Amerikai képviselete pedig 2015-ben az NHTSA nyomására kezdte el a visszahívási akciót, miközben pár vitatható döntést hoztak.

Többek között az ilyennel szerelt Sonata-kra a gyártó egy bírósági ügy miatt (amit a megkárosított vásárlókat képviselő ügyvédek nyújtottak be) vállalta, hogy élettartam garanciát vállal, amennyiben a tulajdonos (USA vagy Kanada területén) a kiértesítéstől számított 60 napon belül egy un. [Kopogás Szenzor Érzékelő Szoftver] telepít fel az autóra (ami a gyanús jelekre visszafogja a motor teljesítményét, hogy azért haza tudj bicegni vele), illetve átvizsgálják.

Amennyiben az autót megfelelően karbantartották, akkor a 200 000 km és a vásárlástól számított 8 éven belül a gyártó vállalja a motor ingyenes cseréjét, illetve ezen túl az autó visszavásárlását. A cég vállalja továbbá, hogy a korábbi motormeghibásodások miatti szervizköltségeket bizonyos szintig ellentételezi, illetve az autó rossz hírneve miatt az eladott autó után egy utólagos kompenzációt fizet. Viszont értelemszerűen csak Észak-Amerikában...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#2) Somatom


Somatom
addikt
LOGOUT blog

Grat! Jópofa verda. Az elhúzható napfénytető az egyik legfontosabb extra. Beülsz középre, a csaj az öledben, kidugja a fejét, vállát és a két karjával támaszt a tetőn. Nagy királyság! :)

Samsung Note 9 (8/512) Android 9, Tab S7+ 5G

(#3) bacsis válasza Cifu (#1) üzenetére


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

Nem, ez kimaradt :B azt írják hogy 2015-en volt vissza hívás.. az autó 2016-ban került Magyarországra. Hátha ez már egy rendbe rakott verzió :)) hát vagy marad a bizakodás :)
Somatom! NE is mondd. a kölök nagyon éli :D

[ Szerkesztve ]

(#4) Cifu válasza bacsis (#3) üzenetére


Cifu
nagyúr

Szigorúan saját vélemény, de lehet nem ártana azért utánajárni, tényleg mi a helyzet a motorral, a visszahívással kapcsolatosan a [VIN számot itt ellenőriztetheted].

[Ajánlott oldal a motortípussal kapcsolatos problémák terén.]

És elnézést, nem akartam a bogarat elültetni a füledben, de azért 'better safe than sorry'...
Sok eseménytelen kilométert a kocsiban! :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#5) plömplöm


plömplöm
őstag

"Az elején a króm hűtőrács már a limited kiadás extrájának számít"

hát, állítólag így nézett ki 2016-ban:

ez meg már egy 2019-es kép:

G4KJ, ide linkel, "The manufacturer did not lay in the engine greater durability. But the main point of that is a dirty cheap price. The average engine life is about 150,000 miles (250,000 km). ", én rákérdeznék a hunyadi magyarországnál, hogy bár usa autó, de hátha van infójuk az adott autóról / motorról.

RÖGZÍTETT ÓRAÁLLÁSOK
Rögzítés dátuma Óraállás
2016.10.10. 23 090
2017.04.11. 33 079
2019.04.16. 68 920
2019.05.03. 109 920
2019.05.03. 109 920
2019.05.03. 109 920
2019.05.03. 103 170
2021.04.07. 82 345
2021.08.23. 85 776

2019-ben az adott valaki nagyon részeg lehetett :)

"Eddigi tulajdonosok száma 5"
ezt tudtad?

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#6) bacsis válasza Cifu (#4) üzenetére


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

Igen, érintett az autó, és igen, nem történt meg a visszahívása... Hát ez ilyen. Az élet megy tovább, nem idegesítem magam rajta :)

(#7) Wiz Khalifa


Wiz Khalifa
addikt

Szép kis autó én a legújabb modellt tudtam megcsodálni élőben, mikor megláttam nem hittem a szememnek annyira szép és annyira nagy böszme nagy dög (ettől a 2012-es kocsitól is hosszabb :D).

Amit a motorteres képen észre vettem hogy a kocsi Amerikában tengerparti kocsi volt ezért ha még nem tetted majd jól nézd át alul mert a ha a zár hídon megjelenik a felületi rozsda akkor a bölcső és hátsó hídon is már erősen elő szokott fordulni. De mivel erős anyag ezért ha foglalkozik vele az ember sose lesz vele baj :)

Ui.: Sok balesetmenteset vele. :R

Smoke some weed nigga!

(#8) Lenry


Lenry
nagyúr
LOGOUT blog (1)

nájsz :R
végre valaki vett valami érdekes autót!

sok esemény és balesetmentes kilométert kívánok vele :R

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9) Postas99


Postas99
senior tag

Számokban is ki tudnád fejezni a fogyasztás értékét?
Amúgy engem inkább a Skoda Superb-re emlékeztet hátulról.
Sok balesetmentest és hiba nélküli motort.

(#10) Szabi® válasza bacsis (#6) üzenetére


Szabi®
őstag

Ezen nem is kell, minden autós beszámoló alatt megjelenik "valaki" aki bizony lexikálisan teljesen felkészülten pingál valamit motormeghibásodásokról, rohadásról, alultervezett kormányműről, kieső kerekekről stb. stb ...
Ha az ő rendszerük szerint kellene autót vennünk akkor még 28-as biciklivel járnánk, mert sajnos minden márka minden típusánál olvasható valami katasztrofális probléma. Grat a vashoz :R

(#11) Somatom válasza Szabi® (#10) üzenetére


Somatom
addikt
LOGOUT blog

Azért ez nem teljesen így van. Sajnos, vannak rosszul sikerült konstrukciók. Pl. a Renault topik gazdija szerelőként huszon éve foglalkozik a márkával. 2.2DCI motort nem vállal, mert olyan betegágy, hogy nem tud érte felelősséget vállalni.

[ Szerkesztve ]

Samsung Note 9 (8/512) Android 9, Tab S7+ 5G

(#12) Szabi® válasza Somatom (#11) üzenetére


Szabi®
őstag

Én amikor az Audi A4-emet vettem, egyből megjelent 3 úriember, az egyik a motorkódra panaszkodott, a másik a benzines rendszert szidta (érthetetlen hogy miért), a harmadik pedig a pd-s motorokat. Volt olyan is, aki azt is megjósolta, hogy ott fog hagyni az autó valahol ...
Én azt mondom, hogy sok esetben ezek a mindenre kiterjedő tudással rendelkező "szakemberek" több kárt tudnak okozni, mint segítséget, már volt olyan is, aki magától a márkától próbált eltántorítani.
Valahogy nekem kicsit olyannak tűnnek ezen topikok lakói, mint a telefonos topikoké. :R
"- Androidot ne vegyé', az sz@r"

(#13) Somatom válasza Szabi® (#12) üzenetére


Somatom
addikt
LOGOUT blog

A netes infók nem számítanak. Autós ember két dolgot tehet. Az olcsóbbik az, hogy a lakóhelyéhez választ autót, a drágább az, hogy az autójához választ lakóhelyet. A lényeg az, hogy a típushoz értő szerelő elérhető közelségben legyen. Az ő véleménye számít. :)

Samsung Note 9 (8/512) Android 9, Tab S7+ 5G

(#14) ncc1701 válasza plömplöm (#5) üzenetére


ncc1701
addikt

Jó sokat tolattak vele. :)

(#15) Cifu válasza Szabi® (#10) üzenetére


Cifu
nagyúr

Feltehetően nem volt még tervezési/gyártási hibás autód, ahol kis utánajárással megúszhattál volna nem kevés idegességet és anyagi veszteséget.
Örülj a szerencsédnek...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#16) VIPowER válasza Cifu (#15) üzenetére


VIPowER
senior tag

Már kapott elég infót mire kell figyelni, csak tartsa is be.
Amúgy grat, pofás autó.

(#17) bacsis válasza Postas99 (#9) üzenetére


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

5,8 liter volt a legjobb értékem, amit ilyen 300-400km-en mértem. Pont ma volt egy tankolásom, a Zasszony használta, kerek 500km-t futott 2 tankolás között 0-25km-es távokkal, és kerek 8literre jött ki. Ilyen "sokat" elég ritkán szoktam mérni. Nagy átlagban 7liter körül jön ki. Eddig 25ezer km-t vertünk az autóba, a tapasztalataimat erre a 25ezer km-re alapozom

(#18) Rick4


Rick4
nagyúr

Nincs benne se kettőstömegű, se turbó, csak egy direktbefecskendezés, amiből eleve következik a szívóoldali szelep kokszolódás, két frankó vvti okoskerék nyúlós lánccal, a motorfelépítésből meg sokminden más is következik, van vele épp elég gond, sajnos egy elég rossz hírű motor ez.
Ugyan mindegy a "netes" vélemény mások szerint, de annyit hozzátennék, hogy amerikai autókkal és alkatrészeikkel foglalkozom 17 éve, ilyet senkinek sem javaslok, pláne a 2015 utániakat....
Neked azért legyen szerencséd vele.

[ Szerkesztve ]

Az életben fontos megőrizni az egyensúlyt. Mert az ember, aki túl sokat akar, kockára teszi, hogy mindent elveszít, viszont aki túl keveset akar az élettől, az talán nem is kap semmit.

(#19) Fr@nkieWilde


Fr@nkieWilde
senior tag

Az autó hogyan került hozzád?
Magyar kereskedő révén?
Ha igen, akkor helyileg honnan?

[ Szerkesztve ]

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

(#20) homerhamm válasza plömplöm (#5) üzenetére


homerhamm
senior tag

Sokat tolattak vele. :))

Üdv: Szabó Lajosné Erzsike.

(#21) futo001 válasza bacsis (#3) üzenetére


futo001
senior tag

Sok balesetmentest, nagyon szép autó.

Cifu
Nem sok típushibával találkoztam, de 1 komoly mégis akadt köztük: Mondeo MK5 kormánya beállt menet közben. Nem tudtam a visszahívásról, nemmis jártam utána a lehetséges hibáknak, tud az ilyesmi komoly lenni valóban. Azóta is megvan, meg jött mellé egy öngyulladásra és láncszakadásra hajlamos BMW. :DDD Sôt nemrég egy TVR is beállt a garázsba, lényegében egy sok éve halmozott, soha nem javított típushiba-gyûjtemény az egész kezdve a motortól az ablakemelôn át a zárakig. De néha nem ez számít. Mondjuk annyira ritkán volt használható, hogy nem maradt sokáig.

[ Szerkesztve ]

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#22) BiP válasza bacsis (#17) üzenetére


BiP
nagyúr

25e km-t? Akkor egy ideje már nálatok van. 1-2 éve. Vagy ilyen sokat mentek?
Nekünk is Hyundai van (igaz, jóval kisebb), de amit a koreaiak művelnek a belső térrel, az csoda. Azonos méretből jóval tágasabb belső teret hoznak ki. A miénk kicsi i20 Active (ebből sem sok van az utakon), de teljesen élhető hátső üléstérrel. 2 gyerekkel szerintem tökéletes autó. Oké, nincs akkora csomagtere, mint a Sonata-nak. Évente 1x, amikor meg kell a nagy csomagtér, akkor meg megoldjuk valahogy.
A miénk NTP rendszámú, 2016. augusztus, akkor ez az NTU is kb. akkor lehetett magyarítva :)

Most rákerestem hasznaltauto.hu-n (a hahutól falnak megyek) a Sonatakra, csak régiek vannak, de pl. a 2006-os az full merci koppintás, a 2009-esekre meg elsőre azt hittem, valami audi.

Külsőre nekem az i30 Fastback, az előző Elantra és az ioniq tetszik nagyon. Az ioniq 5 is szép, de nem tudnám itthon napi használatban elképzelni. Pont tegnap ültem egyben, az egy futurisztikus hajó.
És bár a tervek szerint a következő kocsink valami elektromos lesz (csak kéne nyerni a lottón), én is benzines szívó párti vagyok.

[ Szerkesztve ]

(#23) Adam289


Adam289
csendes tag

Tippem szerint ez vagy rommá lett törve, vagy árvízkáros volt. Más okból nem hoznak be "népautót" USA-ból. Ott filléreket ér ezután, európában meg értelmes pénzért eladható.

(#24) BiP válasza Adam289 (#23) üzenetére


BiP
nagyúr

szegény tök örül a szerzeménynek, hogy végre a sokat használt és szeretett, de azért mégiscsak egy szakadt suzukiról tudott váltani valami újabb, értelmesebb, nagyobb, és egyben menőbb autóra, erre teszitek bele az ideget :)

(#25) Szabi® válasza Adam289 (#23) üzenetére


Szabi®
őstag

""Más okból nem hoznak be "népautót" USA-ból. Ott filléreket ér ezután, európában meg értelmes pénzért eladható.""

Sztem te jobb, ha megmaradsz "csendes tagnak", ezt te sem gondolhatod komolyan.

#24 BiP Pontosan ezért írtam a 10-es hszt. Kár magyar fórumokra ilyen "élménybeszámolókat" írni, nálunk sok rosszindulatú okoskodó csap le az ilyenekre. :N

[ Szerkesztve ]

(#26) i400 válasza Szabi® (#10) üzenetére


i400
senior tag

Erősen sarkítasz, meg nem mindegy hogy ki mondja és hogyan. Az 1 bites szájkaratésok véleményére nem érdemes adni mert akkor tényleg nem veszel semmit...
Nekem is olyan motoros autóm van amire mindenki azt írta, hogy fossa az olajat kifelé, vetemedhet a blokk ha hidegen hajtották stb stb. Sikerült kigyomlálni azokat a gyenge pontokat amik problémásak lehetnek, viszont ehhez kellett az, hogy amerikai fórumokon utánaolvassak a dolgoknak. Érdekes, hogy bármi olyan témában keresnék ami nem a fb fotelszaGértők hatásköre mindig ott lesz épkézláb mérésekkel és számokkal alátámasztott értelmes diskurzus.

Az általad említett esetben is pl nem mindegy h 1.9 vagy 2.0 pd. De az előélet és a karbantartás nagyban hozzájárul ahhoz, hogy egy kényesebb motor beszarik e vagy vígan megy míg lerohad körülötte a bódé (lásd Renault 1.5 dci csapágyasodás ami az olajcsereintervallumra visszavezethető)

(#27) Rick4 válasza Adam289 (#23) üzenetére


Rick4
nagyúr

rommá se kell törni, elég ha két- három elem sérül, azt kint már nem állnak neki megcsinálni, pláne ha közúti balesetes volt, azaz a sérülést rögzítik a rendszerben, azaz már nincs clean title, hanem damaged, úgy már nem igazán veszik meg kint még javítva sem, de én pl alvázszám alapján rá tudok nézni, ha van nyoma, volt-e ilyesmi, akkor kiderül gyorsan, ez a sérülten hozzuk, mert azaz olcsó kb 30 éve megy, az esetek 99%-ában azért jön be valami, mert kint már nem akarnak vele foglalkozni, nem pedig azért, mert karcmentes, hibátlan, tökéletes állapotú kocsi.
És akkor még hátravan a műszaki vizsgás móka, amikor majd a 4.- 5. műszaki vizsga állomásról is elhajtják, hogy nincs e jel az első fényszórókban, és meg is bukna a műszakin, úgyhogy be se menjen...

Szabi: Full igaza van, megveszed valahol kint az autót, a kinti szárazföldi szállítás, papírozás, ugyanannyi, (és az nem kevés) mint egy 10-15 milliós autó esetében, aztán hazafelé megint csak nagyon sok milliós autó helyén van a konténerben, amikre most is 2-3 hetet kell várni, mert nincs szabad konténer, majd eu-n belül jön a konténerbontás, számlaérték alapján vám+áfa fizetés, ez kb 30% alapból, és akkor utána még vonaton vagy trélerrel hozatod haza egy alacsonyabb áfát használó oszágból, vagy itthon vámoltatod, és akkor 27%+10%, aztán itthon regadó, forgalomba helyezés, papírozás, ezek nem működnek egy 3-4 milliós kocsinál, ha csak nem volt odakint annyira olcsó, hogy szinte ingyen volt. Ja, és ilyet 2021 január óta már forgalomba se tudsz itthon helyezni. Semmilyen módon sem.

[ Szerkesztve ]

Az életben fontos megőrizni az egyensúlyt. Mert az ember, aki túl sokat akar, kockára teszi, hogy mindent elveszít, viszont aki túl keveset akar az élettől, az talán nem is kap semmit.

(#28) Adam289 válasza Szabi® (#25) üzenetére


Adam289
csendes tag

10 évvel régebbi regisztrációm van, mint neked, azóta követem a fórumot, nem hinném, hogy a kétbites véleményeden kívül ez határozza meg a kommentelés lehetőségét.
Rick4 alattam leírta pontosan mibe van egy ilyen autó behozatala.
Ha ennyi eszed van, hogy szerinted valaki ilyen kategóriájú, tiptop autót hozott be ennyi plusz költségért, akkor bele sem merek gondolni az eddigi közel 4000 hozzászólásod komolyságára :D Bár inkább nem vitatkozom a tipik mindenhez értőkkel, legyen igazad! :R

(#29) bacsis válasza Adam289 (#23) üzenetére


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

...Lehet... Kérdezem én. Na és akkor mi van? :)
De most komolyan? gyönyörű az alja, sehol nem rohad. Jön megy, teszi a dolgát. Felőlem az sem érdekel, ha porig égett, majd újra építették. Szép kívül belül, nem lehet belekötni.. Én nem kattogok az ilyeneken.Mert különben soha nem lenne autóm, mert mindegyikbe bele lehetne kötni valamiért...
Az autót úgy vettük, hogy magánszemély hirdette a hasznaltauto.hu-n. elmentünk megnéztük, megvettük. Itthon mi vagyunk a 3. Magyar tulaja.
És igen, sokat is használjuk illetve ha még nem is olyan régen, de 1 éve van nálunk az autó...
1 év és 25ezer km utáni tapasztalataimat írtam meg...

(#30) Rick4 válasza Adam289 (#28) üzenetére


Rick4
nagyúr

Árakat nem írtam, de akkor se jön ki a matek, először is onnan kezdődik, hogy az amerikaiak arra veszik a kocsit, hogy menjenek, 5 év alatt belemegy 150-200 ezer mérföld, azaz 220-320 ezer km, egy ilyen kocsi clean title-lel most sokáig keresve, akciósan találva 6000 dolcsi, a reális ára 10 ezer, 3.8 milla: [link] azaz a legalja is minimum 2.3 milla, a szárazföldi szállítás kint 1$/ mérföld, azaz 200 mérföldről szállítva is 200$, egy papír ügyintézés 5-700$, haza a konténer, mivel ez nem kirívóan nagyméretű autó, 2000$, konténerbontás 200$, vám+ áfa egy ilyenre, még negyedáron ügyeskede, amit nem fog elhinni a vámos, 1500$-os vételárral számolva is 500$, külföldről a vámolás után hazahozva a 8-900ft-os német gázolajjal is még 100 ezer, (ismét nevetséges összeget számoltam) itthon regadó 300, papírok még 150 ezer. És akkor nem költött rá egy forintot se, nem cserélt egy fékbetétet se, le se mosta, mert már így is bukott a dolgon.
De persze törötten vannak sokkal olcsóbbak: [link] , ezeket megveszik a lengyelek, litvánok 10-esével hozzák be, ami menthető, azt megtákolják, ami nem, azt bontják. A litván ezt úgy hívja, repair for sale, azaz eladásra összerakva...

Az életben fontos megőrizni az egyensúlyt. Mert az ember, aki túl sokat akar, kockára teszi, hogy mindent elveszít, viszont aki túl keveset akar az élettől, az talán nem is kap semmit.

(#31) Szabi® válasza Adam289 (#28) üzenetére


Szabi®
őstag

Jah veled ellentétben, keveset írsz, akkor sem relevánst, függetlenül attól, mióta "nézelődsz".
Csak a rossz kocsik kerülnek amcsiból be, igazad van. Okos vagy nagyon! :R
Megjelentetek egy poszt alatt savazni, fikázni egy autót, amiről két képet láttatok, már ne is haragudj ...
Korhoz kellene kötni a regisztrációt, mindig mondtam ... Szép napot.

(#32) Rick4 válasza Szabi® (#31) üzenetére


Rick4
nagyúr

Csak a rossz kocsik kerülnek amcsiból be, igazad van. Okos vagy nagyon!

Pontosan, úgy ahogy mondod, ebből a kategóriából nem jöhet be jó, mivel nem lehet rajta annyit keresni, többe van a jót hazahozni, mint amennyiért itthon eladható. Tetszik vagy sem, így van. Az elmúlt 8-10 évben már csak a 3-4 éves, jellemzően itthon 10M vagy fölötte kapható autókat érdemes behozni, 2005 környékén, mikor 150Ft alatt volt a dolcsi, megérte mást is.

Tetszik vagy sem, megcáfolhattad volna, de gondolom valós tapasztalatokra, tényekre épülő érvek híján egyszerűbb volt a személyével foglalkozni. Azért megkérdem, ez így, hogy nem cáfolod meg a mondanivalóját, hanem a személyét támadod, mire jó?

Az életben fontos megőrizni az egyensúlyt. Mert az ember, aki túl sokat akar, kockára teszi, hogy mindent elveszít, viszont aki túl keveset akar az élettől, az talán nem is kap semmit.

(#33) C0R0


C0R0
csendes tag

Legyen sok örömöd benne!
Már megvetted, ha rossz vétel akkor is mindegy már. Bízzunk benne, hogy nem volt rommá törve, de ha igen, akkor is jobban fog védeni még így is mint a kis Suzuki. Én a helyedben nyugodtan autóznék, az élet rövid mindenen aggódni.

(#34) MasterDeeJay

Azért az átlagfogyasztás számítását lehet inkább kézzel kellene számolni nem a fedélzetit alapul venni. Nekem nem volt még olyan autóm ami ne csalt volna ide oda. Kb olyan mint amikor biosban megnézed a tápfeszeket. :DDD Ajánlom a spritmonitor.de oldalt számításra meg amúgy én ott vezetem a szervízeket is. Nekem 8.7L az átlag 2gen Avensis 2.0 benzin automatával amit nem igazán lehet lejjebb venni a sok város miatt de inkább a benzinre fizetek mint a szervizesnek (habár ebbe E5 100-as kell ami most 620-640ft/l). [link]
Amúgy kóreaival nehéz mellélőni, megvesznek mindenféle bevállt technikát és abból építkeznek. Anyámnak volt Hyundai Accent amivel meg voltunk elégedve. Faternak van Kia Carens 2.0 benzines automata igazából a fogyasztása az ami gáz 9-10l de útjának több mint felét városban teszi meg tehát lehet más jármű is ennyit enne.
Nekem az álmom a tengeren túlról azaz egy amerikai Toyota Camry lett volna ami a mostani Avensisem nagytesója de aztán letettem róla. Ott kint az is népautó, itthon nem is értem miért nem volt piacon az akkori modell. Az igaz hogy annak a 2.4-es motorja nem annyira megbízható mint az abból butított 2.0-ás.

[ Szerkesztve ]

The Glorious Xeon Gaming Master Race :) Master of chinese x79/x99

(#35) bacsis


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

Srácok, egy dologgal nem számoltok!
Mi van akkor, ha az első Magyar tulaj magánszemélyként sajátjának hozatta be?
Nem kereskedés, nem haszonszerzés céljából... Nahh akkor mi van?
Azt mondta, nem érdekli a felár, ilyen nincs itthon, s neki ennyit megér. Ezért ez kell neki.
Tessék máris lehet jó autó is az USA-ból :)
MasterDeeJay ! Naná hogy csak a fedzeti. Igaz nem sokat. 2-3dl-t. Természetesen "kattanástól kattanásig" mérve számolom a fogyasztást

[ Szerkesztve ]

(#36) Szabi® válasza Rick4 (#32) üzenetére


Szabi®
őstag

Itt a normális tagok nem akarnak cáfolni, mert ez a poszt nem egy hitvita tárgyát képezi.
Gondolom a szerző nem azért hozta létre, hogy a fotelhuszár autószerelőknek mi a véleménye. Mivel már megvette, nála van, kifizette, és leírta hogy elégedett vele.
Ha tótágast álltok, ezen valószínűleg az sem fog változtatni. Ezt tartom a legvisszásabbnak, ha autó, motor, telefon kerül bemutatásra, azzal egyből triggerelődnek azon felhasználók, akik nem autószerelők (de nagyon értenek a kocsikhoz, a józsi is megmondta) és mennek a találgatások, hogy miért volt ez sz@r vétel.
Milyen kocsid van ? Hozzak róla 3 oldal negatív véleményt ? Hát ez a legegyszerűbb nem ?
Tényleg nagyon kevés hely lett az, ahol van is építőjelegű pro/kontra tanácsadás. És nem mindjárt a "az sz@r, azt ne vedd meg, mondta egy ismerősöm, akinek mondta Magyarország legjobb szerelője" elbizonytalanítások garmadája. gyakorlatilag ami nekem jó, az neked nem az, ami neked, jó, az nekem nem lenne az. A különbség annyi, hogy én nem teszem szóvá, mert ha rajtatok múlna, ahogy fentebb is írtam, járhatnánk biciklivel ... :R

(#37) BiP válasza MasterDeeJay (#34) üzenetére


BiP
nagyúr

Mostanában egyre több Camry-t látok. Lehet, hogy a Toyota elkezdte itt is forgalmazni az újabb modelleket.

#35 bacsis: Ááááá, olyat nem lehet. A magyar csak akkor csinál valamit, ha lehúzhat vele mást.
Hogy magának melózzon valamiért, amit magának szeret? Á, elképzelhetetlen :)
Van, aki el sem tudja képzelni, hogy valaki tesz az álmaiért. Magának.

[ Szerkesztve ]

(#38) futo001 válasza Adam289 (#23) üzenetére


futo001
senior tag

Imserősöm Focust hozatott, mert tetszett neki és megtehette.
Nálunk sok a japán import népautó, mert 1 rétegnek az számít autónak, pedig nem éri meg behozni a legkevésbé sem.

Wiz Khalifa
Nem értettem miért olyan nehéz az USA autó bevitele Magyarországra. Már megint a hülye TÜV papír, hihetetlen, hogy még mindig tudják a bürokráciát tovább tolni. "Mert piros", ahogy a kopasz mondta az egyik videójában. :DDD

[ Szerkesztve ]

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#39) Wiz Khalifa válasza bacsis (#35) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Amit írsz nagyon valós is, szóval ne foglalkozz azzal hogy csak sérült stb... kocsi jönne be USA-ból. Igaz én UK-ban élek de a következő kocsimért én fogok kimenni az USA-ba mert kb 20x annyi van belőle mint itt UK/Dubai-ba. Kiszámoltam a dolgokat USA-ba annyival olcsóbb a kocsi hogy majdnem ugyan annyira jövök ki ha mindent bele számolok. Sőt ha úgy veszem hogy nyaralási jelleggel megyek ki akkor meg már tényleg nem sokkal több az egész. :)

Azt viszont hozzá kell tennem hogy 2020 decembere óta Magyarországon nagy szopás USA-ból behozott kocsit lepapírozni mert azzal kell kezdeni hogy minden szarról TÜV igazolást kérni ami egy valag pénz.

[ Szerkesztve ]

Smoke some weed nigga!

(#40) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

2019.05.03. 103 170
2021.04.07. 82 345

Na, ez mindenkinek feltűnik, meg is jegyzik a hozzáértők, hogy biztosan sokat tolattak vele :R

És erre milyen frappáns megjegyzésük van :F

2019.04.16. 68 920
2019.05.03. 109 920

18 éve a PH!-n :-) vagy :-( ?

(#41) BiP válasza Donki Hóte (#40) üzenetére


BiP
nagyúr

rajta ragadt a futópadon :)

De inkább valószínű az, hogy a 05.03-ai bejegyzések (mind a 4) téves. Mert ha azokat kihagyod, akkor a többi meg tök reális.

2016.10.10. 23 090
2017.04.11. 33 079
2019.04.16. 68 920
2019.05.03. 109 920
2019.05.03. 109 920
2019.05.03. 109 920
2019.05.03. 103 170
2021.04.07. 82 345
2021.08.23. 85 776

[ Szerkesztve ]

(#42) futo001 válasza bacsis (#35) üzenetére


futo001
senior tag

Így van. A használtautó meg amúgy is rizikó mindig, mindegy honnan veszed. A visszatekerés meg nem olyan mértékű, hogy problémázni kelljen rajta, csak hozzáállították az otthoni igényekhez, ahol a többségnek csak az számít. Ha nem rommá, csak simán törve volt, szintén nem számít. Élvezzétek ki. :)

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#43) MasterDeeJay válasza Donki Hóte (#40) üzenetére

Gondoljuk végig őszintén ez számít-e valamit? Meg amúgy a km futás számít-e egyáltalán. Teszem azt 100k-t megtett végig pályán az mesze jobb mint negyedét tenné meg városban.
De amúgy it totálisan mindegy mit mutat egy óra ha állapotra meg rendben van. Rendesen megcsinált modern autónál 200-300kkm nem szabadna hogy gond legyen.
Csak és kizárólag az állapota számít, a km óra állás az csak annyit mutat meg hogy futott annyit de hogy hogyan azt nem és az a fontosabb. Akár hibáztak akár nem totál mindegy.

bacsis
Jut eszembe váltóolajat megnézted? Némely típuson kell cserélni azért azt is meg a szűrőjét/mágnesét is.

[ Szerkesztve ]

The Glorious Xeon Gaming Master Race :) Master of chinese x79/x99

(#44) bacsis válasza Donki Hóte (#40) üzenetére


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

Semmi ilyesmi!
Mondom! akár milyen hihetetlen, nem tekert... Annyi hogy a kiugró futásteljesítmény km/h-ban lett átváltva és felvíve a rendszerbe.. majd előtte/utána mérföld ismét. ennyi a sztori :)

(#45) i400 válasza BiP (#37) üzenetére


i400
senior tag

A 2018ban bemutatott hibrid camry-t megkapta európa is azért látsz sokat itthon.

(#46) plömplöm


plömplöm
őstag

"Már a mi példányunk is a faceliftes verzió."

ugyanakkor:
"Facelift (2012–2014)
... new front fog lights incorporating LED daytime running lamps (DRLs) ..."

szerintem ez a ledetlen, olyan, mint ez:

mert a drl-es, az ez:

abból a szempontból nem mindegy, hogy ha sokminden faceliftes az autón, és egyes dolgok nem, akkor az utóbbi dolgok értelemszerűen cseréltek és érdemes alaposabban körülnézni, hogy vajh' miért kellett kicserélni...

szerk: "Viszont én nagyon sok más gyártó autóit is belelátom."
hát én a b5 és b8 passatot látom bele, a hossz/tengelytáv arány ezrelékre stimmel :)

[ Szerkesztve ]

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#47) bacsis válasza BiP (#41) üzenetére


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

Neked is írom!
A 109ezreseket váltsd vissza mérföldre, és pont bele fog "illeni a képbe" :)

(#48) BiP válasza bacsis (#47) üzenetére


BiP
nagyúr

Igen, közben írtad és olvastam is azóta, és úgy tiszta sor.
Messziről látszott, hogy az aznapi bevitel furcsa, egyedi, valami hiba van benne,
de visszaváltva normálisan beleillik a sorba.
De magamtól nem jöttem volna rá, hogy ez a turpisság.
(Oda-vissza nem szoktak tekergetni)

(#49) bacsis válasza BiP (#48) üzenetére


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

Hidd el, én is napokig kattogtam rajta :DD
De ha ennyi csavarás tényleg meg is történt (volna) akkor is megvettük volna az autót.
Az előző tulaj nagyon őszinte volt. Mindent elmondott, arról a 3 évről, míg használta az autót... ebben 100%-ig biztos vagyok hogy őszinte volt... Elmondta, hogy ő semmit sem költött rá, csak tankolta :DDD És hát... szerintem nem kamuzott :DD

(#50) Rick4 válasza Szabi® (#36) üzenetére


Rick4
nagyúr

Ha nem tűnt volna fel, ez egy kommentelhető felület, tehát aki feltölt valamit, az vállalja, hogy a dolog kommentelve lesz, mint mindennek, ennek is vannak árnyoldalai, sokakból őszinteség tör ki, másokból a rossz tulajdonságok jönnek elő. mindenki a tudásának, információjának megfelelően kommentel.
Ha ekkor te olyat látsz, amitől rád tör a kognitív disszonancia, akkor bizony simán továbbtekerhettél volna, mint azok a normális tagok, akikre hivatkozol, de akiknek szintén nem voltak érveik a leírtakkal szemben, viszont emellett személyeskedni sem akartak.

Mint írtam, a kolléga írása eléggé nagy átfedésben van a valósággal, és az én elmúlt 17 éves ismereteim szerint nagyon nagyon ritkák az ilyen autót usából behozós- forgalomba helyezős kivételek, ennek ellenére rajtad kívül senki sem írt személyeskedő vagy más számára bántó kommentet, még az sem, aki próbálta megkapirgálni a felületet, hátha látszik alatta az igazság, ami ha tetszik, ha nem, több embert érdekel, mint a te személyeskedésed.

Amikor annyi önérzet van benned, hogy mások hozzászólásaiban a rosszindulatot keresed, azt miért úgy oldod meg, hogy szabálysértő, személyeskedő módon támadod? Hozz ellenérvet, kész tényeket, hidd el, a normális tagok, akikre olyan szívesen hivatkozol, miközben magadat is megpróbálod közéjük keverni, értenek a tényekből és az érvekből. Az, amit a másik írt, lehet igaz, lehet nem, viszont azt gondolom te sem vitatod, hogy se nem sértő, se nem személyeskedő a poszt írója számára. Ellenben nem túl szerencsés, hogy a saját lekezelő- személyeskedő kommentjeidet nem tartod visszásnak, mert amíg mások autójáról le lehet írni bármit, pláne külső linkekkel megtámogatva, (tehát nem elfogult véleményt írt) addig ebben a stílusban másokról, személyeskedve az rendesen alapelv sértő hozzáállás.

Csak halkan mondom, a legtöbb profi autószerelő- váltószerelő simán lukra tud futni egy rém egyszerű feladattal is, és egy egyszerű minimax fórumon 5 tippből 4 egyértelműen hozza a hiba valós megoldását, én magam tudom a szerelők nagy részéről, hogy kevesen értenek kevés dologhoz, de a szájuk és az arcuk rendkívül nagy, szóval ez is olyan érv volt csak, mint a többi.
Erre már tényleg ne válaszolj, feleslegesen tartjuk fel a thread-et...

Az életben fontos megőrizni az egyensúlyt. Mert az ember, aki túl sokat akar, kockára teszi, hogy mindent elveszít, viszont aki túl keveset akar az élettől, az talán nem is kap semmit.

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.