Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) Thronks.90 válasza bacsis (#1) üzenetére


Thronks.90
tag

Szervót nem nehéz belerakni, kell bontóból egy szervós kormánymű. Nekem a 30éves kettesgolfomban is van, bár az Golf3- é. Szépen fel lehet extrázni, Én autóm is fel van, gyakorlatilag nem jött ki így kocsi a gyárból (Szervó, klíma, távirányítós zár, bicskakulcs, gombos csomagtérajtó, állítható kormány). Nem tudom így hirtelen mibe fájhat egy szervós kormánymű bele, enyémbe kb 30k volt bontóban + beszerelés ideje (Mi raktuk bele)... Tuiningnak pedig ha karburátoros, egyszerű dolgod van. Csak ha a fúvókát cseréled benne vagy kap egy nagyobb karburátort + kap egy sport levegőszűrőt és egy kipufogórendszert 5- 15 lóerőt is kaphatsz, plusz magasabb fordulaton se fogy el az erő. Ha injektoros, akkor valami úton módon biztos lehet programozni, mástnem lambda jel hamisításával, de azt nem ajánlom, mert sokkal nagyobb galibát okozhat mint hasznot. Gyújtást is lehet esetleg cserélni valami komolyabbra, de annak önmagában sok értelme nincs. Aztán ha komolyabban belemennénk jöhet(nek) a vezérműtengely(ek), a szívó/kipufogócsonk polír, hengerfejköszörülés, dugók cseréje, egyéb könnyítések. Minden tuning először a megbízhatóság rovására megy, ezt tudni kell, és aki azt mondja hogy neki minden elsőre jó volt az szerintem hazudik ( hacsak nem egy bevált és köztudottan jól működő alkatrészt tett bele vagy átalakítást végzett) Nem titok, hogy az Én autómnak is vannak és voltak is gyermekbetegségei, pl sokat szoptam a gyujtással (ez már tirisztoros), a Km órával ( nem jelzett, vagy fals jelet adott sokáig) illetve más elektronikus alkatrészekkel is volt gondom... Ez az autó(sz)építés szépsége.

[ Szerkesztve ]

https://www.twitch.tv/thronks_

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.