- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Ivqkzy-: Eddig
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
The DJ
addikt
válasz
n0tr3adY81 #123 üzenetére
Ennek itt a fordítottja történt meg már többszöri alkalommal csomagfelvételkor:
Futár jön a csomagért, adom oda neki, dobja be a kocsiba, ülne is be. Kérdezem: "Nem ragasztod rá amit rá kellene?"
Válasz: "Á, nem, nincsenek most nálam"
Ez akkor volt különösen izgalmas, amikor két csomagot adtam fel két különböző címzettnek és egyikre se volt mit ragasztani. Ment az imádkozás, hogy semmi se tűnjön el a depóban.
Ja és persze ilyenkor én se kapok ám semmi bizonylatot az átvételről, ergo ha a futárnak tetszik a csomag, akkor fogja, hazaviszi, aztán bizonyítsam, hogy én átadtam valakinek valamit is.
-
-
The DJ
addikt
Újabb tapasztalatok.
Meglett a második törve visszaérkezett csomagom is. "Csak" egy laptop volt. Kijelző betörve, ODD kiesve, alsó burkolat megtörve és belül is zörgött valami. Mindez azért, mert 3x megpróbálták (elvileg) kézbesíteni a csomagot, csak szerintük a címzett nem volt otthon és/vagy nem vette át (a rendszerben ez látszott). Gyakorlatilag háromból kétszer nem is jártak még az utcában sem, harmadik esetben pedig pont tényleg nem volt otthon a címzett. Így 2 hét után visszajött hozzám a laptop... a fenti állapotban. Ez a második ilyen eset, az első is szintén laptoppal történt. Ott "csak" a burkolat tört el és a wifi kapcsoló esett ki a helyéről.
Csomagolni csak úgy érdemes, hogy ha egy tank is át tudjon menni rajta, mert itt aztán nem bánnak kesztyűs kézzel a csomagokkal. Az is futárfüggő, hogy hova és mikor jut el egy csomag. Ha nincs arra dolga vagy nincs kedve bemenni, akkor kihagyja és beüti a rendszerbe, hogy a címzett nem volt otthon (ezt egyébként az egyik sofőr személyesen mondta nekem). Telefonon szinte sosem érhetők el, nem is tudom miért van nekik. E-mail szintúgy.
Olcsóak, ha szerencséd van a futárokkal, akkor odaér 2-3 nap alatt, de ez mind olyan, mint a szerencsejáték. És persze ha nem alaposan csomagolsz, akkor borítékolható, hogy károd fog keletkezni.
Lenne mit javítani a cég üzletpolitikáján és morálján.
-
The DJ
addikt
Ma kellett volna jönniük egy csomagért, az e-mailben is mai dátum szerepelt (a szokásosan tág 8 és 18 óra közötti intervallum), de persze a kutya se járt erre. Lehet magyarázkodni a vevőnek, hogy miért nem fog odaérni a csomagja, holott már közöltem vele, hogy ma elviszik
Lehet meg fogok ereszteni egy üzenetet az ügyfélszolgálatnak, hogy nézzenek már rá a kollégára, mert csak akkor jár erre, amikor kedve tartja.
-
The DJ
addikt
válasz
anjani182 #17 üzenetére
Még nem volt komolyabb problémám velük, de persze attól függ minden, hogy milyen futárt fogsz ki és hogy kik is dolgoznak a depóban. Az biztos, hogy a DPD-ről több negatív véleményt olvastam ezidáig és a saját tapasztalataim is ezt támasztják alá.
Viszont nem értem, hogy miért kell minden futárnak életunt/arrogáns és bunkó módon viselkedni az emberrel (de lehet, csak én fogok ki mindig ilyen fazonokat). Múltkor szabályosan le lettem cseszve (és ez pont a GLS-es srácnál történt), hogy miért értem ki ilyen lassan és hogy legközelebb siessek már, mert nem ér rá várni. Na bumm. Majdnem a fejére olvastam mérgemben, hogy megnéztem volna ő hamarabb leér-e a harmadikról, mindezt úgy, hogy éjszakás volt és pont 1 órája aludt el mielőtt elkezdik kinn nyomni a dudát. Világomat nem tudtam, alig láttam, felöltözni se volt idő, de rohantam, mint egy debil.
A DPD-s manus pedig minden egyes alkalommal elmondja, hogy már mérik a csomagokat és rákérdez, hogy biztos annyi-e a csomag, amekkora súlyt a rendeléskor megadtam, mert ha nem, akkor én járok rosszul. Oké, megértem, de hogy ezt minden egyes alkalommal el kell mondania azt már kicsit túlzásnak érzem. A másik kedvencem az az, amikor megkérdezi, hogy kiszámoltam-e előre, hogy mennyi a szállítás költsége. Az első időszakban eszembe nem jutott, ezért mindig néztünk egymásra a kocsi mellett, mivel ő nem akarta megerőltetni az agytekervényeit, tehát nekem kellett összeadnom a csomag feladás költségeit míg ő tartotta a markát. Azóta már rutinos vagyok, előre kiszámolom és pont annyi pénzt viszek le amennyit szükséges. No meg a borravalót... mert az már el van várva és kapom a szúrós tekinteteket, ha esetleg elmarad. Legutóbb nem voltam itthon és egy családtagom tudta átadni a csomagot. Ott hagytam 1.500 forintot az asztalon, mert kivételesen nem néztem meg mennyibe fog kerülni. Utólag kiderült, hogy 980 volt a költség, de ezt itthon nem tudták, ezért a kezébe nyomták az 1.500 forintot, ő pedig mint aki jól végezte dolgát zsebre vágta és elment.
-
The DJ
addikt
Heti szinten többször is jön hozzám a DPD, hoz/visz csomagokat/alkatrészeket. Az olcsóságuk miatt esett rájuk a választásom és a vevőknek is az a fontos, hogy minél olcsóbb legyen a szállítás. A tapasztalatom sajnos elég vegyes, kicsit olyan olcsó húsnak híg a leve utánérzés. A hozzám járó sofőr olyan elegánsan hajítja be a csomagtérbe a csomagokat, hogy néha a hajam is égnek áll. Átadom neki, ráragasztja a fuvarlevelet és derékhajlítás nélkül behajítja a dobozomat az autó végébe, ezért nagyon (NAGYON!) alaposan és jól kibélelve kell csomagolnom, hogy elkerüljem az ebből adódó kellemetlenségeket. A másik dolog pedig az, hogy már az elején közölte, hogy ha nincs erre más fuvarja, akkor bizony nem fog csak miattam eljönni, ezért azt fogja beírni a gépbe, hogy nem talált itthon, tehát ha ezt látom a csomagszámnál, akkor ne lepődjek meg. Ez pedig az utóbbi hetekben kétszer is előfordult.
A legrosszabb tapasztalatom egy visszatérő csomaggal volt, azaz nem vette át a vevő és ilyenkor (talán két alkalommal) még megpróbálják újra kézbesíteni. Ilyenkor végigzögyögtetik a depótól a címzettig és gondolom nem bánnak kesztyűz kézzel a csomaggal. Mire visszakaptam úgy nézett ki az alaposan becsomagolt laptop, hogy a külső csomagolás szinte egy az egyben hiányzott a dobozról, a sarkai pedig ki voltak szakadva és kilátszott maga a gép, ami észrevehető ütődéseket és karcokat kapott. Azt hittem ennyivel megúszom, de nem. A Wifi fizikai ki/be kapcsolóját is ütés érte és ezáltal meg is szűnt működni, tehát nem tudtam aktiválni többé a beépített wifit, ezért maradt az USB-s stick.
A GLS ezzel szemben gyors, pontos és teljesen más munkamorállal dolgozik. Csak ugye jóval drágábbak is...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kompakt vízhűtés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Motoros topic
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Dell EqualLogic PS4210E (SAN) szerver, 12x SAS 6TB tároló, két PSU, két vezérlő kártya, RAID, iSCSI
- Samsung Galaxy A12 4/64 - szürke
- Xiaomi Mi 10T Lite - 6/128 - szürke
- ASUS TUF Magyar Gamer Laptop 120Hz Ryzen 7 3750H 32GB DDR4 1TB M2 SSD GTX 1660 Ti 6GB
- Újszerű Gigabyte 1 tulajos Gamer Laptop 144Hz i5 11400H 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 6GB 98% Akku!
- 12.000 ft tól elvihető ELITRO Bankmentes , kamatmentes vásárlás .Cooler Master GM2711S Monitor
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 650W
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged