Hirdetés
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Tóth Olivér: Kedvenc processzorok:
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- hcl: Amúgy mi a terv?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Yodafon: :L
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Dr. Mózes: Lakberendezési tanácskérés
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
válasz
spkkill
üzenetére
Az én projektemhez szerintem pont elég a Rievtech és LOGO szint, illetve full kezdő vagyok, de így is nagyjából sikerül kibogarászni a szoftvert. De ahogy néztem kb. ugyanaz az XLogic meg a LOGO szoftvere, csak igen az XLogic ingyenes.
Én nem a marketing miatt vettem. Na jó, bejátszott egy akció is, ami vagy valós, vagy marketing.
De amúgy szimplán összeadtam hogy LOGO-nál meg Rievtech-nél mennyire jönne ki az összes analóg input és output ami kell, és a Rievtech jött ki jobban. Amit pont leakcióztak Rievtech az meg pl. alapból tud kezelni 3db PT100 hőmérőt, ami nekem pont jól jött.
Ami hátrány, hogy Rievtech-hez sok infó nincs a neten, LOGO-hoz meg dögivel van, viszont a Rievtech mögött eddig úgy néz ki elég jó és lelkes "hivatalos" support van itthon. Pl. nekem múltkor vasárnap válaszoltak.
De aztán lehet tök hülyeség volt megvenni, nekem ez az egész új.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Az AMD szerint Radeonokból nem lesz hiány
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Androidos tablet topic
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Energiaital topic
- Nintendo Switch 2
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nem elég a RAM-ok, NAND-ok és VGA-k áremelkedése
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Pro Max 16 MC16250 16" FHD+ IPS Ultra 7 255H RTX Pro 1000 Blackwell 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- Eladó Asus TUF FX506IU FHD IPS Ryzen 7 magyar bill 1 hét gar
- Vadiúj AMD konfig összeszerelésre vár .