Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: HDD működési idő rekord 29766 nap :)
- gerner1
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- sziku69: Szólánc.
- joghurt: frenda dsttöytoi
Új hozzászólás Aktív témák
-
tekk
tag
sziasztok!
van egy amazon.co.uk-s rendelés, de már egy hete nincs mozgás. Szerintetek? -
Manitou
veterán
Túl vagyok már sok netes rendelésen, de eddig még megúsztam, most viszont bekövetkezett az amitől mindig kicsit tartottam, hogy hiánytalanul megérkezik-e a csomagban minden.
Egy angol webshopból rendeltem, 9 dolgot. De 2 termék valahogy nem került bele a dobozba, vagy csak lenyúlta valaki belőle.
Ugyanis a doboz az szét volt szakadva és rá volt húzva valami szürke zsák és folpakkal körbetekerve, úgy hogy az egyik termék folpakkal rá volt gyógyítva a dobozra , úgy hogy kivülről látszott. Már gyanus volt a dolog, hogy mi a fene. Sajna nem én vettem át a csomagot, hanem hozzátartozóm.
A kibontást levideóztam, mert gyanus volt az egész becsomagolás. A két hiányzó termék értéke 25 euro körüli .Volt már ilyen sérült csomagolású csomagom, de akkor nem hiányzott semmi. Szóval nem mondom, hogy feltétlen a futárcégnél vette ki valaki, lehet csak a feladó nem tette bele.
Ilyenkor először a DPD-vel kell felvenni a kapcsolatot reklamálni, vagy a webshopnak küldjem el a videót, aztán ő kürdjön a futárcéggel? Vagy mindkettőnek menjen az "anyázó" levél?
Ha valakinek már volt hasonló ügye, az leírhatná mi ilyenkor az ügy menete ?
-
dethroner
veterán
Én is leírnám a tapasztalatom.
Rendelésem ők szállítják, ma reggel 9-kor kaptam egy emailt, hogy a futár 13:52-14:52 között fog jönni. Egyből hívom hogy fél háromig melózok, utána kb 10 perc alatt otthon vagyok.
Hát ő azt így nem tudjam mert ahogy a kör adja, meg hogy be van neki ütemezve stb. De meglátjuk, hívjam fel ha már jó nekem. Ok.
Fél 3 előtt hívom, nem veszi fel. Hazaérek 14:38-ra, hívom a kapu előtt állva, felveszi.
Már volt ott, nem voltam otthon.
Mire én, de hát épp ezt beszéltük hogy előtte hívlak de nem vetted fel. Most itt vagyok, jöhetsz.
De hát az nem úgy van, ő már nem fog visszajönni, meg hogy itt van pár utcával (kábé 2km) arrébb, menjek oda és odaadja.
Ember, 4db lemezfelnit hozol, gondolkozz már!
Hát rakjam autóba és úgy.
Anyád! Fel fogom forgatni az egész autót azért mert te lusta vagy 2 percre visszajönni, na persze. Hiába érvelek hogy eddig az összes többi futárcéggel meg tudtam beszélni hogy mikor leszek otthon és mindig akkor jöttek, őt ez nem hatja meg. Ő a futár, akinek a kedvéért vegyél ki szabit és ülj otthon és mindezek mellett még fizessek 7 ezret szállítás címén. Ezért a szolgáltatásért. Kis túlzással magam elautózhatnék 7000-ből hogy személyesen átvegyem.
Erre felteszi a nagy kérdést: Akkor mit csináljon, hozza holnap?
Miért, holnap mi fog változni, akkor fogsz jönni amikor nekem alkalmas?
Hát ő azt nem tudja.
Tudod mit, vidd a picsába akkor. Felhívtam a webshopot, elmondtam hogy nem tudok egyeztetni ezzel a bandával és kerítsünk más megoldást. Ok, ők visszakérik a csomagot a futártól, és amikor beérkezik, elküldik újra, ezúttal GLS-el. Remek, azok is mindig rohannak, de legalább jófej a futár, már sokszor volt nálam, és ha más időben járt erre, mindig volt ideje visszajönni.
Kerüljétek a DPD nevezetű céget -
palyszer
csendes tag
válasz
palyszer #169 üzenetére
Update:
Reggel jött az sms, hogy mai nap dél és egy között kézbesítik a csomagot. Mondanom se kell, hogy a futár elérhetőségét nem kaptam meg, cserébe viszont a nevét elküldték, hogy minek azt nem tudom mert azzal én sok mindent nem tudok kezdeni. Na mind1 is szerencsémre az futár felhívott 11 órakor (még jó hogy az angol ürgétől kértem, hogy mindenképp írja rá a csomagra a telefonszámom). Délkor már jött is, hát nem egy kedves figura (ellentétben a gls-es futárral aki kb már névről megismer annyi csomagot hoz). Nem mertem módosítani az átvétel időpontját az itt tapasztaltak miatt, meg amúgy is épp ráértem.
Összességében szerencsém volt mert itthon voltam, valamint adtam telefonszámot, de bele se merek gondolni mi van ha ezek a feltételek nincsenek.
Mindenki legyen résen velük. -
palyszer
csendes tag
Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
A múlthéten rendeltem Angliából néhány dolgot. Pitney Bowes-on keresztül a DPD-vel jön.
Július 18. óta elméletileg hollandiai központban dekkol a csomag, azóta semmi. A nyomkövetésük nem ír semmit csak, hogy beérkezett az ottani elosztó központba. Most kellene az itteni kirendeltségbe érkeznie és onnan hozzám. De nekem furcsa hogy gyakorlatilag 2 munkanap alatt nem frissült semmit.
Olvasva a fórumot én már a legrosszabbra készülökvagy nyugtassatok meg, hogy ennél a futár cégnél ez hosszabb folyamat lesz.
Köszönöm.
-
Viperator
őstag
Még a DHL sem tökéletes.... lenyúltak a dobozból két terméket, ki volt tépve a doboz egyik sarka és csúnyán ragasztottak vissza. Akitől rendeltem (japán cég, Németországból), szóltam és küldtek másikat (azokat megkaptam) és majd ők rendezik a DHL-lel (mert én hiába írtam kétszer panaszt és semmi)
-
Sanyi52
tag
Én örökre elástam a DPD-t, piszkos csapat. Reklámjuk, hogy a futárnál kártyával is lehet fizetni, de ez hazugság. Mérhető károm keletkezett a kp-felvétel miatt.
Megjegyeztem magamnak, a DPD soha többé nem lesz a szállítóm. -
Buga20
csendes tag
Semmiképpen ne a dpd- t válaszátok,a feladot csomagom töröten érkezett meg az ügyfélszolgálat nem válaszolt az emailemre a futár dobálta a csomagot a vevő panaszára sem válaszoltak a pénz amit kaptam a feladot csomagomért visszautaltam a vevőnek de sajnos a termek töröten nem sokat ér úgyhogy így jártam a dpd futár szolgálattal soha többet nem választom.
-
Ataxia
tag
Sziasztok
Tegnap rendeltem meg a dpd futart. Ma reggel kaptam is emailt , hogy 8 -18 kozt várható az érkezése, hogy felvegye a csomagom.
A futár nem jött mondanom se kell.Holnap vajon felveszi vagy reklamaljak?
Így még nem jártam.
Az ugyfelszolgalatot tudom hogy szinte lehetetlen utolérni.Mik a tapasztalatok. Ti mar jártatok így?
-
valaki654
tag
Sziasztok!
Megosztanám egy friss tapasztalatomat én is. Rendeltem a közelmúltban egy csomagot, kiválasztottam a kiszállítást egy hétfői napra. Eddig minden OK, aztán egyszer csak egy munkanappal hamarabb a kért időponthoz képest reggel 9-kor küldenek egy emailt (SMS-t véletlenül sem küldenek), hogy a csomagomat aznap hozzák 16:30-17:30 között. A futár 13:00-kor hívott telefonon, hogy itt van a háznál, természetesen én nem voltam itthon és még lecseszett, hogy én kértem mára.Én mondom neki ez nagy tévedés, mivel én Hétfőre kértem kiszállítást és nem Péntekre. Erre nagy duzzogva lerakja a telefont, hogy jó akkor majd hozza Hétfőn a csomagom. A csomag megérkezett Hétfőn, szerencsére épségben, bár a doboz kicsit nyomott volt pár helyen. Az email, amit küldtek egyébként korrekt, csak azt nem értem, hogy miért nem előtte lévő napon küldik ezt vagy este nekem és akkor talán időben tudnék rá reagálni vagy ha már ők helyettem eldöntötték a kiszállítás időpontját tudnám módosítani az általam eredetileg kívánt napra. Küldhetnék SMS-ben is, mert azt hamarabb észrevenném és ott egyszerűbb a módosítás is.
-
Piistii
tag
Én Jó tapasztalatomat szeretném megosztani. Csehországból jött monitorom 3 nap alatt küldte ki semmi kár nem volt rajta a futár is normális volt
-
Fluke
tag
Hello!
Én olyat kérdeznék hogy már kb tavaly karacsony óta jön néha a dpdtöl olyan sms telefonra hogy csomag fog jönni, de sose jön ki, meg a másik az hogy nem is rendeltünk semmit, de mikor rendelés követest nézem tényleg bent van hogy beérkezett meg stb, meg hogy kézbesitve ekkor meg ekkor, ma meg már olyan is jött hogy dhltol jönni fog valami hétfőn, megnézem a rendelés kovetest a dhl oldalán és ilyeneket ir hogy németorszagból jön, ez mi a manó? Semmit se rendeltem meg még rokon se él ott? Ezek valami téves üzenetetek?
-
konci79
őstag
Na, megkaptuk... Biztos szóltak a futàrnak hogy mindenképpen jöjjön, hangsúly alapján nem örült.. Beszéltem vele, a múltkori csomagról is, kicsit összevissza beszélt,nem ő volt akkor, utána kiderült hogy karambolozott aznap( mondom akkor mégis te voltál). Normálisan elmagyaráztam az esetet, nagyon nem tudott mit szólni.
-
konci79
őstag
válasz
Viperator #158 üzenetére
A válaszod másodjára nem arra a kérdésre jött,hanem a levelezésre a dpd- vél.De ne ragozzuk tovább.
Elvileg ma hozza ... Amúgy a "főnöki"emailt nyilván egy asszisztens kezeli,ennyit írtak:
Kedves Uram,Elnézését szeretném kérni a kiszállítás során okozott kellemetlenség miatt. Futárunk a mai napon 17.12-18.12 óra között érkezik megadott címe.
(a tegnapi napon nem járt a címen, sajnos tévesen kóddal kezelte küldeményt. )
Tisztelettel:
.... RitaBack office asszisztens
Csomagkövetés pedig 16.12-17.12 között írja...
-
Viperator
őstag
Miért kell valaki? Egyedül nem tudod elrendezni?
"Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/."
-
konci79
őstag
válasz
Viperator #152 üzenetére
Nem tudom hogy valós-e az ügyvezető email címe a honlapjukon,de leírtam neki a történetet. Röhej hogy megtehetnek ilyeneket, csodálom hogy nem csődöltek még be ennyire sz.r minőségű munkával... Most épp ezt írta a futár,akit egész nap vártunk,forintra pontosan kiszamolva az összeget,mert bár mindig adok jattot,most biztos nem kap( ja, persze ha jön egyáltalán).
-
norrberth
addikt
Mikor érkezik a csomag [link]
-
combrader
tag
Ma reggel megtört a jég. Központ 40 perc varakoztatas után felvette a telefont. A hölgyike közölte a rendszer szerint már a pesti depóba is sérült csomagolással érkezett.... Mondom és én ezt miért nem látom a nyomkövetésen!? Miért küldik tovább Nyíregyre?! Miért nem hív fel senki hogy kell e a csomag így vagy sem? Miért nem küldték azonnal vissza a feladonak? És miért hazudj Nyíregy azt hogy én utasítottam vissza?
Sajnálja és elnézést és stb. Szuper csak én lassan két hete várom a csomagom...
Du visszahívtak, hogy a felado megkapta. Egyből hívtam őket, valóban sérült a csomagolás, újra van fóliázva. Holnap elvileg megkapja a dpd, és 2 napon belül nálam lesz. Reméljük. -
konci79
őstag
Nálad legalább csengetett...
Nálunk semmi,pénteken vártuk mi is,ma látjuk hogy visszaküldik a csomagot,mert visszautasítottuk az átvételt... Egész nap itthon voltunk persze.
Helyileg Nyíregyháza. Írtam nekik,nagy nehezen leírták hogy vegyem fel a kapcsolatot a feladóval...
Mondom fordítsák vissza a csomagot,hiszen náluk van. Ők nem tudják...
Röhej hogy ilyet meg lehet tenni büntetlenül. -
stawros
tag
Felejtős szolgáltató, nem jó velük szerződni, legyen bármiről is szó.
-
KisApám
addikt
Üzenet: 13-14 között kézbesítik.
Felcsörgetett 11:30-kor a kaputelefonon a futár, és már ment is, az asszony meg a gyerek ki sem ért a szobából, már sehol nem volt a futár.
Most kb. 25 perce várom, hogy valaki felvegye náluk a telefont (minden "képviselő" foglalt).
Újabb csodás mentalitás. -
Viperator
őstag
Nov 26-án rendeltem az Eglobalcentral-tól valamit (Anglia), természetesen szállítási díjjal együtt (volt/van free shipping, de nem vettem igénybe), azért, hogy időben ideérjen és biztonságosan. Az Eglobalcentral átadta az angol DPD-nek november 29-én a csomagot és azóta ott csücsül az elosztóban!!!
Az Eglobalnak írtam és ő is érdeklődött nála, semmi hír.
Nem kicsi összegről van szó, Paypallal fizettem. Az Eglobal is vár kicsit, ha nem lesz valami változás náluk, január elején újraküldi vagy visszaadja a pénzt.
-
Anonymus23
veterán
Nah érdekes volt a tegnapi kiszállítás:
Jött az email, hogy este 17:20 és 18:30 között kézbesítik.
18:22-kor hívták anyámat, hogy mindjárt ott vannak. 20 percig állt kinn a hidegben a kisajtóban (de hogy minek ne kérdezzétek), persze senki sem jött.
De legalább volt egy telefonszám. Vagy 6x végigcsörgettem, mire felvették, utoljára már másik számról hívtam.
Mondja, hogy valami nem stimmel, mert nincs arra a címre csomag. Mondom persze, mert címmódosítás történt. Mondom az eredeti címet, és hatalmas felkiáltással, hogy ja az a csomag amivel már 2 napja fociznak a csomagtérben. De mondom ember, címmódosítást kértem, mivel kórház jött közbe, és nem tudtam otthon lenni.A kiszállítási jegyzékbe át lett vezetve a cím, de arra szerencsétlen csomagra persze senki sem rakott egy másik címkét, hogy ÚJ címre kellene vinni.
Szóval este 19:45 körül jöttek és még utána mentek tovább további címekre.
Hát no comment, a srác az mondjuk normális volt, de furcsán csörög a csomag, kívülről viszont nem látszik rajta külsérelmi nyom, csak koszos/poros.
Mindegy, ma este videós csomagbontás, úgyis PP-vel fizettem, max refund lesz! -
Anonymus23
veterán
válasz
Ezustroka #138 üzenetére
Persze, hogy nagy a torlódás, mert szezon van.
De könyörgöm, minden évben ez van, kb olyanok, mint amikor a napokkal előre látható havazásnál elesik az egész ország, megáll a közlekedés, mert minden évben az első havazáskor nincs hókotró/sószóró az utakon.Nagyon jól tudják, hogy november végétől Karácsonyig fullon lesznek, de mindig meglepi őket.
Nem azt mondom, hogy én tudom mi a megoldás erre, de nem is engem fizetnek érte, hogy ezt megoldjam.
Szerintem 1-2 napot mindenki tolerálna (főleg ha korrekt infót kapna), vagy ha eleve megmondanák, hogy figy 8 nap, akkor meg nem izgul/idegeskedik az ember, vagy megoldja másképp. -
Ezustroka
tag
válasz
Anonymus23 #137 üzenetére
Hát fel fogom venni velük újra a kapcsolatot. Egyszer már nekik is írtam, akkor azt mondták, hogy átadták a csomagot a DPD-nek. Egyébként végre elértem a DPD-t a facebookon, de hát elég semmitmondó nyilván a válaszuk, hogy nagy a torlódás, remélhetőleg hamarosan megkapom a csomagot.
-
Anonymus23
veterán
válasz
Ezustroka #136 üzenetére
Akkor ott valami nagyobb gáz van, nekem a "A kiszállítást végző kirendeltségen" és a "Kézbesítés folyamatban, a küldemény futárhoz került" között váltakozott az elmúlt napokban
De ha a csomag még a kiszállítást végző kirendeltségre sem jutott el, akkor ott valami komolyabb gond lesz, én azért felvenném a kapcsolatot a küldő céggel, hogy mizu van...
-
Ezustroka
tag
válasz
Anonymus23 #135 üzenetére
Nálam igazság szerint odáig el se jutottak, hogy futárnak átadva, mindig csak egy kiszállítási dátum volt, egyébként azt írta, hogy szállítás alatt, ami kettővel a futár előtt van.
-
Anonymus23
veterán
válasz
Ezustroka #134 üzenetére
Én is ezen gondolkozom, mert azóta a DPD mint ha nem is lenne, elérhetetlenek, emailra nem válaszolnak, vicc ez az egész cég.
Na mire ezt a hsz-t megírtam, pont frissült a nyomkövető és megint futárnak átadva a státusz, kiszállítás alatt...
Kíváncsi vagyok rá, hogy mi lesz, mert se email, se SMS nem jött a kiszállításról. -
Ezustroka
tag
Sziasztok!
Hát már én is igencsak ki vagyok akadva. Még november 25-én rendeltem H&M-től csomagot. Ők se voltak valami gyorsak, a DPD-hez elvileg csak december 7-én érkezett meg a csomag, amit egyébként előre kifizettem. A DPD-től kapott tájékoztató e-mail szerint december 10-én kellett volna érkeznie a futárnak, akinek persze nem volt egész nap se híre, se hamva. Ezt követően kénytelen voltam megadni másik kiszállítási címet, ekkor még sikerült is telefonon beszélnem velük, sikeresen át is írták a címet, kézbesítés napjának megjelölték december 12-őt. Lehet tippelni, de persze a futár tegnap sem jelentkezett. Ma már telefonon sem tudom elérni őket, az e-mailre gondolom szintén nem fognak villámsebességgel reagálni.
Nem tudom mit tehetnék még az ügy érdekében. Mivel kismama ruhákról van szó, lassan tárgytalan lesz az egész, mert ha így haladnak, hamarabb megszülök, mint hogy megkapjam a csomagot. Nem tudom, vissza lehet-e így mondani az egészet a fenébe, ott tartok lassan, hogy inkább kérem vissza a pénzemet, a H&M pedig rendezze le a futárcéggel ahogy akarja.
-
Anonymus23
veterán
Én is már sokszor próbáltam hívni, de rendszerhibára hivatkozva bontja a kapcsolatot.
Külföldi csomag, hétfőn jön az értesítés, hogy ekkor meg ekkor jönnek, címváltozást kértem, mivel szombaton mentővel bevitték kisfiam és feleségem a kórházba, így nem volt otthon senki. Meg is jött, hogy jó, de akkor másnap (Kedden), errefel persze Hétfő este ott volt a sikertelen kézbesítés, de ez van.
Másnap megjelentek az új címen, keresik a csomagot, nem találják, anyám hív, hogy mizu van, odaadja a telefont a csávónak, kérdezi mekkora csomag, mondom, hogy kb mint két kisméretű tégla.
De mondja, mi van a csomagban (én nem kapcsoltam hirtelen, hogy mi a francért érdekli ezt, hogy mi van benne?), mondom egy médialejátszó. 1 perces csomagátdobálás után mondták anyámnak, hogy nincs meg, ha megtalálják visszajönnek, vagy másnap (Szerdán) megint jönnek. Azóta is se hírük se hamvuk.Persze a nyomkövetőn megint sikertelen kézbesítés van, visszaküldve a depóba... De mi a tököm ha meg sem, találták????
Kezd erősödni bennem a gyanú, hogy nem véletlenül kérdezték, hogy mi van a csomagban, mert kell nekik is valami a fa alá.Ma meg már persze semmi a nyomkövetőn, telefonon elérhetetlenek, emailra nem válaszolnak, értesítés a további kiszállításról semmi, csak találgassak, hogy megkapom-e a (előre kifizetett) cuccomat, vagy azóta valamelyik szemétláda néz már vele otthon filmet.
Lehet kicsit paranoiás vagyok, de a legbosszantóbb, hogy NULLA infót kap az ember.Pl van másik tapasztalat, Hétfőn Alzától rendelt cuccost másnap az MPL már ki is szállította. Mindezt a legnagyobb ünnepi forgalomban...
Nah ha lesz fejlemény, akkor majd jelzem, de ha ezek lenyúlták a csomagomat, akkor biztos feljelentem őket a fogyasztóvédelemnél... -
Ataxia
tag
Nektek mukodik a telefonos ugyfelszolgalat? "Magyar nyelvu menu 1-es gomb" hiaba nyomon nem erzekeli a rendszer es igy nem tudok továbbmenni.
Próbaképp felhivtam egy masik ceget , hogy nem e a telefonnal van gond, de erdekes modon ott reagal az ugyfelszolgalat menuben a gombokra es mar kapcsolná is az ugyintezot.
Valami otlet erre a problemara?
-
do3om
addikt
Nekem most folyamatosan sikertelen a kézbesítés, csak mail jön hogy nem sikerült.
Az ügyfélszolgálatot felhívni lehetetlen, mindig minden ügyintéző foglalt, hiába várok 5-10 perceket.
A futárnak nincs száma, elérhetősége.Amikor valamit rendelek és ezzel a szarral vannak kapcsolatban mindig várom hogy na mi lesz mikor kapom meg, posta sokkal gyorsabb. Csak sajnos a feladó bolt választja ezt az alkalmatlan szállitmányozó céget.
-
Asbee
veterán
Valakinek van tapasztalata, dpd feladónak visszafordított csomaggal kapcsolatban? Mennyi idő alatt ér hozzám vissza. Már múlt szerdán kérve lett, nem történt semmi. Aztán telefonon egyeztettem akkor végre elindították. Sopronba kellene visszahozni, hétfő óta, kiszállítást végző kirendeltségen (Budapest) áll. Telefon ki sem cseng, emailben is csak annyit képesek reagálni, hogy pedig vissza lett fordítva. Telekomnak ment volna vissza elállássra csomag, rossz címzésre hivatkozva nem kézbesítették (pedig totál egyértelmű és jó a címzés, egyeztetés után is.) Sza....kodásuk miatt így még személyesen sem tudom bevinni mert ma tellik le a 14-ik nap. Soha többet velük semmit.
-
-
The DJ
addikt
válasz
n0tr3adY81 #123 üzenetére
Ennek itt a fordítottja történt meg már többszöri alkalommal csomagfelvételkor:
Futár jön a csomagért, adom oda neki, dobja be a kocsiba, ülne is be. Kérdezem: "Nem ragasztod rá amit rá kellene?"
Válasz: "Á, nem, nincsenek most nálam"
Ez akkor volt különösen izgalmas, amikor két csomagot adtam fel két különböző címzettnek és egyikre se volt mit ragasztani. Ment az imádkozás, hogy semmi se tűnjön el a depóban.
Ja és persze ilyenkor én se kapok ám semmi bizonylatot az átvételről, ergo ha a futárnak tetszik a csomag, akkor fogja, hazaviszi, aztán bizonyítsam, hogy én átadtam valakinek valamit is.
-
n0tr3adY81
aktív tag
Futár előre fizetett csomagot hoz, Lengyelből. Csomag sértetlen, kérdem a futárt nem kéne átvételit aláirnom? -Nem, semmit. Csá.
Kár, hogy a DPD ügyfélszoli egész mást mond
-
Purple_46
tag
válasz
lionshamlet #120 üzenetére
Szervusz!
Sajnos mostanában nem túl aktív a topic.
Sebaj.Korábbi hozzászólások alapján sajnos erre nincs lehetőség.
Nem találtam erről hivatalos álláspontot, de többek szerint erre nincs lehetőség.
Egyszer fordult elő velem, hogy sérült volt a csomagom és a futár felbontotta előttem.
-
lionshamlet
senior tag
Hello, utanvettel hoz egy csomagot a dpd.
Viszont szeretnek a csomag tartalmarol meggyozodni fizetés előtt, azt kaptam e amit rendeltem.
Van erre lehetosegem? -
Purple_46
tag
Szerbusztok!
Most vettem igénybe először a DPD csomagszállító céget.
Utánvételesen adtam fel egy csomagot, a vevő átvette, ezzel nem volt semmi gond.A DPD azt írta, hogy sikeresen átadást követően 7 munkanapon belül elutálják az összeget a bankszámlaszámra.
Nos, az lenne a kérdésem, hogy általában ezt a 7 munkanapon belüli időintervallumot mennyire szokták tartani?
Van-e az imént említettekkel kapcsolatban valamilyen tapasztalat?
Köszönöm! -
qqzs
őstag
en kb fel orat kattingattam a weboldalukon hoyg kideritsem privat csomagfeladasi arakat, alandoan atdob a kozuletire
-
-
jsk
senior tag
A mi cégünk hamarosan felbontja velük a szerződést közel 10 év után.
Több évig nem volt velük probléma, azonban tavaly történhetett náluk valami. Annyit a tisztesség kedvéért megjegyeznék, hogy a csomagokat 99%-ban rendben, időben leszállítják (2017-ben 8600 csomagot küldtünk, idén kb. 11-12 000 között lesz).
Ugyanakkor tavalyi kétszeri egyoldalú áremelés mellett a szolgáltatás színvonala zuhanni kezdett. Eddig a szerződés szabályozta, hogy mikor jöhetnek a csomagokért. Most minden reggel e-mailben jelzik, hogy mikor jönnek. Ha jó neked, ha nem. Jeleztük, hogy ez így nem jó. Új rendszerre hivatkozva hablatyoltak valamit, szerződésmódosítást továbbra sem küldtek erről. Sajnos a saját ügyvezetőink sem túl erélyesek.
Ha több csomag megy egy címre, akkor rendszeresen (kb. minden második) csak az egyik csomagot kézbesítik.
A futárokról ne is beszéljünk. A stílusuk, a moráljuk kritikán aluli (ugye alvállalkozó alvállalkozóinak az alkalmazottai).
A panaszkezelés pedig kőkorszaki. Decemberben diákmunkásokat vettek fel erre... Azt sem tudta mi merre.
A jelenlegi leghosszabb panaszunk novemberben kezdődött. Eltűnt egy 110 000 Ft értékű csomag. A futár felhívta a partnert, hogy csak a címkét adtuk fel. Ezt legalábbis a partnerünk állítja. Mindenesetre jeleztük, hogy eltűnt a csomag. Márciusban jutottunk el addig, hogy kaptunk két fényképet egy nyitott csomagról. A képek alapján egyértelmű volt, hogy az az elveszett csomag. Kértük szállítsák vissza. A válasz: Hát csak a fényképek vannak meg, a csomag azóta eltűnt. Ok, akkor fizessetek. Erre belekötöttek, hogy nem számlával, hanem szállítólevéllel ment az áru (bizományos partner). Emiatt csak a szállítási költség 15x-sét hajlandóak kifizetni. Az ÁSZF-ük tartalmazza, hogy megfelelő a szállítólevél. Ezt jeleztem is nekik. A válasz: Egyeztettek, és csak a számla felel meg nekik.
Ez az utolsó csepp. Repülnek.
-
Dzsedáj
tag
Sziasztok!
Szerény véleményem:
A leghitványabb, f*stalicska szállító cég ami létezik, ahová a magyar sofőr társadalom legalját, legalpáribb, tahó, bunkó parasztjait veszik fel dolgozni (a mátészalkai elosztóban mindenképp) !!! Nem értem egyes weboldalak, rendelős felületek miért erőltetik ezt a gané céget. 3x szállítottak ki hozzánk, mind3x kiverték a biztosítékot. Sajnálatomra egynél sem én voltam jelen, mert dolgoztam, de biztos kirugdostam volna a sofőrök fogait.
1x tavaly hoztak téligumit. Rendeltem egy oldalról intézték a szállítást, ennyi. DPD, nem ismertem még ekkor őket. Megadtam több elérhetőséget, mert tudtam, hogy nem leszek otthon, ezért az ősök címét adtam meg. A futár érkezés előtt kb. 5 perccel felhívta anyámat, hogy mindjárt itt van (mintha más emberek nem dolgoznának hétköznap), de egyébként sem találja a címet mondja el merre kell menni. Aztán közölte, hogy mi lenne ha inkább találkoznának egy központibb helyen és ott átadná az árut
4 db téli gumiról beszélünk!! Nyilván ebbe nem mentünk bele, csak odatalált végül a címre (nem bonyolult, egy kis városról beszélünk az ukrán határ mellett). Köszönni 0, kb. ki akarta dobni a kapu elé a cuccot és hogy anyám vigye be az udvarra. Nagy duzzogva, kérésre betette kapun belülre.
2. Anyám rendelt könyvet, dobozba küldték. Mint amit a kutya szájából húztak ki, hót retkesen. A termék szerencsére nem sérült. Sofőrünk kipattan, kézbe nyom, beül, elviharzik. Kb. 1 mondat nem hangzik el és ez egy másik sofőr volt.
3x ez a mai nap történt. 4 db nyári gumi. Szóltunk a kedves szomszédnak, mert ma épp nem dolgozik, hogy csomagot várunk és vegye át legyen kedves. A sofőr meg is érkezett. Telefonos értesítés elmaradt, pedig közel 4 számot adtam meg. Még gurult az autó, de már nyomta a dudát, mint süket a csengőt. Úgy rohan ki a szomszéd (épp kint volt), hogy el ne menjen a futár. A csávó kiszáll, kib*ssza a gumikat, beül és hatalmas porfelhővel megfordulva távozik. Se egy köszönés, se semmi. Lehet, hogy egy 3. sofőr volt, de lehet hogy a korábbi 2 közül az egyik, nem tudom.
Ha én vagyok ott lehet nem teszi zsebre amit tőlem kap, de aki teheti kerülje el ezeket a barmokat.
Bocs, ha hosszú lett, de ki kellett írnom magamból
-
tomi5244
őstag
Üdv!
Kedden feladásra került UK-ból rendelt csomagom (ebay) DPD hozza, ma már Hollandiában tart. Netes DPD kalkulátor szerint 4 munkanap alatt ideérhet. Ha kedden adták fel, akkor péntekre akár esélyes is lehet?
-
#73959936
törölt tag
Az mitől van, hogy a DPD-s értesítőn ott virít, hogy lehet fizetni bankkártyával, aztán amikor hozza a futár a csomagot azt mondja, hogy nála csak készpénzzel lehet fizetni ?
Az, hogy a DPD-s kérdőívet kitöltve sokadjára jeleztem, hogy ha már reklámozzák, akkor lehessen használni a szolgáltatást - semmi de semmi eredményre nem vezetett. Hol, hová tudok írni reklamálni, panaszt tenni.
Ha csak ezerötszáz-ötezer forint közötti összegről van/volna szó hagynám az egészet a pi---ába, de jó pár tízezer, sőt volt 6 számjegyű összeg is az utánvét...
-
Nem egészen értem. Ha Vaterán keresztül adsz el külföldre akkor vannak ezek az árak:
Nemzetközi viszonylatban a DPD szállítási szolgáltatását az alábbi táblázatban foglalt árakon tudja igénybe venni:Célország Ár / csomag
Ausztria, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia 4 052 Ft
Belgium, Csehország, Hollandia, Lengyelország, Németország, Románia 5 610 Ft
Bulgária, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Franciaország, Írország, Lettország, Luxemburg, Olaszország, Svédország 7 792 Ft
Finnország, Görögország*, Portugália, Spanyolország 11 531 FtHa nem Vaterás eladás akkor meg piaci árak vannak amelyek a DPD oldalán elérhetőek.
Illetve van ez a kalkulátor és tudsz számolni.
Rendelj csomagszállítást
DPD partnerünktől, még ma! link -
flymi
addikt
Most néztem meg a DPD ÁSZF-et, külföldre postáznék és a vaterafutár DPD árai nem igazán egyeznek meg a szállító cég táblázatában számokkal. Erről van valakinek infója, hogy most akkor milyen összeggel kalkuláljak? Vagy ha más nem, hát feladom a hagyományos módon postán. Szerencsére most nem az óceánon túlra kell feladjam a csomagot.
-
Zolleey
újonc
Tegnapra egy, és a mai napra egy csomag elszálítást rendeltünk meg.
Tegnap, a “reggeli mikor várható a futár” e-mailen kívül nem kaptunk semmi más értesítést. A központi telefont nem vették fel!
Ma reggel megint jött a mikor várható a futár e-mail.
A megadott időn belül senki sehol. Na fölhívtam a központot. Mondák, hogy igen látja a rendszerben, hogy 2 csomagomat kell a mai napon elszállítaniuk tőlem, viszont a futár nem talált itthon! Persze mondtam, hogy hát a kapuba vártam rá! Azt mondta a diszpécser, hogy fölhívja a futárt és majd Ő hív. Ezekután fél órát hagytam nekik, és elvittem a postára a csomagokat. Természetesen azóta sem hívott vagy írt senki semmit és nem is jött!
De úgy látom ez nem egyedi eset!
Kérdem én, hogy végezhet valaki ilyen tevékenységet, mikor nem végzi el a munkáját?
Remélem mihamarabb felszámolják ezt a GITTegyletet! Vesszen! -
balko86
csendes tag
Az lenne a kérdésem hogy a DPD hány nap után utalja az utánvét összegét?
Már egy hete kézbesítették a csomagot de még nincs a számlán a pénz... -
maci1234
tag
Ott hagytam abba, hogy: "A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak." Ám a történetnek nem lett vége, hiszan ma kénytelen voltam az alábbi levelet írni a DPD-nek: "T. DPD! Látom marhára sietnek a válasszal, mert ezzel is védik a szándékosan NEM KÉZBESÍTŐ futárjukat. Pedig higgyék el, minden úgy történt ahogy leírtam. a csomag már visszament a feladóhoz, és most jön a poén: Szerencsére az eladót MÁR ELŐTTE ÉRTESÍTETTEM, hogy átvételkor (visszavételkor) jól nézze meg a csomagot, hisz megismeri majd, mert az én FUTÁRNAK ALKALMATLAN hazudós DPD-sem mindenre képes. A jóslatom bekövetkezett, mert valaki, (lehet, hogy Ő, talán szándékosan) a nekem szánt csomagot TERMÉSZETESEN összetörte. "
-
Jim12
tag
Van valakinek tapasztalata DPD CLASSIC szállítással? Ha jól olvastam a DPD oldalán elvileg a csomagfelvétel másnapján ki kellett volna szállítani , kézbesíteni a csomagot.
Tőlem 2017.11.16 dél körül vette fel a csomagot (ez egy webáruházas visszaküldött áru amit az áruház fizetett és szervezett ) de a csomag még a Budapesti elosztóban van csütörtök este óta. Mikor kerülhet ez kiszállításra? Természetesen belföldi szállításról van szó . -
maci1234
tag
DPD-től soha semmit, avagy tapasztalataim a DPDvel!
Egy pénteki napon vitte el a csomagom az eladótól, s azt gondoltam, hogy hétfőn kiszállítja. Azért csak gondoltam, mert erről hétfőn reggel sms vagy email értesítést kellett volna küldeniük.Bár én nem tartozkodom otthon, mert dolgozom, viszont a feleségem otthon van és várta a futárt. Felhívott engem a futár hétfőn délelőtt, de a munkám miatt nem voltam telefon közelbe. Az eredmény: nem fogadott hívás.A nem fogadott hívás hatására meg sem próbálta a feleségemnek átadni, hisz el sem jött a megadott címre.A nyomkövetés miatt valamit hazudnia kellett, ezért ezt írta be:"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről."
Azt gondoltam, hogy kedden újra megpróbálja és figyeltem a telefonom a munkahelyemen. Így is lett, felhívott és felelősségre vont, hogy tegnap, azaz hétfőn, "miért nem vettem fel a telefont". Amikor tájékoztattam, hogy az lenne a munkája, hogy a címre vigye el és nem az, hogy a kézbesítés előtt telefonáljon, de ha már megtette, akkor elmehetett volna a megadott címre, hiszen a feleségem állandóan otthon van és várja. Erre a telefonját kinyomta, majd a nyomkövetésnek ugyan azt hazudta, mint előző nap: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." Ezen a keddi napon természetesen megint nem jött a címre. Ekkor már tudtam, hogy szerdán sem fog. Az viszont igaz, hogy aljas és sunyi módon eljött a kapuig szerdán és gyorsan bedobott egy értesítőt a postaládába amitől 80 centiméterre van egy ablak, ahol akár be is szólhatott volna, ha már nem akart csengetni. A nyomkövetésnek ezután bemásolta az előző két nap hazugságát: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." A véletlen úgy hozta, hogy a feleségemnek is volt egy csomagja csütörtökre. Őt is felhívta, hogy "Egy óra mulva érkezik" Miután vele tudott telefonon beszélni, ezért valóban el is jött és érdekes betudott szólni, hogy megérkezett. Természetesen az én csomagom már nem hozta, sőt kijelentette, hogy az én nevemre soha ezután nem fog hozni semmit. A tanulság az, hogy ha telefonon a kézbesítés előtt nem ér el, akkor meg sem próbálja, csak behazudja a nyomkövetésnek a sablon szöveget s ha kérdőre vonom, hogy miért nem megy el a címre, akkor ne is reménykedjek, hogy kézbesít, pedig a fizetését azén futárkötségemből (is) kapja. A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak. -
foximax
csendes tag
Sziasztok!
Nos Én is beleszaladtam egy kókler dpd szolgáltatásba.
Előre kifizetett csomag volt.
A csomag felbontva-látszott rajt, hogy a ragasztót úgy vágták szét.
Tartalmilag minden benne volt, de a laptop sarka és az egyik zsanér ütődést szenvedett.
Még szerencse hogy fém burkolatos.
Nem is értem, fociznak a csomagokkal vagy csak hobbiból megnézik mit bír ki a csomagolás?Átvettem a csomagot, mert nem tudom ha elutasítom, akkor se pénzem, se laptopom - pontosabban a gyerkőcömnek - és hogy akkor ebből hogy és milyen módon jön ki az ember.
Nem óhajtok többet velük szállíttatni.És fogadni tőlük szállítmányt.
-
gergo5991
őstag
sziasztok, olyan kérdésem lenne, kaptam egy csomagot amin az volt feltuntetve hogy 1 kilós, valójában 6 kilós. Most vissza szeretném küdeni a csomagot, én mit irjak rá, 1 kiló vagy 6 kiló vagy hogy megy ez?
-
razorka777
veterán
Megosztanám én is a tapasztalatom eme "remek" futár szolgálattal.
Leadtam a rendelést hétfőn, és a megjegyzésbe odaírtam, hogy ha lehetséges délutánra kérném a szállítást.
Legnagyobb örömömre jött az e-mail, 14.40 után hozzák a csomagot.
Kettőre gyorsan haza siettem, biztos, ami biztos alapon.
Majd fél háromkor jött a levél, hogy sikertelen kézbesítés, holnap újra próbálják.
WTF?
Mérgembe visszamondtam az egész csomagot. -
ontheground
tag
válasz
csabili74 #100 üzenetére
Mikor kapta meg a címzett? Még akkor hétfőn? Vagy az a csomagfelvételi időpont tőled? A Vaterafutár DPD szekciójában a következő szerepel:
"Utánvétkezelés választása esetén a kiszolgáltatáskor beszedjük az Ön által megadott csomag utánvét összegét, és megadott bankszámlájára átutaljuk a sikeres kézbesítést követő 7 munkanapon belül. "
Ha nem teljesítenek, le kell őket tolni, ormótlanul. Én mostmár kerülöm őket, amikor csak lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Computex 2025: az űrben is megállja a helyét a Kingston Fury család
- Robot fűnyírók
- One mobilszolgáltatások
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Diablo IV
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- HP EliteBook 2540p 12.1" 1280 x 800 Dual Core i5 540M (2.53 GHz) 4GB RAM 60GB SSD +240GB HDD
- Komplett simrig eladó (igény esetén PC-vel is akár)
- EarFun Air Pro 4 TWS Kék bontott szinte új fülhallgató 2év garanciával eladó
- Obsbot Tail Air webkamera PTZ
- AUDEZE Maxwell Wireless Gaming Headset - PlayStation
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- iKing.Hu - Xiaomi 14 Ultra - Ultra White - Használt, karcmentes
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA MSI 650W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest