- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Argos: Szeretem az ecetfát
- No Voice in the Galaxy
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
sztanozs
veterán
válasz
lanszelot #21425 üzenetére
Nem gondolom, hogy tamado voltam, de ha ugy erzed akkor bocsanatot kerek erte...
Egyebkent, meg, hogy mit es hogyan probaltal ki (milyen verzioju php fut egyebkenet a szervereden?) azt nem tudja senki (meg azt sem tudom, van-e valahol kep/screenshot, mert lehet, hogy a ceges proxy miall nem latom), de te magad irtad:
Hello,
Még nagyon kezdő vagyok, ezt nem értem.
Nagyon sok minden van ott, és nem értem mi az ami rám vonatkozik.
Azt láttam, hogy ott van object, olyan ami nekem kell, de a sok minden között elveszek.
Ennek ellenere kototted az ebet a karohoz, hogy marpedig az nalad nem fog menni, amit javasolt, meg hogy ami neked kell, az objektum, nem lista... pedig neked nem is egy objektum kell, hanem egy string (szoveges json reprezentacio), amit akar kezzel is ossze tudnal ollozni, de persze konnyebb a rendelkezesre allo eszkozokkel:
json string -> asszociativ tomb -> ujabb elem hozzaadasa -> json szovegge visszaalakitas
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP 13"FullHD IPS,i5 8265u(8x3,9Ghz)Villágító billentyűzet,8GB Ram,256-512SSD,jó akku,Szép állapot
- Újszerű Asus,játékra is,17,3"FullHD,i7 8550(8X4Ghz)GT920mx 2/4GB DDR5 VGA16GB RAM,SSD+HDD,
- Elado szamitogep (gephaz nelkul)
- Corsair K100 RGB INGYEN FOXPOST
- Ryzen 7 5800X / RX 7700 XT Nitro+ / B550M / 16GB vagy 32GB RAM / 256GB M.2 + 1TB M.2 SSD / 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock H310CM i3 9100F 8GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB AeroCool Strike-X 500W