Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Öregszem
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lineage OS használat közben
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
bzoley
veterán
Tapasztalatom nincs, és nem is értek hozzá, de a legtöbb ezzel kapcsolatos cikkben olyat olvastam, hogy az olajat nem egészséges kutyulni, mert ront a "működésén". Mondjuk a víz, meg a benzin is. Pedig ez a metabond olyan érdekesnek tűnik. Aztán hogy mi az igazság, nem tudom. Viszont két éve minden tankoláskor egy kis Spurit is küldök a benzin mellé, ez jót tesz a lelki nyugalmamnak
-
bzoley
veterán
válasz erikke17 #28837 üzenetére
Betehetsz egy plusz visszacsapó szelepet pl a benzinszűrő elé, az kényelmesen hozzáférhető. De nem csak ez az egy hibalehetőség van attól függetlenül, hogy nem sok értelme van.. Nálam a nyomástartó szelepet kellett kicserélni, és üresedő tanknál így is jobban járok, ha indítás előtt járatom kicsit az ac-t.
-
bzoley
veterán
válasz erikke17 #28840 üzenetére
Anno végigjátszottam ezt a kört, az injektorokat is végignéztem. Visszacsapó beszerelésére nem sokat javult a helyzet, injektorok jók voltak. Végül kiderült, hogy az ac haldoklott, nem állt fel a megfelelő nyomás. Végén már csak beindult, és le fulladt. AC csere után még mindig megvolt a tűszelepes probléma, na meg sokszor hallottam, hogy először mintha üresbe pörögne az AC, és később lassul be a nyomástól. A nyomástartó cseréjével nagyjából helyreállt a dolog, mint írtam, üresedő tanknál(alsó fehér vonal) még többször előfordul az üresjárat. Még a kezdetekkor, beszereltem egy nyomógobot az AC reléjére, így akár gyújtás nélkül is tudom járatni az AC-t. Néha használom, a legtöbbször fölöslegesen.
Viszont a bizonytalan alapjáratbeállás inkább hasonlít az én halódó AC-mhoz, szóval nyomást esetleg lehetne mérni. -
bzoley
veterán
válasz stefi76 #28907 üzenetére
Lehet is, meg nem is. De mivel Classic, szerintem kevés az esély rá. Viszont ha szétcsavarod az ajtó átvezetőt, az átmenő kábelek mennyiségéből következtethetsz. LEgegyszerűbb esetben csak a hangszóró, és az ajtózár kábelei mennek.
DeFranco:
Hasonlót nekem is csinált(főleg télen), mikor már gyengélkedett a szivattyú. Esetleg nyomást lehetne ellenőrizni. Nekem már mérnem sem kellett, mert egy ujjal le tudtam fojtani.[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
válasz Markizmark #29067 üzenetére
Ha egy deci olajat sem eszik, akkor sürgősen vigyétek szervizbe. Nem kell mindennek az ellenkezőjét állítani.
Az enyém sem "eszi" az olajat, a maradék nyolc deci éppen elég az éves cserémhez. A többi benzin, és víz a rövidtáv miatt.
A pontatlan váltó jellemzően helyes megállapítás, de az nem a váltó hibája, hanem a tulajé. Nagyon szépen be lehet állítani, és fillérekből felújítani. Csak a hátramenet, és egyes viszonylagos pontatlansága marad helyenként, de ez a váltó felépítése miatt van.
Alapjárat felpörgés elsősorban egr, de nem árt megnézni az alapjárati léptetőt, a folytószelep potmétert, folytószelepet, vákuumcsöveket. Lomhaság lehet tudatlan vezetés(városban alapjárat közelében közlekedés, ecotec=pörög(3000+rpm)), esetleg gyenge, haldokló AC. -
bzoley
veterán
válasz Markizmark #29069 üzenetére
Esetleg még a motorhőfok-jeladót lehet ellenőrizni. Eleinte nekem is elég büdös volt, de addig bütyköltem, míg egész "illatos" lett.
-
bzoley
veterán
válasz AMD Power #29075 üzenetére
A gyorsaságot nálam csak a váltó útja korlátozza, de mivel könnyedén átesik egyik fokozatból a másikba, ha nem lesz más dolgom, megmaszekolok egy váltóút rövidítést. Kettőből háromba csak átlökni kell, egyedül ötödiket kapcsolni lenne "lassabb", mert ugye oldalra is kell tolni, de pesti vagyok, nem használom
Amúgy ha nincs szétkopva a kulissza, és a rudazat, akkor pár perc beállítani egy "akadós" váltót. -
bzoley
veterán
-
bzoley
veterán
válasz DeFranco #29293 üzenetére
Azért nem kell túldramatizálni a dolgot. Inkább nyáron a téli, mint télen a nyári. A legjobb gumiból is hiányozhat az a kis plusz, ha nem alkalmazkodsz hozzá. Egy héten többször is megyek pár km-t egy gagyi téligumis autóval. A kanyart kiegyenesíti, abs csak hosszan sirdogál vészféknél, de ettől még aránylag biztonságosan lehet vele közlekedni. Egy kollegám legalább négy éve jár a téli gumijával, még mindig olyan, mintha most lett volna feltéve.
-
bzoley
veterán
válasz DeFranco #29299 üzenetére
Pont azért írtam, hogy aránylag biztonságos, mert meg lehet vele állni. Egy top gumival mi alapján tartasz követési távolságot? Valószínűleg tapasztalat, és a gumi képességei alapján. Felnin is lehet biztonságosan közlekedni, csak hangos, és mindenkit feltartanál. Érzed, hogy mire célzok? Vagy jó gumi rossz útviszonyok, rossz gumi, jó út. Szinte ugyanúgy kell kezelni mindkettőt.
Nem azt mondom, hogy ez a tuti megoldás, de lehet élni vele. Nekem megvan a téli, nyári szettem, cserélgetem is, de valahol el kell kezdeni, és inkább nyáron kopjon jobban a gumi, mint hóban egy nyárival eltolja a kereszteződést.[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
válasz zsambek #29305 üzenetére
Igen, így helyes. Mondjuk anno összehasonlítottam a gumijaimat, és a nyári még télen is jobb, még jégen is. Egyedül hóban nulla, akkor fékhatás semmi, álló kerékkel csúszok előre szinte lassulás nélkül. Hidegebb időben leginkább csak azért rakom fel a télit még a hó előtt, mert a nyári csattog kicsit a hidegben. Sqjnos mikor a téli pirellit le akartam cserélni contira, épp hiánycikk volt, azóta meg letettem róla.
-
bzoley
veterán
válasz AMD Power #29495 üzenetére
Nem is tudom. Nálam elégségesen teszi a dolgát az 1.4 16v, de átülve a hasonló paraméterekkel rendelkező, kb. 200kg-mal nehezebb H-ba, csak szidni tudom, aki piacra engedte ezt a szart. Siralmasan kevésnek érzem, kinyomom a szemét, és nem gyorsul. Ehhez a tempóhoz már jól meg kellett pakolnom az F-emet csempével.
Aztán lehet, hogy a H áttételei is hosszabbak. Az enyémet élvezem, de tényleg pörgetni kell, ami mondjuk jót is tesz neki.[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
válasz trassher #29669 üzenetére
És csak annyit mondtak az ismerősök, hogy eszi az olajat, vagy esetleg azt is tudod, ez milyen mennyiséget jelent? Mert tény, hogy fogy az olajból, ez egy mennyiségig normális, de nem tíz literekről van szó, ha nem lóg a bele a motornak. Nekem is "olajevő" motorom van, és még egyszer sem estem kétségbe, hogy cseréig a maradékot is utána kell tölteni a kannából. Sokan csak terjesztik, hogy eszi az olajat, mert hallották valahol, de fogalmuk sincs, mennyit, és mihez képest.
-
bzoley
veterán
válasz trassher #29671 üzenetére
Az már nem kevés, mondjuk papíron még normális. De nem biztos, hogy nincs leharcolva az a motor. Én öt ezrenként cserélek olajat(évente), addig utána töltöm a maradék nyolc decit. Ez kb. másfél liter fogyás, de nem okozott plusz kiadást, mert évente úgyis cserélni kell.
-
bzoley
veterán
válasz AMD Power #29902 üzenetére
Ettől függetlenül rohadt drága ahhoz képest, hogy "csak" egy Opel. Ennél a 11 millánál olcsóbb a legdurvább/fullosabb SRT Challenger. Az alap modell pedig majd' a felébe kerül. Nem tudtam linkelni az extrák listáját, de elég masszív, és mégis csak egy 392-es Hemi duruzsol alatta, persze ez sokakat nem hat meg. Valahogy nem tudom értékelni ezeket a túlárazott autókat. Az egy dolog, hogy nem is nagyon tetszenek.
-
-
bzoley
veterán
válasz AMD Power #30395 üzenetére
Kb. öt másodperc volt. Feltéve, hogy ezt keresed, és nekem sikerül linkelni.
-
bzoley
veterán
Olajcserénél nincs honnan nézzük. Ha nem mész évente 30k km-t, akkor évente kell olajat cserélni, pont. A többi csak süketelés. Állításoddal ellentétben nem előbb cserélsz, csak az előírt időtartam duplájánál. Az, hogy mennyit mentél, semmit nem számít, ha nincs meg a 30k.
-
bzoley
veterán
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek. Szabad, illetve érdemes manapság még Signumot venni?Szegény kis Astrámnak lassan lejár a szavatossága, sokat kéne rá költeni, plusz a szmogriadók miatti pánik, így lassan cserélni kéne, és ahogy nézegettem, amennyiért a H Astrákat adják, szinte már Signumot is kapni.
-
bzoley
veterán
válasz Declare #69541 üzenetére
Szigorúan olcsóbb autót keresek, lehetőleg 3000€ alatt. Viszont korban jó lenne nem 2005 alá menni. Azt nem tudom, hogy a ráncfelvarrás előttiek milyen normát teljesítenek, tekintettel a jövőben előforduló szmogriadókra. Euro 4 jó lenne. És inkább benzines, 2.2L talán elég lenne. Barkácsolni meg szeretek.
Ezenkívül jelenleg ott tartok, hogy nem lenne baj, ha még automata is lenne.
Na persze nem azonnal, van még egy szűk évem, csak próbálom kiatlálni, hogy merre induljak. Egyelőre ez a két típus van előttem.[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
válasz lsebestyen #69548 üzenetére
Ott még nem tartok, csak néztem, hogy nagyjából mi a választék. De kösz az infót.
Úgy látom, nem lesz egyszerű menet
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szövetségi felügyelet alá helyeznék a Google-t
- Nintendo Switch
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- AliExpress tapasztalatok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Építő/felújító topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest