Éppen ez az hogy pont a gyártó kérte hogy adják oda a kormányt és küldi az ujat.
Valóban mondtad hogy a loginál intézzem én így is tettem.A logi mondta hogy vigyem a boltba mert ők 1 év után cserélik egyből
[ Szerkesztve ]
Éppen ez az hogy pont a gyártó kérte hogy adják oda a kormányt és küldi az ujat.
Valóban mondtad hogy a loginál intézzem én így is tettem.A logi mondta hogy vigyem a boltba mert ők 1 év után cserélik egyből
[ Szerkesztve ]
hát ja, de előfordul, hogy a nagykerek sokáig szenvednek valamin, nem tudom hogyan zajlik ez a háttérben. de az is lehet, hogy ebből a 17 napból 1 hétig az aquában volt a kormány, mert bizonyos időközönként küldik a termékeket vissza a nagykernek, szóval lehet, hogy leadtad és 1 héttel rá küldték csak vissza a nagykernek más cserélendő hardverekkel együtt, sztem jövő héten már meglesz az új kormány...
Reménykedek benne hogy így lesz csak van 1 kis bökkenő az elméleteddel.
Amikor bevittem akkor kaptam 1 szervízlapot és azon az szerepelt hogy várható elkészülés max 5 munkanap.Ezért vagyok pipa.
az nem számít mi van ráírva
PAUSE!
Kidobott ahogy kiraktam magam a rajtrácsra.
Ilyenkor mivan!? Ne vicceljünk már...
[ Szerkesztve ]
Én meg haladok a második körben, méghozzá első vagyok, erre; rFactor.exe működése leállt...
(#8457): Hát én írtam de senki nem reagált
buzi egy pálya ez láttam én már mikor
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
Ugyan ez...
de ki se néztek, hogy WTF!?
szerk1.: Proof-ra is ráírtam MSN, de semmi...
szerk2.: olyat lehet óvni, hogy halasztás legyen (gyakfutam se volt egy szál se...)?
[ Szerkesztve ]
Nálam beakadt a 2. körben. Replayben visszanézve az én autóm egy helyben állt, a többiek meg alatta mentek el (a levegőben volt a kocsi). Kezdem unni a játék bugjait én is
[ Szerkesztve ]
kétszer megböktelek asszem, bocs
Kérem egy illetékes nyilatkozzék!
Jah látom már Suzuka van, akkor ez egy klasszikus példája az "így jártunk"-nak.
pfff
[ Szerkesztve ]
Mivel nem tudjuk leállítani a megkezdett rajtot, s olyankor már visszalépni sem lehet, hogy, s minek nézzunk ki bárhova is?
Én is buktam már szoftveres bug miatt.
¯\_(ツ)_/¯
sajnos ez ilyen
[ Szerkesztve ]
"pfff"
Ezt mire érted? Komolyan gondoltam, hogy ha van javaslatod (esetleg tapasztalatod) ezzel kapcsolatban, akkor mondjad, és megbeszéljük. Én nem tudok jobbat, s mint így, ahogy most is mentünk.
¯\_(ツ)_/¯
A "pfff" a játéknak szólt, jah meg annak, hogy most egy ideig tuti az asztal alatt fog pihenni a kormányom.
Amúgy meg csak azért gondoltam ilyenekre, mert nem csak engem dobált ki.
[ Szerkesztve ]
Sracok en mentem 18 kort akkor meg kapom a pontot ugy is igaz? az mar a 90%-a
Nem baj nem történt semmi, viszont férfias küzdelem volt a rajtnál
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
Csak kettőnk közt, ha nem kapnál pontot akkor mi lenne? Elég jelképesek ezek, főleg, hogy Te nem az elejétől vagy itt.
¯\_(ツ)_/¯
Hat semmi nem lenne De nem lenne joMar csak azert mert az autom egesz vegig felre huzott mert valaki el utte az egyik kerekem..
őőőő, amúgy a /restartwarmup vagy /callvote restartwarmup is szétbarmolja a szerót?
Elindított startnál is elfogadja?
¯\_(ツ)_/¯
Szabesz én 7.-ként értem célba.
Kapok pontot????
grat Mindenkinek.
Speed,grat az 5. helyhez.
nagyon sajnálom,hogy nem tudtam ott lenni.
mikor lesz beszámoló a futamról ?
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
amint időm engedi
Kipróbáltam a szerón, két AI-val, Suzuka-ban úgy, hogy mentem velük egy időmérőt (az AI-knak nem volt mért ideje, hogy ne legyenek benne a HotLaps-ban), aztán átraktam a versenyre mentünk egy felvezetőt, majd a felvezető végén írtam be, hogy /restartwarmup és simán visszarakott a warmup-ra.
Csak nemtom, hogy ezt eddig próbáltátok-e és, hogy sok emberrel mit csinál(na).
Amúgy sry a tegnapi kirohanásomért! Egy kicsit "Török feeling-em" támadt és már kezdtem reménykedni...
Viszont most már elkezdtem keresgélni, hogy van-e valami megoldás hasonló helyzetekre, hogy legalább valami haszna is legyen ennek a bazi nagy szívásnak...
Ezt eddig nem próbáltuk.
Én azt mondom, hogy gyakfutamokon tesztelhetjük, mostantól minden gyakfutamon ki kéne próbálni, hogy utána bugos lesz-e a rajtrács, de éles versenyen még nem szabad bevetni, nem csak esetleges bug miatt, hanem mert ha valaki kifagy felvezető elején és megvárnánk, nem tudhatjuk, hogy a nete ment-e el vagy mennyi idő, amíg visszaér... lehet valami limit időt kéne kitalálni és konkrét szabályzást, hogy ha valaki a menüből történő rajtrácsra felállás alatt kiesik a játékból, akkor visszarakjuk bemelegítőre és x perce van visszajönni a játékba. Ekkor persze csak őt várjuk, aztán x perc múlva visszarakjuk versenyre és a többiektől sincs már kérdezősködés ilyenkor, h mindenki itt van-e, mindenkinek maradnia kell ilyenkor a gép előtt, amúgy is verseny lenne már. Ez mondjuk a felvezető kör alatti lekapcsolódásra már nem vonatkozna, vagy nem tom, az már necces, ha már a felvezető kör végén vagyunk és akkor kapcsolódik le valaki, őt már nem várhatjuk meg. Meg rESET asszem a 2. körben vagy mikor esett ki, ilyen esetben nem kéne már visszarakni bemelegítőre, az rengeteg plusz időt elvenne. Szóval én azt mondom, hogy a gyakfutamokon történő alapos tesztelés után lehetne VB-futamokon is engedélyezni, de csak addig, amíg el nem kezdődik a felvezető kör, pl. a tegnapi eseted még benne lenne.
Én is így gondoltam, talán annyi kiegészítéssel, hogy a rajt pillanata lenne a végleges "zárási" időpont, de ezt majd később megbeszéljük.
Még egy kérésem lenne mégpedig, hogy legközelebb ne menjünk vb-re gyakfutam, vagy legalább rajtgyak nélkül.
Nem tudom, mi a helyes döntés... 2 hetes felkészülési idő volt a versenyre és nem jöttek gyakfutamra az emberek... Nem is az a legnagyobb gond, ha néhány ember kihagyja, de nagyon sokan kihagyták múltkor is és most is. Múltkor is kb 4-en voltunk, tegnap délután is, kész vicc... ha nem tartjuk meg a versenyt, akkor két lehetőség van: kihagyjuk a pályát és következik Szuzuka, vagy 1 héttel később lesz Szingapúr. Mindkettőnek megvannak az előnyei és hátrányai, én jobban sajnálnám, ha kihagynánk a pályát, de félő h egyre kevesebb ember ér majd rá a hátralévő versenyekre, ahogy közeledik a vizsgaidőszak, érettségi... azért én nagyon remélem, hogy Szuzuka gyakfutamra nagy létszám lesz... elhiszem, hogy Szingapúr nem sok embernek jött be, de illett volna legalább a fele társaságnak jelen lenni legalább az egyik gyakfutamon... Az biztos, hogy a verseny szabályzat még módosításra szorul 1-2 helyen... Akinek van jó ötlete, érve, esetleg más ligából tapasztalata, ne tartsa magában!
nekem sajna nem ideális a versenyekhez a jelenlegi melóm.
pedig én ott lennék minden futamon.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Következő futam: Japán Nagydíj (Szuzuka)
Térkép, adatok
2006 után ismét Szuzuka fogadja az F1-es mezőnyt
Alonso örömmel versenyez újra Szuzukában
Rosberg: Ez a pálya nem bocsátja meg a vezetői hibákat
Hamilton elalélt a szuzukai pályától
Videók:
2002 F1 Suzuka Takuma Sato Onboard
Suzuka M Schumacher onboard
Kimi Raikkonen 2009 Suzuka Onboard With Commentary
Sebastian Vettel Onboard Pole @ Suzuka (2009 Japanese GP)
Ajánlom még Trulli onboard felvételét
Ayrton Senna - Honda NSX - Suzuka [ONBOARD]
Ayrton Senna - Honda NSX @ Suzuka
[ Szerkesztve ]
Ez se egy piskóta pálya...
Ez is kemenynek nez ki , itt jo gyors kanyarok vannakO
ezt legalább élvezem
kimi kommentje nem semmi
Fejlemények kormány ügyben.
Ma délelött felhívott a LOGITECH.Kérdezte hogy megoldódott-e a kormány ügy.Mondom nem mert még mindig az aqvába van.Erre a faszi kéri a címemet.Mondom minek?Mert sajnálják a történteket és postáznak 1 héten belűl 1 vadi új kormányt.Mondom oké de akkor mi lesz a régi kormánnyal?Menjek el az aqvába vegyem majd át ha kész és vigyem el ha akarom 1 számítástechnikai bontóba mert nekik nem kell.Mégegyszer elnézést kérnek a kellemetlenségért és szép napot kivánnak nekem.
LOGITECH AZ ISTEN.ÖRÖK HÁLA NEKIK.
Na ehez mit szoltok?Én nagyon meglepődtem.
BMW - a versenyzés eszenciája, még szeptemberben történt fun futamon (hang nincs):
egy megpördülés koordinálása,
Ferrari a BMW nyomása alatt #1,
Ferrari a BMW nyomása alatt #2
Ez a pálya jól fekszik a Bömbinek. A Bömbi kész leszámolni ellenfeleivel.
cila: na ezért kerülnek több pénzbe a Logitech dolgok... a supportjuk nagyon ott van...
[ Szerkesztve ]
ha jól tévedek ezt a futamot én nyertem
//lehet, hogy nem ezt, de egyszer nyertem előtted
egyébként szép előzés
[ Szerkesztve ]
sajnos jól tévedsz amikor megpördültem, már csak ketten voltunk, mert a többiek kiestek, és amikor megpördültem, rájöttem, hogy már nem érlek utol, bár egyébként is gyorsabb voltál szerintem :/ de változnak a dolgok
a vegen meg lesz ket uj kormanyod xDDD a boltba is adnak majd ujat es a logitech is kuld ujat lol
csak 100 euro felett lehet ilyet:S ?
passz
nem hiszem mert pl a momot decemberbe 13000ft-ért vettem igaz most 26000ft-ba kerűl és egyből foglalkoznak az emberrel.Ez presztizs kérdés náluk mert pl én azt fogom javasolni mindenkinek hogy vásároljanak nyugodtan Logitech terméket mert nagyon korektek ha baj van a termékkelé.Most gondolj bele nekik ez apró pénz hogy kicserélik ha a kisker 13000ft-ért árulja akkor mennyi lehet az értéke a momonak 2-3000ft?
[ Szerkesztve ]
Hat egyszeruen van esze a logitechnek xD es amennyivel dragabb a logitech abba mar bele vannak az ilyen cserek szamolva nem kell sokkal dragabb legyen mert nem mindenkinek romlik el
[ Szerkesztve ]
Jóvan' látom mindenki diktálja az iramot csak én nem tudok gyakorolni Ennyire elég a ~20köröm No sebaj lesz itt csillaghullás hétvégén
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
Nyugi, nekem sincs mostanában semmi időm se gyakorolni!:S De remélem azért tudok majd rá gyakorolni!
Érdekesség: ha egy pályán a legjobb időt a leglágyabb rugózással lehet elérni, akkor az azt jelenti, hogy ha lehetne még lágyabb rugókat használni, még jobb időt lehetne menni?
Más: tudja valaki, hogy egy utcai autónál mennyi az a puhább rugózás? Tehát itt a legpuhább a 80 N/mm, akkor utcai autónál ez kb mennyi? Csak kíváncsiságból kérdezem.
Amúgy a lehető legkeményebb futómű beállításnak hova van értelme? Van egyáltalán olyan pálya, ahol ez az optimális?
puha rugókkal mész? én relatíve keménnyel (180) máshol is ilyesmivel
neked nem üti le így az alját a célegyenesben?
ezt most csak általánosan kérdeztem, mondjuk általában ahol ennyire kell kanyarogni nagy sebességgel, oda asszem jobb a keményebb rugózás, de most 160-130-on vagyok, természetesen nekem is üti, de nem csak ott