Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
ÁÁÁ, a forráskódot senki nem fogja látni, az a szerver oldalon "átalakul" HTML-lé és a kliens csak azt látja, amit a PHP létrehoz. Szerintem tényleg olvass utána a kliens-szerver architektúrának és session kezelésnek.
Ezek a dologok egyáltalán nem úgy történnek, ahogy te azt elképzeled (a válaszod alapján).Egyszerűen a folyamat:
1) Kliens lekéri az oldalt (URL, COOKIE-k, GET paraméterek, POST tartalom)
2) szerverhez megérkezik a kérés, az URL alapján meghívja a megfelelő oldalt (PHP kód a te esetedben)
3) a COOKIE, GET és POST tartalom vezérli a PHP kódot a teljes lefutásig, miközben legyártja a kliensnek visszaadandó tartalmat (HTTP HEADER + HTML + beágyazott JS + beágyazott CSS - vagy egyéb tartalom, pl bináris fájl)
4) kliens feldolgozza a választ, megjeleníti a tartalmat és futtatja a JS kódokat
5) felhasználói tevékenységre vagy JS akciókra újabb oldallekérések -> 1) pont
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos cigaretta 🔞
- Peugeot, Citroën topik
- Villanyszerelés
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Letisztultságra vágysz? Itt az ASUS legújabb miditornya
- Milyen videókártyát?
- Milyen processzort vegyek?
- Arc Raiders
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- 8Gb DDR3L 1,35V 12800u 1600Mhz RAM-ok, több db
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3841, 100% Akkumulátor