Új hozzászólás Aktív témák

  • Undoroid

    őstag

    válasz Fecogame #1 üzenetére

    Üdvözöllek!

    A cég, ahol dolgozom speciális kisgépek javításával (is) foglalkozik...pár éve behoztak egy gépet, amit átvizsgáltam és feljegyeztem a szükséges új anyagok listáját és mivel ezeket nem forgalmazzuk, ezért megkerestük a gyári forgalmazóját. Nagyon ritkán, de volt már velük dolgunk, ezért is vállaltuk be ezt a gépet...lezajlott a nálunk megszokott ügymenet (kapcsolatfelvétel e-Mail üzenetben pontos géptípus megadással és a félreértések elkerülése érdekében "robbantott rajz kérése" illetve a várható szállítási idő, stb...) Nagy nehezen (napokkal később) megkaptuk a kért rajzot és még aznap megadtuk a kért alkatrészek listáját és árajánlatot kértünk. Ezután vártuk a választ...

    ...néhány nappal később megismételtük az e-Mail üzenetet, hátha valahol elkavarodott...vártuk a választ...

    ...türelmesen vártunk bármiféle visszajelzésre, válaszra (lehet hogy nincs raktáron a kért alkatrész, stb...)

    Eltelt több, mint két hét és mivel nem volt azóta sem semmiféle reakció, felhívtuk az ügyintézőt a megadott telefonszámon! Felvették a telefont és a következő beszélgetés zajlott le:

    - Bemutatkozás az irányunkból, cégnév, város és milyen ügyben keresünk valakit, aki választ tudna adni, mert már sürgős lenne a dolog...

    - Válasz (?) visszakérdezve: " Nem válaszolt senki? "
    - " Sajnos többszöri megkeresésünkre sem és ezért kerestük fel önöket telefonon is "
    - " Ha nem válaszolt senki, akkor nincs! " ...és ezzel lecsapta a telefont... :W

    Gyorsan rövidre zárta az ügyet az már biztos! Azóta többször előjött ez a történet és a kulcsmondat a munkatársam és köztem...mára már csak nevetünk ezen az "ügyintézőn" !

    https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

Új hozzászólás Aktív témák