Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz Scrake^;DD #362 üzenetére

    Ez borzasztó naiv felfogás. Anno kutyának se kellett újonnan, így használtan sincs értéke. Ugyanígy járt a Lancer is, pedig annak elég komoly brandértéke volt.
    Amúgy az Almera az 1.5-ös benzin motorral megbízható és egyszerű konstrukció, viszont alul nagyon lusta a hosszú váltó miatt, a fogyasztása mégis magas. Olajcserére oda kell figyelni, mert én már hiába cserélgetem max 10k km-enként, az előző tulaj elvileg 15-ös intervallumot tartott, de városban használta, és emiatt zabálja is az olajat. A lánc kb. 200k km-t bír, az enyém 193k-val még első láncos.
    A futómű feszes, tehát az úttartással nincs gond, de a vesét hajlamos szétverni.

    konyi79: “A fútómű lágy, újhiba elnyelő képessége átlag feletti.”
    Ültél már Almerában? :DDD

  • konyi79

    addikt

    válasz Scrake^;DD #362 üzenetére

    Nem rossz autó, de semmi pertizs nincs mögötte.
    Pont a Nissan bukdácsolása idején született mostohagyerek, Renault nyomásra meg eléggé megvágták a fejlesztési költségeket, még motorból is a rosszabbik 1,5-ös jött európába. A Renault-Nissan megállapodás értelmében a Nissan Európában a C és D szegmenst átengedte a Renaultnak. Ezért marad el pár kortárstól a beltér, meg kisség nehéz is lett, ami hatására a hosszú áttételű váltóval a lefojtott motor nem is túl virgonc.
    A facelift után kicsit erősebb lett, de fél literrel többet is eszik. A faceliftes hátsó lámpa búrája főleg öregedve nagyon sérülékeny, aranyáron mérik. Ha egy pici repedés van rajta, a szín miatt csak párban cserélheted, ami százezres tétel.
    A QG motorok -japán szemmel, meg az előd GA és SR sorozatok után- eléggé problémásak, a vezérműlánc hajlamos nyúlni, gyújtótrafó bajok előfordulhatnak. Ennyi idős korára a szelepfedél tömítés alól szinte biztos, hogy van valami olajosodás. Nagyon fontos az előélete, ha nem volt neki jó gazdája, enni fogja az olajat.
    Kormányművet nézd meg, sokszor szivárog az olaj.
    A fútómű lágy, újhiba elnyelő képessége átlag feletti. Tartóssága közepes, a régi Almera jobb volt, egy francia szintet hoz kb.
    Az 1,5dCi ugye Renault motor, akkoriban még az se volt problémamentes. Megint a szervíz a lényeg. A Delphi befecskendező rettentő érzékeny az üzemanyagra, meg leginkább annak szűrőjére és cseréjére. Ha mindig gyári került bele, sokáig el tud ketyegni vele és marha keveset eszik. Ha utángyártottat raktak bele, egy rossz tankolás elég, hogy kinyírják a rendszert. A 100LE alattiakban nincs kéttömegű.
    A 2,2 dCi-t kerüld messzire.
    Behozottat messziről kerüld el, zabálni fogja a rozsda.

    A fapados magyarnál viszont ügyelj arra, a facelift előttiben még ABS sincs.

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz Scrake^;DD #360 üzenetére

    Csúnya.
    Szvsz. összességében jobb, mint egy Golf 4, mégis olcsóbb.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés