Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
aesir
veterán
Voltam kint a Ringen, eszméletlen volt a Zonda, nameg a 4 DTM-autó is.
Norbi ma 2. lett egyáltalán nem tapadt a hátulja ezzel az új gumival. Michelisz Norbi így simán győzött, grat!Van saját életem...
-
Tomievo
aktív tag
Hali.
Én is VSR-n versenyzek srácok. Jelenleg a HTCC-ben, mert csak a vasárnapokon érek rá. Ha ennek vége,, akkor meg lesz PCC bajnokság is, szintén vasárnaponként és nagyon jónak ígérkezik. Sima PCC07 moddal vszínű. Ninja, Mike is indul.
Jó lenne megint együtt nyomni, meg látnák páran a VSR-n, hogyan is kell normálisan versenyzni, mert nagyon sok a kezdő és fiatal egyén a szokásos meggondolatlansággal. -
cselt
senior tag
Ha megoldódik a kormány és gép problémám, akkor én valszeg VSR-hez megyek. Itt van kasztnis verseny amit én szeretek és viszonylag sokan is vannak az egyes futamokon.
-
Juan G
veterán
itt is sok volt ligás van, de egyéb elfoglaltságok miatt sajnos már nem tudnak jönni...a másik meg hogy nagyon sok rfactor liga van, így a ligázni vágyók szétszóródtak ...ezért mondom hogy találni kéne egy népesebb komolyabb ligát és csatlakozni, pl. VSR vagy HRFL...
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
szatocs
őstag
Akkor most tegnap futam sem volt? Én szóltam még múlt héten, hogy zh miatt nem tudok menni, de akkor most nem is volt? Mert a tdt honlap meghalt , így onnan nem tudok semmilyen információt.
Az eddigieken voltam viszont, meg mennék is a többin is, ha lenne.
Az első futamon nem is tudom már hányan voltunk, vagy 15 - en biztos. A második volt a legrosszabb ha jól emlékszem, azon 5 - en voltunk. Utóbbi 1-2 - n, nem is tudom mennyi volt, de 9 - en szoktunk lenni. Nem igaz, hogy ennyien érdeklődünk a szimulátorozás iránt, de az sem, hogy csak ennyiünknek van kormánya.
Tök ingyen lehetett eddig is menni, ilyen lehetőség nem sok van, nem tudom, hogy az rFactorosok miért nem jönnek...
=== Szatocs ===
-
Juan G
veterán
valahogy sejthető volt sajna, hogy talán nem lesz életképes a dolog a kevés résztvevő miatt...kár érte, mert jól indult ...Zonda, aztán ez a GT kupa...lehet össze kéne állni és keresni egy ligát ahova mind belépünk...én sajnáltam az OWC-t is, de gondolom megvoltak az okok, és/bár ott se volt hatalmas létszám...
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Juan G
veterán
ilyen egy jó metal koncert ...1:45-től király igazán
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
gaben71
senior tag
K.H.Ü.
Gaben
-
wildrain
addikt
Nem is rossz ez, pl. esőben komoly vízátfolyáson simán lehet vele nyargalászni. És a kavicságyban sem lehet leragadni vele.
Tomievo: ja, Kimi a verseny feléig mesteri volt (főleg az első fél kör, ahol 8 helyet jött előre a nehéz autóval), utána meg mint egy kezdő, úgy versenyzett. Remélem, Wéber Gabinak igaza lesz azzal, hogy ezzel letudta az évente kötelező szar futamot.
-
Tomievo
aktív tag
Hali!
Kösz, hogy Bourdais-hoz hasonlítotok, de azért sztem kétszer akkora vagyok.
Meg persze jobban is vezetek.Nekem a verseny tetszett, csak valahogy Kimi mutatványa nem nyűgözött le. Egy világbajnok ne hibázzon ennyit...persze lehet csak rossz napja volt.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #759 üzenetére
Mostanában összefaragtam egy 'Ferrari day' moddot magamnak, ott játszadoztam el a gondolattal, hogy megszervezek egy szimulátorbajnokságot..a következőképpen:
Veterán Ferrari autók indulnak a hagyományos, dobfék és tárcsafék kategóriákban...ezen belül egy két alkategóriában (mondjuk kg/LE).
A legfontosabb hogy minden résztvevő kap egy bizonyos pénzösszeget az elején..de aztán ebből gazdálkodik a végéig.
a futamok hasonlóan árnyaltak lennének mint egy GT-NGT mivel term. a különböző kategóriák más és más tempóban közlekednek, de minden autótörés egy módosított HDV-t jelent a következő futamra...amennyiben a pénzből tellik, akkor a versenyző megveheti a részegységet(+javítási költség), de az idény előrehaladtával akár el is lehetetlenülhet a pénz hiányában.
..vagy esetleg csak a javítást veszi meg, de akkor csökkent teljesítmény mellett fut majd amíg teljesen ki nem javítja/cseréli.
Ez valamennyire közelebb hozná a realitást, és több figyelmet kapna az autó megőrzése mint általában, a sérülés mindenre vonatkozik a gumit kivéve, futómű..karosszéria-aerodinamika (ha van), ..stb.
Futamokonként term. minden rajthoz állásnak költségei vannak, gumi-fék-üzanyag, nevezési díj..stb.
Ezt kiegyenlítendő több teljesítményt is lehetne díjjazni...abszolut helyezés, kategóriahelyezés, előzések és körvezetés kategóriánként és abszolutban...stb.Term. a versenybalesetben vétlen részvevő sérülését, vagy a balesetet okozó, vagy a rendező társaság állja.
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #758 üzenetére
Vettelről mindig valami teknősbéka jut eszembe, csont olyan a profilja, Burdéról meg Tomievo, szerintem tökre hasonlítanak, vagy lehet csak régen láttam a győri édest.
Kettejükről meg a kis hableányban hesszelő rák, Szebásztyián.Wild: séta légzés, menj innen..
[ Szerkesztve ]
-
Juan G
veterán
Kiadtam Joux Plane-t, amit RBR-ből konvertáltam rF alá, lehet döngetni
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
#70869248
törölt tag
Glock és Nakajima is jó nálam.
Glock...háát,..végül is amikor láttam hogy egy kiálláson van, akkor helyre kerültek a dolgok. Trulli lett volna kettőn, Glock egy kiálláson...ez egy rendben lévő eltérő taktika.
Ami a kicsúszását illeti, azt első blikkre rossz ívválasztásnak néztem, de másodikra inkább alulkormányozottságból eredő rossz ívválasztásnak.
Összeségében akkor lettem volna elégedett ha végigmegy. Így persze nem.
Glock és Nakajima sincs mentálisan olyan kondícióban mint mondjuk Hamilton-Rosberg, szal nekik még bőven ködös és billeg az F1-s szereplés,..de ha helyre kerülnek fejben, akkor bármi lehet.
Vettel egy érdekes figura, lökött egy vigyori, de a RoC-n nagyon meggyőző volt (számomra ott lett kaliber), és azóta is érezni hogy a csávóból jön kifele a tehetség.
Piquet eddig semmit nem mutatott, két dolog lehetséges szvsz, Briattore alatt megtör és iszonyat nagy 2. számú versenyző lesz belöle, vagy valami meglepő módon magára talál.szerk: hihetetlen ez a 'tabló':F1drivers
Rubinho...ööö...kb. mint Homo'Evo prototype.szerk2: elnézve a képeket, egy híres magas hegyi mászó dumája ugrik be, a felhők mindig olyanok mint amilyennek kinéznek, ha gonosznak néz ki akkor gonosz is.
Szal elnézve az arcokat, és némelyik habitusát nagyjából megismerve/behatárolva..tök helyre kerülnek a srácok[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #756 üzenetére
Glock teljesítményével megvagy elégedve? Nem igazán néztem a köridejeit, talán te többet, ezért jobban tudnál róla írni. Balesetéig nem volt annyira gyors szerintem.
Nelsinho meg játszadozzon kevésbé drága autókkal más utakon. Katasztrófa. Gazdag apuka kis lombikbébije aki full homály. Újonc ide, első versenye oda, páros lábbal raknám ki. Fú de irritál.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #753 üzenetére
Ezeken a pályákon mi is versenyeztünk, és lehet előzni, bebizonyítottuk. De ahhoz az kell, hogy a féktáv előtt már ott legyenek a másik seggében, nem 20m-re. Kevés olyan pálya van, amin nem lehet előzni (Hungaroring, Monaco), de pl. a Tilke-féle pályákon (Bahrein, Sepang, Sanghaj, Isztanbul) nagyon jól lehet, mert szélesek, sokféle íven lehet menni.
Ha végignézek a versenynaptáron, bizony nem sok pálya van, ahol nehéz előzni.
Szerintem elég abba belegondolni, hogy a motorokhoz képest mi a különbség. Míg a motoroknál a tapadás 100%-a a gumi és az aszfalt kapcsolatából jön össze, mellé még jön a folyamatos és megszüntethetetlen szélárnyék, addig az F1-eseknél a tapadás elég nagy része leszorítóerő eredménye, ami függ a levegőtől (amit megkavar az elöl haladó). Ha az autóknál is eltolnák az arányt a mechanikai tapadás irányába, akkor közelebb mehetnének egymáshoz, jobban használhatnák a másik szélárnyékát, nem csak egyenesben. Ilyen szempontból az lenne a legjobb, ha téglatest alakúak lennének. Annak elég komoly szélárnyéka van, leszorítóerő meg semmi. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #752 üzenetére
jobb pályák kellenek szvsz.
..nagyon gyíkok szvsz a pályák,..és bár lehet hogy biztonságosak, de nem jók.
olyan pályrészek kellenek ahol többféle megoldás van..pl. török pályán van egy ilyen.
egyeneses lejtőről nagy féktáv és egy kanyarkombináció, amit kétféleképpen is meg lehet oldani, levédeni sem egyszerű.
Szal valami hozzáértő kellene na, aki nem csak biztonsági és üzleti alapon dönt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest