Én is így voltam a Carlinkit/RAV4/S22U komboval. Sehogy se ment. Persze a realme GT 5G telefonnal simán működött de inkább eladtam mint telefont cseréltem.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
blueye
veterán
bag53
tag
Karoq + S3 sima + AAW hiba nélkül működik.
Bferibörs
addikt
Egyenlőre műxik,úton még nem voltam,csak helyben próbáltam.
A telefon cserélgetés,xiaomi,s23u,na az macerás,nem ismeri fel elsőre a cserét,Bluetooth ki,be kapcsolás kell a fejegységen,utána nincs gond. Valszeg a fejegység ragad be,hiába van áramtalanítás,az utsót jegyzi meg.
Viszont mindig zenével indul,hiába van kikapcsolva az AA- ban.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
Bferibörs
addikt
Az sok fejegységgel nem műxik.
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
blueye
veterán
Sokkal meg OK, A RAV4gyel működött csak nem a fő telefonommal, akinek eladtam szintén jó volt.
Ki kell próbálni, ami nem egyszerú Kínából rendelve
[ Szerkesztve ]
sgeza
veterán
AAwireless - Skoda Octavia hibátlanul működik.
Gabesz87
addikt
Arra nincs valami megoldás, hogy a telón ne kelljen minden egyes csatlakozatáskor Engedélyezni dolgokat? Nem szoktam elolvasni őszintén szólva mit dobál fel, néha csak 1x, néha 2x jön fel valami Engedélyező akblak, gondolom hozzáférésekhez. Van amikor meg Párosítás opció van, arra kell kattintani. Teljesen random. Kábellel csatlakozok (gyári!), Samu S21, és VW Passat.
egyszer el kell olvasni, és gondolom arra nyomni, hogy mindig engedélyezed.
"... and I hope you have a great day!"
Gabesz87
addikt
Nyilvánvalóan nem a tiltasra kattintok! Rabokok az engedelyezesre de legközelebb ugyanúgy megkérdezi!
nyilván, különben nem működne..
de ha van olyan opció, hogy "Engedélyezem csak egyszer" vagy "Engedélyezem mindig" akkor lehet, hogy ezért dobja fel újra.
Vagy van egy checkbox hogy mentse el a döntést, vagy bármi.. de mivel nem derül ki, hogy mit dobál fel, így viszonylag nehéz segíteni.
De ha legközelebb csinálsz egy képernyőmentést és feltöltöd ide, akkor kiderül hol-mit lehet állítani hogy ne kérdezzen rá.
nekem nem dobál fel semmit csatlakozáskor, rémlik, hogy régebben (1+ éve) volt ilyen telefoncserénél, de fogalmam sincs mi..
"... and I hope you have a great day!"
Gabesz87
addikt
Nincs semmi ilyen. Csak egy 1-2 soros üzenet, szerintem ilyamsi hogy adják engedélyt a nevjegyekhez pl. És csak tiltás vagy engedélyezés. Nincs olyan hogy csak egyszer vagy mindig.
De csinálok legközelebb mentést.
Emlekeim szerint az előző telonal nem kellett állandóan megcsinálni ezt.
Amúgy ami még eszembe jutott:
- Beállítások - Alkalmazások - AndroidAuto - Engedélyek => itt be tudsz kapcsolni mindent.
Vagy amire még rákérdezhet szerintem az valóban a bluetooth eszköz névjegy megosztása:
- Beállítások - Kapcsolatok - Bluetooth - és a fejegység beállításaiban a névjegy pipa.
"... and I hope you have a great day!"
Gabesz87
addikt
az első az rendben van, minden engedélyezve van, de a 2. nem világos. Azt most a telón, vagy az autón kellene csekkolnom?
Gabesz87
addikt
Ja ok megvan a 2. Is. Ott is minden pipa.
Gabesz87
addikt
[link]
ez a legjobb találatom - valami Samsung specifikus USB eszköz bug-nak néz ki elsőre, de egyértelmű megoldást nem találtam rá..
talán a default usb módot megpróbálhatod átállítani, de gondolom ez AndroidAuto-n lesz, különben nem is menne..
(Samsung-om van nekem is, majd megnézem kocsiban hogy hogy néz ki. De ilyen felugró ablakom (S22-S23) sosem volt).
szerk.:
This is not normal behaviour.Try to clear cache and data for Android Auto and Google play services, then make sure all the permission are enabled for both of this apps then try to use the app again.
Cache ürítés AA-ra és GooglePlay services-re mondjuk sosem árt de nem hiszem hogy megoldja.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
Freezee
senior tag
Vagy 5-6 samsung androidos teloval használtam és jelenleg is kettővel az AA-t de nem dobált fel ilyet. Nekem az a gyanum a fejegységnél kell keresned a megoldást.
kesztió
aktív tag
Nem akarok trollkodni, tényleg kíváncsi vagyok, mit nyernék az Android Autoval, ha mostantól használni kezdeném. Tulajdonképpen a koncepciót se nagyon értem.
Amit tudni kell:
1. Már eleve Androidos fejegység van az autóban, ráaádsul izmos darab, 8G RAM, 128 G ROM, Android 10, ez már az én mobiltelefonom ligájában játszik. Tehát elvileg mindent tud, amit a mobil a zsebemben.
2. Van egy méregráda, professzionális GNSS antenna az autóm tetején, Galielóra (is) kihegyezve, meg is látszik a vételi minőségen.
Ilyen körülmények között mi lenne az előnye az AA használatának? Ami ugyanilyen fontos, ha pl. navigálok AA-n keresztül, akkor képes a fejegység (az autó) profi anntennáját használni, vagy a zsebemben kuksoló telefon mikroszkopikus antennájáról kínlódik? És nem utolsósorban a telefon prociját hevíti, vagy a fejegységét, aminek úgyis mindegy (öklömnyi hútőbordái vannak)?
Rövidebben: több az Android Auto valamiféle feljlett, intelligens képernyőtükrözésnél?
(Update: kábeles csatalkozásról szó se lehet.)
Köszi a türelmet!
[ Szerkesztve ]
Bug és debug fia vagyok én
sgeza
veterán
Ha a fejegységed androidos, akkor nyilván nincs szükséged az Android auto használatára. Azokat az alkalmazásokat, amiket egyébként általában az emberek a telefonjukon használnak, az Android auto segítségével, amennyiben a fejegység ezt tudja, ki tudják tenni az autó képernyőjére. Nem teljesen tükrözés ez, inkább egy kiterjesztett képernyő, amit az AA kezel. Csak azok az alkalmazások jelennek meg azon a felületen, amiket felkészítettek az AA-ra. Más ott az alkalmazások felülete, jellemzően egyszerűsített.
Tehát ha neked eleve maga a fejegység tud androidos alkalmazásokat futtatni natívan, akkor mindenképp azt használd!
A többi kérdésre a válasz, ha AA-t használnál: a telefonod végez minden feladatot, az fog melegedni, és annak a gps vevőjét fogja használni. Az autótól semmilyen hardveres segítséget nem fog kapni a képernyőt és a beviteli gombokat leszámítva.
[ Szerkesztve ]
kesztió
aktív tag
Köszi a gyors választ!
És az erőforrásokkat hogyan képes megosztani az AA? Kinek a processzora végzi pl. a navigációnál az időigényes számigálásokat? És melyik antennát használja a pozicionáláshoz? A telefonét vagy a fejegységét?
És még egy kérdés. Ha pl. a Waze Android Auto-n képes valamiféle optimizált (megosztott képernyős) nézetre, megoldható, hogy a fejegységen futó Waze azt „higgye”, Android Autós kiterjesztett képernyőn fut?
Bug és debug fia vagyok én
dionaea
őstag
Mivel androidos fejegységed van sokkal több mindenre tudós használni akinek csak egy sima kijelző van az autóban annak mindent a telefon intéz. Pozíció, alkalmazás minden. Még egy 4 évvel ezelőtti középkategóriás telefonnal is hiba nélkül megy picit tovább tart.egy androidos fejegység ehhez képest űr technika, sokkal jobb mint az AA. Android autóban is van potenciál csak akkor a Google hogy fogja eladni magát az autó gyártóknak.
Vektor_75
csendes tag
Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy fejegységre közvetlenül kábellel összekötve a telefonon elkezd felugrálni az USB kapcsolat módját kérdező dialógus ablak, de azon semmit sem tudsz kiválasztani mert ahogy az animációja a megjelenésnek lefutna el is tűnik és folyamatosan ismétlődik amíg a kábelt ki nem húzom belőle?
Az alany egy Xiaomi Redmi note 11Pro+ 5G (model number: 21091116UG), MIUI 13-as verzióval.
Ugyanez a fejegység ugyanezzel a kábellel a korábbi Redmi note 9-essel szinte gond nélkül működött.
Kínomban rendeltem hozzá egy carlinkit-et. Maga fejegység nem képes vezeték nélküli AA-t kezelni, ezzel elvben lehetne, de nekem nem jött össze. Szóval ezzel sem igazán működik kábellel sem, mert max 1 percig működik az AA(coolwalk) rendben működik a google térkép aztán a képernyőn bárminemű hibaüzenet nélkül lefagy, és ha úgy hagyom nem is áll vissza a működés csak ha lehúzom a kábelról, aztán vissza.
Amit már próbáltam eddig:
developer options, default USB type beállítása,
AA-ban automatikus indítás bekapcsolása. minden előzmény frissítés és cache törlése (AA, Google, Google Plays Service) alkalmazásoknál.
Eredmény: semmi változás.
Van bármi ötletetek, hogy önállóan vagy carlinket-et használva hogyan tudnám működésre bírni?
lacentos
aktív tag
Gondolom akkor az USB-nél alapra állítottad a fájlátvitelt.
Az AA - Waze- Google navi kikapcsoltad a miui akku kímélőt.
Vektor_75
csendes tag
Szia,
Sajnos a leírtak alapján nem találtam meg amire gondolsz, le tudnád írni, hogy pontosan hol tudom ezt ellenőrizni?
köszi!
modeller
aktív tag
AA előny még talán annyi, hogy én szeretem otthon, kényelemben összerakni pl. egy több célpontból álló utitervet (böngészőben vagy telefonon). Telefont zsebre teszem, beülök az autóba és semmi dolgom, a telefont elő sem veszem, a beállitott utiterv alapján navigál az autó, nem kell az autóban tapicskolnom, vagy akár egy gombot is nyomnom.
A GPS antenna problémát meg nem is értem, talán 10 éve volt utoljára olyan tapasztalatom, hogy magas házak között nem volt pontos a telefon helymeghatározása. Egy mai telefon tudja mind a négy (GPS, Galileo, GLONASS, Beidou) helymeghatározó szolgáltatást párhuzamosan használni, ez teljesen alapvető ma már és nem igazán vesziti el a jelet.
[ Szerkesztve ]
kesztió
aktív tag
Akkor az én telefonom egy használhatatlan vacak, mert a zsebemben vagy a táskámban ülve eléggé nyögvenyelősen kapja a jelet, bezzeg szabad ég alatt másodpercek alatt akár harmincvalahány műholdat lát és 3 m-es pontosságot jelez. (Pedig [még mindig] felsőkategóriás[nak számít] a lelkem.)
Az útitervet pedig nagyon nem értem. Melyik komoly navigációs app (Here WeGo, Google, Waze, TomTom, Sygic stb.) nem képes arra, hogy a laptopon vagy telefonon megtervezed az utat, és elmentsd a felhőbe?
A másik dolog: kell neked az, hogy a telefon ott melegedjen a zsebedben, amikor egy erre sokkal jobban felkészített hardver ül kihasználatlanul aa autód középkonzoljában?
Bug és debug fia vagyok én
modeller
aktív tag
Az utitervet elmentheted akárhova, de az autód fejegysége honnan tudja, hogy a telefonon elinditott navigációt kellene folytatnia, mikor elindulsz? Gondolom elkezdesz tapizni a menüben és előhozod a mentett utitervek közül. Nekem ennél kényelmesebbnek tűnik a telefonos navi. Ja és persze, ha kiszállok, akkor telefonon folytatja a navigálást, ha netán sétálni is kell hozzá, továbbra is egyetlen érintés nélkül.
De nincs azzal sem baj, ha valaki androidos fejegységet használ, az is teljesen jó, de a világ nagyon nem arra felé megy, hanem AA/Carplay irányába.
Nem hosszú úton nekem nem melegszik különösebben a telefonom, hosszú úton meg nyilván a vezetéknélküli töltőn van, akár navigálok, akár nem.
De nem akarok meggyőzni senkit, kinek mi a kényelmesebb.
kesztió
aktív tag
a világ nagyon nem arra felé megy, hanem AA/Carplay irányába.
A világ a tiktokos hülyegyerekeskedés fele megy például, de azért kicsit is komoly filmkészítők soha a büdös életben nem fognak függőleges állású filmecskéket készíteni. Akármekkora is a „nyomás” a trendek részéről.
Tehát erőst nem releváns, merre megy a világ.
hosszú úton meg nyilván a vezetéknélküli töltőn van, akár navigálok, akár nem.
Ha van vezetéknélküli töltős kompatibilitásod. Nálam még a közvetkező Sony telefonomnál se lesz, mert max az Xperia 5 III-ra lesz pénzem, a IV+-ra nem is vagyok hajlandó 1000 dollárt kiadni.
De amúgy áruld már el, vezetés közben te kiveszed a telefont a zsebedből?! Mert nem hiszem, hogy a vezeték nélküli töltés annyira nagy hatósugarú lenne. Én ennél lustább vagyok. 2023-ban szolgáljon csak engem a technika, és nem fordítva…
Bug és debug fia vagyok én
szerintem félreérted:
- ha van egy Androidos fejegységed, teljesen felesleges előszedni a telefonodat. Tiszta sor.
De:
- ha veszel/kapsz egy (új/céges) autót abban vagy van Android Auto /CarPlay kompatibilis fejegység, vagy nincs. Dedikált Androidos fejjel nem gondolom, hogy bárki árul, és ez szerintem így van jól.
- az AA/CarPlay előnye, hogy az autóban nincs olyan hardver, ami 2-3-4 év alatt elavulna: mindig a telefonon futó legfrissebb alkalmazások, oprendszer, biztonsági frissítés érhető el. Nem történik meg az, hogy az autóban levő 4GB ram elkezd kevés lenni - mert az AA-hoz a telefon erőforrását használja, arra pedig mindenki annyit költ amennyit jónak lát. Nem kell még egy extra számítógép az autóba is.
- az AA előnye, hogy akármilyen AA kompatibilis autóba ülök be (céges, bérelt, saját) csak csatlakoztatnom kell, és van kihangosító, navigáció, zene - mindez pontosan úgy, ahogy legutóbb használtam. Mentett lokációkkal, kedvencekbe besorolt névjegyekkel, hangutasítással, lejátszási listával, egyedi menüvel stb. Nem minden autó felületét szabom testre, hanem a telefonom autós nézetét: egyszer.
A koncepció az, hogy egy embernek egy okos eszköze van, egyszer vásárol egy nagy számítási kapacitással rendelkező eszközt, amihez csatlakoztat dolgokat - karkötőt, hangfalat, fülhallgatót, okos világítást, autót, rollert, cipőt, okosmérleget. A Samsung Dex és hasonló megoldások a laptop kiváltására is kísérletet tesznek csatlakoztatható perifériákkal (hdmi-n monitor, usb / bluetooth egér, hangszóró stb.)
A "merre tart a világ" az erre vonatkozott: nincs egy jobb hardver az autóban, hanem a telefon a legjobb hardver az autóban. és ez alól kivétel a te eseted, csak ezt kellene érteni
Igen, én kiveszem a telefonom a zsebemből (régen, AA előtt is kivettem, kényelmesebb is így vezetni, és ha rá akarok nézni akkor csak egy mozdulat), rádugok egy TypeC-t és kész - töltődik, kihangosít, zenél, navigál, felolvas - csinál mindent ahogy kell.
"... and I hope you have a great day!"
modeller
aktív tag
Ha neked az AA = "függőleges állású filmecske" akkor le is zárhatjuk, nincs értelme az eszmecsérnek.
Ha azért jöttél az AA topicba, hogy megmagyarázd magadnak, hogy az hülyeség, mert neked 3rd party fejegységed van, akkor OK, de én ebből inkább kimaradok...
lacentos
aktív tag
Az alkalmazás kezelöben pl.Waze megnyitod legörgetsz alulra és ott lesz az akku kímélő mód ami kikapcsolható.
kesztió
aktív tag
Ha neked az AA = "függőleges állású filmecske"
Márpedig az, és a legszomorúbb, hogy még tapsolunk is az autógyártók aljas kereskedelmi praktikáinak.
A globális szabványosodás még mindig botrányosan gyerekcipőben jár, de szerencsére pár konkrét esetben csak üdvözölni tudjuk az áttörést: pléádul a tizenvalahány évvel ezelőtti készülékekkel ellentétben ma már egy tisztességesen korszerű fejegység hardvere mindkét domináns oprendszert ki tudná szolgálni változtatás nélkül, kizárólag a szoftveren múlna a dolog.
Magyarán, rohadtul nem kerülne semmibe se a gyártóknak, ha a kocsikba tennének egy dual boot fejegységet, ami kérésre Androidban vagy iOS-ben tudna működni. Bármelyik szerviz könnyűszerrel lenne képes memóriát vagy akár központi egységet bővíteni, amíg lehet és megéri. És ha már a fejegység annyira elavulna, hogy az az élvezhetőség rovására menne, én garantálom, hogy AA-ban is pont úgy szaggatna, vagy pont úgy zavarna a kis felbontás, mint natívan…
De ti ahelyett, hogy a marketingesek fejéhez vágnátok az új autók méregdrága fejegységeit, amelyek még csak nem is natívan Androidosak/iOS-esek, még tapsoltok is a zseniális ötletnek!
Igen, az infotainment erőforrás- és energiaigényes munkáját ne egy korlátlan energiaforrású (kocsiakku), szellős, jól hűthető (öklömnyi hűtőborda), profi, minőségi antennákkal szerelhető, könnyen bővíthető céleszköz lássa el, hanem egy agyonminiatürizált, forrósodó, kompromisszumos általános célú eszköz, amit ráadásul arra terveztek, hogy normál üzemmódban estig valahogy kibírja az akkuja.
És nem! Nem arra kényszerítjük a fejlesztőket, hogy két Androidos eszközt lehessen annyira tökéletesen összeszinkronizálni, hogy kiszállsz a kocsiból és a telefon ott folytassa a navigációt, ahol a fejegység abbahagyta, hanem kitalálunk olyan sehússehal-félmegoldásokat, mint az AA.
Na, elnézést, tlényleg kifakadtam. De mondd azt, hogy nincs igazam!
[ Szerkesztve ]
Bug és debug fia vagyok én
Nincs igazad.
"... and I hope you have a great day!"
kesztió
aktív tag
Na, megkövetek mindenkit, akit esetleg megtbántottam, és jelentem, hogy mégis csak érdekelne az Android Auto (egy kis trükkel, természetesen, lásd majd lejjebb).
A gond az, hogy a konkrét implementálási koncepciót továbbra sem értem.
– Van ugye a fejegység, ami általában tud AA-t, de az enyém nem olyan, „csak” natív Androidos (Android 10).
– És van a telefon.
Az én paraszti szoftvermérnök logikámmal akkor kellene
– egy fogadó (szerver) alkalmazás, ami a fejegységen fut és fogadja a telefonról a megjelenítésre váró információt és
– egy kliens alkalmazás, ami a telefonon futó szoftverek vizuális megjelenítését átirányítja a fejegységre.
A Google Play-ből ezt az egy alkalmazést lehet letölteni:
Android Auto – Apps on Google Play
Nos, a fenti alkalmazés a szerver, a kliens, vagy mindkettő? Én ugyanis azt olvastam, hogy az androidos fejegységet úgy lehet AA fogadóvá átalakítani, hogy a fenti alkalmazást fejlesztői beállításba kell tenni (developer options), és akkor megjelenik egy olyan menüpont, hogy Start Head unit server.
Ha ez az egyedüli mód arra, hogy a fejegységem AA fogadóvá változzon, eléggé gáz, mert minden újraindításnál kézzel kell elindítani a Head unit server-t, magyarul taknyolni kell Taskerben, hogy valahogy automatizáljam ezt a cuccot (ha egyáltalán meg lehet csinálni). Nem hiszem, hogy nincs erre könnyebb módszer, pl. nincs olyan, hogy a fejegységnek azt mondom, hogy mostantól AA fogadó akkor is, ha vénasszonyok potyognak az égből.
Nos, hogy is van ez a dolog?
(Megj. a trükköm az, hogy egy Headunit Reloaded Emulator HUR alkamazással megoldható, hogy az Android Auto kliens és fogadó UGYANAZON a rendszeren fusson. Tehát a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad.)
[ Szerkesztve ]
Bug és debug fia vagyok én
gulyasa
őstag
Fogadd el, hogy az Android Auto-t a nem "felokosított" fejegységekre találták ki, másrészt a Waze-t pedig álló (portrait) képernyő módban használatra optimalizálták.
Ez van.
Mi itt nem értünk ahhoz, amit te akarsz.
Ugyanakkor szerintem inkább ebben a topikba kellene érdeklődnöd: Androidos fejegységek
Samsung S23+ 512GB, LG OLED 48" C1, Zidoo Z9X, OCTAGON SF8008 4K UHD E2, Sony WH-1000XM3, LG HBS-FN6, Tribit MoveBuds H1
sgeza
veterán
Miért akarsz Android autót, ha a fejegység maga androidos?
Az AA szerver módja alapvetően arra szolgál, hogy fejlesztőként tudj emulálni egy fejegységet, amivel tesztelheted a fejlesztés alatt álló alkalmazásod. Szerintem ez nem jó irány.
Mit is akarsz egészen pontosan?
kesztió
aktív tag
AA layoutot Waze-hez, Here WeGo-hoz stb. Ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni.
Az általam vázolt módszer MŰKÖDIK. Csak faszább lett volna nem Taskeres taknyolódással megoldani. És még mindig reménykedem abban, hogy lehet.
Bug és debug fia vagyok én
kesztió
aktív tag
„a Waze-t pedig álló (portrait) képernyő módban használatra optimalizálták”
Kivéve, ha AA-n vagy CarPlay-en fut. Mert akkor tökéletes landscape módban is.
Bug és debug fia vagyok én
sgeza
veterán
Tudom, hogy működik, csak nem látom értelmét. Az AA kinézetű waze felület pedig sokkal butább, mint a normál verzió.
kesztió
aktív tag
Mit nem tud például?
Bug és debug fia vagyok én
sgeza
veterán
Képernyőn egy pontra bökve odanavigálni, de számtalan funkció butítva van. Nem mondom, hogy nem használható, mert elnavigál, ahova kell (használom én is, nekem AA-s a fejegységem), és a lényeges adatokat mutatja, de az apró finomságok hiányoznak, ha épp valamiért használnád. Nekem olyan felesleges visszalépésnek tűnne így használni, ha tudod másképp is.
De persze ha neked ez a felület jobban tetszik, vagy csak kíváncsi vagy a megoldására, akkor el lehet szórakozni vele.
[ Szerkesztve ]
emin
tag
Elvileg van egy Autolink nevű app a fejegységeden az elindítod és kábellel összekötöd és megy az AA az androidos fejegységen.
( Az Autolink-et aktiválni kell, én nem vettem meg a kódot így is működik, először eldobja magát mégegyszer elidítom utána megy.)
dionaea
őstag
Sajnos a waze google maps nagy ivebn tojik az AA ra évek óta. Nagyon sokan kérték a wazet hogy fektetett módban nem AA n legyen teljes kijelző. Tojik rá. A maps AA nagyon buta. Egy androidos fejegyseggel sokkal jobban jár az emberért nagyon sok hasznos dolog futhat rajta és jól is néz ki. AA a minimum szint, de legalább működik mindenféle mokolas nélkül (persze ha az autó kijelzöje támogatja)
tyielow
aktív tag
Ez telefonon helytálló, valóban álló képernyőhöz van optimalizálva. De AA-val az autó kijelzőjén is príma.
YouTube: toty1ka
sgeza
veterán
Én nem az álló módra válaszoltam. Én is használom AA-n, működik, de tartalmilag butább, mint telefonon.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Üdv!
Senki sem szenved Samsung + AA kombóval?
S23+ vagy S23 Ultra? Olvastam, hogy van vele valami bug, sima S23 van nekem, azzal nincs gond.
"... and I hope you have a great day!"
Bferibörs
addikt
Kettőnknek biztosan nem műxik az s23u AA- USB kábellel. Hibát ír csatlakoztatásnál.
S23u a ludas,valamit elcsesztek valszeg.
( Lásd s23u topik)
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
pocok1970
tag
Sziasztok!
Hogy tudnám azt elérni,hogy AA indításakor ne a média jelenjen meg teljes képernyőn, hanem a navigáció vagy esetleg az osztott képernyő?