Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-03 13:32:02

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#400) Abu85 válasza Beowulf_78 (#399) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Screen Space Ambient Occlusiont nem szereti a GeForce, nem illik a TMU karakterisztikájába. Rengeteg mintavétel kell hozzá. Ezért fejlesztett az NV külön Horizon Based Ambient Occlusiont ami jobban tetszik a GeForce-oknak.
A HD 4870 X2 a Riddick alatt magas terhelésen dupla olyan gyors, mint a GTX 295. Persze ez nem meglepő, mert az AMD kártyák a Fetch4 miatt gyakorlatilag negyedakkora terhelés mellett jutnak mintákhoz. A fejlett grafikai algoritmusoknál jön ki az a különbség, hogy melyik rendszer lett grafikai és melyik lett általános számításra tervezve. A GT300 már biztos Gather4 lesz, mert azt a DX10.1-DX11 megköveteli.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.