- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stanlee
őstag
Munkambol es eletvitelembol kifolyolag sokat kolcsonzok autot. A legtobb esetben nincs ra mod, hogy nemet premium markat (Audio, BMW, MB es VW
) kapjak, mivel Mo-ra azokat nem engedik ki, ill. Nemetorszagon kivul a flottakat tobbnyire mas markak alkotjak Ixxx-ig bezarolag, felette meg nem szoktam berelni.
Amit mondani akarok, az az, hogy en magan hasznalatra ha kellene vennem autot nem tudnek egyik premium markanal sem kikotni, mert azert a penzert, amit ki kell fizetnem ertuk, nem adnak annyival tobbet, mint egy olcsobb auto. Csak a pelda kedveert: novemberben volt nalam egy Audi A4 Avant automata valtoval es a nagyobbik 190 LE-s valtozatban. Az auto kiraly volt azzal a felszereltseggel, amivel a Sixt kiadta, 65 ezer euros listaaraval megis olyan auto, amit nem vennek meg sose, mert ugyanezt a vezetesi elmenyt nyujtotta nekem a 150 LE-s Leon FR-is, felearon, de meg arra is sajnalnam a penzt
DE: orulok annak, hogy lehet berelni es olyan autok is neha a kezem koze kerulnek, mint az A4-es, vagy egy Arteon, amikre sose telne, de nehanapjan jo vezetni oket!
-
A waze új verziójábam van Carplay, legalábbis IOS12-n mennie kellene, még nem próbáltam. Igaz akkor a gyári navi akkor okafogyott. A POI adatbázis se a legjobb, a tiszta navigációra gondoltam. Horvátországba voltam 2x idén pl, igaz CLA-val és B-vel de ugyanaz a rendszer, levitt szépen, a táblafelismerő jelezte a korlátozásokat, a forgalomfigyelő levitt dugókor, balesetkor a pályáról, ha wifin osztasz netet akkor pedig egy csomó okosság is van rajta.
A távtartó tempomat, automata parkolás, holtérfigyelő meg a többi ilyen csak hab a tortán.
A MercedesMe is nagyon jó megvan csinálva.
GLA-val szemezgetek, van kedvezményes bérlési program a cégnél, lehet megérné -
Dr. Oid
aktív tag
válasz
kovbandi82 #16 üzenetére
Elvisz persze, csak a forgalmat nem úgy figyeli, ahogy pl a waze
a kézifék biztos szokás kérdése, normál kézifékes autóból atulve fura, ahol van, mert sztem automatikusan nem is gondolsz rá, hogy nem neked kell huzogatni és eleve közepen keresed. Az autó főleg belül nagyon, nagyon szép!
-
A Merciben dolgozom, volt B, CLA, CLA SB és E-vel többször hosszútávú tapasztalatom. Szerintem kézre áll minden. A kéziféket nem is kell nyomkodni, ha P-be rakod behúzza az magától, sebességbe rakva pedig kioldja.
A navija megfelelően beállítva mindenhová elvitt, legyen az Magyarország vagy külföld.
Az új A osztály nagyon faszántos, főleg az AMG adja, de ami ezután jön, na az! Gyönyörű jószág lesz!15: nem reklámoz
Akkor rajta lenne a matrica, gyere csatlakozz a csapathoz Kecskeméten
-
Dr. Oid
aktív tag
válasz
Feketelaszlo #10 üzenetére
Akkor sorban.
- tudom, mire való a bérautó.
- tudom, mi a carsharing
- tudom, hogy létezik telefonos navigációElmondom még egyszer: ez a kipróbálás az autónak szólt, nem a szolgáltatásnak, anyunak is meg akartam mutatni, meg el is mentem értük. Capisce? Akkor miért is szálljak ki? Kiskörút közepén hova tervezzek újra, mit? De köszi még 1x.
DeFranco: véleményed persze lehet, de a tények ismerete nélkül kioktatni az nem szerencsés. Én nem gondolom, hogy herdálom a pénzt, de ennyi egyszer az életben nekem igenis belefér, ennél többet nem akarok erre reagálni.Amúgy hol, mikor mondtam én azt, hogy mekkora győzelem volt ez? azt értsd már meg, hogy eleve a kocsit akartam kipróbálni, épp akkor volt rá időm, kész passz. beszoptam a dugót, ez van, de attól még a lebeszélt dolgaimon nem fogok tudni hipphopp változtatni. ne lovagoljunk már azon, hogy mekkora farok vagyok, amiért a dugóba ragadtam, könyörgöm. vagy ha ez esik jól, akkor persze, f@sz vagyok, örülhettek.
Jhonny06: én sem gondolom, hogy ebből tömegszolgáltatás lesz, írtam is, hogy elektromos bővítést vártam, ez a mercis bővítés nem lesz jó senki másnak, csak aki sznob. vagy kipróbál, mint én. esetleg az is lehet, hogy így reklámoz a merci?
tomazin: fentebb már írtam, de neked is megírom: akkor most remélem, neked is jobb az életed, hogy ismeretlenül leb@sztál.
-
tomazin
veterán
Amellett vagyok, hogy mindenki azt csinál a pénzével amit akar (amíg ezzel nem zavarja a másikat), de erre szeretnék válaszolni:
1. És ha igen, az nektek miért fáj?
azért fáj, mert teljesen feleslegesen nyomtad a többi kiváló emberrel a gázt a levegőbe. kiszállsz, felszállsz a bkv-ra és kipróbálod egy olyan időszakban, amikor van értelme.
-
Jhonny06
veterán
Alapvetően a MOL Limo egy nagyon jó kezdeményezés, de ez nagyon nem szimpatikus, hogy betesznek egy "prémiumabb" autót és jóval többet kell fizetni érte percenként, mint a VW-ért. Ennek mi értelme van egy car sharing szolgáltatásnál?
-
DeFranco
nagyúr
nézd a te pénzed a te élményed véleményünk lehet de megítélni tényleg nem szerencsés. ha mondjuk hazaviszel egy hétszámjegy közeli összeget és ez a buli egy pimf tétel a havi költségvetésben akkor nem egy szinten gondolkodunk, meglehet ez is.
viszont ha egy átlagos helyzetet veszünk akkor maga az ötlet szerintem tök OK (limozni én is limoztam már többször is, bár mióta beállt az ára a piacira és változott az ÁSZF is nem előnyére azóta csak végszükségben tenném), ami vitás az az, hogy a kivitelezés üzenete mennyire győzelmi jelentés.
20 percet lekocsikázni, krúzolni tök OK, indokolt esetben egy transzfert bevállalni tök OK, de csakazértis két órát állni a dugóban alternatív megoldás keresése helyett, heroin áron, az maximum pech de nem győzelem és nem OK.
a rácsodálkozás ennek szólt, nekem nem ért volna meg ÍGY ebben a formában ENNYIT ez a buli.
-
Feketelaszlo
senior tag
Oké - saját blogodon te vagy a főnök, de szerintem épp az a különbség a saját és bérautó között, hogy utóbbi esetben az autónak egyáltalán nem kell eljutni az otthonodig ilyen rugalmas konstrukcióban használva. A felhasználóknak tulajdonképpen ez lenne a buli az autómegosztásban. Budapesten az újratervezés sem hiszem, hogy olyan nagy áldozattal járna, hisz a telefon 2 perc alatt kiköpi, hova menj a leggyorsabb hazajutás érdekében, lehetőleg dugóban ácsorgás nélkül.
/Ez már nem a kioktatás része, hanem a mese tanulságainak levonása a szellemi gyarapodás érdekében az erre fogékonyak számára./ -
Dr. Oid
aktív tag
válasz
Feketelaszlo #7 üzenetére
Figyu, ne oktass már ki, légyszi. Azért nem álltam ki vele, mert el kellett jutnia a belvárosból a külvárosba. Ennyi. A saját kocsimmal sem alltam volna ki, ezért persze fizettem rendesen, de ne mondd már nekem, hogy te minden alkalommal eldobod az autot, ha dugóba kerülsz és minden tervedet atalakitod.
Bambano: na arra tényleg nem jutott energiám
-
bambano
titán
"a módokat nem próbálgattam": pedig érdemes lett volna, mert nagy meglepik lehetnek...
-
Feketelaszlo
senior tag
De miért nem álltál ki vele a forgalomból? Bárhol otthagyhatod a belső zónán belül. A percdíjas szolgáltatásoknak ez a hátulütője (vagy inkább tervezett üzleti modellje), hogy szélsőséges esetekben egész sok pénzt le tudnak húzni a vevőről. Ez így olyan, mint ha egy vadi új csúcstelefont egy Tahiti-szigeteki távolsági hívással próbálna valaki tesztelni: feleslegesen drága, de legalább nem tudtunk meg különösebben semmit a valós tudásáról. Persze ha neked megérte, akkor egészségedre - valóban nem gigantikus összegről van szó, de a belteret a szalonban vagy autókiállításokon is kipróbálhatod általában ingyen.
Egyébként mielőtt valaki félreértene: a MOL nem áraz túl (vagy csak nagyon kicsit) - egy ilyen kategóriás autó egy napi bérleti díja ~15-20 ezer forint körül van, mikor a kereskedések hétvégi vagy 1 hetes autóhasználatra hirdetnek nyereményjátékot, annak az értéke pedig olyan 50-100 ezer forint körül szokott lenni - ebből mindenki kimatekozhatja, hogy a percdíjuk nagyjából klappol, de Budapesten ennyiért igen keveset lehet haladni dugón kívül is. A bérautó racionálisan nem városi használatra szánt műfaj (még ha egyébként sokan űzik is). -
Stanlee
őstag
Itt a nemeteknel sokan berelnek hetvegere 60 ezer € vagy a folotti erteku autot, hogy kiprobaljak, elutazzanak vele valahova a rokonokhoz, vagy csak felvagjanak vele. Kifizetnek mondjuk 300 €-t, aztan mennek tovabb. Szerintem nincs azzal gond, ha valaki ki szeretne probalni autokat es azert fizet.
Amugy szemely szerint az autokolcsonzesben en azt tartom jonak, hogy olyan autokat is hasznalhatok, amiket soha nem tudnek magamnak megengedni. Iden volt nalam egy Arteon, oszinten, soha nem lennek kepes annyi penzt kiadni erte, amibe kerul.
-
Dr. Oid
aktív tag
válasz
Feketelaszlo #4 üzenetére
Már vártam a hasonló okoskodó/burkoltan lehülyéző kommenteket. Vagy hát pontosabban várta a halál, de tudhattam volna...
1. És ha igen, az nektek miért fáj?
2. Nem dugóban terveztem állni, így sikerült.
3. Legalább kipróbáltam egy olyan kocsit, amit tuti soha nem lesz pénzem megvenni. És nem, nem hiszem, hogy ha besétálok a szalonba, hozzámvágják a kulcsot azt mehetek. -
Feketelaszlo
senior tag
Rossz felfogás - lehet, hogy a próbaút értéke legfeljebb 1-2000 forint, de ez remek alkalom arra, hogy valaki a magyar szénhidrogén ipart támogassa egy olyan banálisan hétköznapi cselekedettel, mint a dugóban állás. Miközben a hazai olajcégünk vezetőinek alig telik száraz kenyérre, ez igen nemes adományként fogható fel.
-
DeFranco
nagyúr
és ezért a próbáért te kifizettél több mint 13.000 forintot?
-
Stanlee
őstag
Nekem a B Mercivel volt hasonlo elmenyem. Marmint szerintem gagyi az infotainment-je, a navigacio gatya, eloszor nem talaltam a kezifeket. Az automata valto jo volt, csak nyomni kellett neki, hogy tudja, most menni kell. A sport modot csak elozes elott kapcsoltam rajta, de kellett, mert a normal uzemben nagyon alacsony fordulatszamot akart tartani. Szerintem nem eri meg a felarat, amit elkernek erte, legalabbis az A, B szerintem nem er annyival tobbet, mint amibe kerul... A B Merci meg meg csak nem is szep
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Nemrég jött a hír, hogy a MOL Limo bővíti a flottát újabb autókkal. Megörültem, hogy talán újabb e-Up-ok érkeznek, de...
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
- Nagyszerű állapotú, dobozos ASUS Prime Z270-P
- ASUS ROG Strix G16/i9-13980HX/1920x1200/165Hz/32GB/1TB/Geforce RTX 4070 8GB
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
- Harman Kardon Citation szett (Bar, Sub S, Surround) - akár hátterek nélkül is
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Intel i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest