Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Tomb Raider Remastered I-III
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Az emberek furák lettek
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovisoft
őstag
válasz Postas99 #15033 üzenetére
Hogyan is kapjuk az Y XOR (Y>>1) egy adott bitjét? Ez akkor lesz 1, ha az adott bit Y-ban eltér a tőle eggyel balra lévő bittől, mivel Y-t az eggyel jobbra shiftelt értékével XOR-oljuk. És akkor lesz az adott bit 0, ha az adott bit Y-ban ugyanaz, mint a tőle eggyel balra lévő bit.
Ha ezt megfordítjuk, és vesszük X egy bitjét, akkor ha ez 0, abban az esetben Y-ban ugyanezen a helyen lévő bit meg kell egyezzen a tőle balra lévővel.
Ha elindulunk X legfelső bitjétől, akkor ez alapján megállapíthatjuk Y legfelső bitjét, mert Y>>1-nek a legfelső bitje 0, ezzel XOR-oljuk Y-t. Tehát Y legfelső bitje ugyanaz lesz, mint X legfelső bitje. Innen haladhatunk lefelé: ha X következő bitje 0, akkor Y következő bitje megegyezik Y előző bitjével. Ha X következő bitje 1, akkor Y következő bitje ellenkezője Y előző bitjének.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Filmvilág
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Trollok komolyan
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Suicide Squad: Kill the Justice League - Januártól nem kap több frissítést
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest