- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- kenand: Hol volt, hol nem volt, Thunderbolt...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- MasterDeeJay: RAM gondolatok: Mennyi a minimum? DDR3 is jó?
- sziku69: Szólánc.
- lkristóf: Prohardver fórum userscript – hogy lásd, mikor neked válaszoltak
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
válasz
spkkill
üzenetére
Az én projektemhez szerintem pont elég a Rievtech és LOGO szint, illetve full kezdő vagyok, de így is nagyjából sikerül kibogarászni a szoftvert. De ahogy néztem kb. ugyanaz az XLogic meg a LOGO szoftvere, csak igen az XLogic ingyenes.
Én nem a marketing miatt vettem. Na jó, bejátszott egy akció is, ami vagy valós, vagy marketing.
De amúgy szimplán összeadtam hogy LOGO-nál meg Rievtech-nél mennyire jönne ki az összes analóg input és output ami kell, és a Rievtech jött ki jobban. Amit pont leakcióztak Rievtech az meg pl. alapból tud kezelni 3db PT100 hőmérőt, ami nekem pont jól jött.
Ami hátrány, hogy Rievtech-hez sok infó nincs a neten, LOGO-hoz meg dögivel van, viszont a Rievtech mögött eddig úgy néz ki elég jó és lelkes "hivatalos" support van itthon. Pl. nekem múltkor vasárnap válaszoltak.
De aztán lehet tök hülyeség volt megvenni, nekem ez az egész új.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Philips LCD és LED TV-k
- Óra topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- MIUI / HyperOS topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- OLED TV topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- További aktív témák...
- Gigabyte G5 KC Gamer Laptop 15.6" 144 Hz i5-10500H 16 GB RAM RTX 3060 512 GB SSD
- 238 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4070