Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) bambano válasza 8th (#50) üzenetére


bambano
titán

a személyes tapasztalatom egybe szokott esni az ő véleményükkel.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#52) nemlehet válasza tomiii. (#12) üzenetére


nemlehet
őstag

Egy benzinesnél a 7 literes fogyasztás vegyes használatban teljesen elfogadható. Ráadásul az astra nem is kicsi autó. Persze tudom, mindenkinek olyan autója van ami 3 litert fogyaszt, sőt termeli a benzint, de szerintem egy valós 5 személyes kombi benzines 7 literrel teljesen korrekt. Ez nem dízel. Vezettem céges autóként 2 literes TD Megane-t azzal 160-nál sem nagyon ment 6 liter felé a fogyasztás a német pályán, óvatosan vezetve városon kívül meg olyan 5 liter körül döcögött el. De hát az dízel és sokkal könnyebb is.

(#16) bambano

Még mindig európában és főleg magyarországon vagyunk. Itt a 2 literes motor már nagynak számít. Elvétve látni 2,5-öst és nagy ritkaság a 3 literes vagy nagyobb. Nem egyszer hallottam már, hogy "1.8-assal kértem mert sportosat akartam".

Elhiszem hogy amerikában ez a belépő kategória, de valahogy én nem érzem magam az USA-ban....

Én nem közhiedelmeket szajkózok hanem a tapasztalatomat osztottam meg. Elmondtam, hogy mi az egyetlen előnye SZERINTEM a kis motornak. Ettől függetlenül én se preferálom a kis motort mert az csak papíron gazdaságos HA tud az ember spórolósan vezetni. De hidd el egy kezdő attól eltekintve, hogy kb az első kanyarban elszáll egy 3 literes motorral nem fog tudni gazdaságosan vezetni.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#53) bambano válasza nemlehet (#52) üzenetére


bambano
titán

"Még mindig európában és főleg magyarországon vagyunk. Itt a 2 literes motor már nagynak számít.": ez a kijelentés önmagában igaz, de a poszt pont arról szól, hogy miért nem jó ez így.

sokat vezettél 2.5-ös benzinest, amivel elszállt a fogyasztásod 20 literig?

"De hidd el egy kezdő attól eltekintve, hogy kb az első kanyarban elszáll egy 3 literes motorral nem fog tudni gazdaságosan vezetni.": maradjunk annyiban, hogy nem hiszem el.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#54) nemlehet válasza bambano (#53) üzenetére


nemlehet
őstag

"ez a kijelentés önmagában igaz, de a poszt pont arról szól, hogy miért nem jó ez így."
Igen, de ez nem értem mitől védi azt, hogy sokan itt 3-4000 köbcentis amerikai kocsikat hoznak fel példának amikor ilyet elvétve látsz itthon. Ilyen alapon lehet a 7 literes cadillac-ről is beszélgetni a témában, csak tökre nem releváns. Itthon nagyon kevés autóból tudsz 3 litereset venni, főleg használatan ahogy az emberek nagy része autót vesz. Ilyen alapon a Fülöp szigeteket is felhozhatjuk, ahol meg mindenki robogóval jár...

sokat vezettél 2.5-ös benzinest, amivel elszállt a fogyasztásod 20 literig?

Meglehetősen sokat, igen. Skóciában amikor kint dolgoztam a bárfőnöknek volt egy 5-ös BMW-je és mivel szeretett italozni sokszor én vezettem haza. Amikor nyomtam neki ahogy kifér a csövön simán evett annyit.

maradjunk annyiban, hogy nem hiszem el.
Jó hát hiszel amit akarsz.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#55) tomiii. válasza nemlehet (#54) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Én csak azt írtam, hogy megfelelő méretű motorral legyen az adott autó, az adott felhasználást figyelembe véve.

Tehát, példának, Astrát, Golfot melós, cipelős autónak ne 1.4-el vegyenek, ha valaki egymagában használja és elég neki a dinamika, akkor az úgy jó.

BMW E36 1.6 ugyanez, csak ott még pakolni se kell, mert alapból nem jó semmire :D mindegy az, ha zabál, csak BMW legyen

Ez a cikk átültethető arra, amit mondok, csak nem minden esetben, mert van, aki tényleg tudatlanságból veszi a kisebb motort és manapság már azért elég elterjedt az internet, tehát ez kilehetne küszöbölni kis utánanézéssel.

(#56) tvamos válasza bambano (#53) üzenetére


tvamos
nagyúr

:R
Semmi sem muzsikál szebben, mint egy V10...
[link]

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#57) tomiii. válasza tvamos (#56) üzenetére


tomiii.
aktív tag

de, egy V8 ;]

Szerintem.

(#58) #90933760 válasza tvamos (#56) üzenetére


#90933760
törölt tag

Dehogynem, egy V16.
G-J 16 VFE 17/24

(#59) tvamos válasza tomiii. (#57) üzenetére


tvamos
nagyúr

1st Gen Dodge Viper RT/10 - thunderous 8.0 V10 SOUND!! startup, revs

(#58) Baltoafarkas válasza tvamos (#56) üzenetére
Yo!

[ Szerkesztve ]

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#60) tomiii. válasza tvamos (#59) üzenetére


tomiii.
aktív tag

ezt nem értem, ha a videó nem változtatott a véleményemen, akkor a kimásolt címe sem fog :D

na jó, esetleg a turbós sor6 is veri :D

[ Szerkesztve ]

(#61) tvamos válasza tomiii. (#60) üzenetére


tvamos
nagyúr

Zavar támadt az erőben... és félreértettem, amit írtál.

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#62) potyautas


potyautas
csendes tag
LOGOUT blog

Megmosolyogtató, hogy éppen a tanuló autótól várjátok el, hogy erős legyen, és gyors. Az arra való, hogy megtanuljatok vezetni. Elindulni, egyenletesen haladni, de legfőképpen megállni.

(#63) #56573440 válasza potyautas (#62) üzenetére


#56573440
törölt tag

a hazai oktatás jelentős része így is csapnivaló, engem a nagybátyám tanított, a kötelező km megvolt még be se iratkoztam a suliba, a kresz-re is kocsival mentünk, és rendesen megtanított, az is csak arra volt elég hogy életben maradjak a belvárosban. a hugom amikor végzett viszont... egy rövid körig ültem be mellé, elég is volt. nem találtam okot rá miért ment át a vizsgán. és őt is ismerős tanította... képzelem egy vadidegen oktató mennyi tudást adott volna át...

(#64) #51736960


#51736960
törölt tag

én pont az ellenkezőjét tapasztaltam a cikkben leírtaknak, sokféle autóm volt (csak benzines), és minél gyengébb volt a motor, annál kevesebb üzemanyaggal jártam el.
a teljesség igénye nélkül néhány példa emlékezetből, országúti fogyasztásra: bmw 325i (10l), peugeot 605srti (12l), escort xr3i (8l), punto 1.2 (6l), kadett 1.4 (7l), swift 1.0 (5l).

most a puntóval járok egyébként, és nekem teljesen megfelel így alulmotorizáltan, most hétvégén is megjártam debrecent oda-vissza fillérekből pályán átlag 130-cal, és még így is a gyorsabb haladók között voltam. persze 130-nál gázadásra nem történik sokminden ez tény, de nem is ez a lényeg nálam már :)

szerk: ja és volt egy gyönyörű sötétkék 2.0-ás automata sierrám is, csak hogy kapcsolódjak a cikkhez, a fogyasztását nem merem leírni, de annyit elárulok, hogy brutális volt :D

[ Szerkesztve ]

(#65) tomiii. válasza #51736960 (#64) üzenetére


tomiii.
aktív tag

állj,állj gondolom te se 5 emberrel jartal ekkora fogyasztasokkal, ergo neked pont megfeleltek ezek a motormeretek, tehat ez pont, hogy a cikkel összhangban van.

nem véletlenul 5.000ft koruli erteke van az automata valtonak, persze csak elmeleti, mert mindegyik a mehbe kerul. :D 10k egy manualis valto, 5 ezer a berakas es 8-9 literrel elehet jarni barmelyik 2 literessel :D es meg hatul is kapar ;]

(#66) bambano válasza potyautas (#62) üzenetére


bambano
titán

megmosolyogtató, hogy nem érted, ki mit írt.
nem várja el senki, hogy a tanuló autó erős legyen és gyors, az állítás az volt, hogy sok köbcentis tanulóautót egyszerűbb vezetni, mint kisköbcentist, tehát egyszerűbb rajta megtanulni vezetni. és még azt sem mondtam, hogy ez jó.

de ha szerinted az "azért nem jó" kezdetű hsz-ben "elvárjuk", hogy az oktató autó erős legyen és gyors, illetve a későbbi "a gyengébb autók kezeléséhez több tudás és ész kell, nem baj, ha a delikvens ilyennel találkozik először." mondat alapján is erős oktató autót szeretnénk, akkor a te szövegértelmezési képességeiddel bazi nagy baj van.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#67) bambano válasza #56573440 (#63) üzenetére


bambano
titán

amikor az asszony tanult vezetni, az oktatójának valamiért az volt a fixa ideája, hogy én tanítom őt vezetni, ezért neki már nem kell. nem is tanította meg rendesen. ezek után kifogott egy olyan vizsgabiztost, aki azért buktatta meg vizsgán, mert nem gázolt el egy gyalogost. nem írtam el a szöveget.

nem ismerős volt, hanem egy ati-s oktató, akit a véletlen meg az ati adminisztrációja sodort elénk.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#68) bambano válasza #51736960 (#64) üzenetére


bambano
titán

és van valami bizonyítékod arra, hogy minden autódat ugyanúgy vezetted? mert a bmw 525 is egy viszonylag sportosabb autó, az srti pözsó az egyértelműen sportos autó, az xr3i meg egy relli világbajnokságra faragott versenyautó. ilyenkor jön az effektus, hogy ha rakétában ülök, úgy is vezetem.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#69) bagkri01 válasza bambano (#68) üzenetére


bagkri01
őstag

Megnéztem már azt az xr3i-t, nem is rossz 920 kilo, 1,6 benzin (105 LE) vagy 1,8 benzin (130 LE), hát hogy mehet az....és bagóért lehet venni. (persze csak a kategóriáján belül) Ettől már csak az escort cossworth lenne jobb, de az sok millióba kerül.

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#70) proci985 válasza #90933760 (#25) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

a Volvo V40 (P1) 1.35tonna, amit a T3mas motor (Ford EcoBoost 1.6 150 loval) egesz tisztessegesen mozgat.

ja es benzines viszonylatban nagyon jol fogyaszt.

a turbolyukat en meg nem fedeztem fel rajta.

viszont volt anno regen 1.0as haromhengeres suzukink, na az zabalt a mereteihez kepest es nem is ment.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#71) tomiii. válasza bagkri01 (#69) üzenetére


tomiii.
aktív tag

ha már xr, akkor xr8 :D

[ Szerkesztve ]

(#72) potyautas válasza bambano (#66) üzenetére


potyautas
csendes tag
LOGOUT blog

Kár kötözködnöd! Semmi gond a szövegértésemmel. Nem egy konkrét szövegre, hanem több egybecsengő hsz-re reagáltam. Lényeg, hogy egy tanulónak bőven elég egy 1.0-as Suzuki, hiszen amit először meg kell tanulnia, arra megfelel. Nem azon múlik a tanulás sikere, hogy az autót mekkora motor mozgatja. Volt már autóm 850ccm-2500-ig. Nekem úgy tűnt, mindegyiket egyformán kell vezetni. Az más kérdés, hogy a gyengébbel jobban meg kell gondolni egy gyors manővert.

[ Szerkesztve ]

(#73) bambano válasza potyautas (#72) üzenetére


bambano
titán

oké, akkor írd be, mely hsz-ek voltak azok, ahol azt írta valaki, hogy erős, gyors autó kell tanuló autónak.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#74) #51736960 válasza bambano (#68) üzenetére


#51736960
törölt tag

igazából csak a 325i-nek tiportam, meg az xr3i-nek, ezek voltak a kezdő autóim, a többinél már nem annyira.
a 605srti sportosnak hangzik, de csak 140 lovas volt és baromi nehéz, krúzolásra termett gép volt inkább.

visszatérve az eredeti kérdésre, nem tudok konkrét bizonyítékokkal szolgálni, mindössze arról van szó, hogy az évek során kialakult magánvéleményem az, hogy van értelme "alulmotorizált" autót venni, az én mostani stílusomhoz és pénztárcámhoz ez való, ennyi :)

szerk: valaki kérdezte, ezek a fogyasztási adatok zömében 1 fővel értendők.

[ Szerkesztve ]

(#75) tomiii. válasza #51736960 (#74) üzenetére


tomiii.
aktív tag

fuhh, de azt írod, hogy egymagadban használod és kedvező a fogyasztás, mint írtam, nem ezekről az emberekről van szó, akiket te is képviselsz. Szerintem félreértetted a mondanivalót, de pár kommentben már ismételtem magam.

(#76) #90933760 válasza proci985 (#70) üzenetére


#90933760
törölt tag

Azzal persze hogy jobban mozog, én a mezei parasztember 1.6-os szívó 100 lovasára gondolok, az egész cikk erre épül végül is.

Nincs turbólyuk, mert már megoldották mindenféle trükkökkel, meg akkora motorra nem kell nagy turbó aminek sok idő kéne. TSI-n sincs lyuk és ezerkettes létére a tonnás kasznit röpíti, bár csalóka mert elfogy az erő azért 100 fölött meg pörgetésre is. Ezeknek is van egy tartománya ahol jól boldogul marhára, oda hangolják, a kieső részen meg elmegy kb. Más kaliberek teljesen mint a régebbi szívók.

A híres Swift, az arra való hogy nyugodt tempóban elmenj a boltba, elmenj a gyerekért, elmenj a 4 Kmre lévő melóhelyre. Akkor normálisan fogyaszt.
A bajok ott jönnek hogy mindenki veszi mindenre. Mi is csapattunk egyet hegybe, irgalmatlan gyorsan széthullott az egész autó, nem földútra való. :DDD Ellenben anyuka elhajtja 20 évig.

[ Szerkesztve ]

(#77) Chaser válasza potyautas (#72) üzenetére


Chaser
titán

szerk: mindegy:D

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#78) proci985 válasza #90933760 (#76) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

jaja:)

egyebkent az en C30amban is egy 1.8as szivo van, 127lo / 179nm es eleg autopalyazni / a kanyargos kis utakra az 1.3 tonnahoz meg a betonkemeny futomuhoz (gyari 17"es alufelni, de telre is 16"os). jo, itt 110/120 a max palyan, a magas buntetesek miatt meg annyira nem erdekes, hogy folotte mennyire megy.

barati korben is van egy kis kora 90es Corolla 4A-GE, megigertettem baratomnak, hogy elvisz majd egy korre ha Magyarorszagon vagyok:).

de ja, mondjuk emlekszem a regi szivokra, meg emlekszem a fiat tipo 1.9 TDre amin vezetni tanultam... papiron nyomatekosabb mint a mostani autom, de igy visszagondolva turbo nelkul sehogy nem ment, miutan elkezdett tolteni a turbo meg szinte kapasbol vege is volt a fokozatnak. bar eleg regen volt.

---

egyebkent erre az adok miatt elterjedtebbek a kisebbek. a kornyezetvedelmi auto kb a negyede a start/stopos 1.6os volvonak pl a D4hez kepest.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#79) tomiii. válasza proci985 (#78) üzenetére


tomiii.
aktív tag

jaaaj Tipo 1.9TD, ilyen épül be haverom autójába, de én el nem tudom képzelni mit mutat majd az offroad versenyeken, mondjuk 30-ért vette a komplett Tipo-t, így ez van :D

témánál maradva, kicsit félek az alul motorizációtól :DDD

(#80) proci985:

Látnád a többi képet az autó készültéről.... ;]

kis bepillantás a kulisszák mögé: [link]

[ Szerkesztve ]

(#80) proci985 válasza tomiii. (#79) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

uramatyám:DDD

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#81) #90933760 válasza tomiii. (#79) üzenetére


#90933760
törölt tag

Ajajajjaj, de ismerős tevékenységek ezek. :DDD Mondjuk mi ennyire alapoktól sose építettünk gépet, csak motorcserék voltak. Ugye van az az eset hogy van a fasza alváz/kaszni meg van a fasza motor. Csak sose együtt. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#82) tomiii. válasza #90933760 (#81) üzenetére


tomiii.
aktív tag

annyi a különbség, hogy itt semmi sem fasza, de azzá kell tenni, egy kritérium van, hogy mindez ingyen, vagy ennél olcsóbban valósuljon meg :DDD angol alváz, japán karosszéria, olasz motor(először orosz váltóval) olasz váltóval, német kormányművel és millió saját készítésű alkatrésszel, mindez 2 héten belül :D

(#83) #90933760 válasza tomiii. (#82) üzenetére


#90933760
törölt tag

Ó hát itt se fasza mindig, de sebaj a 15-ös felni terepgumival befért a 13 colos kerék helyére, csak kellett a flex segítségével helyet teremteni, meg a kerékagyon lecsiszolni néhány kitüremkedést ami miatt nem feküdt fel rendesen a nem rávaló felni. :DDD

(#84) tomiii. válasza #90933760 (#83) üzenetére


tomiii.
aktív tag

irigyellek :D hacsak ennyi problémánk lenne, még templomba is eljárnék :DDD itt a komplett alvázat ketté kellett vágni és 40 centivel megrövidíteni, hogy a terep gumi jó helyre essen :D

blogolnom kéne, hogy a megfelelő helyen élhessem ki a közlési vágyamat :W

(#85) dabadab


dabadab
titán

Az autók azért alul motorizáltak, mert baromira hülyén nézne ki, ha a tetőn lenne a motor.
</grammarnazi>

DRM is theft

(#86) #90933760 válasza dabadab (#85) üzenetére


#90933760
törölt tag

Azaz tesó, még. :DDD

(#87) tomiii. válasza dabadab (#85) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Ez még kellett ide. :D

(#88) PC-rev-RM


PC-rev-RM
tag

A kedvencem az Octavia 1.4...
A geree blogját ismeri itt valaki? Ő Ford-rajongó, és leírta a frankót, eléggé idevág.

"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"

(#89) tomiii. válasza PC-rev-RM (#88) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Természetesen ismerem, következő motoromat karbisorral akarom szerelni az o segitsegevel :D

(#90) PC-rev-RM válasza tomiii. (#89) üzenetére


PC-rev-RM
tag

Whoa! :Y

Milyen motorról beszélünk, ha szabad érdeklődnöm?

"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"

(#91) pit stop


pit stop
addikt

Nekem most egy 1.6 90 lovas dízel Poló van. Ha klíma be van kapcsolva, akkor óvatosan kell kuplunggal játszani, mert kis fordulaton könnyen lefullad. Szerelő szerint ez sajnos normális. Egyébként virgonc, így nincs vele gond, meg nem is arra akarok kilyukadni...
Néztem nagy családi autókat. Új Grand Picasso (7 személy) - hasonlóan 1.6 90 lóval :Y Az mire elég?!?! Autópályára nem engedném fel komolyan. Klímával hét fővel negatív gyorsulási ideje lehet... Engem ez akasztott ki legutóbb.

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#92) tomiii. válasza PC-rev-RM (#90) üzenetére


tomiii.
aktív tag

A cikkben levő kombit ajánlották fel jó áron, bár hagyatéki eljárás alatt van, meg sok műszaki még... képlékeny a dolog. Geree se jelzett még a kommentemre, hogy mi a véleménye erről, mert egyelőre a motor nem lenne megbontva, mert nem találok megfelelő dugattyút, hogy 2.1-re fúrjuk.

De a külhonban eléggé hírhedt 2 literes pinto lenne az alap(ez ugye a cosworth-nak is a blokkja)

hang

Itt pl a gyári 100 lovas motorra poénból akasztottak egy turbót, hogy mit bír, 304 lóerőt bírt a 30 éves cuccokkal :D
A videóban látszik, hogy egy kis probléma miatt véletlenül eg ypillanatig 2.8 barral!! :Y fújták meg :DDD

[ Szerkesztve ]

(#93) tvamos


tvamos
nagyúr

Nekem Renault 5 five 1.6D volt régen... az 6l fölött evett, nem ment, pedig tapostam neki, a menet pedált gyakorlatilag csak 1 es 0-kent használtam.
Most az Astra 1.7 CDTI meg... 50l-rel siman megy 950 km-t... Allig van különbség a fogyasztásban, de nem kell kinyomni a szemét... vagy mégis!?..
Azért, a kettő között volt egy Omega.. abban azért nem csak akkor mosolyogtam, amikor jó viccet hallottam a rádióban!
Uff... megmondtam...

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#94) bambano válasza tvamos (#93) üzenetére


bambano
titán

arra felétek volt 1-2 omega, amitől én is vigyorognék ezerrel...
[link] ennek a tetőcsomagtartóján van a motorja...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#95) #90933760 válasza bambano (#94) üzenetére


#90933760
törölt tag

Háháháhááháh, szarhatár rendőrautó mire eléri 140-ről a 170-et, az Omega országhatárnál van. :DD
Jók azok az Omegák, hátsókerék és annyi a lényeg. Meg van motorválaszték is ami tuningolható, nem 2 literes a plafon, mint a legtöbbnél.

[ Szerkesztve ]

(#96) 8th válasza #90933760 (#95) üzenetére


8th
addikt

Ugyan már, egy ilyen Lotus Omega addig jó amíg csak egyenesen kell menni.

(#97) #90933760 válasza 8th (#96) üzenetére


#90933760
törölt tag

Ezért kell autópályán menekülni. :DDD
Amúgy gondolhatnád, hogy nem kéne, amelyik nem kormol az rossz üzemanyaggal megy. A négy kerék meg azért van hogy hajtva legyen.

[ Szerkesztve ]

(#98) 8th válasza #90933760 (#97) üzenetére


8th
addikt

Amikor egy tulaj szidja nekem a Lotus Omegát, hogy az milyen eseten béna autó az mindennél többet mondd.

(#99) tvamos válasza 8th (#98) üzenetére


tvamos
nagyúr

Nekem nem tűnt esetlen, béna autónak.
Persze, ha valaki egy hot hatch, mint pl. Honda CRX, teljesítményét varja, az csalódik benne. Ahhoz képest esetlen, nem is arra való. Persze, a kis Hondának is bevérzik a szeme 180 fölött.
A másik meg, ezek az autók 20-25 évesek, ki van a motor, a váltó, a kormánymű, a lengéscsillapító, a szilentek. Persze, hogy esetlen.
Ha kell egy autó, ami 5 személynek kényelmes, lehet vele krúzolni, néha gumit égetni, meg azért van az emberben egy kis önérzet, hogy "nehogy má' a kis, olcsó rizsszemű szarok" elemnjenek az autobahnon!", akkor van egy ilyen autónak létjogosultsága. Amigy meg ott a maruti.

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#100) bagkri01 válasza tvamos (#99) üzenetére


bagkri01
őstag

Nem rossz ez a lotus omega (bár ez főleg a lotus érdeme, motort, fütőművet ők alakították át, nem is kicsit), de azért a rizsszeműek is tudnak, nem is kicsit, azért egy civic type-r, honda integra type-r, honda nsx, toyota supra, nissan skyline, nissan 240 SX, 350Z, nissan gt-r, 300zx, mazda rx-7 és még sorolhatnám nem olyan rossz kocsik, mint ahogy a japán autó haterek előadják

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#101) 8th válasza tvamos (#99) üzenetére


8th
addikt

Egy kifogástalan műszaki állapotú példány tulajdonosával beszélgettünk néhányan egy autós rendezvényen annak nem lóg a futóműve, nem füstöl a motorja. Tip-top az egész. Szlovák a srác, rendszeresen megfordul a Szlovákiaringen járt már nálunk a Hungaroringen is. Hozzánk az utcai autójával jön, el se hozza az Omegát mert ilyen kanyargós pályán mint a Hungaroring megalázónak tartja, hogy Civic VTI - Golf GTI-kkel csatározzon. Otthon Szlovákiaringen ami egy rohadt gyors pálya az utcai hétköznapi rohangálós kocsijával (E36 328i Coupe) fejet megy a Lotus Omega. Azt mondja olyan mint ha egy buszt vezetne, bedobja a kanyarba és ahol a BMW visító kerekekkel szépen elfordul az Omega orral előre tehetetlenül sodródik lefelé az ívről. Ha nyomja a gázt azzal csak ront a helyzeten. Rossz vezetni mert szabályosan pattog az úton és a széles gumik miatt össze vissza rángatják az autót a nyomvályúk. Tipikus hosszú váltós autópályára való limuzin igaz ott meg a malomkerék gumiknak van olyan hangja, hogy 160 felett már meg kell emelni a hangod, hogy a hátul ülők is hallják mit beszélsz. Azért a korabeli konkurencia (pl. E34 M5, W124 E500) sokkal finomabb kulturáltabb használhatóbb még ha lassabbak is valamivel.

(#102) bambano válasza bagkri01 (#100) üzenetére


bambano
titán

a honda motorépítési elveitől, hogy alacsony nyomatékú, magas fordulatú motorokat csinálnak, mert ők arra is képesek, sírni tudnék... vagy jól megy, de akkor sivít, mint egy fűnyíró, vagy nem megy.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#103) proci985 válasza bagkri01 (#100) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

jo csak ezekkel az a baj, hogy a ket type-r kivetelevel ezek nagyon ritka autok.

barati korben volt series3 RX7, 20 liter folott fogyasztott varosban, plusz elegge sok volt vele a problema (bar az az auto majdnem 20 eves volt ott).

RX7bol osszesen van harom elado az orszagban epp ahogy nezem (mind series 4, 2milliorol indulnak 25 eves letukre), nsx 0, Supra turbobol a 25+ eves 150e km+os darabok is masfel milliotol kezdodnek (93mas szep allapotu 10millio, osszesen van 5 elado), skyline van egy (2003, 4millioert), 350Zbol a 10 ev / 120ezret futott modellek is 4millio folott kezdodnek es van negy elado (plusz szerelesi koltsegre horror kategoria), 300zx van egy, lancer evo harom (6 eves <60e km is 8m korul mozog). wrx sti van 10+, de abbol egy uj kb 14m korul mozog erre, annyibol meg mar egeszen jol felszerelt autokat lehet kapni. a GT-R meg kb 20 millio ujonnan (hasznaltan se nagyon lattam 14 alatt mivel relative fiatal), annyiert meg az a minimum, hogy menjen.

jo, nem mintha lotus omegabol lattam volna eloben egynel tobbet az utobbi 10 evben.

de a haromhengeres suzukiban ulve kb tokmindegy, hogy a fel nagysagrenddel - nagysagrenddel dragabb japan GTk mire voltak kepesek. ez kb olyan, mint osszehasonlitani az 1.3mas bogarat a Porsche 973al, hiszen szegrol-vegrol rokonok.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#104) #90933760 válasza bagkri01 (#100) üzenetére


#90933760
törölt tag

A Honda valahogy nem jön be, ha már mindenképp benyás akkor japó kéne csak is, de Honda nem. Cuki ahogy visít 10 ezren, de nem kéne. Subaru, Micu, Nissan, az jöhet.

(#105) PC-rev-RM válasza tvamos (#99) üzenetére


PC-rev-RM
tag

Crx ennek nem volt ellenfél. Mi is az a LOTUS OMEGA.

[ Szerkesztve ]

"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"

(#106) tomiii. válasza 8th (#101) üzenetére


tomiii.
aktív tag

"Omega orral előre tehetetlenül sodródik lefelé az ívről."

Ha ez zavarja, tegye helyre, már ha nem fontos a gyáriasság, akkor simán meglehet oldani, hogy ne viselkedjen ilyen bénán.

(#107) 8th válasza tomiii. (#106) üzenetére


8th
addikt

Hogyne lenne fontos. Az az autó addig ér valamit ameddig az utolsó csavarig gyári rajta minden. De szerintem már rég eladta. 2014-ben beszélgettünk már akkor is hirdette mobile.de-n.

(#108) potyautas válasza tomiii. (#106) üzenetére


potyautas
csendes tag
LOGOUT blog

"Omega orral előre tehetetlenül sodródik lefelé az ívről." Lehet, hogy rosszul emlékszem, de ezt a viselkedést az első kerekesekkel tapasztaltam.

[ Szerkesztve ]

(#109) tomiii. válasza potyautas (#108) üzenetére


tomiii.
aktív tag

gyárilag, libegős, gyenfe futóművel a sierra is tolja az orrát, nem beszélve arrol, ha még a difit is lehegesztjuk, de sikerült a gyári mérnökök hibáit javítani, így most hegesztettel is egy álom :D

8th: lehet abbol attol meg versenyauto, az meg nem isten karomlas :D

[ Szerkesztve ]

(#110) #90933760 válasza tomiii. (#109) üzenetére


#90933760
törölt tag

Így van így van, a diffit azért találták fel hogy legyen mit lehegeszteni.

(#111) tomiii. válasza #90933760 (#110) üzenetére


tomiii.
aktív tag

nem utcai autorol van szó, elhiheted, hogy abban nekem is sperr van előkészítve, ha meg a 20-30 milliós autóban elment, csak nem dobom ki. Amúgy meg attol fugg, a sok vezetes segito bizbaszt is kitalaltak, rendes autoban meg is kikapcsolhato. Itt miert ne lehetne, ha a célt szolgalja?

(#112) tvamos válasza 8th (#101) üzenetére


tvamos
nagyúr

Akkor ugyan arrol beszélünk. Nagy autó, nem pályanapokon hétvégi driftelgetős. Jól esik belüli, kényelmes, tágas, de azért megy is.

(#105) PC-rev-RM válasza tvamos (#99) üzenetére
Persze... városban ilyesztgetni a gyalogosokat. El birom kepzelni, hogy valakinek tetszen, de én allig vártam, hogy kiszallhassak belole. Szűk kis lélekvesztő az!

[ Szerkesztve ]

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#113) #90933760 válasza tomiii. (#111) üzenetére


#90933760
törölt tag

Mindenhol le kell hegeszteni. :P

(#114) bambano válasza potyautas (#108) üzenetére


bambano
titán

igen, rosszul :)
az orrtolás nem hajtási kérdés, hanem futóműgeometria.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#115) tvamos válasza bambano (#114) üzenetére


tvamos
nagyúr

Ha hülye vagy, (nem te! Általános alany!) tolja mind. A Lotus Omega érdekesen csinálja, amikor megjön a turbo nyomás. Szeretem.
Én személy szerint utálom, ahogy az elsőkerekesek viselkednek kanyarban nagygáznál.
// no, mind1is, úgysincs már pénzem hobbiautóra, ami ennél nagobb [link] ;(

[ Szerkesztve ]

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#116) bambano válasza tvamos (#115) üzenetére


bambano
titán

kétszer voltam életemben a hungaroringi autóközlekedési tanpályán.
az egyik esetben az egyik hasonszőrű kolléga egy m3-as bmw-vel jött. az egy 343 lóerős hátsókerekes autó volt. úgy tolta az orrát, mint az atom.

annál mondjuk az volt a legviccesebb, mikor egy olyan feladatot hajtott végre, amiben körbe-körbe kell menni, félig jeges úton. ment a (ráadásul!) csaj a bimmerrel körbe-körbe, hallani lehetett, ahogy csattognak a fékek, össze-vissza pörög a motor, de szépen ment körbe. hallom a rádióban, hogy szól a tréner, hogy kapcsolja ki az esp-t. a következő pillanatban a bmw akkorát szállt érintőirányban, mint ólajtó :)

nekem meg sikerült ugyanezen pályán megfaroltatni az astrámat úgy, hogy a tréner az irányítótoronyból is látta, hogy vigyorgok :)

szerk: gugli mapsen: 47.587755 19.251061

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#117) bambano


bambano
titán

[link] ezek itt értenek valamit :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#118) tomiii. válasza bambano (#117) üzenetére


tomiii.
aktív tag

jáááj :DDD

(#119) tvamos válasza bambano (#116) üzenetére


tvamos
nagyúr

Azért ezek az autók tolják az orrukat, ha fékezel kanyarban... ilyen a fizika... az én Omegám os tolta. De olyankor, Collin McRae-t idézve, gázt ke adni, ha közeledik az árok, mégnagyobb gázt!

"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János

(#120) bambano válasza tvamos (#119) üzenetére


bambano
titán

nem fékezésről van szó, a túl- vagy alulkormányzottság nem fékezési kérdés.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#121) tomiii. válasza bambano (#120) üzenetére


tomiii.
aktív tag

de a fékezés növeli az alulkormányzottságot. éles példa erre: a jeges úton való fékezés kanyar közben.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.