- Miért nincs szükségem egy darab elektromos rollerre se?
- Jól árasított edzett üvegek Samsung Galaxy A54-hez és POCO X6 PRO 5G -hez
- 1 Kis segítséget kérnék :)
- Így nem kell kidobni a gépet és friss Windows 10-en maradni 2029-ig
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot I. (az alapok)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz Hintalow #103 üzenetére
az otp melletti helyről írtam pont a pizzás úgy tűnik, hogy megyeget, egész jót sütnek.
mondjuk kisebb koromból még arra is emlékszem, hogy a kajálda helyén burda bolt volt, és az otp se ilyen kis izé volt, hanem a vietnami bolt helyét foglalta el.
hanyas vagy, te disznó?
-
Hintalow
senior tag
Wow, én is szerintem arra lakok (Szabolcsi Bence) de ezek nem tűntek fel eddig
Az OTP melletti helyet szoktam nézni, ami valami burgeres volt, aztán ilyen mindenegyben büfé lett, szépen felmatricázták, aztán másnap valaki több helyen feltolta festékszóróval, hogy "patkány gyros" . Nem is sikerült leszedni, inkább kapott még egy réteg matricát. Azóta már egy pizzázó van a helyén, nem éppen a legjobb lokáció.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
nemlehet
őstag
Az online üzletelés az új vadnyugat És persze olyan mentális gimnasztikák vannak, hogy simán elmagyarazzák neked hogy 1000 Ft-ot úgy kell értelmezni, hogy ő csak 500-at fizet a másik 500 meg majd abból jön hogy te befekteted a pénzt, tehát ez így rendben van.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
veterán
hja, egész sokan képzelik működő üzleti modellnek, hogy bejönnek a helyi csoportokba, és orrba-szájba nyomják a reklámot, aztán jön a sértődött hőbörgés, hogy ők tájékoztatnak, és mi modik vagyunk a szarszemétszaralakok, amiért ettől megfosztjuk az információra éhes nagyérdeműt. ebben a csoportban az a policy, hogy kerületen belüli vállalkozás hirdethet csak, és havonta egyszer. néhány példa:
- miért töröltétek a hirdetésemet? mert havonta egyszer lehet. de én a múlt hónapban hirdettem csak. valóban, 27-én, most meg negyedike van. DEAZAMÚLTHÓNAPBANVOLT!!!4
- miért töröltétek? mert iv. kerületi vállakozások hirdethetnek, te pedig óbudai/fóti/csepeli akármit hirdetsz. dee az itt van a szomszédban, és különbenis az embereket érdekli!
- miért? mert salakszentmotorosi vagy, nem újpesti. de szállítok újpestre is! ja, az aliexpress is...
- ? mert havi egy és újpesti. de azt nem te döntöd el, hogy mit hirdethetek, mitképzelsz, külöbenis ITTEN SZÓLÁSSZABADSÁG VAN!! nem, az egy másik hely, itt nincs szólásszabadság, főleg neked nincs.
- kép egy falra ragasztott matricáról, mely szerint KLÍMASZERELÉS 555-123567. se név, se cég, se semmi. ha ez így szerinted kellően bizalomgerjesztő, felőlem csináld...
- fiatal méhész srác, ír, hogy nem helyi, de szállít ide is termelői mézet. oké, szabályokat tudod, havi egyszer mehet (nincs ilyen durván kőbe vésve semmi plusz úgy tűnik, igény is van rá). egy darabig minden oké, aztán egyszercsak jön a csaja, aki elkezd naponta hirdetni. mondtuk nekik, hogy nem kéne, nem ez volt megbeszélve... egy darabig tartják, majd nem. érzékeny búcsú.
- ablaktisztító szakember, nincs vele gond, néha kicsit ritkítani kell a hirdetéseit, de soha rosszabbat. azon, hogy a privát profiljával hirdeti magát, aminek az url-je a facebook.com/maganyospasi69, nem kell fennakadni, előfordul na. aztán felvételt hirdetett "online marketingeseknek". ez sikeres lehetett, mert a következő napokban 4-5 nő próbálta szó szerint ugyanazokat a reklámokat kitenni a kitűnő minőségű, ám mégis olcsó ablakmosásról.
- dunakeszi burgeres, ír, hadd hirdessen, mert az ügyfélkör jó része úgyis újpesti. oké, havi 1 mehet. a havi egy persze kétheti egy, heti, kétnapi, napi... egy ideig takarítás, aztán kick. néhány hét múlva visszalép, majd ugyanez elölről... kickban.
- műkörmös, heti többször kiírja, hogy felszabadult időpont, új minták, ez-az-amaz. törlés, törlés. deee én csak tájékoztatom az ügyfeleimet! az ügyfeleidet a saját oldaladon, weblapodon, levlistádon, akárholmáshol kell tájékoztatni, ez nem az a hely. de de... nem.
- réteses talán budafokról, jövő héten jönnek errefelé, hoznak rétest, lehet rendelést leadni. oké. új poszt: eztaztamazt is hoznak. akkor holnapután megyünk! előmoderálás van, ezt már nem engedjük ki. újabb kísérletek, holnap megyünk, mindjárt indulunk, van ilyen-olyan rétes! dehátdehát miért nem engedtük ki? azért, mert. dee de így nem tudnak kommunikálni a vevőkkel. azt nem is itt kell... deeeeizé, így hogyan érjük eeeel? hát ezt nem így kell kitalálni, de oké, posztoljátok ki, hogy aki akar tőletek valamit, az ittésitt érhet el. oké, majd a poszt alatt ment a hőbörgés, hogy ők jót akarnak, de csak akadályozzák őket, legközelebb nem is jönnek, különbenis mekkora macera nekik ennyit autózni, legalább most majd nem kell. ja, hogy jótékonysági intézet vagytok valójában...
- x tag: fehérneműboltot nyitunk hamarosan! y tag: fehérneműbolt, nyitunk 3 hét múlva! z tag: 2 hét múlva nyitáááás, akciók, minden is! na azért pofátlanok ne legyünk, innentől egy hónapig nincs fehérneműbolt. fel se fogták, néhány naponta próbálkoztak, így a nyitást nem tudták kihirdetni, pedig ha normálisan próbálják, belefért volna
- rendszeres próbálkozás, hogy kiteszi a reklámot, törli, másnap megpróbálja kitenni megint, majd ártatlan szemekkel csodálkozik, hogy miért nem engedjük, hiszen neki nincs is másik hirdetése
- és persze folyamatos kísérletek a korábbi hirdetések feluppolására is, furmányosabbak a komment azonnali törlésével. mi meg majd jól nem vesszük észre, hogy valamiért megint az ő szarja van a lista tetején
de még mennyi ilyen van, és feltételezem, hogy ezek az emberek nem csak facebookon ilyen ostobák ésvagy sunyik.
hanyas vagy, te disznó?
-
veterán
Közösségi média jelenlét max. 2010 előtt viccesnek számító ezerszer újratömörített, lopott vicces képekben kimerül
kedvencem a fb-ra telefonnal befotózott szórólap.
a szomszédban az egyik üzlethelyiségben jó ideje éttermek váltják egymást: az első egy burgeres volt, tök finom dolgokat lehetett ott enni, aztán kb tankönyvi szinten mutatták be, hogy a jó burgerek készítése nem elég egy növekvő cég megfelelő vezetéséhez: megnyitották a második, harmadik, negyedik helyet, már itt látszott, hogy a színvonal mindig azon a helyen van rendben, ahol a tulaj legtöbbet tartózkodik. aztán az első üzemeltetését kiadta franchise-ba, ott szépen el is indult a mélyrepülés, egyre gyengébb alapanyagokból készült kaják egyre rosszabb kiszolgálással... meg is szűnt hamar, majd szépen a többi is. végül az utolsó helyük is megszűnt szép lassan, mondván nem találnak normális alkalmazottat, és egyébként sem éri meg... lehet, hogy az elsőt kellett volna normálisan csinálni.
utána szünet, majd egyszercsak megjelent a bolton egy fehér lepedő, rajta piros festékszóróval írt felirat hirdette büszkén a grand openinget: nyitás szeptember 7-én! (írtam egy random dátumot). nem nyílt meg később javították, nyitás szeptember 16-án... akkor se talán egy-két hónappal később sikerült kinyitniuk, a lepedő persze maradt, mert az olyan szépen díszíti a portált. professzionális reklámkampányba kezdtek: a helyi fb csoportban valaki elkezdte beírni, hogy van ez az új hely, ahol annyira de annyira finomat kapott enni, milyen olcsón, és hatalmas adagot, de persze semmi köze a helyhez, hogy is gondoljuk. ja és a heti menü ez meg ez. egy idő után szóltak neki, hogy ezt nem így kéne hirdetni, vannak reklámozási szabályok a csoportban... dehát akkor hogyan tájékoztassák a nagyérdeműt? ő nem reklámoz semmit (és különben se övé a hely). nagy nehezen, többszöri emlegetés után csináltak egy oldalt a helynek, biztos a kifőzde nevének kitalálása tartott ilyen sokáig, mert eddig az se volt. káposztásmegyeren vagyunk, a hely a rettentő kreatív "káp burger&gyros" nevet kapta. ügyes.
tulajdonosváltás, új név: császármorzsa bisztró. császármorzsát szerintem sose árultak de lehet, hogy csak rosszul emlékszem, és ezt a rosszindulat mondatja velem. a hely (meg a káp burger is) szinte már viccesen olcsó volt, ennek megfelelően lelkes alkalmazottakkal, minőségi alapanyagokkal (oké, annyira nem volt rossz, bár talán életemben kétszer ha ettem ott). aztán a tulaj gondolt egy nagyot, és meglépett egy profiltisztítást, utána csak gofrit és burgert árultak. azt mondta, hogy ez így sokkal kevesebb macera meg energia. a gofri közepes volt, a burger egész oké, de aztán érdeklődés hiányában kimúlt az egész.
pár hónap szünet után egy pizzéria nyílt, és egész varázslatos ötleteik voltak: megcsinálták, hogy az üzlet kinézzen valahogy, adtak nevet neki, csináltak fb oldalt és weblapot is, ráadásul ezek rendszeresen frissülnek. mindezek tetejébe teljesen jó pizzájuk van jó alapanyagokból, van házhozszállítás is, és amennyire látom, pörög a bolt. nekik csak az elejefelé kellett szólni, hogy amúgy a 4. szám alatt vannak, tehát ne 5-öt írjanak a mindenhova
környékbeli másik kifőzde, szintén egész oké kajával: csak a hirdetést láttam, hogy megnyíltak, de konkrétan keresni kellett hogy hol, mert a címet ugyan leírták, de az egy elég nagy ház, és a hivatalos házszám a háznak a másik felére mutat, ahonnan nem lehet bemenni... cégér nincs, de valami matrica a kirakat szélén még a hely régi nevét hirdeti büszkén. plusz néztem a szórólapjukon, a fb oldalukon, google mapsen, de sehol nincs kint a nyitvatartásuk. a bejáraton se. mondtam, hogy ezt tök jó lenne kiírni, mert ha tudom, hogy hétig vannak nyitva, akkor esetleg hatkor is elindulok feléjük, de ha fogalmam sincs, nem kísérletezek... sőt ki lehetne írni a fb-ra/mapsre is. megmondták, hogy mettől meddig vannak nyitva, kiírva azóta sincs sehol. ha nekik így jó... és láthatóan nem is értették, miért akarom, hogy ki legyen írva.
[ Szerkesztve ]
hanyas vagy, te disznó?
-
Eastman
addikt
Lásd; péntek du., amikor tömve a bót.
...rakd mellé azt is, hogy általában kevés a stuff, mert a húszéves munkatársai már hapciznak hétvégére, mert olyan a policy, hogy aki hapcizik az inkább maradjon otthon. Hétfőre meggyógyulnak rendszerint. (Lány)tesóm gyakran ér haza zokogva, este 11-kor, mert három helyett dolgozott. True.
Nem fognak ott flexes-dobozokat nyitogatni, hidd el nekem.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
A végéhez:
Az ilyen alakoknak köszönhetően kell napi szinten harcolni a saját igazadért jogos esetekben is, mert előbb-utóbb minden boltnak/szolgáltatónak tele lesz az összes hócipője az ilyen ügyeskedőkkel, és onnantól mindenkit annak tekint.
A kedvenc ilyen példám: nem tudom, hogy ki mennyire emlékszik arra, hogy amikor a rendszerváltás után megnyitotta az első boltját az IKEA, az étteremben egy jó darabig az esetleg babával/kicsi gyerekkel érkezők számára térítésmentesen lehetett bébiételt elvenni egy tálcáról az étteremben, ha az ember esetleg véletlenül elfelejtett hozni magával. Aztán, miután fél magyarország (direkt a kisbetű) oda hordta ingyen etetni a kölkét, ezt szépen kivezették. Azt hiszem most már csak akkor kapsz, ha külön kéred és vettél főételt az étteremben.
Szóval sikerült egy szimpatikus, ügyfélbarát kezdeményezésen léket ütni... és mennyi ilyen van még. Mindörökké mélysötét, balkáni ország marad ez."«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
nemlehet
őstag
Itt valami susmus lehet, mert 1 hét munka után nem éppen patika állapotú egy szerszám. Vagy legalábbis akkor nagyon ügyesek a srácok hogy úgy tudnak vele dolgozni, hogy nem látszik meg a szerszámon. Láthatóan használt, poros, karcos, odavert cuccot nem szoktak visszavenni főleg ha ismert trükköző az arc.
Igen van egy ilyen policy, hogy elégedetlenség esetén visszaadják a pénzt 90 napon belül, de én többször voltam szemtanúja annak, hogy a boltvezető megtagadta a visszavételt amikor láthatóan használt volt a termék, vagy félig szétverve hozták vissza.
Ha TV-ről vagy ilyesmiről lenne szó még csak-csak, én is ismerek olyat aki elhozott az EB-re egy 55"-ös tévét valami boltból majd visszavitte.Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Én annyival is megelégszem ha odaírják, hogy külső raktáron. Nyilván akkor senki sem rendelne tőlük.
Kicsit olyan ez mint a használtmobilos arc itt a sétálóutcában. Bementem mondom neki xyz telefonra kéne tok, van? Hát, a boltban épp nincs de van raktáron tud hozatni. Rendben hozasd, és mikor ér ide? Kb. három-négy hét. WTF? Na takarodj...[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
dabadab
titán
És hogy ne csak a kis cégek legyenek: mi immár harmadik hónapja próbáljuk meg elérni a Vodánál, hogy legalább foglalkozzanak azzal az igényünkkel, hogy szeretnénk tőlük netet (a házban több másik lakásban is szolgáltatnak netet, szóval még csak nem is valami új dolgot kellene kiépíteni). Hetente felhívjuk őket, akkor megígéri egy ügyintéző, hogy majd visszahívnak, de aztán sohasem.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Eastman
addikt
Tesóm a Lidl-ben bakter. A'szondja, a vállalkozás vezetője hétfőn reggel vesz hat akkusfúrót és/vagy keverőszáras kézigépet és/vagy sarokcsiszolót, egész héten túrják vele, aztán péntek du. visszaviszi számlával, hogy mégse...
×100 /év... Mert ők cserélnek.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Napi agyf*sz poszt. Tegnap délután rendeltem egy szerszámot ami jövő héten csütörtökön kell majd egy munkához. Megrendeltem. Visszaigazolják. Boldogság bőven ideér addig. Az imént érkezik az email miszerint a termék külső raktáron van így 4-6 munkanap amíg beérkezik hozzájuk, aztán majd valamikor postázzák. Igaz odaírták, hogy a termék raktáron van csak nem tették hozzá, hogy nem az övéken. És akkor az egymilliós kérdés: Hogy lehet így vállalkozást üzemeltetni?
Analóg vén majom egy digitális világban
-
nemlehet
őstag
Ez amúgy sok szempontból érthető. Én mióta előléptettek napi kb 150-200 emailt kapok, abból amivel konkrétan csinálnom kell valamit az kb 10, ami meg tényleg sürgős az 1-2.
A szabi alatt arra a 10-re van helyettesítés, ami meg tényleg sürgős azt elintézik máshogy mert nem ér rá 5-10 napot. Szóval bár nem szoktam valójában én is kitörölhetném őket, mert úgy is lesz egy rövid catch-up a helyettesítéssel, a többi meg ugye...
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
veterán
Közben eszembe jutott egy olyan story, ami még pár éve munkahelyen történt meg.
Munkatárs visszajött a 2-3 hetes szabaságáról, majd ahelyett, hogy végignyálazta volna a beérkezett email-jeit, kitörölte az összeset azzal a felkiáltással, hogy "akinek fontos, úgyis ír majd megint"
Elég furcsán néztünk ezután egymásra, majd vissza a munkatársra
Wi-Fi okoscuccok, utolsó darabok ---> https://hardverapro.hu/apro/tuya_wi-fi_okoseszkozok_mozgaserzekelo_okosrele_ok/hsz_1-50.html
-
-
bkercso
nagyúr
Az is jó, amikor a laptopüzletbe beviszik a lapost. Gyors szemle: szét van maródva az alaplap és iszoinyatos szaga van.
- Mi történt vele?
- Lehugyozta egy kandúr - mondja a kedves ügyfél
Elmondásuk szerint nem túl polkorrekten küldték el utána az ügyfelet...kapható az OPA Red2 - Kercso Audio
-
lolller
tag
Hibajegyet sűrűn kell feladnom nekem is és a legritkább esetben veszem zokon, ha a helpdesk ír, hogy ne úgy hanem amúgy, mert egyrészt elfogadom, hogy Ő jobban tudja másrészt eleve ritkán hagyok okot, hogy ez megtörténjen mivel előtte tájékozódom a jegyfeladás menetéről. Szeretném, ha gördülékenyen menne a dolog éppen ezért a lehető legjobban próbálok velük együttműködni hiszen Ő oldja meg a problémám. Így nem megyek bele a szájkaratéba.
Nem, ha ebben dolgozol egy idő után elkezdesz priorizálni. Most felejtsük el a butikos néniket mert a kiszolgálás nem értékesítés. Egy kis ruházatiboltban van időd erre eleve kevés a betérő ügyfélszám és mivel a sajátod így rávagy kényszerítve, hogy hó végén ne 0 profittal zárj, így igen még ezeket az embereket is győzködni fogod. Egy multiban elkezdesz válogatni hiába mondják, hogy nem tudod megmondani 3 mondatból ki fog és nagyjából mit vásárolni, de. Megtudod. Általában az első kérdésből tudom, hogy várhatóan lesz e biznisz vagy csak egymás idejét raboljuk. Márpedig számokat a sok ügyfél minél rövidebb idő alatti kezeléséből fogod hozni. Nem azzal, ha tökölsz. Ebbe kis és nagybiznisz is egyaránt benne van. Itt nem az aprólehajolás igen vagy sem a lényeg, hanem, hogy egyáltalán lesz e biznisz. A kettőt itt most keverjük éppen.
Marketinget meg a Jordant nem is értem, a marketing az nem értékesítés az arc meg egy köztörvényes bűnöző. Az értékesítés és a hülyék átrázása közé nem lehet egyenlőségjelet rakni, mert nem ebben merül ki az értékesítésitechnika, hogy a hozzánemértőt átrázod. Az, hogy valaki nem ért valamihez, az teljesen más tészta mikor még maga sem tudja, hogy vásárolni akar-e.
varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2
-
Azt hittem a top értékesítőnek pont az a dolga hogy a döntésképteleneket meggyőzze, hogy meg szeretnék venni a terméket...
Jó, kicsit túlreagálhattam No offense szintén.
De nehogy azt hidd hogy pl. nekem (pedig még csak nem is supportos) IT-sként nem agyf...ene amikor hibajegyben ezredjére ugyanazt kapom meg pepitában.
Ha ezerszer hülye az ügyfél, és te a hatodik alkalommal elhajtod hogy hülye vagy, persze, onnantól neked könnyebb.
Ha ezerszer megoldod a problémáját, ezeregyszer is jönni fog - ja persze azt elfelejtettem, hogy nyilván az SAP-ból közvetlenül felé megy a számla, tehát nem is a cég fizeti azt hogy szívok miatta hanem ő maga Szóval megéri. Remélem ez is érthető.
Konkrétan értékesítéssel nem foglalkoztam még valóban, de azt gondolom, ugyanígy megér lehajolni a hülye/döntésképtelen vásárlóhoz is, mert (szerintem) többször lesz meggyőzve hogy vásároljon, mintha rögtön kijelentenéd, hogy unod sokadjára is végigzongorázni ugyanazt, nem?
Amúgy megint csak no offense, lehet hogy engem megvezettek, de mostanában pont online marketinget tanulok, de úgy hogy még a Jordan Belfortot is nézegetem, és lehet hogy valamit félreértettem, de nem az, "Aki ilyet kérdez annak semmilyen kiegésztő szolgáltatást nem fogsz értékesíteni, pont a döntésképtelensége miatt... esetleg megkapod, hogy "majd megbeszélem apuval." " a tökéletes vevő?
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
lolller
tag
Aha! Aki ilyet kérdez annak semmilyen kiegésztő szolgáltatást nem fogsz értékesíteni, pont a döntésképtelensége miatt... esetleg megkapod, hogy "majd megbeszélem apuval." Ezt, csak az elmúlt 7 év értékesítési tapasztalata mondatja velem mint top értékesítő a saját termékkörömben. Egyébként nem akartalak megsérteni nyilván nem tudhattad, hogy megbújnak itt értékesítők is. Ezért érdemesebb óvatosan bánni az ítéletekkel... és nem megsértődni, ha valakit felkergettek a falra, érdemes a kérdést is átgondolni.
Syl: Szerencsére asszony hasonlóan céltudatos a vásárlásban, utál Ő is vásárolni. Jön megy, tujda mit akar, ha esetleg vmivel nincs képben arra persze nyilván kérdez és ez rendben is van. Ezt senkitől nem is sajnálom, de ez a hülyekérdések kategóriája amit felróni egy értékesítőnek nettó hülyeség. Persze aki nem dolgozik ebben az nem érti miért másznak az emberek falra az ilyen kérdésektől... Pláne napi 1000x.
Agyturbina: pontosan! Ez nemtől független dolog. Sőt a korhoz sincs köze. Inkább amit fentebb vázoltak az anyátlan infantilisek problémája.
[ Szerkesztve ]
varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2
-
A téma szó szerint "hogy lehet így vállalkozást üzemeltetni", erre hoztam egy példát.
Melyik vállalkozás működik jól, ahol 1001 vevői "megvegyem?" kérdésre a 75-ik után azt mondják hogy "azt maga tudja" (=magát és a saját üzletem/munkáltatóm is lesz...om), vagy ahol 1001-szer azt mondják hogy "persze hölgyem, és engedje meg hogy ajánljak mellé még egy nadrágot is, valamint ha most cipőt is vesz mellé akkor...."?
De kösz a kioktatást, szerintem nem véletlen hogy ebben a topicban is gyors közmegállapodás született, hogy az itthoni vállalkozók és vásárlók zsákafoltját
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
lolller
tag
Ne haragudj meg, de a napi 1001.-ik megvegyem kérdésnél szted mit kellene válaszolni? Egyébként is az eladó dolga eldönteni, hogy megvegyed-e? Ugyan már, Ti totál elvagytok tájolva. Nektek inkább gyámra v Orbán Viktorra van szükségetek, hogy eldöntse helyettetek az életetek. Ezen felháborodni... Egyébként is boltba vásárolni megyünk, nem kóvályogni meg nézelődni.
varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2
-
Aucor
senior tag
Vidéki, párezer fős településen, 2-3 hete nyílt pizzéria, családi vállalkozásban. (Háttérsztori: régebben is próbálkoztak már, akkor becsődöltek) Adjunk nekik egy próbát, miért ne. Kiszállítás is van, akkor nosza! Nyitás után fél órával odacsörgök, leadom a rendelést: "1.5 óra múlva tudjuk vállalni nagyjából, mivel elmentek a futárok áruért". Nyitvatartási időben? Rendben, semmi gond, belefér. 2.5 óra elteltével újra odacsörgök, "fél óra és visszük". Oké. Valóban dudál a futár immáron 3 órával a rendelés után, az üdítőt elfelejtette. Semmi gond, visszaszalad vele később. Jóízűen hozzá is látnánk az ételhez, azonban amikor kibontjuk, teljesen más, mint amit rendeltünk... Újra telefon, "jó, visszaküldjük a futárt". Se egy bocsi, se egy elnézést. Újabb 40 perccel később megjelenik a futár, ételt cserélünk, immáron ellenőrzöm, hogy valóban jó ételt kaptunk-e, közben a futár: "másnak vittük ki, de nem ettek bele". Bizalomgerjesztő. Rákérdezek a hiányzó üdítőkre: "Ú basszus. Később hozom." Valóban, fél órával később (azaz kicsivel több, mint 4 órával a rendelés után) megkaptuk a két dobozos üdítőt is. Csodás.
Mondanom sem kell, nem kaptak borravalót.
Azt már meg sem említem, hogy finom sem volt a rendelt étel... -
-
szipipeti
tag
Fejlődésre két opció van (ha abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy sok a munka)
1, bővülés, további alkalmazottak, vagy megbízható alvállalkozók bevonása
2, áremelés egészen addig, amíg be nem áll egy fix értékre a vevő/megrendelő szám
(Persze ez rizikósabb, hosszú távon)
Gondolj az élőlényekre,, amelyik élőlény nem növekszik, az elpusztul. Ez a gazdaságban is így van... -
veterán
A német olyan, amilyen. Mindig olyan volt, azért kell német haverral felvértezve nekivágni a kalandnak... az másik ország.
Én a szomszéd megyéből nem tudok megvenni egy motort, mert 0 reakció van. A három megyével arréb lévő dettó...
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
veterán
A topikhoz szólva:
Ebben az országban mindenki szarik mindenre.
Ezért rossz a mail cím, ezért nem ír vissza senki. Valahol fél és egymillió között van az a pénz amit nem költöttem el itthon, mert amit meg akartam venni, arra se nem válaszolnak, se nem semmi, hívom, nem hív vissza, stb. Ezek ilyen kis biszbaszok, de már 1.5milliós motort sem tudom megvenni, mert semmi reakció, se üzenetre, se emailre, se semmire.El kell engedni ezt az országot.
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
veterán
Rokon haverja szállodafelújításban (ja, azé' a szálloda) dolgozik.
Azt mondja, a felújítás alatt lévő szállodában festegetnek éppen, odajön hozzájuk egy f.sz. (igen, oda tartozik)
Kérdezi tőlük, hogy "van itt a domboldalban egy nyaralóm, az előszobát, és a nappalit kellene kifesteni, vállalják-e?"
"Nincs időnk rá, ezt befejezzük, és megyünk tovább, tele a naptár"
"Csak nézzék meg"
"Nem érünk rá, mondom"
"Csak nézzék meg, ennyit kérek"
"De nem érünk rá, mondom"
"Kiviszlek titeket, megnézitek, aztán eldöntitek"
"Jó, legyen"
Kimentek, megnézték, nem vészes, gyorsan felmérték szemmel, max másfél nap.... közben a csávó kérdezi, hogy "Mit gondoltok?"
Duma, duma... mondtak egy blőd összeget amit úgysem fogad el, mert agyatlanság... "1.7millió"
Az millió végén az Ó-t még nem mondta ki, jött a válasz, hogy
"Oké, mikor jöttök?"
Nézett egyet, majd még egyet, és az futott át a fején, hogy 2.7-et kellett volna mondani, de max másfél napos melóért a 1.7 sem rossz...
Szóval csak ennyire vannak leterhelve... ezért nem kapsz ajánlatot senkitől, ha igen, akkor ezért horror az ár.A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
válasz #90088192 #37 üzenetére
Szemüveges azzal jól lát. Szellemileg is rendben van de a műszaki dolgokra egyáltalán nem fogékony, tart is az újdonságoktól. Összeraktam neki egy asztali gépet, hogy tudjunk ingyen skype-olni azt is alig merte bekapcsolni mert "elrontom elnyomkodom". Mondom neki nyomd meg a bekapcsoló gombot és várj majd ha hallod, hogy csörög egérrel menj rá a zöld kis telefonkagylóra és nyomjál rá. Jó. Hívom semmi. Hívom megint semmi. Felhívom telefonon, hogy mi van. Elmeséli, hogy ott ül a gépnél de nem csörög. Hangfalat bekapcsoltat? Az nem, az is kell? B+ muter...
Analóg vén majom egy digitális világban
-
veterán
Ez esetben vagy jól pörög a biznisz (és felvehetnétek egy plusz munkaerőt), vagy a honlapon nincs fent/nehezen megtalálható az infó, amit a nagy többség keres. A másik lehetőség még, hogy nincs eléggé automatizálva a munkafolyamat.
Undoroid: Az azért munkaTöbbiek: Én itt vállalkozásokról és vállalkozókról írtam, nem magánszemélyekről. Aki vállalkozik ÉS van email címe, az azért válaszoljon, ha írok neki, elvégre a vásárlóból van pénze
Aki magánszemély, és nem hajlandó használni, meg csak saját magával cseszik ki, nem másokkal.
Wi-Fi okoscuccok, utolsó darabok ---> https://hardverapro.hu/apro/tuya_wi-fi_okoseszkozok_mozgaserzekelo_okosrele_ok/hsz_1-50.html
-
"Én még nem találkoztam olyan egészséges emberrel aki képtelen lett volna a digitalizációra egy teljesen átlagos szintre."
Aha. Nem ismered anyámat (70). Húsz percen keresztül magyaráztam neki a telefonban emlékezetből lépésről lépésre hogyan kell automatikusan újrahangolni a tévéjét de hát teljesen reménytelen eset szegénykém. Nem tudta megcsinálni. Nyomkodta össze vissza. Jó megnézem. Odaérek bekapcsolom a tévét belépek a menübe ami holland nyelvre van átállítva. "Én mondtam, hogy nem értem mit ír." Jól van anyu. Gyorsan be is kapcsoltam a gyerekzárat így nem tudja a menüt elnyomkodni mert kódot kér.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
"Ez egy 4- fős kisvállalkozás nagyobbak nem szeretnénk lenni. Többet se szeretnénk dolgozni."
Semmi személyes de nem igazán szimpatikus ez a hozzáállás. Valamit valószínűleg jól csináltok hogy ekkora az érdeklődés, de akkor nem látom miért ne tehetnétek meg hogy úgy bővültök hogy közben a meglévők ne dolgozzanak többet (persze ha reggeltől estig szívtok valami alulárazott munkával, és mellette csak nyűg a kommunikáció, akkor pont ellenkező a helyzet, mindenesetre a konklúzió, hogy magatokba kell nézni szerintem, mert ez az ügyfelek semmibe vétele, ami hosszú távon nem annyira jó dolog).
Pl. ha új alkalmazottat nem akartok, szerződjetek egy virtuális asszisztenssel, párezer forintos órabérért besegít, pont az ilyenekre találták ki sajátmagukat
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Undoroid
őstag
Üdvözöllek!
A cég, ahol dolgozom speciális kisgépek javításával (is) foglalkozik...pár éve behoztak egy gépet, amit átvizsgáltam és feljegyeztem a szükséges új anyagok listáját és mivel ezeket nem forgalmazzuk, ezért megkerestük a gyári forgalmazóját. Nagyon ritkán, de volt már velük dolgunk, ezért is vállaltuk be ezt a gépet...lezajlott a nálunk megszokott ügymenet (kapcsolatfelvétel e-Mail üzenetben pontos géptípus megadással és a félreértések elkerülése érdekében "robbantott rajz kérése" illetve a várható szállítási idő, stb...) Nagy nehezen (napokkal később) megkaptuk a kért rajzot és még aznap megadtuk a kért alkatrészek listáját és árajánlatot kértünk. Ezután vártuk a választ...
...néhány nappal később megismételtük az e-Mail üzenetet, hátha valahol elkavarodott...vártuk a választ...
...türelmesen vártunk bármiféle visszajelzésre, válaszra (lehet hogy nincs raktáron a kért alkatrész, stb...)
Eltelt több, mint két hét és mivel nem volt azóta sem semmiféle reakció, felhívtuk az ügyintézőt a megadott telefonszámon! Felvették a telefont és a következő beszélgetés zajlott le:
- Bemutatkozás az irányunkból, cégnév, város és milyen ügyben keresünk valakit, aki választ tudna adni, mert már sürgős lenne a dolog...
- Válasz (?) visszakérdezve: " Nem válaszolt senki? "
- " Sajnos többszöri megkeresésünkre sem és ezért kerestük fel önöket telefonon is "
- " Ha nem válaszolt senki, akkor nincs! " ...és ezzel lecsapta a telefont...Gyorsan rövidre zárta az ügyet az már biztos! Azóta többször előjött ez a történet és a kulcsmondat a munkatársam és köztem...mára már csak nevetünk ezen az "ügyintézőn" !
https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-
-
bkercso
nagyúr
-
Ramirex
csendes tag
Másik oldalról is érdekes a helyzet. Én például kapok napi 100db !!! e-mailt szezonban. Márciustól dolgozunk november végéig. Napi 50+ hívás. Mégis, hogy a fenébe lehetne ennyi e-mailre és telefonra válaszolni? E-mailt megkell szüntetnem mert képtelenség negyedére is válaszolni munka mellet. Ez egy 4- fős kisvállalkozás nagyobbak nem szeretnénk lenni. Többet se szeretnénk dolgozni.
Mi a megoldásotok erre? Hogy csinálnátok ti?
-
dabadab
titán
Egyébként az a katasztrófa, hogy árajánlatot kapni amúgy se egyszerű, beszélsz velük telefonon, persze, oké, majd küldik, visszaszólnak, aztán... aztán semmi.
Vagy ha jön valami, akkor az áll egy darab számból.A múltkor egy nagyobb (milliós nagyságrendű) munkára kértünk árajánlatot pár mestertől, végül összesen három futott be: két olcsó, kb a fenti egy darab számos, meg egy drágább, ahol viszont fel volt sorolva, hogy milyen anyagból mennyi meg ehhez mennyi munka kell - és ez alapján erősen úgy tűnt, hogy ez a munka rendesen megcsinálva ennyibe kerül, szóval a többiek vagy kispórolnak valamit vagy majd lenne pótköltségvetés vagy a fene tudja mi.
Persze, hogy a harmadiknak adtuk a munkát (mondjuk ő már azzal is lenyűgözött, hogy mondta, hogy odajön megnézni a helyszínt nyolc és fél kilenc között és ezek után háromnegyed nyolckor felhívott, hogy fél óra múlva ott van és tényleg ott is vol negyed kilenckor).DRM is theft
-
dabadab
titán
A másik kiváltó ok az infantilizmus lehet.
Honnan sikerül összeszedned ezeket a sarlatánokat?
DRM is theft
-
bkercso
nagyúr
Akinek a szülei mindig mindent megcsináltak helyette, annak ez a "nem megy, nem tudom, segíts" alapvonval. Számodra furcsa viselkedés, számukra viszont a legtermészetesebb hozzáállás, és arra kell jó indok, hogy másként álljanak hozzá.
Egyszer megtanulnak valamit, pl. beindítanak egy vállalkozást, és utána halálukig mindent ugyan úgy csinálnak. Biztos lehetsz, hogy nem újítanak, nem váltanak bankot, nem tájékozódnak, nem mozogják be a lehetőségterüket.
A másik kiváltó ok az infantilizmus lehet.
[ Szerkesztve ]
kapható az OPA Red2 - Kercso Audio
-
#56573440
törölt tag
válasz #90088192 #23 üzenetére
Nem saját találmány, de akkor tetszeni fog ahonnan érkezett az is. Nem mai anyag de a csávó zseni... Meg azért van igaza rendesen
[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
veterán
Az ellenpéldához:
Mi egy egyházi üdülőhöz tartozó apartmanban voltunk most nyáron, teljesen kulturált nyugodt helyen, egyedül az én gyerkőcöm okozott zavart a nyugalomban . Távozás előtt a fa alatt egy padon fizettem kp-ban, viszont a pap, aki az üdülőt is vezeti, fogta a mobilját, pötyögött párat és jött a számla azonnal az e-mail címemre
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Olyan van aki képelen a komfortzónáján kívülre lépni és minimális erőfeszítést megtenni azért, hogy valami újat megtegyen ezért pedig minden követ megmozgat, hogy másra hárítsa a melót azért mert Ő nem akar tanulni.
Bár valahol kicsit sarkítás, de valóban nagyon nagy részben én is ezt látom. A konkrét magyar vállalkozásokra vetítve: így is jön az a vevő aki neki még külön jó is (mert hozzá hasonló a hozzáállása, nem kér számlát, kp-ban fizet, ha gáz van akkor ugyanúgy digitális analfabéta és egy panaszemailt se fog tudni megírni amit cc-z a fogyasztóvédelemnek stb.).
Anyámék (isten ments hogy lenézzek bárkit, főleg őket, de csak a példa kedvéért, szakmunkás illetve érettségi van nekik) bőven 50 felett kezdtek számítógépezni/internetezni/okostelefonozni, de ismerős nagyapja, hetvenpárévesen miután megözvegyült, kezdett angolt tanulni, hogy youtube-on megértse a barkácsolós videókat.... szóval nem nagyon tudom elfogadni a kifogásokat én se.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Huntszy
tag
Ezzel egyébként nem értek egyet. Én még nem találkoztam olyan egészséges emberrel aki képtelen lett volna a digitalizációra egy teljesen átlagos szintre. Olyan emberekkel találkoztam csak akik eldöntötték, hogy nem akarják megtanulni, és lám' nem is tették.
Nem az van, hogy aki ~1990 után született annak van valami plusz mutáns géne ami miatt ráál az agya a digitalizációra, csupán arról, hogy a legtöbb ember képtelen akárcsak egy hangyaf*sznyit is kimozdulni a saját komfortzónájából, hogy erőfeszítéseket tegyen egy új képesség elsajátítása érdekében ezért ha nincs abszolút rákényszerítve kívülről akkor úgy kerüli ahogy tudja.
Saját szüleim is ugyan ilyenek voltak. Édesanyám azt mondta, hogy soha nem fog Ő ezekkel a hülyeségekkel foglalkozni. Mikor oktatás miatt elköltöztem otthonról, ráadásul külföldre (tehát még telefonálni sem tudtunk) érdekes mód valahogy csak megtanulta használni az üzenetküldő alkalmazásokat mert nem volt más mód arra, hogy tartsuk a kapcsolatot. Mikor már teljesen lementem az életről attól, hogy elkezdi elmagyarázni, hogy mit ütött be a goggle-be és hanyadik találatra ment rá és ott az oldalon belül hova kattintott, hogy be tudjam hozni amit lát mert, merthogy Ő nem tud linket küldeni akkor egyszerűen megtagadtam tőle azt, hogy megcsináljam. Értse meg, hogy nem fogok script alapján kattingatni a világhálón, pláne, hogy a Google neki és nekem ugyan arra a keresőszóra nem ugyan azokat a találatokat (pláne nem ugyan abban a sorrendben) dobja fel, főleg, hogy másik országban voltunk. Érdekes mód mikor belátta, hogy nem fogom megcsinálni helyette pikk pakk csak megtanulta, hogy hogyan lehet linket másolni/beilleszteni.
De ugyan ez volt a story kb mindennel, email, okostelefon, gps stb. Mindig azt hangoztatják, hogy nem megy, nem tudják, Ők ehhez nem értenek aztán mikor kifogynak a kerülőutakból akkor mégiscsak meg tudják tanulni ha kapnak hozzá normális segítséget.Szóval az eredeti kijelentésre visszatérve. Nem létezik olyan, hogy valaki képtelen a digitalizációra. Olyan van aki képelen a komfortzónáján kívülre lépni és minimális erőfeszítést megtenni azért, hogy valami újat megtegyen ezért pedig minden követ megmozgat, hogy másra hárítsa a melót azért mert Ő nem akar tanulni.
-
#56573440
törölt tag
válasz CounterBoci #8 üzenetére
dettó... Körbenéztem hogy hol van a motormhoz túraplexi, feldobott egy marék eu-n kívüli oldalt meg az alzát. Alza oldalán a mai napig azt írja hogy van készleten, holnaptól átvehető. Kb duplája nyilván az ára, de nekem ennyit megér hogy ne egy hónapot várjak rá...
Ehhez képest a két hete leadott rendelésem státusza: "dolgozunk rajta" Remélem megszakadnak a munkába rendesen
-
nemlehet
őstag
Az első IT deskes melómban megkaptam azt a remek feladatot "betanulásként" hogy a több ezres backlogból kellett a legrégebbieket (2019-ben 2014-es jegyek) feldolgozni és felhívni a contactot hogy akkor még áll-e a dolog... Képzelhetitek a reakciókat.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Ne viccelj, volt egy hibajegyem amihez nagyon nem volt kedvem... átraktam a státuszt "dolgozom rajta"-ba, akkor nem jelenik meg a mánágernél mint nyitott issue.
Volt egy olyan mondásunk (szerintem sokaknak ismerős) hogy amelyik probléma nem oldja meg magát azzal nem is érdemes foglalkozni Na ennek a ticketnek az 549. napján beleírt az ügyfél hogy már nem releváns a gond, és lezárta
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Egon
nagyúr
Mármint kicsodák? Ha a családtagjaimra gondolsz, akkor a válasz az, hogy részben. Anyósom egyszerű kisnyugdíjas, tehát esetében a válasz nyilván nem. Anyám magánszálláshelyet üzemeltet, de mindenhol a vezetékes szám van megadva, és mindig van otthon valaki aki felveszi a telefont. A szálláshelyhez tartozik egy e-mail cím, amit öcsém kezel. Nyilván nem ideális ez így, de az ügyfélköre alkalmazkodott ehhez (sok a visszajáró), ő nem hajlandó rajta változtatni, szóval amíg ő viszi a boltot, ez így marad.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
Egy bizonyos kor felett (bár ez a kivitelező nem volt öreg) sokan egyszerűen képtelenek digitalizálódni. Sajnos a családban is előfordul nálunk. Apám (Isten nyugosztalja) pár éve halt meg 68 évesen, de még mobiltelefont sem volt hajlandó használni (egyszer vettünk neki karácsonyra, berakta a fiókba dobozostul, be se kapcsolta). Anyámnak már régen van mobilja, de régen sose vitte magával - egészen addig, amíg egyszer lerobbant a semmi közepén a kocsival, és nem tudott segítséget hívni... Azóta hordja, de kizárólag kagylódizájnos, aktív flipes butafont, tud "kezelni" (SMS-t nem tud küldeni és nem is olvas - anyósom legalább idáig eljutott, de tovább se).
Ugyanakkor van több olyan ismerősöm, aki 70 felett simán netezik, közösségi oldalakat használ stb."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
bkercso
nagyúr
Mármint a sok éve lezáratlan, több száz hibajegy közül az egyikben? A kolléga, akihez tartozott a hibajegy, ott dolgozott még?
Mindez azért van, mert a nagyja utálja a munkáját, a többieket és saját magát is. Pszichológia van minden mögött.
[ Szerkesztve ]
kapható az OPA Red2 - Kercso Audio
-
Dolgoztam egy nagyobb német cégnek, azóta röhögök amikor a német precizitást emlegeti valaki A hibajegyekben nem egyszer, nem kétszer (és nem ugyanazoktól) fordult elő, hogy pdf-ben (látszott a fájlnéven hogy szkenner generálta) a riportoló eszközünk doc-ba lementett, kinyomtatott fekete fehér képén színes szövegkiemelő képe van visszaszkennelve (hagyok időt.. ), hogy figyu, ez a probléma.
Amúgy én pont mostanában egy másik munkából kifolyólag találkozom ugyanezzel, hogy itthon a cég / üzlet honlapja 2003-ból ragadt (de látszik hogy vannak fent 2021-es dátumú dolgok, tehát még használják is), természetesen nemhogy GDPR de bármilyen jogi vagy technikai megfeleltetés az nincs Email cím ugyan van de rendszeresen visszapattan és >50% sose válaszol rá, telefonszámok is ~10-15% sose veszi fel, és még egyszer ennyi aki amikor felveszi, fel van háborodva, vagy leráz és soha többé nem veszi fel / nem hív vissza. Közösségi média jelenlét max. 2010 előtt viccesnek számító ezerszer újratömörített, lopott vicces képekben kimerül, üzenetekre ha jön is automata válasz, ember soha nem ír vissza... igen, én is csodálkozok hogy ezek egyáltalán fenn tudnak maradni, de aztán rájövök hogy hol élek
Mondjuk sokan személyesen is ilyenek. Bemegyek a boltba, érdeklődök, kettőnél többet kérdezek, kb. én vagyok a világ nyűgje hogy nem hagyom telefont nyomkodni, vagy beszélni a haverral, általában hagyom is őket a ...ba, találják meg a maguknakvaló vásárlóközönséget.
Feleségem mindig engem szokott nyaggatni (nem mintha előre ő nem döntené el ) hogy ezt meg azt megvegye-e, egyszer egy eladónőt megkérdezett erről, hogy szerinte megvegye-e a ruhát amit kinézett, eladók gyöngye ránéz, megszólal: hát azt magácskának kell eldöntenie.... Gondolom nem ő lett a hónap alkalmazottja
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Lenry
félisten
-
nemlehet
őstag
Ezt sose értettem. Tehát csak a 2 véglet van, hogy vagy egyáltalán nem használunk valamit vagy állandóan előtte lógunk?
Tesómnak is saját vállalkozása van, üzleti FB oldallal, sokan írnak neki éjszaka is. Van scriptje ami válaszol "irodai időn" kívül, hogy bocs majd reggel 8 és este 6 között megnézem, addig is itt a link a FAQ-hoz (amiben majdnem minden benne van amit kérdezni szoktak).
Nem IT-s, nem műszaki cége van, mégis meg tudta oldani.Én sokkal inkább preferálom az emailt. Ami szóban elhangzik az elszáll, az írás megmarad, visszakereshető, bizonyítható mi lett megígérve.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Motion_Blur
félisten
Az én fogorvosom úgy nyomja hogy farzsebben van neki a guriga kp, bankkártyás fizetés nincs. Számlát egyszer kérdeztem, kiröhögtek az asszisztenssel.
Megyeszékhely legjobb és legkeresettebb fogorvosa amúgy..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Fogászaton jártam úgy, hogy nem kaptam számlát. Egy jó messziről szabad szemmel is jól hátható összeget hagytam náluk a felső fogsorom rendberakásáért ezért utolsó alkalommal amikor búcsúzkodtunk megkérdeztem, hogy számlát nem kapok? Úgy néztek rám mint ha minimum az anyukat szidtam volna. Flegmán duzzogva közölték, hogy jó, majd elküldik e-mailben. Másfél hónappal később küldték el többszöri telefonálás hatására.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
CounterBoci
senior tag
Nekem kedvencem a webshopból raktáron lévő termék rendelése utáni csend. Nem szól a barma, hogy nincs, vedd meg máshol, vagy x nap múlva tudjuk szállítani. Legtöbb szerintem azt sem tudja, hogy mi áll a saját ászf-ébe.
-
Eastman
addikt
...közölte hogy neki nincs e-mail címe, a Facebook-on sincs fenn stb. (mintha bármi köze lenne a kettőnek egymáshoz), hanem küldjem el Viberen (!) hogy mit szeretnék... Befotóztam a telefonnal az Excel táblát, lett 5 kép, átküldtem neki. Pár nap múlva eljött, hozott egy kockás papírt, amire tollal rárajzolta a táblázatot...
Szabad ember.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Lenry
félisten
hozott egy kockás papírt, amire tollal rárajzolta a táblázatot...
és az ilyen nem is érti, hogy minek neki számítógép.
- meg lehet oldani így is, nem? nincs a zsebedben mindig számológép (copyright - az összes matematikatanár valaha), én itt tartok minden fontosat - és közben mutogat a halántékára.
az ilyentől kell menekülni, mert nála lesz az, hogy úú főnök kéne még 400.000, mert kevesebb lett a cement, mint kellene
Ellenpélda: céges lakásban laktam egy darabig, elromlott a mosógép, hívtam szerelőt, kijött a fickó, megcsinálta, mondom áfás számla kellene, mert úgy térítik meg nekem a javítás árát. semmi gond, mondjak egy email címet. gondoltam, majd otthon megírja, aztán befotózza, vagy mittomén, ehelyett pötyögött két percet a telefonján és már meg is érkezett a számla. leesett az állam
ez még abban az időben volt, amikor a számlázz.hu társai épp csak elindultak[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Egon
nagyúr
Építőipari kivitelezővel (nem egy egyszerű kőművessel) jártam úgy, hogy amikor át akartam küldeni neki a meló részleteit e-mail-ben (Excel táblában a négyzetméterek, folyóméterek, hogy mellé lehessen írni a hideg- és melegburkolás, vakolás, festés, tapétázás stb. egységárakat és könnyen ki lehessen számolni a végösszeget), közölte hogy neki nincs e-mail címe, a Facebook-on sincs fenn stb. (mintha bármi köze lenne a kettőnek egymáshoz), hanem küldjem el Viberen (!) hogy mit szeretnék... Befotóztam a telefonnal az Excel táblát, lett 5 kép, átküldtem neki. Pár nap múlva eljött, hozott egy kockás papírt, amire tollal rárajzolta a táblázatot...
Ellenpélda: nagyon lepukkantnak tűnő klímaszerelő, a klíma előkészítés árajánlat átküldése előtt elkérte az e-mail címemet, és megkérdezte hogy xls-t vagy pdf-et küldjön-e - meg is lepődtem...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Agostino
addikt
a többség már bocs de még mindig szarik bele ha emailt kap és kb. egy szinten kezeli a postaládába gyűrt szórólapokkal. nem nézi, nincsen hozzá jelszava, nincsen fent semmi applikáció a telefonján, sokat kap, elfelejti... emailt már csak annak írok, aki felém is úgy kezdi meg a kommunikációt. egyébként sajnos telefon, vagy még rosszabb esetben személyesen kell megbeszélnem mindent.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
veterán
Ti is jártatok így vagy csak egyedi eseteket fogtam ki?
[ Szerkesztve ]
Wi-Fi okoscuccok, utolsó darabok ---> https://hardverapro.hu/apro/tuya_wi-fi_okoseszkozok_mozgaserzekelo_okosrele_ok/hsz_1-50.html