Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#30) FoxiestFox válasza tixem (#25) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Érdemes egyébként utánanézni, hogy melyik brand melyik multi kezében van, és hogy ezek a világ mekkora részét fedik le a termékeikkel.
És hogy milyen sokféle brand tartozik egyes cégcsoportokhoz. Ne vádoljatok naivitással, de minél jobban beleássa magát az ember, annál ijesztőbben tudatosul, micsoda hatalom összpontosul alig néhány tucat kézben. Hiszen az élelmezés az egyik legérzékenyebb dolog az emberek életében, ennek vannak leginkább kiszolgáltatva.

És ja, silányul minden.. annyi jó és világviszonylatban is nívós brandet tettek tönkre, vagy vittek külföldre, miközben itt beszüntették a forgalmazást, hogy nehéz lenne követni.
Azt amúgy nem tudom, hogy miért vásárolhatnak meg mindent külföldi cégek kilóra?
Nem voltak piacképesek ezek a cégek itthon? Rászorultak a tőkére? Muszáj volt a tulajdonosnak eladnia őket?
Mert én azt látom ebből, hogy egy multi hátterével több helyre tudnak eljutni, egyszerűbb lesz a gyártás, oké, de milyen áron? Van értelme továbbra is egy adott néven hívni valamit, ha az már árnyékát sem jelenti önmagának?
Ráadásul ezek nem új dolgok, évtizedek óta ez megy, csak mostanában lett látványos... kólát sem iszom már, mert műanyag íze van, pedig a Coca még mindig Coca, a Pepsi még mindig Pepsi, csak épp műanyag az íze már. :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.