Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Gurulunk, WAZE?!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- leslieke farmerzsebe
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
Ebben igazad van, sőt nagyon sok olajkalkulátor feldob olyan olajat is ami nem belevaló, pl 10w40-es olajat. Ez a kereső motor készítés nem egy ilyen egyszerű eset, nem tudjuk azok mit néznek, milyen paraméter alapján szűrnek, stb. Én abban hiszek (amit éppen tőletek tanultam!) hogy meg kell nézni a gyári olaj paramétereit és ahhoz minél közelebb álló viszkozitásban és minősítésben egyező (vagy jobb) olajat kell keresni. Aztán a motorolaj fejlesztés sem áll meg, sok C2/3 olajnak jobb például a HTHS száma mint azon társaiknak amik ugyan tudják az ACEA A3/B4-et, csak éppen 3-4 évvel korábbi fejlesztés. Lásd Motul Eco-Lite, amiről idővel kiderült hogy jobb mint amit eredetileg ráírtak... Éppen Gyöszörrel néztük tavaly hogy korábban ez a Motul még csak API SN-t tudott, mostmár API SP felirat van rajta...
Szóval az a 10w60-as racse olaj paramétereiben lehet hogy odaveri azt amivel itthon töltögetik sokan ezeket az egyébként kenésre igen kényes motorokat... Nyilván itt felhasználásban is oda kell figyelni. Az F31 320d például most zakatolni kezdett (mint egy adagolós zöldséges merci) azzal az olajjal amivel eddig töltögettem, most kapott Castrol Edge-t, kíváncsi leszek 5-6ezer km múlva megint kezdi e...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen