Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Jhonny06: Új gépsárkány
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
lanszelot
üzenetére
Nem gondolom, hogy tamado voltam, de ha ugy erzed akkor bocsanatot kerek erte...
Egyebkent, meg, hogy mit es hogyan probaltal ki (milyen verzioju php fut egyebkenet a szervereden?) azt nem tudja senki (meg azt sem tudom, van-e valahol kep/screenshot, mert lehet, hogy a ceges proxy miall nem latom), de te magad irtad:
Hello,
Még nagyon kezdő vagyok, ezt nem értem.
Nagyon sok minden van ott, és nem értem mi az ami rám vonatkozik.
Azt láttam, hogy ott van object, olyan ami nekem kell, de a sok minden között elveszek.
Ennek ellenere kototted az ebet a karohoz, hogy marpedig az nalad nem fog menni, amit javasolt, meg hogy ami neked kell, az objektum, nem lista... pedig neked nem is egy objektum kell, hanem egy string (szoveges json reprezentacio), amit akar kezzel is ossze tudnal ollozni, de persze konnyebb a rendelkezesre allo eszkozokkel:
json string -> asszociativ tomb -> ujabb elem hozzaadasa -> json szovegge visszaalakitas
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Sorozatok
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- További aktív témák...
- Bontatlan ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI