- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Scrake^;DD #362 üzenetére
Ez borzasztó naiv felfogás. Anno kutyának se kellett újonnan, így használtan sincs értéke. Ugyanígy járt a Lancer is, pedig annak elég komoly brandértéke volt.
Amúgy az Almera az 1.5-ös benzin motorral megbízható és egyszerű konstrukció, viszont alul nagyon lusta a hosszú váltó miatt, a fogyasztása mégis magas. Olajcserére oda kell figyelni, mert én már hiába cserélgetem max 10k km-enként, az előző tulaj elvileg 15-ös intervallumot tartott, de városban használta, és emiatt zabálja is az olajat. A lánc kb. 200k km-t bír, az enyém 193k-val még első láncos.
A futómű feszes, tehát az úttartással nincs gond, de a vesét hajlamos szétverni.konyi79: “A fútómű lágy, újhiba elnyelő képessége átlag feletti.”
Ültél már Almerában? -
konyi79
addikt
válasz
Scrake^;DD #362 üzenetére
Nem rossz autó, de semmi pertizs nincs mögötte.
Pont a Nissan bukdácsolása idején született mostohagyerek, Renault nyomásra meg eléggé megvágták a fejlesztési költségeket, még motorból is a rosszabbik 1,5-ös jött európába. A Renault-Nissan megállapodás értelmében a Nissan Európában a C és D szegmenst átengedte a Renaultnak. Ezért marad el pár kortárstól a beltér, meg kisség nehéz is lett, ami hatására a hosszú áttételű váltóval a lefojtott motor nem is túl virgonc.
A facelift után kicsit erősebb lett, de fél literrel többet is eszik. A faceliftes hátsó lámpa búrája főleg öregedve nagyon sérülékeny, aranyáron mérik. Ha egy pici repedés van rajta, a szín miatt csak párban cserélheted, ami százezres tétel.
A QG motorok -japán szemmel, meg az előd GA és SR sorozatok után- eléggé problémásak, a vezérműlánc hajlamos nyúlni, gyújtótrafó bajok előfordulhatnak. Ennyi idős korára a szelepfedél tömítés alól szinte biztos, hogy van valami olajosodás. Nagyon fontos az előélete, ha nem volt neki jó gazdája, enni fogja az olajat.
Kormányművet nézd meg, sokszor szivárog az olaj.
A fútómű lágy, újhiba elnyelő képessége átlag feletti. Tartóssága közepes, a régi Almera jobb volt, egy francia szintet hoz kb.
Az 1,5dCi ugye Renault motor, akkoriban még az se volt problémamentes. Megint a szervíz a lényeg. A Delphi befecskendező rettentő érzékeny az üzemanyagra, meg leginkább annak szűrőjére és cseréjére. Ha mindig gyári került bele, sokáig el tud ketyegni vele és marha keveset eszik. Ha utángyártottat raktak bele, egy rossz tankolás elég, hogy kinyírják a rendszert. A 100LE alattiakban nincs kéttömegű.
A 2,2 dCi-t kerüld messzire.
Behozottat messziről kerüld el, zabálni fogja a rozsda.A fapados magyarnál viszont ügyelj arra, a facelift előttiben még ABS sincs.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Scrake^;DD #360 üzenetére
Csúnya.
Szvsz. összességében jobb, mint egy Golf 4, mégis olcsóbb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az Intel szerint a régebbi processzoraikat keresik az ügyfeleik
- Home server / házi szerver építése
- PlayStation 5
- Revolut
- Dark Souls sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Láncfűrész topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, összesen 5db RTX 5060 Ti 16GB 3 ventilátoros készletről BOMBA ÁRON!
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- HP Victus 16-s0002nh - 16.1" FullHD IPS 144Hz - Ryzen 5 7640HS - 32GB - 1TB - RTX 4050 - 1,5év gari
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest