Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) konyi79 válasza kissdvid01 (#349) üzenetére


konyi79
addikt

Szia,
annál még nem kerestem épp, de nagyjából minden korabeli Nissannál a szellőző motorra felcsavarozva alulról, a kesztyűtartó mögött.

(#352) konyi79 válasza mrbarbrady (#350) üzenetére


konyi79
addikt

Szia,
megbízható helyről származó rendesen karbantartott nem túl sokat futott példányt keress.
Ez már nem a régi vasdarab, érzékeny a motorolajra, elég drága való bele.
Kipufogó ne legyen nagyon kokszos, figyelj oda a nyúlványokra stb.
Németből behozottat kerüld. Ha lehet Magyarországi, kevés sérüléssel. Akkor nem fog rohadni.
Csodát ne várj, elég vérszegényen veszi a lapot a faceliftes motorok nagyon le vannak fojtva, pörgetve a hangja is kellemetlen.
Felszereltségre figyelj, elég gagyi a fapados kárpit, meg nem is olyan tartós. Meg abban a hátsó üléssor se tologatható stb..

(#353) kissdvid01 válasza konyi79 (#351) üzenetére


kissdvid01
újonc

Értem, nagyon szépen köszönöm. :)

(#354) mrbarbrady válasza konyi79 (#352) üzenetére


mrbarbrady
tag

Felszereltségi szintekről találok valahol leírást? A Visia-ban tologatható? Köszi!

(#355) vecseii


vecseii
friss újonc

Sziasztok! Tudna valaki segíteni?! Vásároltam a napokban egy Nissan pickup-ot 2005 gyártmányú. Sajnos az udvaron elromlott álló helyzetében. A sárga izzógyertya jel nem alszik ki és nem indul az autó. Egy kapcsolási rajz kellene nekem, vagy hasznos tanács mitévő legyek. Az izzítórelé nem kap testet így az nem húz be aztán az izzógyertyák sem kapnak feszültséget. Meg a fene sem tudja mi lehet a baja, de ezt sikerült kiderítenem, valamint, hogy 1 db izzógyertya nem jó. Valami javítási kézikönyv is jól jönne de nem találok sehol a neten ilyet. vagy olyan linket, ha tud valaki ahol foglalkoznak ezzel a típussal megköszönném! :((

(#356) mrbarbrady válasza vecseii (#355) üzenetére


mrbarbrady
tag

Vidd vissza az eladónak, hogy javítsa meg, vagy adja vissza a vételárat.

(#357) Némo69 válasza leslieke (#326) üzenetére


Némo69
friss újonc

Én azt vettem észre, hogy két különböző fogyasztása van télen és nyáron! Télen képes brutál 9 - 10 L -es fogyasztásra is míg nyáron volt, hogy 4,7 Literes fogyasztást is képes volt produkálni. 1170 km -ert mentem el egy tank benzinnel.
A nyári átlag a 6 - 7 liter. Idén megjártuk görögöt 4 fő + tetőbox és 7.4 lett az átlag. A Görög határnál kellett csak tankolni (Macedon olcsóbb benzin végett) de akkor is volt még több mint 10 liter a tankban!

(#358) leslieke válasza Némo69 (#357) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Szerintem minden autónak különbözik a fogyasztása a nyári és a téli időszakban.

A Qashqai is legalább 1 literrel többet kér most, hogy hideg van, mint nyáron.

[ Szerkesztve ]

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#359) ClunkyChip


ClunkyChip
csendes tag

Sziasztok! Olyan embert keresnék, akinek van R32-es Skylilne-ja, és vállalna egy kis élményautóztatást. Egy barátomnak gondoltam ajándékba, mert oda vanaz R32-ért. Ha netán ismersz olyat akinek van R32-je és vállalná a dolgot, légyszi írj.

(#360) Scrake^;DD


Scrake^;DD
aktív tag

Sziasztok! Nem tudom esetleg van-e Almera guru közöttetek, az lenne a kérdésem, hogy nézegetem most az Almerákat 1.5 benzin ilyen 2002-2005 évjáratig és azt veszem észre, hogy nagyon olcsón kínálják őket. Van valami a háttérben?

[ Szerkesztve ]

Sempre... al tuo fianco! 1926.

(#361) vzsryl válasza Scrake^;DD (#360) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Csúnya.
Szvsz. összességében jobb, mint egy Golf 4, mégis olcsóbb.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#362) Scrake^;DD válasza vzsryl (#361) üzenetére


Scrake^;DD
aktív tag

Az, hogy csúnya szerintem nem befolyásolja az árat. Kinek mi csúnya.

Sempre... al tuo fianco! 1926.

(#363) konyi79 válasza Scrake^;DD (#362) üzenetére


konyi79
addikt

Nem rossz autó, de semmi pertizs nincs mögötte.
Pont a Nissan bukdácsolása idején született mostohagyerek, Renault nyomásra meg eléggé megvágták a fejlesztési költségeket, még motorból is a rosszabbik 1,5-ös jött európába. A Renault-Nissan megállapodás értelmében a Nissan Európában a C és D szegmenst átengedte a Renaultnak. Ezért marad el pár kortárstól a beltér, meg kisség nehéz is lett, ami hatására a hosszú áttételű váltóval a lefojtott motor nem is túl virgonc.
A facelift után kicsit erősebb lett, de fél literrel többet is eszik. A faceliftes hátsó lámpa búrája főleg öregedve nagyon sérülékeny, aranyáron mérik. Ha egy pici repedés van rajta, a szín miatt csak párban cserélheted, ami százezres tétel.
A QG motorok -japán szemmel, meg az előd GA és SR sorozatok után- eléggé problémásak, a vezérműlánc hajlamos nyúlni, gyújtótrafó bajok előfordulhatnak. Ennyi idős korára a szelepfedél tömítés alól szinte biztos, hogy van valami olajosodás. Nagyon fontos az előélete, ha nem volt neki jó gazdája, enni fogja az olajat.
Kormányművet nézd meg, sokszor szivárog az olaj.
A fútómű lágy, újhiba elnyelő képessége átlag feletti. Tartóssága közepes, a régi Almera jobb volt, egy francia szintet hoz kb.
Az 1,5dCi ugye Renault motor, akkoriban még az se volt problémamentes. Megint a szervíz a lényeg. A Delphi befecskendező rettentő érzékeny az üzemanyagra, meg leginkább annak szűrőjére és cseréjére. Ha mindig gyári került bele, sokáig el tud ketyegni vele és marha keveset eszik. Ha utángyártottat raktak bele, egy rossz tankolás elég, hogy kinyírják a rendszert. A 100LE alattiakban nincs kéttömegű.
A 2,2 dCi-t kerüld messzire.
Behozottat messziről kerüld el, zabálni fogja a rozsda.

A fapados magyarnál viszont ügyelj arra, a facelift előttiben még ABS sincs.

(#364) vzsryl válasza Scrake^;DD (#362) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ez borzasztó naiv felfogás. Anno kutyának se kellett újonnan, így használtan sincs értéke. Ugyanígy járt a Lancer is, pedig annak elég komoly brandértéke volt.
Amúgy az Almera az 1.5-ös benzin motorral megbízható és egyszerű konstrukció, viszont alul nagyon lusta a hosszú váltó miatt, a fogyasztása mégis magas. Olajcserére oda kell figyelni, mert én már hiába cserélgetem max 10k km-enként, az előző tulaj elvileg 15-ös intervallumot tartott, de városban használta, és emiatt zabálja is az olajat. A lánc kb. 200k km-t bír, az enyém 193k-val még első láncos.
A futómű feszes, tehát az úttartással nincs gond, de a vesét hajlamos szétverni.

konyi79: “A fútómű lágy, újhiba elnyelő képessége átlag feletti.”
Ültél már Almerában? :DDD

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#365) Scrake^;DD válasza konyi79 (#363) üzenetére


Scrake^;DD
aktív tag

Köszönöm ezt a hosszú, szakszerű és kielégítő választ!

Sempre... al tuo fianco! 1926.

(#366) konyi79 válasza vzsryl (#364) üzenetére


konyi79
addikt

Ha olyat nézel, amiben normális állapotban van a lengéscsillapító, és vele egykorú Astrához vagy Golfhoz nézed, akkor igen. Persze ha egy mai SUV-hoz, akkor nem.
Az is igaz, a facelift után kicsivel keményebb lett ez is. Ahogy valamivel erősebb is, de ez inkább csak a fogyasztásán látszik. A facelift előtti kifejezetten takarékos országúton és pályán a hosszú váltójával, de ez is a saját generációjára értve.

[ Szerkesztve ]

(#367) vzsryl válasza konyi79 (#366) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Tökéletes állapotban van az enyémben, pár havonta átnézetem a fékekkel együtt.
Ehhez még hozzájön az is, hogy mindenhol az én véleményemmel egybehangzó állítást olvasok (népítélet, autonavigator, régi tesztek stb.). Gyárilag is direkt ilyenre készült. Pontosan a szöges ellentéte az állításodnak. Viszont összeszerelésben jobb a Golf 4/G Astrahoz képest, kevésbé nyekereg ugyanannyi idősen és futásteljesítmény mellett, sőt a motorja is kellemesebben ketyereg alacsony fordulatszámon.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#368) konyi79 válasza vzsryl (#367) üzenetére


konyi79
addikt

Legyen igazad, nekem mind1.
Nálam abból az időből a jó futómű a Focus. Mert akkor már létezett olyan is.
Ezzel együtt nem azt mondtam, az Almera futóműve rossz, szerintem lágy. Azt se mondtam, hogy rossz az úttartása, azt mondtam, hogy jól nyeli az úthibákat, mondjuk egy Astrához mérten.. Mondjuk ez is relatív, mert az N16 hátuljában egy vasdarab van csak nehezéknek a kettővel előtti N14 független felfüggesztéséhez képest. Ahogy ahhoz képest mondtam a motort is, hogy fele annyit se bír.

(#369) Jakab66[hun]


Jakab66[hun]
senior tag

Sziasztok!

Párom autójában szeretnék hátsó fékeket illetve izzítógyertyákat cserélni. Tudnátok egy pici segítséget adni az alkatrész rendeléshez?
Egy Nissan Almera az autó, 2000-es évjárat 2.2Di motorral.
A fékeket összeválogattam, kíváncsi lennék van-e valakinek tapasztalata ezzel a márkával:

Az izzítógyertyával kapcsolatban pedig több méret is megtalálható ehhez a típushoz. (177.8mm, 179mm, 180.1mm, M10x1.25, meg M10x1) szerintetek melyik a megfelelő?

A válaszokat előre is köszönöm!!

[ Szerkesztve ]

Gipsz Jakab

(#370) Vesztor87 válasza vzsryl (#367) üzenetére


Vesztor87
senior tag

A 75 lovas octaviam.sokkal kellemesebb alacsony fordulaton mint az Almi, hiába a kevés ló😀

(#371) moleculez


moleculez
veterán

Sziasztok! 2017 Pulsar tulaj vagyok. A start/stop elég esetlegesen működik. Megállok egy hosszú pirosnál, motor vagy kikapcsol vagy nem. (Ugye ha ez be van kapcsolva, akkor a motor leáll, ha felemelem a fekrol a lábam akkor indul). Gondolom az akksi töltöttséggel függhet össze, mert ha megy a klíma/fűtés akkor szinte soha nem áll le, előnyben részesíti az indítást, hogy arra legyen szufla. Ez igy normális, vagy az akksi gyengélkedik ilyenkor, és egy egészséges akksival ennek nem így kéne kinézni?

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#372) konyi79 válasza moleculez (#371) üzenetére


konyi79
addikt

Teljesen jól működik.
Nagyon sok mindennek kell teljesülni, hogy leállítsa a S&S. Ha nem teszi, oka volt, de attól még kicsi eséllyel rossz az akku.

(#373) moleculez válasza konyi79 (#372) üzenetére


moleculez
veterán

Akkor nyugodtan alszom :DDD first world problems rovat :C
Nagyon elégedett vagyok vele. Annyi a hely benne mint egy Qashqaiban, de mégsem akkora "tank". 1.2-es turbó húz mint a mozdony (ha pörgetve van, pedig automata).

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#374) leslieke válasza moleculez (#373) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Nekem a “tank” Qashqaiban :) 2,5 év után akksit kellett cserélni, mert kinyírta a start-stop rendszer.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#375) moleculez válasza leslieke (#374) üzenetére


moleculez
veterán

Amúgy annak ellenére, hogy tank, a következő Qashqai lesz :K
Ja, mondjuk 2.5 év alatt egy akksicsere annyira nem rossz, a benzinen még akkor is spóroltál (persze ez felhasználó függő), a károsanyag kibocsátást (ami pénzben nehezen mérhető), nem beszélve. Én 1.6 benzinről (Note 2009) váltottam 1.2 -re (Pulsar 2017), és érezhetően kevesebbet tankolok, havonta egy tankkal kevesebb. Összeadtam, múltkor, 3 órás munka alatt 20 percet állt a motor S/S-ban. És ez csak egy nap.

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#376) leslieke válasza moleculez (#375) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Majd szólok, ha eladó lesz az enyém. :))

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#377) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Ismerősnek békaszem Micrában gyertyát, olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt cserélt a szerelő, azóta 1800 az alapjárat. Ezek bármelyike okozhatja? Pl. túl magas hőértékű gyertya?

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#378) konyi79 válasza BlacKSouL (#377) üzenetére


konyi79
addikt

Elvileg nem.
Inkább a légszűrő csere közben ott az alapjárati léptetőmotor, vagy légtömegmérő környékén babrálhatott el valamit.
Ellenben a békamicránál a gyertyával óvatosan, pont a gyenge pontja, tökéletes legyen benne. Ha nem jó az égés, a katalizátort kinyírja, az EGR-en keresztül az égéstérbe visszajutó kerámiapor pedig kinyírja a motort.

(#379) Dan-szan


Dan-szan
senior tag

Sziasztok.

Ennyire kevés a Nissan tulaj,hogy lassan 2 hónapja nincs hozzászólás..? Vagy ez azt jelenti nincs gond az autókkal (ez jobban tetszene) ?

Pedig segítségre lenne szükségem. A kiszemeltem Qashqai (benzines) . Minden információt legyen az negatív vagy pozitív várok amit tudni érdemes vagy kell az autóról :R .

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#380) konyi79 válasza Dan-szan (#379) üzenetére


konyi79
addikt

Ha konkrétabb kérdésed van, ha tud valaki fog segíteni. Évjárat? Motor?

(#381) leslieke válasza Dan-szan (#379) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Nekem 2017-es 1.2 QQ van, motor rendben, 90e km van benne. Mediapadot cserélték gariban, mert le-le fagyott párszor. Akksit a Start-Stop rendszer használata megeszi, nekem azt is gariban cserélték, azóta kikapcsolom. Napi 80 km-t megyek vele átlagban. Kb. fele-fele arányban város és pálya, így a fogyasztás 7 liter körül van, de mindenhol a maximumhoz közel autózom, azaz 110-es úton 125 körül megyek.
Voltunk vele jópár hosszú úton is, 4-5 órát sem kényelmetlen ülni benne.
Három fős a család, nekünk ideális, jól elférünk benne.

[ Szerkesztve ]

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#382) Dan-szan válasza konyi79 (#380) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Szia.
Konkrét kérdést még nem igazán tudok,azért vártam volna a tapasztalatokat .
De próbáljuk meg. Az évjárat tekintetében 2012-től kezdtem nézegetni,csak benzines . Évjárat szinten melyik az ahol már kijavították az első szériákra jellemző hibákat, vagy melyiket érdemes elkerülni?
Melyik motorral az ajánlott? 1.6-t olvastam, hogy az jobb választásnak tűnik esetleg. A többivel mi a gond,miért nem ajánlott?
Automata vs kézi váltó? Erről semmit sem tudok.
Szinte teljesen városi közlekedés, a szokásos többször- rövid távok, ami a használatot illeti.

leslieke : Köszi :R

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#383) leslieke válasza Dan-szan (#382) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Csak városi közlekedésben közel lesz a 10 literhez a fogyasztás. Városi közlekedésre én inkább egy kisebb autót néznék, amivel jobb parkolni is és kevesebbet is fog enni kérni.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#384) Dan-szan válasza leslieke (#383) üzenetére


Dan-szan
senior tag

A könnyebb ki-beszállás miatt keresünk ilyen jellegű autó, remélem nem hangzik nagyképűen a fogyasztás most hátrébb szorul. Öregszünk na :B .

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#385) leslieke válasza Dan-szan (#384) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Az tény, hogy a ki-beszállás sokkal jobb egy emelt autó esetében.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#386) Firstaye


Firstaye
tag

A 2012-es még lehet j10 illetve 13-tól már j11.
Nekünk a családban van egy 12-es 1,6 dci. A belseje kicsit hitvány, picit zörög is, de aki japán vonalról érkezik annak nem lehet nagy probléma, de egy 2000-es évekbeli franciától visszalépés. A zajszigetelése nem olyan rossz. A futóműve - lévén még első suv generáció - elég buta, elpattog stb. A hátsó segédalváz (vagy mi a neve) szeret rohadni, erre figyelni kell. Ami a hátránya, hogy dög nehéz, 1,6 dci-vel sem megy túl jól és fogyaszt is, mondjuk a francia 1,5 dci ebből a szempontból jobb. A benzinesekkel ez a generáció elég torkos lehet. Az 1,6-os ereje valszeg elég városban, de autópályán nem lesz halk.
A következő széria 1,2 turbós motorja nem áll jó hírben, én kerülném. Amúgy ha konkrét példány van kiszemelve, akkor a motorról, hajtásról érdemes a renault topikban kérdezni, mivel van átfedés.
Én a városban lehet néznék egy jazzt, vagy priust, pl előbbiben sem kell túl mélyre ülni, lévén a tank az ülés alatt. Ha nem a japán dacia mint márka a preferencia, én néznék mást típust, bár benzines vonalon nem jut eszembe tuti tipp ebből az évjáratból suv vonalon.

(#387) rup1u5


rup1u5
nagyúr

Sziasztok!
Van itt 2005-2006 Primera P12 1.8 tulaj?
Érdekelnének tapasztalatok. Egy kombival szemezek.

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#388) leslieke válasza Firstaye (#386) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

2017-ben a j11 kapott egy frissítést, annak az 1.2-es turbóval semmi gond nincsen.

[ Szerkesztve ]

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#389) Firstaye


Firstaye
tag

Ezt a mondatot le tudnád írni, úgy hogy értelme is legyen?
Most a 2017-es frissített kiadás 1,2-es motorjának nincs baja, vagy általában az 1,2-esnek?
A j11 megélt jópár frissítést, nem a klasszikus modellciklusa van, amelyben 1 ráncfelvarrást él át az adott modell.
Csak keressen rá bárki az 1 2 dig-t problems vagy tce keresőszavakra, és látja, hogy nem a legjobban sikerült széria. Amúgy ha ugyan ez a csomag van Renault Kadjar néven, amelynek a beltere valszeg igényesebb, és a magyar piac francia árazása miatt olcsóbb is a hasonló Nissanoknál.

(#390) leslieke válasza Firstaye (#389) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

A 2017 frissítés utáni turbóval nincs gond. Neten fellelhető egy alvázszám lista, amiben az ez előttiek vannak benne.
Az enyém a frissítés utáni első modellek egyike és az már nincs rajta azon a listán.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#391) rup1u5


rup1u5
nagyúr

Látom ez a topik döglött.
Mondjuk 12 évvel ezelőtt sem volt pörgős. :DDD

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#392) goldon


goldon
újonc

Sziasztok!
Valaki találkozott már olyan hibával, hogy az autó csak hidegen nem indul el? Illetve csak sok indítgatás után...
,A/C cserélve, gyertya csere, rotor csere, üzemanyagszűrő csere...stb. Semmi hibakód nem olvasható ki.. :F
Nissan Almera N15 1,4 1999

A jótanácsok nagyon jól jönnének..

(#393) vzsryl válasza goldon (#392) üzenetére


vzsryl
nagyúr

1. Ezt így fórumon megmondani szinte lehetetlen, de egy tippet írok: Gyújtótrafó?
2. Mindenképp komolyabb szerelőnél nézesd meg. Lehet, hogy kisujjból kirázza a megoldást, ha megvizsgálja.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#394) konyi79


konyi79
addikt

Valaki nem tudja, hogy lehet alaphelyzetbe hozni \tanítani az alapjáratot fojtószelep tisztítás után? köszi!

(#395) konyi79


konyi79
addikt

Na meglett, hátha később más is keresi: Először töröld a hibakódokat, ha lehet. Utána tanítsd fel a gázpedál 0 állását: 2s gyújtás, 10s szünet, 2s gyújtás, 10s szünet. Következő, az alapjárat: Gyújtás rá, 3s vár. 5s-en belül 5x lenyomni a gázpedált, majd várni 7s. Lenyomni padlóig a gázpedált, és várni 20s, ekkor kb elkezd villogni a check engine. Amikor folyamatosan világít, elengedheted a gázpedált, és indítsd be az autót. Ekkor feltanul az alapjárati motor 700RPM-re.

#alapjárat, tanít, fojtószelep

(#396) goldon válasza konyi79 (#395) üzenetére


goldon
újonc

Szia.
Milyen autónál működött ez a beállítás?

(#397) konyi79 válasza goldon (#396) üzenetére


konyi79
addikt

Micra K12 CR12DE

kimaradt még:
Minden fogyasztó kikapcs, kormány egyenesbe, akkufesz legalább 12,7V kell legyen. Meg a motor üzemmeleg, de a ventilátor nem mehet.

[ Szerkesztve ]

(#398) Zozzant válasza konyi79 (#394) üzenetére


Zozzant
addikt

Majd megtanulja pár száz KM után magától.

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#399) goldon


goldon
újonc

A képen egy Nissan Almera N15 gyújtáselektronikája látható. Egy LED és egy érzékelő előtt forog a jeladó tárcsa, ami a gyújtásjelet vezérli.
Kérdés: a LED bocsát ki látható fényt? Vagyis ha nem világít a LED, akkor rossz a jeladó?
Válaszotokat előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#400) fpatrik17


fpatrik17
senior tag

Üdv!

Van egy 2006-os 1.4 Nissan Note-om. Érdeklődni szeretnék, hogy a szervízperiódusokról, kötelező szervízekről hol találok információt? Egyedül olaj/szűrő cserére szoktam figyelni többit ismerős szerelő szokta évente átnézni, de szeretném tudni a gyártói előírásokat. Tudnátok ilyenben segíteni? Köszönöm!

• Honor Magic5 Pro •

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.