- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GAI: Poor Volta...
Új hozzászólás Aktív témák
-
HellGreg
őstag
Múlt héten küldtem a szüleimnek Szlovákiába csomagot, jellemzően olyan dolgokat, amiket odakinn nem lehet kapni. Pl. mosógélt, 2 flakonnal, meg egy csomó mindent, a dobozt jól kibéleltem, nem lötyögött benne semmi. Valószínűleg olyan helyen volt tárolva útközben a csomag, ahol hideg volt, mert mind a két mosógél szétfagyott, a flakonok alja levált, és kifolyt, elúsztatva a doboz alján lévő többi cuccot is. Vagy csak egyszerűen dobálták, vagy nem tudom, mit csináltak vele. Nem beszélve arról, hogy a doboz teteje is be volt horpadva. 6-7 ezer ft-ért azért ez felháborító.
-
Még nem volt dolgom a DPD-vel de ha rajtam múlik akkor nem is lesz többet......
6.-án kaptam egy értesítést, hogy a csomagom várható kézbesítése 7.-én esedékes de a szállítás napján reggel még mindenképpen kapok egy üzenetet. 11.-e van a csomagkövetés szerint a küldeményem kiszállítás alatt van.... ez nem tudom mit jelent (elvileg már hozza a futár) de még sehol semmi és persze üzenet sem jött reggel.
Ha nem kapok üzenetet de kiderül, hogy kijön a futár amikor nem leszek itthon (nem várhatok rájuk hetekig) akkor kurva balhét rendezek....... -
Egy csomagom nekem is elveszthették, szerencsére egy olcsóbb volt. Írták korábban, hogy 2-5 munkanapon belül érkezik, csak azon már bőven túl vagyunk, de úgy, hogy másik csomagot is hoztak közben, ahol szintén írták a 2-5 munkanapot, amit sikeresen teljesítettek is.
Írtam nekik panaszlevelet, eddig semmi reakció, várok. -
HellGreg
őstag
Feladtam egy csomagot Szlovákiába, nem először csinálom, eddig mindig megérkezett 2 munkanapon belül. Oda is és vissza is. Most meg sehol semmi, 11-e óta azt írja a követés hogy beérkezett a feladó depóba, tehát még az országot sem hagyta el 4 nap alatt. Szokás szerint Szlovákiában minden értesítés nélkül szokták kiszállítani, semmi sms vagy email. Nem értem, azt képzelik-e hogy közel 7000ft-ért egész héten otthon fog ülni az ember vigyázban, hogy mikor méltóztatnak becsöngetni? Milyen módi ez, ennyi pénzért??
-
Joker88
őstag
-
Årpi
őstag
Hogy ne csak rossz tapasztalatok legyenek: mostanában szinte heti rendszereséggel érkezik csomagom DPD-vel (Amazon, többnyire, nem itthonról). A kiírt várható dátum előtt 1-2 nappal már nálam van a cucc, a futárok jófejek.
-
cenex_bolt
újonc
Webshopot üzemeltetünk már 4 éve. Pár hónapja vagyunk a DPD-vel szerződve. Sajnos egyre több a panasz a futárokra. Most a legutóbbi esettel betelt a pohár. 20.000Ft-os videójátékot rendeltek tőlünk és mint minden konzolbolt a videójátékot buborékos borítékba téve adtuk fel. A videójáték maga egyébként egy műanyag tokban van. A vásárló jelenti, hogy ripityára törve kapta kézhez a tokot, boríték is sérült. A futár azt mondta hogy ezt most vegye át a többivel kapcsolatban pedig vegye fel a kapcsolatot a webshoppal (velünk). Mi kártérítést igényeltünk a DPD-nél, fotókkal alátámasztva, hogy a csomag egyértelműen szállítás közben sérült meg. Megdöbbenésemre ők azt válaszolták, hogy a csomag nem lett biztonságosan becsomagolva, hungarocellel körbebélelve kellett volna feladnunk. WTF???
Megmondtuk nekik a szerződéskötés előtt, hogy csomagjaink többsége buborékos borítékba lesz feladva. Egy szóval nem említették, hogy ha ezek megsérülnek ők nem vállalnak rájuk garanciát. Mégis mit gondolnak, hogy ezrével feladunk csomagokat és majd a futárok jóhiszeműségére bízzuk magunkat hátha nem zúzzák darabokra a csomagokat? Egyértelmű, hogy átvertek minket. Undorító amit csinálnak!
-
kovcsrob
tag
Mostanában a Banggood Priority Direct Mail t a DPD hozza. Ha nem téved el vele.
Pár házzal feljebbről jött a szomszéd, hogy "hozzánk volt bedobva. Bocs kibontottam de én ilyet nem rendeltem. Akkor vettem észre a neved."
Az oldalukon kézbesítettre van jelezve. Csak a szerencsén múlt, hogy most nem az eltűnt csomagom miatt vitatkozom a Banggood al.
Kettővel előző csomagomnál sikertelen kísérletet jegyeztek be. Rájuk írtam a válasz az volt, hogy későn ért volna oda. Akkor írja be azt, hogy lassú voltam holnap viszem.
A Hugi csomagján vágtak egy lyukat, hogy kényelmes legyen megfogni. Örült neki, hogy a gyűjtői cuccait vastagon csomagolják és a belső csomagolás nem sérült.
Az azelőtti meg csak simán ramaty állapotban volt.
KB mint a magyar posta. (pont ilyen húzásaik vannak)
Itthon ha meglátom a nevüket (a DPD t vagy az MPL t) bezárom a webshop oldalát. -
Fluke
tag
Én nekem is most lenne veluzk kapcs problémám, bár nem tudom hogy lehet mi hibánk is, szal kulfoldrol rendeltem anglia, és másodikán hivtak minket hogy jonnnének, de nem voltunk otthon, a futár meg annyit mondott csak hogy akkor meg kell beszelni más időpontot, de nem vele, na most emailre nem is válaszolnak egyenlőre, de hát olvastam már itt meg máshol rémtorteneteket , meg hogy nem veszik fel a telefont se, most akkor a csomagot valoszinu visszakuldték már a feladónak? Vagy nem kisérlik meg még maskor kihozni? Állitolag 3szor meg kell kisérelni, legalább is a weboldalukon az van irva, de a futar semmit se mondott. Mondjuk a visszautaljak majd a pénzt akkor semmi gond, mondjuk nem egetverő nagy összeg, de nem tudom visszautalják e. Ja meg csomagkovetesbe ilyet irtak be hogy sajnos nem sikerult kiszaliitani mert a megadott cim hiányos, amit nem értek, mert nem is igaz, hanem csak az volt hogy nem voltunk otthon, jobban mondva a városba se, abszolut nem tudtuk majd mikor jon a csomag pontosan, meg arra gondotam hogy lehet azt hogy akkor máskor hozzak ki, de olyan mintha olyanok lennének hát nem voltal akkor szopacs, akkor már nem is kapod meg..
-
Manitou
veterán
Végül először a webshopnak írtam, és egy rövid live chatelés után írták, hogy visszatérítik a hiányzó dolgok árát. Írtam, hogy balfasz módjára csomagolták be és szétszakadhatott a csomagolás és kiesett belőle valószínű a két termék (persze szerintem simán ki is lophatták) Ez könnyebben ment, mint gondoltam. Amit észrevettem, hogy az angolok nagyon szarnak a biztonságos becsomagolásra.... ha egy mód van rá onnan többet tuti nem vásárolok. Pl múltkor egy ebayes vásárláskor a feladó egy viszonylag sérülékeny karbon alkatrészt csak úgy egy bubis zacsiba tekert be és úgy adott fel. Nem akartam hinni a szememnek. Hogy lehet ennyire hülye valaki, hogy egy dobozba nem bírja beletenni és a dobozt kitömni valamivel? Ez lett volna a helyes feladási mód.
-
Postas99
senior tag
Igen. Szerencsém volt. De dühítő hogy 10.000 Ft szállítási díjat számolnak fel egy 2 hetes szállításáért. Aminél imádkozni kell hogy ne vesszen el a csomag. Amúgy ami benne volt a töltő a dobálástól megsérült. Maga a termék nem. De most épp lesz@rom mert van hozzá másik töltöm.
-
Viperator
őstag
válasz
Postas99 #176 üzenetére
Lehet, hogy megtörtént a lenyúlás, de nem biztos... velem így történt tavaly (Anglia!), sokáig vártam és semmi, szóltam a webshopnak, hogy nézze utána, hogy mi történt a csomaggal, kiderült, hogy valaki ellopta (a központi elosztóban). Vissza is kaptam a pénzt a webshoptól, de a szállítási díjat nem.
-
Postas99
senior tag
Segítség kéne, vagyis tanács nekem is.
És ma kellett volna megjönnie.
Felhívjam a DPD-t, vagy reklamáljak az Ebay-nél?
-
tekk
tag
sziasztok!
van egy amazon.co.uk-s rendelés, de már egy hete nincs mozgás. Szerintetek? -
Manitou
veterán
Túl vagyok már sok netes rendelésen, de eddig még megúsztam, most viszont bekövetkezett az amitől mindig kicsit tartottam, hogy hiánytalanul megérkezik-e a csomagban minden.
Egy angol webshopból rendeltem, 9 dolgot. De 2 termék valahogy nem került bele a dobozba, vagy csak lenyúlta valaki belőle.
Ugyanis a doboz az szét volt szakadva és rá volt húzva valami szürke zsák és folpakkal körbetekerve, úgy hogy az egyik termék folpakkal rá volt gyógyítva a dobozra , úgy hogy kivülről látszott. Már gyanus volt a dolog, hogy mi a fene. Sajna nem én vettem át a csomagot, hanem hozzátartozóm.
A kibontást levideóztam, mert gyanus volt az egész becsomagolás. A két hiányzó termék értéke 25 euro körüli .Volt már ilyen sérült csomagolású csomagom, de akkor nem hiányzott semmi. Szóval nem mondom, hogy feltétlen a futárcégnél vette ki valaki, lehet csak a feladó nem tette bele.
Ilyenkor először a DPD-vel kell felvenni a kapcsolatot reklamálni, vagy a webshopnak küldjem el a videót, aztán ő kürdjön a futárcéggel? Vagy mindkettőnek menjen az "anyázó" levél?
Ha valakinek már volt hasonló ügye, az leírhatná mi ilyenkor az ügy menete ?
-
dethroner
veterán
Én is leírnám a tapasztalatom.
Rendelésem ők szállítják, ma reggel 9-kor kaptam egy emailt, hogy a futár 13:52-14:52 között fog jönni. Egyből hívom hogy fél háromig melózok, utána kb 10 perc alatt otthon vagyok.
Hát ő azt így nem tudjam mert ahogy a kör adja, meg hogy be van neki ütemezve stb. De meglátjuk, hívjam fel ha már jó nekem. Ok.
Fél 3 előtt hívom, nem veszi fel. Hazaérek 14:38-ra, hívom a kapu előtt állva, felveszi.
Már volt ott, nem voltam otthon.
Mire én, de hát épp ezt beszéltük hogy előtte hívlak de nem vetted fel. Most itt vagyok, jöhetsz.
De hát az nem úgy van, ő már nem fog visszajönni, meg hogy itt van pár utcával (kábé 2km) arrébb, menjek oda és odaadja.
Ember, 4db lemezfelnit hozol, gondolkozz már!
Hát rakjam autóba és úgy.
Anyád! Fel fogom forgatni az egész autót azért mert te lusta vagy 2 percre visszajönni, na persze. Hiába érvelek hogy eddig az összes többi futárcéggel meg tudtam beszélni hogy mikor leszek otthon és mindig akkor jöttek, őt ez nem hatja meg. Ő a futár, akinek a kedvéért vegyél ki szabit és ülj otthon és mindezek mellett még fizessek 7 ezret szállítás címén. Ezért a szolgáltatásért. Kis túlzással magam elautózhatnék 7000-ből hogy személyesen átvegyem.
Erre felteszi a nagy kérdést: Akkor mit csináljon, hozza holnap?
Miért, holnap mi fog változni, akkor fogsz jönni amikor nekem alkalmas?
Hát ő azt nem tudja.
Tudod mit, vidd a picsába akkor. Felhívtam a webshopot, elmondtam hogy nem tudok egyeztetni ezzel a bandával és kerítsünk más megoldást. Ok, ők visszakérik a csomagot a futártól, és amikor beérkezik, elküldik újra, ezúttal GLS-el. Remek, azok is mindig rohannak, de legalább jófej a futár, már sokszor volt nálam, és ha más időben járt erre, mindig volt ideje visszajönni.
Kerüljétek a DPD nevezetű céget -
palyszer
csendes tag
válasz
palyszer #169 üzenetére
Update:
Reggel jött az sms, hogy mai nap dél és egy között kézbesítik a csomagot. Mondanom se kell, hogy a futár elérhetőségét nem kaptam meg, cserébe viszont a nevét elküldték, hogy minek azt nem tudom mert azzal én sok mindent nem tudok kezdeni. Na mind1 is szerencsémre az futár felhívott 11 órakor (még jó hogy az angol ürgétől kértem, hogy mindenképp írja rá a csomagra a telefonszámom). Délkor már jött is, hát nem egy kedves figura (ellentétben a gls-es futárral aki kb már névről megismer annyi csomagot hoz). Nem mertem módosítani az átvétel időpontját az itt tapasztaltak miatt, meg amúgy is épp ráértem.
Összességében szerencsém volt mert itthon voltam, valamint adtam telefonszámot, de bele se merek gondolni mi van ha ezek a feltételek nincsenek.
Mindenki legyen résen velük. -
palyszer
csendes tag
Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
A múlthéten rendeltem Angliából néhány dolgot. Pitney Bowes-on keresztül a DPD-vel jön.
Július 18. óta elméletileg hollandiai központban dekkol a csomag, azóta semmi. A nyomkövetésük nem ír semmit csak, hogy beérkezett az ottani elosztó központba. Most kellene az itteni kirendeltségbe érkeznie és onnan hozzám. De nekem furcsa hogy gyakorlatilag 2 munkanap alatt nem frissült semmit.
Olvasva a fórumot én már a legrosszabbra készülökvagy nyugtassatok meg, hogy ennél a futár cégnél ez hosszabb folyamat lesz.
Köszönöm.
-
Viperator
őstag
Még a DHL sem tökéletes.... lenyúltak a dobozból két terméket, ki volt tépve a doboz egyik sarka és csúnyán ragasztottak vissza. Akitől rendeltem (japán cég, Németországból), szóltam és küldtek másikat (azokat megkaptam) és majd ők rendezik a DHL-lel (mert én hiába írtam kétszer panaszt és semmi)
-
Sanyi52
tag
Én örökre elástam a DPD-t, piszkos csapat. Reklámjuk, hogy a futárnál kártyával is lehet fizetni, de ez hazugság. Mérhető károm keletkezett a kp-felvétel miatt.
Megjegyeztem magamnak, a DPD soha többé nem lesz a szállítóm. -
Buga20
csendes tag
Semmiképpen ne a dpd- t válaszátok,a feladot csomagom töröten érkezett meg az ügyfélszolgálat nem válaszolt az emailemre a futár dobálta a csomagot a vevő panaszára sem válaszoltak a pénz amit kaptam a feladot csomagomért visszautaltam a vevőnek de sajnos a termek töröten nem sokat ér úgyhogy így jártam a dpd futár szolgálattal soha többet nem választom.
-
Ataxia
tag
Sziasztok
Tegnap rendeltem meg a dpd futart. Ma reggel kaptam is emailt , hogy 8 -18 kozt várható az érkezése, hogy felvegye a csomagom.
A futár nem jött mondanom se kell.Holnap vajon felveszi vagy reklamaljak?
Így még nem jártam.
Az ugyfelszolgalatot tudom hogy szinte lehetetlen utolérni.Mik a tapasztalatok. Ti mar jártatok így?
-
valaki654
tag
Sziasztok!
Megosztanám egy friss tapasztalatomat én is. Rendeltem a közelmúltban egy csomagot, kiválasztottam a kiszállítást egy hétfői napra. Eddig minden OK, aztán egyszer csak egy munkanappal hamarabb a kért időponthoz képest reggel 9-kor küldenek egy emailt (SMS-t véletlenül sem küldenek), hogy a csomagomat aznap hozzák 16:30-17:30 között. A futár 13:00-kor hívott telefonon, hogy itt van a háznál, természetesen én nem voltam itthon és még lecseszett, hogy én kértem mára.Én mondom neki ez nagy tévedés, mivel én Hétfőre kértem kiszállítást és nem Péntekre. Erre nagy duzzogva lerakja a telefont, hogy jó akkor majd hozza Hétfőn a csomagom. A csomag megérkezett Hétfőn, szerencsére épségben, bár a doboz kicsit nyomott volt pár helyen. Az email, amit küldtek egyébként korrekt, csak azt nem értem, hogy miért nem előtte lévő napon küldik ezt vagy este nekem és akkor talán időben tudnék rá reagálni vagy ha már ők helyettem eldöntötték a kiszállítás időpontját tudnám módosítani az általam eredetileg kívánt napra. Küldhetnék SMS-ben is, mert azt hamarabb észrevenném és ott egyszerűbb a módosítás is.
-
Piistii
tag
Én Jó tapasztalatomat szeretném megosztani. Csehországból jött monitorom 3 nap alatt küldte ki semmi kár nem volt rajta a futár is normális volt
-
Fluke
tag
Hello!
Én olyat kérdeznék hogy már kb tavaly karacsony óta jön néha a dpdtöl olyan sms telefonra hogy csomag fog jönni, de sose jön ki, meg a másik az hogy nem is rendeltünk semmit, de mikor rendelés követest nézem tényleg bent van hogy beérkezett meg stb, meg hogy kézbesitve ekkor meg ekkor, ma meg már olyan is jött hogy dhltol jönni fog valami hétfőn, megnézem a rendelés kovetest a dhl oldalán és ilyeneket ir hogy németorszagból jön, ez mi a manó? Semmit se rendeltem meg még rokon se él ott? Ezek valami téves üzenetetek?
-
konci79
őstag
Na, megkaptuk... Biztos szóltak a futàrnak hogy mindenképpen jöjjön, hangsúly alapján nem örült.. Beszéltem vele, a múltkori csomagról is, kicsit összevissza beszélt,nem ő volt akkor, utána kiderült hogy karambolozott aznap( mondom akkor mégis te voltál). Normálisan elmagyaráztam az esetet, nagyon nem tudott mit szólni.
-
konci79
őstag
válasz
Viperator #158 üzenetére
A válaszod másodjára nem arra a kérdésre jött,hanem a levelezésre a dpd- vél.De ne ragozzuk tovább.
Elvileg ma hozza ... Amúgy a "főnöki"emailt nyilván egy asszisztens kezeli,ennyit írtak:
Kedves Uram,Elnézését szeretném kérni a kiszállítás során okozott kellemetlenség miatt. Futárunk a mai napon 17.12-18.12 óra között érkezik megadott címe.
(a tegnapi napon nem járt a címen, sajnos tévesen kóddal kezelte küldeményt. )
Tisztelettel:
.... RitaBack office asszisztens
Csomagkövetés pedig 16.12-17.12 között írja...
-
Viperator
őstag
Miért kell valaki? Egyedül nem tudod elrendezni?
"Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/."
-
konci79
őstag
válasz
Viperator #152 üzenetére
Nem tudom hogy valós-e az ügyvezető email címe a honlapjukon,de leírtam neki a történetet. Röhej hogy megtehetnek ilyeneket, csodálom hogy nem csődöltek még be ennyire sz.r minőségű munkával... Most épp ezt írta a futár,akit egész nap vártunk,forintra pontosan kiszamolva az összeget,mert bár mindig adok jattot,most biztos nem kap( ja, persze ha jön egyáltalán).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo LOQ 15IRX9 - 15,6"FHD 144Hz - i7 13650HX - 16GB - 1TB SSD - Win11 - RTX 4050 6GB - 2év gari
- Apple Watch 7 45MM Nike Edition + sok tartozék
- Lenovo 13"FullHD IPS,i5 8265u(8x3,9Ghz)Magyar Világító billentyűzet,nVmeSSD,jó akku
- Lenovo Legion 5 Gamer Laptop gyönyörű állapotban, dobozával. (RTX 3060)
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera - két akku, mágneses csíptető, 64GB SD
- BESZÁMÍTÁS! Asus Prime A320M R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Rampage SHIVA TT 500W
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX3070 8GB ZALMAN S2 TG Enermax 750W
- Samsung Galaxy S23 / 8/128 GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garancia
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged