Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Jéghorgászat
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz VR6-Fan #10053 üzenetére
Ezekkel tisztában vagyok, én is kísérletezgettem, még a legegyszerűbb direktszűrő felhelyezésénél is észrevehető a tanulási folyamat...de...a de-ről a végén.
Picit megint kiforgattad: "de attól hogy magasabb oktán számú bengát tankolsz, nem fogsz lambda 0,9 alá menni, a befecskendezett mennyiséghez semmi köze az oktán számnak, abba a légtömegmérő meg, ha van a lamdaszond(ák) szólnak bele leginkább."
Nem is mondtam ilyet, én nem a benzin oktánszám témával kapcsolatban hoztam fel a szegény keveréket, hanem csak hőterhelésre mondtam példát...konkrétan, hogy egy ilyen dolog által okozott kismértékű melegedés sem jó hosszútávon. Ne képzeld bele, amit nem írtam, még ha késő van akkor se
De: Viszont tartom a véleményt, hogy a nagyobb oktánszámú benzin nem jobb semmivel hétköznapi körülmények között egy tök átlagos autóba (a hangsúly az átlagoson van)...de nem akarok vitázni, mert tök felesleges és végeláthatatlan plusz nincs kedvem magyarázni sem, aki kíváncsi rá az utánajár. Magam is megtettem, pár cikket már olvastam ebben a témában, amit nem fórumozók lapátoltak össze...na én azoknak hiszek inkább Legyen itt vége
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest