Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: ASUS TUF Gaming VG27AQ - finomhangolása
Új hozzászólás Aktív témák
-
embe
nagyúr
-
raziel01
veterán
A 990 Ft-os LIDL-ös akku teszter ér valamit? Használ valaki olyat?
-
education
tag
válasz
formengil #4812 üzenetére
"ha megnyomom a módválasztó gombot"-ennek azt kellene jelentenie, hogy kivalasztod a megfelelo modot?
Tobbszori megnyomasra valt a modok kozott, talan a motor, auto, es toltes hideg idoben kozott.
( az allapotjelzo szegmensei uresek, ha csak halozatra csatlakoztatod, vagy "Err" hibakijelzes utan is, amikor keszenleti uzemre kapcsot a tolto). -
formengil
tag
Szia!
Neked működik ez a Lidl-os akkutöltő?
Vettem egyet én is, de nem igazán boldogulok vele.
Két akksival is próbáltam, ha megnyomom a módválasztó gombot, akkor elkezd felmenni a feszültség és villog az akku ikon, majd kis idő mulva visszamegy a feszültség az eredeti értékre és üresen akku ikon látszik ami nem villog.Egy tökéletesen feltöltött akkunál is legalább csepptöltéssel kellene töltenie, nem?
Hibás lehet, vagy én szúrok el valamit?
Tudja valaki a választ?
-
embe
nagyúr
Valakinek van tapasztalata, összehasonlítása a régebbi még nem digitális kijelzős és a digitális kijelzős LIDL töltővel?
A kijelzőt leszámítva van köztük különbség? -
agyarka
aktív tag
válasz
7Heads Drago #4803 üzenetére
Megtudod helyben (ahol parkol a gk) táplálni a töltőt?
Akkor építsd be a gk ba egy fix csatlakozót amire gyosan rádughatod a töltőt. Én minden este ezt teszem. -
agyarka
aktív tag
válasz
7Heads Drago #4797 üzenetére
Sajnos a csökkent kapacitású akkukat vagy a rendszeresen negatív energiamérleggel használtakat gyakrabban kell tölteni.
Gépkocsiban mindennapos akkutöltésre az Optimate az egyik legjobb, bár a csipeszének tengelyezése jóval gyengébb mint a Ctek-é. -
agyarka
aktív tag
válasz
7Heads Drago #4797 üzenetére
Ctek mellé felesleges az Optimate, nem lesz tőle jobb az akkud.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
agyarka #4795 üzenetére
Jelenleg még nem mélymerült az akku. Csak a hideg miatt rosszalkodik. És egy ctek 3.8-assal töltve pár nap után ugyanaz a helyzet vár. Töltés után persze jó. De ne kelljen már hetente tölteni. A global jelenleg sehol se érhető el.
Melyik töltött ajánlanád?
Varta black 70Ah akku -
agyarka
aktív tag
válasz
7Heads Drago #4791 üzenetére
Az Optimate jó töltő, amerikai márka bolondbiztos kivitel. A linkelt példány kifejezetten jó árban van.
Funkcióját tekintve ugyanarra való mint a Ctek és tsai akaszd az akkura és feleltsd el. Az akku indító képességet hosszú ideig megtartja. A Ctek el ellentétben impulzus töltést alkalmaz.
Az akku szulfátalanítására nem ez a megfelelő eszköz, mert az impulzusok kicsik. A Ctek ben és a Global ban alkalmazott akkusav rotyogtató funkció nincs benne.
A töltési végfeszültsége 14,3V és nincs benne hőmérséklet kompenzáció.
Másképp mondva működése könnyen ellenőrizhető, kíméletes, a manapság egyre kevésbé használt zselés akkukkal is kompatibilis töltő. ( Cserébe a sima ólom -savas, kálciumos, AGM akkukat nem tölti fel teljesen. )2V ról indul, azaz nem kell vele trükközni, mint a többi "okos" töltővel. A mélymerült akkuktól azonban csodát ne várjon senki.
Én a meglévő 2 db Optimate töltőm mellett éves karbantartásra más eszközöket is használok, de szerintem a nagytöbbségnek teljesen jó mindennapos használatra.
-
troll81
addikt
sziasztok a sok jo tanacsnak hala az egyik nonem akkum rendbe kapta magat.futtatam egy recond ot es egy toltes meritest, 11 V ig meritettem majd hagytam 2 A feltolteni. es a 13.04V lassan 1 napja ne valtozott benne.eddig vissza esett 12 78 ra es ala egy oran belul mindig,most jo lett.koszonom
-
Brogyi
őstag
Megpróbálok találgatni. A gyors töltés lehetősége majdnem kizárja a "gel" típust. Itt ráadásul elég magas. Hiányzik viszont a CCA. Kinaiak nem szokták megadni. A "gel" drága, és méretben nagyobb kell hasonló indítóáramhoz. Nem szokták indító akksiként használni. Szóval én az AGM-re tippelnék.
Csak találgattam, mert nincs infóm erről! Ha az robogó akksi akkor simán vegyél újat. -
7Heads Drago
veterán
Ez jó töltő? Honda Optimate 5 akkumulátor karbantartó és töltő
Szuflátlanítás miatt érdekelne ez. -
education
tag
Nem biztos, hogy belepo kategoria
.
A lap aljan a referenciakat gorgesd szepen jobbra: [Banner link]
A sajat akksim, a sajat referenciam: 10 eves Banner Power Bull. -
Brogyi
őstag
válasz
crissprivat #4783 üzenetére
Kicsit olyan költői a kérdésed. A lényeg, hogy a magyarok többsége még nem vesz új autót, és főleg nem 4 évente. Így van értelme, de csak nekünk.
-
embe
nagyúr
válasz
Titmouse09 #4782 üzenetére
A különbség abból adódhat akkor, hogy nem egy kategóriába tartoznak.
A Banner belépőkategória szerintem, míg a másik kettő már nem. Nekem egy 13 éves Opel Merivában egy 72Ah-s Exide Premium van, most múlt 1 éves.
Pedig az az Opel sem mai gyerek -
education
tag
válasz
Titmouse09 #4782 üzenetére
En a Banner Power Bull-t ajanlom,vagy akar a Banner Power Bull Pro-t.
-
Titmouse09
aktív tag
Lehetséges. Én itt nézem az árakat, ez a bolt van helyben és több ismerős ajánlotta már: [link]
A Bannerből a Starting Bull-t néztem, mert most is az van, abszolút megbízható saját tapasztalat alapján.
"Banner Starting Bull azokhoz a járművekhez ajánljuk, melyek nem támasztanak speciális fogyasztási igényeket az indítóakkumulátorral szemben. Jellemzői a nagyfokú megbízhatóság és hosszú élettartam." forrás
Szóval lehet tényleg ez az alap akku márkán belül.A Bosch-ból azért a Silver, illetve Exide-ból a Premium, mert olvasgattam és mindenki ezeket a szériákat ajánlja.
-
embe
nagyúr
válasz
Titmouse09 #4780 üzenetére
Én azt hittem hellyel közel egy árban vannak. De lehet az árkülönbség abból adódik, hogy márkán belül máshová vannak pozicionálva az akkuk?
-
csiga8
senior tag
válasz
troll81 #4777 üzenetére
Majd kijavítanak, ha nem így van, de az én tapasztalataim szerint a recond nem sokat dob az akku teljesítményén. Arra jó, hogy a tényleg végét járó akkut leselejtezze, így legalább nem lesz útszélen ott maradok gond.
Ami javít, az a merítés-töltés ismétlése. Mérhetően 2-3 db egyszerű merítés-töltés valamennyit javít, utána nem mértem javulást. Ezt simán a kapcsoló üzemű tápegységes töltővel is érdemes megcsinálni.
A Global CH 611-el merítés után 2A-el töltök. ( Hegefe fórumtárs tanácsa, hogy először kicsi árammal töltünk) Mikor meddig. 1-2-3 órát is, attól függ mikor járok arra visszakapcsolni 10A-re.
Utána teszem 10A-re AGM módba, mindegy milyen akku. ( 72-77 Ah akkuk, pincében 14 C fok van). Kipróbáltam, hogy csak töltöm-merítem, töltésnél izzót teszek rá, de nem volt mérhető a változás.
Utána kipróbáltam, hogy úgy hagytam a töltőt töltés után még nagyjából 1 napot. ( Brogyi fórumtárs ajánlása, Poljusz töltő alapján) Na, az hoz eredményt. Még a második is, a többi már nem igazán.
Merítésnél vigyázz, hogy ne menj a 10,5 V alá. Nekem sípol a relé, ( le is kapcsol) meghallom és egyből teszem töltőre.
A 10A-es töltésnél már csak azért is célszerű rátenni egy izzót, ( én ezt használtam: 12V, 21W, 1,7 A) mert 1,7 A-el kevesebb, kíméletesebb lesz a töltés. Hiányolom azt a fix 5A-t a Globálról, királyság lenne..
Az a recond meg arra jó - szerintem - hogy megrotyogtatja az akkut. Én egyszerűen ( közel) fejreállítom az akkut és máris összekeveredett a sav és a víz. Mostmár csak az egész töltés-merítés legvégén egyszer használom.
A szulfát oldásához, visszaalakításához idő kell. Sok. Azt a recond fél óra alatt nem intézi el. Szerintem.A Globalon 14,7V-on a deszulfátoron 14,9-15V környéki feszültségen használtam az izzós terhelést. Mindkét esetben kb ugyanazt az eredményt hozta az eljárás. Az akkukat felcserélve ( Global- deszulfátor) javulás már nem volt tapasztalható. A Globalon egyszerűbb az izzó használata, a szulfátoldón be kell állítani "játszani", hogy ne csökkenjen, vagy emelkedjen a feszültség.
A Globalon a 21W-os izzóval a nyakán előszőr 2,3A körül, majd nagyon lassan szépen visszaesik az áram 2A-re. A deszulfátoron a beállított C/20-ból kell piciket visszavenni.
-
troll81
addikt
-
csiga8
senior tag
válasz
troll81 #4772 üzenetére
Az AGM akkuk többet kibírnak, mint a hagyományosak.
A deszulfátoron 15,3 V-ig automatán hagyom, ha meg 16V határig engedem, akkor figyelem.
Töltés után egy recond - normál esetben - nem tart sokáig, akkutól függően max fél-egyóra. Ha tovább tartana, akkor kapcsold ki, pihentesd, merítés-töltés újból recond. Egy akkunál volt csak gond eddig, hogy nem akart lefutni a recond, ez bejött.
-
csiga8
senior tag
válasz
7Heads Drago #4766 üzenetére
Egyre jobban tetszik. ( főleg mióta ezzel az izzóval együtt működik) A deszulfátorral a normál akkukat könnyebb hazavágni, akármilyen óvatos vagy, a Globál valahogy biztonságosabb, bár már végét járó akkunak ez is adott kegyelemdöfést.
Tán kicsit visszább linkelték, hogy nagyáruházban ( Praktiker?) még mindig kapható.
-
troll81
addikt
válasz
molnarpeter #4771 üzenetére
szia a globalos regen mod az agm akkut nem terheli túl?az milyen feszen megy végbe?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Titmouse09 #4767 üzenetére
Valós regenerálást a CH611 csinál, az alatt maximum te tudod manuális merítés-töltés módszerrel kicsit noszogatni szvsz.
-
Brogyi
őstag
válasz
Titmouse09 #4769 üzenetére
A 15-ös Banner-t választanám. Most olvastam, hogy a gyártók 4 évvel kalkulálnak, mert a nyugatiak ennyi időnként autót cserélnek. Az indok pedig az volt, hogy néz ki már hogy egy akksi tovább él mint egy autó. Szenzációs az indok, ugye?
-
Titmouse09
aktív tag
Persze, hogy kell.
De ezt a Banner is tudta/tudja 5 évig.
Akkor kérdezem így: megéri a Banner-hez (15k) képest a Bosch/Exide (20k) a felárat, ha nincs semmi extra elektronika ami folyton szívná az akkut?
Vagy értsem úgy, hogy a Banner egyszerűen rosszabb, és pont?Nem a fillérb@... a lényeg, ha úgy tűnt.
-
embe
nagyúr
válasz
Titmouse09 #4767 üzenetére
A Lidl kicsit drágább mit az Alis, és van rá 3 év gari. A döntés a Tiéd, megéri-e.
Öreg autóba jó akkut megéri-e.... Ott is kell az üzembiztos indítás nem? -
Titmouse09
aktív tag
Üdv!
Látom lesz a Lidl-ben töltő, lehet beruházok egyre, legyen már itthon valami normális, így télire a gyengélkedő akku mellé.
Viszont furdal a kíváncsiság a Sal SMC 33-al kapcsolatban. Nincs gyakorlati tapasztalat vele? Ali-n $18.Van itthon 2 darab 5 éves akku, egy Bosch S3 45Ah (keresztapám hozta, hogy ez kicsi az autójához. Na igen, 7Ah kapacitást sikerült kimérni..) és egy Banner Starting Bull 44Ah (ezt mi használjuk újkora óta, 10 Ah-t tud most. Meg is lepődtem, a régi Swiftet bőven kiszolgálta eddig, csak véletlen lemerítettük és ránéztem mi a helyzet vele, ha már tölteni kellett).
Szóval ha valamelyikben jobb feljavító funkció van, az most kitolná az akkuvásárlást egy évvel.De ha már új akku: egy öreg autóba megéri megvenni az Exide Premium, vagy a Bosch Silver S4 akkut, vagy azok sem bírják tovább, mint egy Banner?
-
csiga8
senior tag
válasz
troll81 #4762 üzenetére
A hogyan működiket majd a villanyászok elmagyarázzák, de a lényeg, hogy a töltés nem egy állandó feszültségen történik, hanem lüktető impulzusokkal. ( A deszilfátoron és a Globálon ) Azok összege, eredője amit mi töltő áramnak hívunk.
Ha ennek ez eredőnek kisebb részével egyszerre merítem is az akkut, akkor az - nálam legalábbis - szulfátalanít.
Nálam így valósul meg. (Egy poros kis pincében vagyunk, ne azt nézzétek. )
A forexes deszulfátoron az akku. Rajta lóg ( tájékoztató jelleggel) egy feszültség mérő és egy izzó. Az akkun(kon) a sárga felirat a kapacitás mérés eredménye.
A töltő és az izzó csipeszei egymással derékszögben az akku sarun:
Most ez lóg a Globálon:
A merítéshez vettem foglalatot és csipeszt. Az egyik 21W-os ( irányjelző ) izzóhoz van, a másik olyan foglalat, amibe a 16W-os és az 5W-os izzó is belemegy.
Az ebayes feszültségmérő
Merítéshez egyszerű és nagyszerű. 2 db 45W-os izzó kb 9-9,5A terheléshez, de ha kell akkor csak a fele.
Eléjük kötve egy relé, ami egy adott feszültségen lekapcsolja a terhelést.Ez már csak azért, mert ott volt a fényképező. A sokat emlegetett ( nagyobbik) Battery tender csepptöltő, és amik most éppen rajta lógnak:
Végül pedig a legújabb szerzeményem:
-
OldAkita
aktív tag
Nem a Lidl reklámfelelőse vagyok, de véletlen beleolvastam az online reklámújságjukba és január 8.-án lehet náluk venni 5500-ért töltőt.
Link -
csiga8
senior tag
válasz
troll81 #4760 üzenetére
Szia!
Történetesen pont ezt a töltőt tesztelem. Nem tudom mennyi időd van, de ami "hozott a konyhára" az a Brogyi fórumtárs ötlete volt.
Töltés ( AGM mód, 10A) közben akassz rá egy pl. 21W-os izzót. Egyrészt kíméletesebben tölt, másrészt hagyd rajta a töltőn töltés után 1-2 napot. 14,7V-on tartja, közben 2,2-2,3A-el tölt, az izzó 1,7A-el merít) Nem kell megijedni, semmi baja nem lesz, csak jó esetben kb 15-20 %-ot dob az akku Ah kapacitásán.
Mivel tesztelem, próbálgatom, mérem a következőket tapasztaltam:
Ha csak simán izzós terheléssel töltöd merítés után, vagy recondozol, nem hoz szinte semmit plusszban.
Az 1-2 nap töltőn tartás viszont igen. Én minden egyes 24 óra után merítettem kapacitásmérővel. Az első kettő alkalom kb 10-10%-ot hozott ( eddig 2 akkun) a harmadik-negyedik töltés alig valamit, akár mérési hiba is lehetett.
Ugyanezt a módszert kipróbáltam a forexes deszulfátoron, ott is ugyanez jött ki, igaz csak egy AGM-es akkun, mert most van a második akku ( nem AGM-es) teszten.
A deszulfátoron és Globálon izzóval töltött akkukat megcseréltem, hogy a másik eszköz dob-e valamit még. Egyik esetben sem. Szóval az Global töltő az izzós töltéssel közelítette a deszulfátor teljesítményét...
Érdemes próbálgatni.
-
troll81
addikt
sziasztok ezt szeretném kipróbálni a global ch 611 töltövel RECONDITIONING - újraformázás ezt gondolom be kell tartani Figyelem: A művelet előtt javasolt az akkut teljesen feltölteni. A töltő áram 10 A lehet 92 Ah akkunál gondolom?
mennyi idő ez a folyamat?
-
Kernel
nagyúr
Nem fizetett reklám, azt már más valahol kifizette, aki a CTEK-et bevitte, vagy bevitték a köztudatba. Ezért sokan talán azt hiszik, hogy nincs is más hasonló, processzoros töltő manapság, ami mondjuk meghibásodási százalékban is kb. ugyanott van. Vagy lehet jobb is, ez is csak olyan elektronika, mint bármi más. A működés, illetve végrehajtandó feladat sem atomfizika.
A hagyományos töltőt nincs értelme ehhez hasonlítani, amihez régen ki kellett tekerni a dugókat az akkuból és lehetett vele pezsegtetni. Vagy csak gyorsan rátölteni, míg beindul a motor.
A régi töltő nem is akart versenyezni az újjal. A régihez esetleg külön lehet mellékelni a processzort, vagyis ésszel kell használni.
-
7Heads Drago
veterán
Üdv
Egy gold 70 Ah akkuját kellene tölteni. A sok elektronika kicsit meríti az akkut.
Én a bosch c3-at és C7-et nézegettem. A C7 már elvileg ha szulfátosodást is megszünteti?
Esetleg Ctek, de arról azért van rossz vélemény is az árukeresőn. -
doso21
csendes tag
CTEK nél a márka és minőseg éri meg. Én mindket autónknál a gyors csatiját használom. Így a motorháztetőt se kell felnyitni. Előző aksim a "gagyi" régi túltöltő töltő miatt ment gajra. Sűrűn ment a kocsi városba es azért. 1-2 hetente ra raktam egy éjszakára... igen gyanus lett egy idő után már 2-3 nap után nehezebben indul... majdnem 16V al töltött. A ctek egy nem sokat használt aksimon rajta volt majdnem 1 hónapot. Minden okés. Kb 1 het után karbantartó töltés is világított. Teljesítménybe tudhat annyit az olcsobb (vagy akar többet is) de én a megbízhatóságra szavaztam.
Ui: nem fizetett reklám. -
faykristof
újonc
Megosztom a mi házi tervezésű! és készítésű szulfátmentesítőnk kapcsolását, hátha valakinek ihletet ad, melyet zoltannovak is említett és amely az "abból főzünk, ami van otthon" elv és két szabad nap alatt született meg a semmiből, és olyan is, amilyen, de már értünk el vele sikereket:
Amit tudni érdemes róla:
0) Nem vagyok villamossági szakember, csak hobbista, így terveztem ezt az áramkört (eredetileg pénzhiány miatt saját készítésű alumínium folyadék cellás elektrolit kondenzátorokkal működött volna, de végül sikerült vásárolni hozzá normális elkókat 10 e Ft összértékben, és sajnos ez ennyibe kerül alaphangon)1) Ez nem is egy töltő, csak egy interfész, amelyet egy akkutöltő hajt meg, mi magunk egy hagyományos, 15,8 V maximális töltőfeszültségű szelénpatronos graetz-hidas 5 amperes töltő és a javítandó akku közé kapcsoltunk e készüléket,
2) Nagyon lassú, kb. 2 hetes folyamatos működésére volt szükség, mire egy közel 10 éves és kb. 5 évig kapu kitámasztásra használt 50 Ah-ás akkut állított helyre oly mértékben, hogy a savsűrűség 1,22 kg/m3-re állt vissza minden cellában (kezdetben kb. 1,1 kg/m3 volt az átlag a teljesen feltöltött állapotában). Az akku jelenleg is napi használatban van egy benzines autóban, azóta (kb 1 év használat) a savsűrűség visszaereszkedett 1,2 körüli értékre.
3) Gyakorlatilag az áram-és feszültségimpulzus úgy áll elő, hogy a töltőfeszültségre kapcsolt és feltöltődött két jókora méretű kondenzátor egységet párhuzamosból sorba kapcsolja két alacsony bekapcsolási ellenállású mosfet.
A világ legegyszerűbb időzítő áramkörét használtam: egy relaxációs relékapcsolást. Ez nem túl megbízható önmagában, mert idővel a relé érintkezők beszennyeződhetnek (önmagát koptatja és finom por jelenik meg az érintkezők felületén) de több akkut is túlélt, mire tisztítani kellett, mert megállt a billegése.
Utólag le is dokumentáltam az egészet a magam szórakoztatására, ennek egy szavát sem kell komolyan venni!!, innen a beszkennelt kapcsolási rajz és leírás, de minek, mert folyamatosan módosításokat kellett rajta eszközölni:
Végül kb. 1 Hz-re kellett állítani az impulzusok frekvenciáját, mert a 21W-os izzón keresztül 3 Hz körül nem volt idejük az elkóknak kellő feszültségig feltöltődni.
Az egyik R3 ellenállást rossz helyre gondoltam el, ez át van rajzolva a kapcsoláson.
Kiderült, hogy minél jobban fel van töltve az akku (minél magasabb a töltőfeszültség), annál kisebbek lesznek az impulzusok, mert ekkor a relére is nagyobb feszültség kapcsolódik, hamarabb feltöltődik a relé meghúzásáért felelős kondenzátor, és megnő ezáltal az impulzus gyakoriság. Ez kiküszöbölhető lenne esetlegesen egy kétfonatú izzó használatával, melyben a másik szál mint PTC kompenzációs ellenállás a 21 W-os szál közelében helyezkedik el (talán féklámpákból létezett ilyen izzó) és ezen keresztül tápláljuk az időzítő áramkör részt.2db Hexfet IRF1405PbF típusú mosfetet alkalmaztam
-
cybercide
tag
B.Ú.É.K.!
-
troll81
addikt
Boldog új évet! Minden fórumtársnak.és topik lakóknak.
-
-
numera007
tag
válasz
molnarpeter #4750 üzenetére
Hát igen, max egy próbát megér. Egy méréssel kiderül. Én rendeltem egy dobozkát meg egy DC DC regulátort 1 USD-ért kocsi aksihoz jó lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Összefoglaló, topiknyitó, updateEz egy blognak indult kis írás volt ami elég nagy látogatottságnak örved még most...
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- PC-karbantartás havonta: 5 lépés, amit ne hagyj ki!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- GTA VI
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P73 - i7-9750H I 32GB I 256SSD I 4K I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest