Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#551) Teréz Atya válasza Patics (#548) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Azok a tengelyek nem muanyagbol vannak? Ha igen, akkor szukitogyuruk propellerre.
A propellerek domboru felenek kell fent lenni, a homorunak lent. Nekem onzaro anya van, azt kezzel fel tudom tekerni.
Az emax dilije mindenhez potalkatreszt adni, igy a kameratarto gumibakbol is 5-ot kaptam, majdnem mindenbol +1 csavar, etc.

@ mgy - ezek valami 3D propok? Mert pl. a 6040-es Kingkong es 6045-os Emax propoknak egyertelmuen meg lehet allapitani melyik az alja ill. a teteje az iveltsegbol.
Az Eachine mocikat nem az Emax gyartja? Vagy ugy vannak vele, h ami nem megy at Emax-nak arra Eachine-t szitaznak?

[ Szerkesztve ]

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#552) Patics válasza mgy (#550) üzenetére


Patics
tag

Köszi, hogyí foglalkoztok a kis problémámmal, elgondolkodás után azért előjöttek a logikus válaszok nekem is, de elöször tényleg "ijesztő", hogy most mi is van?

A levegő "lefelé tolása" tényleg jó ötlet, met megnéztem, semi más jelölés nincs rajta. ÁÁÁáá.. NEM! Egyiken 5040 a másikon 5040R :C Nem vettem észre. Már csak ki kell találnom, melyik az "R".

Az viszont biztos, hogy "írással felfelé", vagy másképpen a domború felével felfelé. A másik fele lapos-homorú. Ahogy Teréz Atya is írta ..Vagyis nem jó fordítva, mert megváltozik az aerodinamikája. Ezt tudhattam volna, repcsinél is szívtam már, hogy felirattal hátrafelé tettem fel a propot és nem akart felszállni, mire szóltak, meg kéne fordítani..

Tényleg jó a készlet, imbusz kulcs is van hozzá meg egy szuper duboz ami jó lesz csavaros-csetreszes doboznak...

[ Szerkesztve ]

Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams

(#553) mgy válasza Patics (#552) üzenetére


mgy
senior tag

Hehe, benéztem. Mondjuk az tény, hogy eddig mindig írással felfelé tettem fel őket, azon egyszerű oknál fogva, hogy mindig rakok egy pöttyet a jobbosokra filccel, hogy a kiborult zacsiból könnyebben lehessen válogatni. És igen, az R a CW.
---

Atya,
De, eachine-es dobozban is voltak, csak látszik rajtuk a háromszoros árkülönbség.

(#554) Jackal2 válasza Patics (#548) üzenetére


Jackal2
senior tag

Eleinte én is szívtam ezekkel. A legegyszerűbb, ha ezt megjegyzed:
- az első két motoron a propellerek éle mindig egymáshoz képest kifele áll
- a hátsokon pedig befele
- motor sorrend bal felülről, óra járásával egy irányban (és fordítva is:P): CCW, CW, CCW, CW

Ez csak a quadokra igaz.

A csavarok az alábbiakra kellenek: a vázgyártónak rendszerint fogalma sincs arról, hogy te a motort hogyan fogod felfogatni. A motorokon általában valóban 4 luk van, de a vázkaron nem biztos. Ezért a gyártó nem tudja, hogy te pontosan milyen vázra milyen motort akarsz felfogatni, ezért adnak több csavart (kerestél már 15 cm fűben és fekete földön 3 mm átmérőjű csavart? Na ezért van 5 és nem négy:D), és profil(okat) mert a furattávolság is változhat. Egyszerű példa:
- V2216 920KV motorra felmennek az alábbi progok: 8-12", csak éppen az nem mindegy, belever-e a vázba, e szerint lehet 330-550 mm-es a váz. Na most az tuti, hogy nem minden vázon ugyan olyan távolságra és ugyan ott helyezkednek el a furatok, plusz még motortól is függhet, mert ha megfordítod, különböző átmérőjű motorok is felmehetnek pl. egy 450-es vázra: 2204-3530-ig kb. mindenféle. Értelemszerűen egy 22 mm-es motornál nem ott van a furat ahol egy 35-ösnél

Szóval ne foglalkozz vele, tedd fel ahogy tudod, a többi cuccot meg tedd el, jó lesz majd később.

A kis csövek szűkítők, a prophoz járnak, attól függően, milyen vastag a motor tengelye. A lényeg, hogy úgy tedd fel, hogy ne lötyögjenek.

A 3 önszorító anyát nem értem, de gyanítom, hogy más a keresztmetszetük, ugyan ebből az okból kifolyólag. A lényeg, az hogy önszorító egy dolog, húzd rá kulccsal, mert ha lerepül menet közben, az kellemetlen. Én már törtem így össze a DJI F330-amat.

Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

(#555) Jackal2 válasza Patics (#552) üzenetére


Jackal2
senior tag

Az Emax cuccok mindig jók, mondjuk azt, hogy a "megfizethető minőség".

Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

(#556) SpydeR3412 válasza Patics (#552) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Akkor most leírom én is. :DDD
Én úgy jegyeztem meg, hogy mikor fennt vannak a propellerek, akkor a két első, belső fele: előre lejt (mint egy motorháztető az autón). A hátsón fordítva: a belső felük hátra lejt.
A szöveg mindig felül van, meg van egy nyíl is (az is felül).
Ez nem csak a Quad-ok nál van így, hanem a hexa-knál is (octo-t még nem láttam).
Szóval, hexánál meg úgy van hogy a két első propp előre lejt, a középsők hára (ami quad-on is ua), majd a hátsókon ismét előre lejtenek.

A helyes sorrend pedig, óra járásával megegyezően, a bal elsőtől nézve: CW, CCW, CW, CW -ezt Jackal elírta.
De én csak a bal elsőt jegyeztem meg, és a többit ahhoz viszonyítom: meleltte lévő - fordított, átlósan lévő - ua.

Azok nem Diaton proppok véletlenül?
Nekem volt, de a levegőtől is elhajtott, a legkissebb ellenállástól is sérült. És mivel lagy anyagból van, szinte semmi felhajtóerőt nem eredményez.

[ Szerkesztve ]

(#557) SpydeR3412 válasza SpydeR3412 (#556) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Lemaradt egy "c" betű: :DDD
Szóval: CW, CCW, CW, CCW

Szereztem OpenPilot-ot, már csak azt kéne tudnom, mit is csinaljak vele. :DD
Mintha azt olvastam volna valahol, hogy aksi nélkül kell a géphez kapcsolni a koptert.
És csak úgy tudom összedugni, ha lehúzom a TX csatlakozóját. Ott van micro usb csati, amit a Runner-hez kaptam "main control board upgrading cable" néven.

[ Szerkesztve ]

(#558) SpydeR3412 válasza szacsee (#520) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Közben eszembe jutott, hogy szacsee linkelt videót is. :DDD
:R :R :R

(#559) SpydeR3412 válasza SpydeR3412 (#557) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Na, ez a "main control board upgrading cable" nem jó hozzá. :W :W :W
Milyen kábel kell ehhez?

(#560) SpydeR3412 válasza SpydeR3412 (#559) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

(#561) medvegy válasza Nohab61 (#545) üzenetére


medvegy
aktív tag

Legalább így lesz időd a hétvégén kijönni a Drone Hungary találkozóra ;]

FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/

(#562) szacsee válasza SpydeR3412 (#560) üzenetére


szacsee
nagyúr

Mini usb, nekem a fényképezőgépen van ilyen csati meg az mp3 lejátszón. Tesco és tsai üzletekben kapni ilyet.

(#563) Patics válasza SpydeR3412 (#556) üzenetére


Patics
tag

Gemfan propokat vettem kezdésnek. Majd később tervezem a Kinkongot is.

Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams

(#564) SpydeR3412 válasza szacsee (#562) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Köszönöm!
Ha majd sikerül összekapcsolódnom a pc-vel, még előtte tegyem egyenesbe az fc-t, vagy ráérek utánna is?
Csak úgy tudom egyenesbe (kb. 90%ban) hozni, hogy feszültség alatt van az fc. Esesnel nem fog könnyen törni miatta?

(#565) szacsee válasza SpydeR3412 (#564) üzenetére


szacsee
nagyúr

Ha a műanyag csavarok ki vannak véve és csak a tüskesor aljzata gátolja az elfordulásban, akkor látni lehet, hogy a pdb-ben ferdén van az aljzat, vagy az fc-ben a tüskesor. Én feszültségmentesíteném, hogy a ludas alkatrészt irányba forgatnám. Ehhez viszont kell egy forrasztani jól tudó szaki + szét kell szedni a gépet.
Lehet egyszerűbb, ha elfordulva, de feszültségmentesen hagyod és kitrimmeled a differenciát. Távról subtrimm, vagy középállás eltolás, vagy openpilotban ha van rá lehetőséged az elmászó csatorna középállás eltolása is segíthet. Persze ez melós, de akkor a távon nem kell babrálni.

(#566) szacsee


szacsee
nagyúr

Na lehet hülyeséget írtam, trimm azért nem jó, mert utána jó nagy ívben fordulna ha egyenesen akarnál menni. Cleanflightban lehet FC-t forgatni mert meg tudod adni, hogy melyik tengely irányába mennyire forgattad el. Nálad yaw ment el pár fokkal. Ha van openpilotban ilyen beállítás, akkor nyert ügyed van, ha nincs, akkor vagy újraforrasztás, vagy cleanflight felrakása, vagy feszülő FC. Helyedben felvenném a kapcsolatot olyannal aki rutinos és pl pár sörért megoldja a gondod és felkeresném. Így csak nagyon sok utánaolvasással, szivással tudod csak lehet megoldani a gondot. Egy tapasztaltabb környéken lakó sosem jön rosszul, mert lehet fél óra alatt beállít mindent és közben elmondja miért mit kell tenni + tanácsot is ad.
Találkozó is jó ötlet, mert lehet valaki segít is, de lehet kapásból mondják a megoldást a problémádra+ sport / hobi társakkal ismerkedsz.

(#567) Teréz Atya válasza szacsee (#566) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Nem egyszerubb a gyro kalibracio, mint ossze-vissza trimmleni a gepet? Persze, csakha parhuzamosan van az FCB a masina tengelyevel. De az is megoldhato, akar 90 fokkal elforgatva is be lehet tenni az FCB-t.

[ Szerkesztve ]

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#568) szacsee válasza Teréz Atya (#567) üzenetére


szacsee
nagyúr

De normál esetben igen. Itt viszont más a helyzet. El van fordulva az fc pár fokkal. Szerintem a tüskesort nem sikerült párhuzamosan beforrasztani a vázhoz kínai barátunknak.

(#569) Teréz Atya válasza szacsee (#568) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Ahogy eddig eszrevettem az Eachine cuccoknal nagyon gagyin forrasztanak. A B3AC-mat is at kellet taknyolnom, mert egy honap utan kontaktos lett.
Forrasztas nelkul meg marad egy lehetoseg. A tuskeknek altalaban van egy muanyag tove, igy fogoval meg lehet oket hajtogatni. Azonban elegge pepecselos es idoigenyes, es meg mindig van kockazat h megserul a NYAK.
Azonban egy gyakorlottab emberke kb 20-30 masodperc alatt igazitja helyre a tuskeket. Amnit mar emlitettem, osszefolyatni az osszes labat forrasszal, aztan egyszerre helyretenni az osszes tusket, majd soronkent lekapni a forraszt. Gyakorlat kell hozza meg egy jo paka es a keses hegy. En ket sorert csinalom. :D

[ Szerkesztve ]

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#570) SpydeR3412 válasza Teréz Atya (#569) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Köszi! Kár hogy messze vagy! :D
A tüskesort már elhajtottam, de nem sokat segített, úgyhogy eredeti állapotukba helyeztem vissza őket.
Ahogy néztem openpilot-ban mindent lehet állítani. :))
Csak nekem olyan mintha nem is kapcsolódna hozzá a kopter.
Az fc kéken villog, szóval a kábel jó, csak a programban nem látszik semmi kapcsolat.
Állítani sem enged semmit. :F

(#571) Teréz Atya válasza SpydeR3412 (#570) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Driver fent van?

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#572) Teréz Atya válasza SpydeR3412 (#570) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

BTW a legegyszerubb ugy villanyasz szakembert szerezni h bemesz egy szakboltba es rakerdezel. Kolleganak is ezt tanacsolam, amikor valami mikormeretu smd alkatresz elveszett a grafkartyajarol.
Ne kerdezzek hogy veszett el, mert nem akarja elarulni. :D Ja, es nem neki, hanem a haverjanak. O csak veletlenul vett akkor uj kartyat. :D

[ Szerkesztve ]

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#573) SpydeR3412 válasza Teréz Atya (#571) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Szerintem nincs, nem tudom. :F

(#574) Nohab61 válasza medvegy (#561) üzenetére


Nohab61
aktív tag

Hát így sajna nem, hogy eltolták az időpontot.

De legalább küldik a váz alját :D

(#575) Teréz Atya válasza SpydeR3412 (#573) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Naze32-hoz ez kell. CC3D-hez nemtom. :F

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#576) Nohab61


Nohab61
aktív tag

Egy kicsit belekavarodtam, az önzáró csavarok nem akkor jók a motorokon a propellereknél, ha arra záródnak amerre a motor forog? vagy én gondolom rosszul? Mert az Emax motorokon amit kaptam pont fordítva vannak a szürke és fekete "kupakok".

(#577) Teréz Atya válasza Nohab61 (#576) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Adsz egy kis gazt, a motor megindul, a prop picit utana, es mar be is huzta a csavart, ami az ellenkezo iranyba fordul.

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#578) Nohab61 válasza Teréz Atya (#577) üzenetére


Nohab61
aktív tag

ok köszi akkor az emaxon vannak jól.

(#579) Patics válasza Nohab61 (#576) üzenetére


Patics
tag

Az önzáró anya nem attól önzáró, hogy valamerre fordul, hanem attól, hogy egy műanyag szűkítés van benne, ami rászorul a csavarra.

A menetirány az egy másik dolog, független az önzárástól. A lényege, hogy amikor a tengely forogni kezd, akkor az anya a tehetetlenségétől fogva, állva igyekszik maradni és ez a forgásiránnyal ellentétes "lemaradás" ráhúzódást eredményezzen a csavarra. Vagyis ha a csavar jobbra forog (CW) (az anya felől nézve) akkor balmenetűnek kell lennie (normállal ellentétes), ha pedig a csavar balra forog CCW akkor jobbmenetűnek (normál).

[ Szerkesztve ]

Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams

(#580) Teréz Atya válasza Patics (#579) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Mondjukra a KingKong erre ra is jatszik. a propokon lyukak vannak, az anyan meg pockok amik bele illenek a lyukakba rajatszva az anya tehetetlensegere.
A 3D-nel erdekes, mert akkor az ellenkezo iranyba porges kilazithatja az onzaro anyat.

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#581) Patics válasza Teréz Atya (#580) üzenetére


Patics
tag

Tényleg, a 3D-s forgásirány váltás (meg az erőteljes fékezés) ellene dolgozik a menetirányból adódó zárásnak. Ezért jó az önzáró anya, a műanyag szűkítéssel, meg a feszülés amit a műanyag prop ad a meghúzással történő összenyomódás visszahatása eredményeképpen. Meg erre szolgál még (egyéb esetekben) a rugós és a körmös alátét is.

Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams

(#582) SpydeR3412 válasza Teréz Atya (#575) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Kíváncsiságból radugtam a Falcont a pc-re, és működik az openpilot.
Vegigvittem a varázslót. Utánna a táv beállítása van.
Nekem ez már nem működött. Szerintem vagy a távot kéne gépre dugni(de nincs olyanom), vagy a gépbe kéne aksi.
Tapasztalat, velemény?

(#583) mgy válasza SpydeR3412 (#582) üzenetére


mgy
senior tag

vezerloje valogatja, hogy az usb 5v atmegy-e a tap 5v-re. Volt szerencsem parhoz (cc3d, flip32, naze32, sp f3 klon, xracer f303), de csak az utóbbi tudja/csinalja.

(#584) SpydeR3412 válasza mgy (#583) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Köszi!
Sikerült közben találnom egy magyar nyelvű videót cc3d-ről.
Úgy láttam a végén rá kellett volna dugni az aksit.
Megpróbálom ha lesz időm és majd beszamolok róla.

(#585) SpydeR3412 válasza SpydeR3412 (#584) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Van egy olyan rész, ahol esc-t kell választani.
Melyik kellhet nekem? Az oneshot 125-öt nem engedi választani. Az első kettőből kéne.

Illetve van egy kopter / felszereltség választó menü.
Itt azt válasszam ki, ami sztem legközelebb áll az én konfigemhez?

[ Szerkesztve ]

(#586) SpydeR3412 válasza SpydeR3412 (#585) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Na most az a dolog állt elő, hogy nincs hasonló kofig az Openpilot-on.
Van hasonló motor, de akkor kissebb az esc. Vagy van 20a esc, de akkor 2207-es motor van, vagy épp 4s aksi. Most akkor mit kell kiválasztani?

(#587) szacsee válasza SpydeR3412 (#586) üzenetére


szacsee
nagyúr

Falcon cc3d videó nincs youtubon fent?

(#588) SpydeR3412 válasza szacsee (#587) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

De, és ott az első lehetőséget választja. Én is így tettem végül.
Most már "működik" a dolog.
Az idézőjel azért van, mert nekem az armolás, jobbra-le helyett balra ke van. A jobb stick még el van forgatva 90'-al ( a fölfele az balra, a felele jobbra van. Stb)
Plussz a motorok is össze-vissza pörögnek fel, állnak le.
Volt olyan is, hogy az egyre nagyobb gázra, egymás után indultak el a motorok. :F

De megint melóznon kellett jönnöm. :W
Szóval, majd meg folytatom a próbálkozást.

(#589) SpydeR3412 válasza SpydeR3412 (#588) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Meg az aux1-ből, aux2-be dugtam át az uccsó csatit. Mert a repmód választót nem érzékeli. Csak úgy sikerült atjutnom rajta 2x is, hogy egyszerre mindent nyomogattam a távon össze-vissza.

(#590) Teréz Atya válasza SpydeR3412 (#589) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Vigyazz, nehogy bekapcsold az onmegsemmisitot! ;)

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#591) mgy


mgy
senior tag

Pakolgatom az alkatrészeket (hogy beférjek még a szobába), s látom, a tartaléknak vett vázon a karok két külön szett likat tartalmaznak, 4 vékonyabb, s négy vastagabb kis vágatot. Hát, bevehetik, én meg farigcsáltam az elsőnek megvettet, hogy felmenjenek négy csavarral a motorok (ott csak négy vágás volt karonként). :F
Vettem egy plusz felső lapot, most próbálok picit repkedni, de jövő héten veszem a dremmelt, s készül a low-rider.

(#592) Teréz Atya válasza mgy (#591) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

En meg raizgultam a lezeres gravirozo/vagogepekre. Erre kiderult h amit BG arul az 5,5W; 3 mm epoxy vagasahoz meg legalabb 3kW-os lezer kene. Az elobbi 500 dolcsi. Es ugy dontottem h inkabb rendelek potalkatreszeket. :D

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#593) SpydeR3412 válasza Teréz Atya (#590) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Én voltam az önmegsemmisítő rendeszer majdnem, olyan ideges voltam már rá! :DDD

(#594) mgy válasza Teréz Atya (#592) üzenetére


mgy
senior tag

nekem is járt eszemben, elhiheted! :)

(#595) SpydeR3412


SpydeR3412
aktív tag

Érdekes különben, hogy a Falcon kamerájának a lencséjére, semmilyen rögzítés nincs. :F
Azért legalább a lyuk jól jött volna. Ha már a csavarokat, úgyis kispórolták. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#596) SpydeR3412 válasza SpydeR3412 (#595) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Sikerült inverzbe tenni (throttlen kívül mindet) a távot. Így már megfelelően működik.
Ellenben csak 55% gaznal kezdi el görgetni a motorokat. Illetve csak pc-n, mert miután lehuztam róla a gépet, megint semmit nem csinál. Bár lehet csak az armolast kell állítani.
Miért lehet, hogy csak 50% felett indulnak a motorok?
A falcon elvileg tudja a oneshoot125-öt. Azt csak simán kivalasztom az esc-nél és kész?
Az active breaket hogy lehet bekapcsolni?

(#597) SpydeR3412 válasza SpydeR3412 (#596) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Aztán sikerült beállítanom, hogy hány % gáznál induljanak a motorok.
Érthetetlen számomra, hogy az alap beallitasnal 55%-ig meg se nyikkannak a motorok. Lehet valamit elszabtam.
Az armolást kikapcsoltam a csába, ne zavarjon be.
Még azt vettem észre hogy acroban stabilabban pörögnek a motorok.
Viszont valami még nagyon nem stimmel.
Szobában próbáltam, hogy felemelkedjen, de nem tud. De mondjuk annyira nem is nyomtam neki, mert képes helyből szaltozni.
Gyerekek, én nem akartam ennyire belemerülni ebbe. Persze, már most látom, hogy meglesz ennek az előnye, de én már nagyon repülnék inkább vele.

(#598) Teréz Atya válasza SpydeR3412 (#597) üzenetére


Teréz Atya
senior tag

Hat en is igy voltam. Nekem az elejen meg az ESC kalibracio sem ment a debil SimonK FW miatt. Mert nem lehet am beallitani vezerlon keresztul vagy valami USB-s bigyusszal, az tul egyszeru lenne. Az ESC dudalasa alapjan kellett fel-le huzogatni a gazkart. Na, akkor ereztem h tokon szurom magamat.

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#599) SpydeR3412 válasza Teréz Atya (#598) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Az se semmi menet lehetett. :W

(#600) szacsee válasza SpydeR3412 (#597) üzenetére


szacsee
nagyúr

Armolást kapcsold vissza, ha nem tetszik az alap tedd kapcsolóra.
Cf-nél a távon csatornához adsz egy kapcsolót pl. utána módoknál aux 2 pl. az 5-ös kiválasztod és csuszkát beállítod hogy armoljon. Közben ha kapcsolod látod is az ikonon mikor élesít.
Első blikkre esc kalibrációt mondanám. Cc3d-nél nem tudom hogy működik sajnos. Próbálj keresni videókat róla. 😊

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.