Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- kenand: Intel NUC 5i3RYK (Core i3-5010U) házbővítés 2db. SSD (HDD) befogadására
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aesir
veterán
Voltam kint a Ringen, eszméletlen volt a Zonda, nameg a 4 DTM-autó is.
Norbi ma 2. lett egyáltalán nem tapadt a hátulja ezzel az új gumival. Michelisz Norbi így simán győzött, grat! -
Tomievo
aktív tag
Hali.
Én is VSR-n versenyzek srácok. Jelenleg a HTCC-ben, mert csak a vasárnapokon érek rá. Ha ennek vége,, akkor meg lesz PCC bajnokság is, szintén vasárnaponként és nagyon jónak ígérkezik. Sima PCC07 moddal vszínű. Ninja, Mike is indul.
Jó lenne megint együtt nyomni, meg látnák páran a VSR-n, hogyan is kell normálisan versenyzni, mert nagyon sok a kezdő és fiatal egyén a szokásos meggondolatlansággal. -
cselt
senior tag
Ha megoldódik a kormány és gép problémám, akkor én valszeg VSR-hez megyek. Itt van kasztnis verseny amit én szeretek és viszonylag sokan is vannak az egyes futamokon.
-
Juan G
veterán
-
szatocs
őstag
Akkor most tegnap futam sem volt? Én szóltam még múlt héten, hogy zh miatt nem tudok menni, de akkor most nem is volt? Mert a tdt honlap meghalt
, így onnan nem tudok semmilyen információt.
Az eddigieken voltam viszont, meg mennék is a többin is, ha lenne.
Az első futamon nem is tudom már hányan voltunk, vagy 15 - en biztos. A második volt a legrosszabb ha jól emlékszem, azon 5 - en voltunk. Utóbbi 1-2 - n, nem is tudom mennyi volt, de 9 - en szoktunk lenni. Nem igaz, hogy ennyien érdeklődünk a szimulátorozás iránt, de az sem, hogy csak ennyiünknek van kormánya.
Tök ingyen lehetett eddig is menni, ilyen lehetőség nem sok van, nem tudom, hogy az rFactorosok miért nem jönnek...
-
Juan G
veterán
valahogy sejthető volt sajna, hogy talán nem lesz életképes a dolog a kevés résztvevő miatt...kár érte, mert jól indult
...Zonda, aztán ez a GT kupa...lehet össze kéne állni és keresni egy ligát ahova mind belépünk...én sajnáltam az OWC-t is, de gondolom megvoltak az okok, és/bár ott se volt hatalmas létszám...
-
Juan G
veterán
ilyen egy jó metal koncert
...1:45-től király igazán
-
gaben71
senior tag
K.H.Ü.
-
wildrain
addikt
Nem is rossz ez, pl. esőben komoly vízátfolyáson simán lehet vele nyargalászni. És a kavicságyban sem lehet leragadni vele.
Tomievo: ja, Kimi a verseny feléig mesteri volt (főleg az első fél kör, ahol 8 helyet jött előre a nehéz autóval), utána meg mint egy kezdő, úgy versenyzett. Remélem, Wéber Gabinak igaza lesz azzal, hogy ezzel letudta az évente kötelező szar futamot.
-
Tomievo
aktív tag
Hali!
Kösz, hogy Bourdais-hoz hasonlítotok, de azért sztem kétszer akkora vagyok.
Meg persze jobban is vezetek.Nekem a verseny tetszett, csak valahogy Kimi mutatványa nem nyűgözött le. Egy világbajnok ne hibázzon ennyit...persze lehet csak rossz napja volt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #759 üzenetére
Mostanában összefaragtam egy 'Ferrari day' moddot magamnak, ott játszadoztam el a gondolattal, hogy megszervezek egy szimulátorbajnokságot..a következőképpen:
Veterán Ferrari autók indulnak a hagyományos, dobfék és tárcsafék kategóriákban...ezen belül egy két alkategóriában (mondjuk kg/LE).
A legfontosabb hogy minden résztvevő kap egy bizonyos pénzösszeget az elején..de aztán ebből gazdálkodik a végéig.
a futamok hasonlóan árnyaltak lennének mint egy GT-NGT mivel term. a különböző kategóriák más és más tempóban közlekednek, de minden autótörés egy módosított HDV-t jelent a következő futamra...amennyiben a pénzből tellik, akkor a versenyző megveheti a részegységet(+javítási költség), de az idény előrehaladtával akár el is lehetetlenülhet a pénz hiányában.
..vagy esetleg csak a javítást veszi meg, de akkor csökkent teljesítmény mellett fut majd amíg teljesen ki nem javítja/cseréli.
Ez valamennyire közelebb hozná a realitást, és több figyelmet kapna az autó megőrzése mint általában, a sérülés mindenre vonatkozik a gumit kivéve, futómű..karosszéria-aerodinamika (ha van), ..stb.
Futamokonként term. minden rajthoz állásnak költségei vannak, gumi-fék-üzanyag, nevezési díj..stb.
Ezt kiegyenlítendő több teljesítményt is lehetne díjjazni...abszolut helyezés, kategóriahelyezés, előzések és körvezetés kategóriánként és abszolutban...stb.Term. a versenybalesetben vétlen részvevő sérülését, vagy a balesetet okozó, vagy a rendező társaság állja.
-
-Mike-
addikt
-
Juan G
veterán
Kiadtam Joux Plane-t, amit RBR-ből konvertáltam rF alá, lehet döngetni
-
#70869248
törölt tag
Glock és Nakajima is jó nálam.
Glock...háát,..végül is amikor láttam hogy egy kiálláson van, akkor helyre kerültek a dolgok. Trulli lett volna kettőn, Glock egy kiálláson...ez egy rendben lévő eltérő taktika.
Ami a kicsúszását illeti, azt első blikkre rossz ívválasztásnak néztem, de másodikra inkább alulkormányozottságból eredő rossz ívválasztásnak.
Összeségében akkor lettem volna elégedett ha végigmegy. Így persze nem.
Glock és Nakajima sincs mentálisan olyan kondícióban mint mondjuk Hamilton-Rosberg, szal nekik még bőven ködös és billeg az F1-s szereplés,..de ha helyre kerülnek fejben, akkor bármi lehet.
Vettel egy érdekes figura, lökött egy vigyori, de a RoC-n nagyon meggyőző volt (számomra ott lett kaliber), és azóta is érezni hogy a csávóból jön kifele a tehetség.
Piquet eddig semmit nem mutatott, két dolog lehetséges szvsz, Briattore alatt megtör és iszonyat nagy 2. számú versenyző lesz belöle, vagy valami meglepő módon magára talál.szerk: hihetetlen ez a 'tabló':F1drivers
Rubinho...ööö...kb. mint Homo'Evo prototype.szerk2: elnézve a képeket, egy híres magas hegyi mászó dumája ugrik be, a felhők mindig olyanok mint amilyennek kinéznek, ha gonosznak néz ki akkor gonosz is.
Szal elnézve az arcokat, és némelyik habitusát nagyjából megismerve/behatárolva..tök helyre kerülnek a srácok -
-Mike-
addikt
válasz
#70869248 #756 üzenetére
Glock teljesítményével megvagy elégedve? Nem igazán néztem a köridejeit, talán te többet, ezért jobban tudnál róla írni. Balesetéig nem volt annyira gyors szerintem.
Nelsinho meg játszadozzon kevésbé drága autókkal más utakon. Katasztrófa. Gazdag apuka kis lombikbébije aki full homály. Újonc ide, első versenye oda, páros lábbal raknám ki.
Fú de irritál.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #753 üzenetére
Ezeken a pályákon mi is versenyeztünk, és lehet előzni, bebizonyítottuk. De ahhoz az kell, hogy a féktáv előtt már ott legyenek a másik seggében, nem 20m-re. Kevés olyan pálya van, amin nem lehet előzni (Hungaroring, Monaco), de pl. a Tilke-féle pályákon (Bahrein, Sepang, Sanghaj, Isztanbul) nagyon jól lehet, mert szélesek, sokféle íven lehet menni.
Ha végignézek a versenynaptáron, bizony nem sok pálya van, ahol nehéz előzni.
Szerintem elég abba belegondolni, hogy a motorokhoz képest mi a különbség. Míg a motoroknál a tapadás 100%-a a gumi és az aszfalt kapcsolatából jön össze, mellé még jön a folyamatos és megszüntethetetlen szélárnyék, addig az F1-eseknél a tapadás elég nagy része leszorítóerő eredménye, ami függ a levegőtől (amit megkavar az elöl haladó). Ha az autóknál is eltolnák az arányt a mechanikai tapadás irányába, akkor közelebb mehetnének egymáshoz, jobban használhatnák a másik szélárnyékát, nem csak egyenesben. Ilyen szempontból az lenne a legjobb, ha téglatest alakúak lennének. Annak elég komoly szélárnyéka van, leszorítóerő meg semmi. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #752 üzenetére
jobb pályák kellenek szvsz.
..nagyon gyíkok szvsz a pályák,..és bár lehet hogy biztonságosak, de nem jók.
olyan pályrészek kellenek ahol többféle megoldás van..pl. török pályán van egy ilyen.
egyeneses lejtőről nagy féktáv és egy kanyarkombináció, amit kétféleképpen is meg lehet oldani, levédeni sem egyszerű.
Szal valami hozzáértő kellene na, aki nem csak biztonsági és üzleti alapon dönt. -
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
Csatázni addig nem fognak, amíg nem lesznek arra alkalmasak az autók. Majd ha a leszorítóerő/szélárnyék arány olyan lesz, mint a MotoGp-ben, akkor lehet követni a másikat, de addig simán elszállnak a kanyarban a másik mögött. Ha minden jól megy, akkor a 2009-es szabályok készített autók a slick gumival, és a megtépázott leszorítóerővel alkalmasabb lesz a csatákra. És mindez szintén kipörgésgátló nélkül...
-
gaben71
senior tag
Hali!
Sikerült újra aktiválnom a röfaktoromat, reszkessetek, jövök mozgóbójának -
-
Juan G
veterán
hmmm...lehet idén tényleg jó lesz a F1??
...bár holnap derül ki igazán hogy alakul, a qual egész élvezetes volt, jó volt végre látni ahogy küzdenek a verdákkal a pilóták, egész jó kis "powerslide"-ok voltak
...
-
Ninja9
tag
T.D.Team csapata ZondaRS v1.1 rFactor Moddal bajnokságot indít, melynek második Tesztfutama MA (2008.03.13. csütörtök) esedékes!
Csatlakozás a szerverhez:
* Szükséges szoftverek: rFactor v1255
* ZondaRS v1.1 + Kiegészítő autófestések (Weboldalon, letöltésekben)
* Szervernév: DriversTeam(Zonda)
* IP: 195.56.146.149:34298
* Jelszó: ZondaHun
* A bajnokságban való részvétel Ingyenes!
* TeamSpeak: 87.229.7.55:8767
* Jelentkezés helye: tdt.tx.hu Forum-banVersenylebonyolítás:
A bajnokság futamaira Március - Április hónapokban minden csütörtökön kerül sor. 20 órai kezdéssel.Versenykörülmények:
* Versenytáv: 150Km (Körre átszámolva)
* Időtartam: kb. 40 perc
* Üzemanyag fogyasztás: Normal
* Gumikopás: Normal
* Meghibásodás: Normal
* Törés: 50%
* Időjárás: Száraz
* Zászlószabály: FULL - Teljes
* Engedélyezett segítségek: Automata kuplung
* VersenyRajt: Felvezetőkör/Állórajt
* 1 Boxkiállás kötelezőBajnokság Pályái:
- 2008.03.06 WatkingGlen_Long(Tesztfutam-26 kör)
- 2008.03.13 Phill Island(Tesztfutam-32 kör)
- 2008.03.20 Imola1994 (30kör)
- 2008.03.27 Nogaro (18 kör)
- 2008.04.03 Magny-CoursGTL (34 kör)
- 2008.04.10 Vallelunga (36 kör)
- 2008.04.17 DoningtonGTL (36 kör)
- 2008.04.24 Brno DTM (26 kör)Zonda Bajnokság Szabályzatát kérjük olvassátok el!
Gyertek minél többen! Akinek ez még új az ismerkedjen a moddal , akinek pedig nem, az mutassa meg mit tud.
Jó szórakozást! -
wildrain
addikt
Rendesen megcsukta magát, majdnem megfulladt. Sid Watkins gégemetszéssel megmentette az életét ott a pályán, de asszem másfél-két hónapig kómában volt. Eltört az állkapcsa, kitört néhány foga. Elfordult a feje a sisakban. Elnézve azt, hogy a betonfal előtt csak egy gumisor volt, tulajdonképpen szerencsésen megúszta.
-
wildrain
addikt
Hakkinen 95-ös adelaide-i bukása. Nem tudom, hogy gondolták a pályaépítők, hogy egy sor gumival fednek egy betonfalat egy olyan helyen, ahova ilyen sebességgel érkeznek...
-
gaben71
senior tag
gutendanojja
nincs véletlenül haveri viszonyba valamelyiktek ezzel az R-factoros emberkévl "Gjon Camaj"
merhogy nem tudom újra aktiválni a gamét.
nincs meg az aktiváló kód
egy régi emil maradt meg amiben szerepel egy un. " kupon kód", de azzal nem megyek semmire.
van olyan rész is ahova emil címet kell beírni, de az összes eddig volt címemet megpróbáltam és egyikkel sem jó.
elküldöm a Paypal szla. másolatot az embernek hátha az alapján talál valamit.
mi a fakk -ot csináljak vegyem meg újra? -
szatocs
őstag
No, majd megnézem akkor más kormánybeállításnál. Egy kicsit irányíthatób lett, amikor holtjátékot adtam neki, de még úgy is sok volt az igazitól. A kormányom 900 fokot tud, 50% - ra van téve. Ha jól gondolom, ez 450 fok. Mégsem volt az igazi.
Neked hogy van állítva? Elég irányítható a Tied, ahogy látom.
-
Juan G
veterán
Drift modnál érdemes leszedni az FF erősségét mert alapból nagyon erős...pláne Real FF plugin-el...
valamint érdemes windowsban a kormány elfordulási szögét legalább 400 fokra felvenni (ha támogatja a kormányod a 900 fokig állítást), mert a drift autók kerékelfordulási szöge elég magas 55-60 fok és túl érzékeny lenne, kissé irányíthatatlan
...
-
gaben71
senior tag
-
cselt
senior tag
Ha nosztalgiázni akartok, gyertek Zondázni.
-
-Mike-
addikt
Jól mondja gaben, öröm lenne egy nosztalgia futamot rendezni, megane-al vagy maserati trofeo-val croftban, az első szimes versenyem helyszínén
-
gaben71
senior tag
na szevasztok csibészek
ha fel tudom éleszteni R factoromat lehet rémezek kicsit köztetek megint, feltéve ha el nem hajtotok.
rég jártam erre, elkészült már az Ingy féle drift mod? -
#70869248
törölt tag
videjó:
rouen_FerrariGTO_35mb
veszett jó ez a kocsi -
wildrain
addikt
Azért a Zondán nem lehet annyi mindent állítani, mint egy F1 - es autón
Tudom, de amiről írtam, azokat mind lehet, meg ezeken kívül még jónéhány dolgot.Az a csúszkahúzkodás olyanoknak való, akiknek tök kínai a setup. De ha eredményt akarsz elérni, akkor érdemes megtanulnod a rendes setupolást. Egyébként még gyorsabb lehetsz vele Watkinsban, ha még a leszorítőerőt is minimumra húzod.
-
szatocs
őstag
válasz
wildrain #699 üzenetére
Azért a Zondán nem lehet annyi mindent állítani, mint egy F1 - es autón
Legalábbis a játékban nem. Körözgettem egy kicsit a Watkins - on. Amikor alap volt az autó, a legjobb időm 1.46.4xx volt.
Ezután átállítottam 2 dolgot. Van egy olyan rész az rFactorban, ahol csak 4 csúszka van, állítási lehetőséggel, úgy, mint leszorítóerő, alul- vagy túlkormányzottság, sebességre vagy gyorsulásra való kihegyezettség, meg még egy, arra nem nagyon emlékszem, de talán a futómű keménysége.Miután a 2 csúszkát állítottam (sebességre legyen kihegyezve és leszorítóerő maximalizálva legyen), az első mért körben 1.45.1xx lett a köridő. Többet nem is mentem, mert csak leteszteltem, hogy mi lenne akkor, ha. De tetszett a változás
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- BestBuy topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Hálózati / IP kamera
- Formula-1
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- sziku69: Szólánc.
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GAMEREK!! EZ A KÁRTYA...NEKTEK LETT KITALÁLVA! Kamatmentes rèszletre is!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 9400/ RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest