- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- mefistofeles: Érdekes történések a hardveraprón...2.
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Oké - saját blogodon te vagy a főnök, de szerintem épp az a különbség a saját és bérautó között, hogy utóbbi esetben az autónak egyáltalán nem kell eljutni az otthonodig ilyen rugalmas konstrukcióban használva. A felhasználóknak tulajdonképpen ez lenne a buli az autómegosztásban. Budapesten az újratervezés sem hiszem, hogy olyan nagy áldozattal járna, hisz a telefon 2 perc alatt kiköpi, hova menj a leggyorsabb hazajutás érdekében, lehetőleg dugóban ácsorgás nélkül.
/Ez már nem a kioktatás része, hanem a mese tanulságainak levonása a szellemi gyarapodás érdekében az erre fogékonyak számára./ -
Feketelaszlo
senior tag
De miért nem álltál ki vele a forgalomból? Bárhol otthagyhatod a belső zónán belül. A percdíjas szolgáltatásoknak ez a hátulütője (vagy inkább tervezett üzleti modellje), hogy szélsőséges esetekben egész sok pénzt le tudnak húzni a vevőről. Ez így olyan, mint ha egy vadi új csúcstelefont egy Tahiti-szigeteki távolsági hívással próbálna valaki tesztelni: feleslegesen drága, de legalább nem tudtunk meg különösebben semmit a valós tudásáról. Persze ha neked megérte, akkor egészségedre - valóban nem gigantikus összegről van szó, de a belteret a szalonban vagy autókiállításokon is kipróbálhatod általában ingyen.
Egyébként mielőtt valaki félreértene: a MOL nem áraz túl (vagy csak nagyon kicsit) - egy ilyen kategóriás autó egy napi bérleti díja ~15-20 ezer forint körül van, mikor a kereskedések hétvégi vagy 1 hetes autóhasználatra hirdetnek nyereményjátékot, annak az értéke pedig olyan 50-100 ezer forint körül szokott lenni - ebből mindenki kimatekozhatja, hogy a percdíjuk nagyjából klappol, de Budapesten ennyiért igen keveset lehet haladni dugón kívül is. A bérautó racionálisan nem városi használatra szánt műfaj (még ha egyébként sokan űzik is). -
Feketelaszlo
senior tag
Rossz felfogás - lehet, hogy a próbaút értéke legfeljebb 1-2000 forint, de ez remek alkalom arra, hogy valaki a magyar szénhidrogén ipart támogassa egy olyan banálisan hétköznapi cselekedettel, mint a dugóban állás. Miközben a hazai olajcégünk vezetőinek alig telik száraz kenyérre, ez igen nemes adományként fogható fel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Nemrég jött a hír, hogy a MOL Limo bővíti a flottát újabb autókkal. Megörültem, hogy talán újabb e-Up-ok érkeznek, de...
- 98 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i7-13705H, RTX 4060
- Samsung Galaxy A55 128GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256GB SSD + 1TB HDD
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest