Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Dr. Oid #9 üzenetére

    Oké - saját blogodon te vagy a főnök, de szerintem épp az a különbség a saját és bérautó között, hogy utóbbi esetben az autónak egyáltalán nem kell eljutni az otthonodig ilyen rugalmas konstrukcióban használva. A felhasználóknak tulajdonképpen ez lenne a buli az autómegosztásban. Budapesten az újratervezés sem hiszem, hogy olyan nagy áldozattal járna, hisz a telefon 2 perc alatt kiköpi, hova menj a leggyorsabb hazajutás érdekében, lehetőleg dugóban ácsorgás nélkül.
    /Ez már nem a kioktatás része, hanem a mese tanulságainak levonása a szellemi gyarapodás érdekében az erre fogékonyak számára./

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Dr. Oid #5 üzenetére

    De miért nem álltál ki vele a forgalomból? Bárhol otthagyhatod a belső zónán belül. A percdíjas szolgáltatásoknak ez a hátulütője (vagy inkább tervezett üzleti modellje), hogy szélsőséges esetekben egész sok pénzt le tudnak húzni a vevőről. Ez így olyan, mint ha egy vadi új csúcstelefont egy Tahiti-szigeteki távolsági hívással próbálna valaki tesztelni: feleslegesen drága, de legalább nem tudtunk meg különösebben semmit a valós tudásáról. Persze ha neked megérte, akkor egészségedre - valóban nem gigantikus összegről van szó, de a belteret a szalonban vagy autókiállításokon is kipróbálhatod általában ingyen.
    Egyébként mielőtt valaki félreértene: a MOL nem áraz túl (vagy csak nagyon kicsit) - egy ilyen kategóriás autó egy napi bérleti díja ~15-20 ezer forint körül van, mikor a kereskedések hétvégi vagy 1 hetes autóhasználatra hirdetnek nyereményjátékot, annak az értéke pedig olyan 50-100 ezer forint körül szokott lenni - ebből mindenki kimatekozhatja, hogy a percdíjuk nagyjából klappol, de Budapesten ennyiért igen keveset lehet haladni dugón kívül is. A bérautó racionálisan nem városi használatra szánt műfaj (még ha egyébként sokan űzik is).

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz DeFranco #3 üzenetére

    Rossz felfogás - lehet, hogy a próbaút értéke legfeljebb 1-2000 forint, de ez remek alkalom arra, hogy valaki a magyar szénhidrogén ipart támogassa egy olyan banálisan hétköznapi cselekedettel, mint a dugóban állás. Miközben a hazai olajcégünk vezetőinek alig telik száraz kenyérre, ez igen nemes adományként fogható fel.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés