Hirdetés

2022. szeptember 30., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27) Rick4 válasza Adam289 (#23) üzenetére


Rick4
nagyúr

rommá se kell törni, elég ha két- három elem sérül, azt kint már nem állnak neki megcsinálni, pláne ha közúti balesetes volt, azaz a sérülést rögzítik a rendszerben, azaz már nincs clean title, hanem damaged, úgy már nem igazán veszik meg kint még javítva sem, de én pl alvázszám alapján rá tudok nézni, ha van nyoma, volt-e ilyesmi, akkor kiderül gyorsan, ez a sérülten hozzuk, mert azaz olcsó kb 30 éve megy, az esetek 99%-ában azért jön be valami, mert kint már nem akarnak vele foglalkozni, nem pedig azért, mert karcmentes, hibátlan, tökéletes állapotú kocsi.
És akkor még hátravan a műszaki vizsgás móka, amikor majd a 4.- 5. műszaki vizsga állomásról is elhajtják, hogy nincs e jel az első fényszórókban, és meg is bukna a műszakin, úgyhogy be se menjen...

Szabi: Full igaza van, megveszed valahol kint az autót, a kinti szárazföldi szállítás, papírozás, ugyanannyi, (és az nem kevés) mint egy 10-15 milliós autó esetében, aztán hazafelé megint csak nagyon sok milliós autó helyén van a konténerben, amikre most is 2-3 hetet kell várni, mert nincs szabad konténer, majd eu-n belül jön a konténerbontás, számlaérték alapján vám+áfa fizetés, ez kb 30% alapból, és akkor utána még vonaton vagy trélerrel hozatod haza egy alacsonyabb áfát használó oszágból, vagy itthon vámoltatod, és akkor 27%+10%, aztán itthon regadó, forgalomba helyezés, papírozás, ezek nem működnek egy 3-4 milliós kocsinál, ha csak nem volt odakint annyira olcsó, hogy szinte ingyen volt. Ja, és ilyet 2021 január óta már forgalomba se tudsz itthon helyezni. Semmilyen módon sem.

[ Szerkesztve ]

Az életben fontos megőrizni az egyensúlyt. Mert az ember, aki túl sokat akar, kockára teszi, hogy mindent elveszít, viszont aki túl keveset akar az élettől, az talán nem is kap semmit.

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.