Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz nrvn #3290 üzenetére

    1.6 THP: Kokszosodás, részben emiatt láncnyúlás jellemező.
    Fő kiváltó oka itthon hogy f*s olajat töltenek bel az előírt helyett, sokszor még márkaszervizben is.
    1.6VTI: Nem jellemző a lánc nyúlás, és mivel ez nem közvetlen befecskendezéses, nem jellemzőbb rá a kokszosodás mint más MPI motorokra.

    Változószelepvezérlés is szereti a normális olajat (ha kinti autó volt akkor nincs miről beszélni, ha magyar akkor mint sok egyéb típusnál is esetleg egy vezérlésmódosító kerék/szelep cseréje lehet a jövőben, nem nagy dráma). Én inkább venném az 1.6 szívót mint a régi EW motort, kevesebbet eszik, moderben, jobb.

    A mezei acélrugós változatoknál kb ennyiről tudok; az Exclusive hátul légrugósoknál tizenévesen várható azok cseréje.

Új hozzászólás Aktív témák