- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
leslieke
Jómunkásember
Üdv!
Belépek a klubba.
Jó egy hónapja egy Nissan Qashqai tulajdonosa vagyok.Eddig elégedett vagyok vele.
-
Vesztor87
senior tag
A qg 15 facelift előtti verziója is 2800-nál tudta a nyomaték csúcsot. Azt nem értem hogy lehet ilyen egy 16 szelepes motor. Vagy az 8 szelepes lett volna? Azokra vt az jellemző. A qg motorhoz tartózó váltó az amit még nagyon szidnak, nem tudom ez mennyire valós. Mert tán gyenge (nyelestengely).... Az 1,8-at tán nem érinti. Kár hogy nem vt elterjedve az 1,8 mert ahogy az 1,5 megy.... Kellene az 1,8. Ennek ellenére többször bebizonyította hogy, megy ez. Multkor az 1,6-os feliratú V Golfos nyomta neki, én is, körforgalomból 3-ba jöttem ki (kb 40-el) innen padlóztam, 110-ig nyomtam kezdtem rá közlekedni, pedig igazán csak onnan jött volna a power... Az pedig vagy egy 1,6-8v 102 le volt, ami alul nyomatékos, vagy az fsi ami 115 le. Gondolom inkább a 8v, tehát ehhez képest is vt elég nyomaték benne. Ha akkor 2-be tolom seccperc otthagyom.
-
konyi79
addikt
A hosszú váltó korábbi Nissan örökség, ami még talán az N14 Sunny-nál jött be. Hajtottam sokat, én nagyon szerettem, mikor 3-ban leforgott 160-ig. Az 1,6-os azzal is képes volt 10s alatt 100-ra, de az 1,4 is fürgébb az N16 Almeránál. Ott az euro norma a gond, meg hogy a gyenge verzió jöhetett európába. Annak az 1,5-ös motornak volt 110 ló körüli verziója is tán messzi keleten. Nekem akkoriban úgy tűnt, egyszerűen nem jöhetnek erős Nissanok európába. Nézd meg a QG18-at, 2800 1/min a nyomatékcsúcs a frissítés előtt. Abban a motorban jóval több volt. A QG sorozat a GA változó szelepvezérlésű frissítése, közben meg sokkal lustább azoknál.
-
GLevi91
csendes tag
Sziasztok!
Egy 98-as, 1 literes, 16 szelepes Nissan Micra váltójával kapcsolatban kérnék segítséget. Mostanában tűnt fel, mintha kicsit nehezebben venné a fokozatokat és azt gyakran elég hangos kattogással teszi, illetve nehezebben ugrik vissza üresbe, ha ki akarom venni fokozatból. Ami viszont tényleg pár napja tűnt fel, hogy álló motornál és lehúzott ablaknál, ha üresben van a váltó és elkezdem mozgatni oldalra (mintha egyesbe akarnám tenni) akkor valami zörög a váltókar alatt, elég jól hallhatóan. A hangot nem befolyásolja, hogy benyomom-e a kuplungot vagy sem. Mire gyanakodjak, mi okozhatja ezeket a tüneteket?
Mivel meg is nézetném a biztonság kedvéért, tudna valaki ajánlani egy megbízható szerelőt aki lecsekkolja? Budapesten lakok a Keleti pályaudvar környékén, nem bánnám, ha nem kéne túl messzire vinni, de ha csak messzebb van jó szerelő, akkor bevállalomElőre is köszönöm a válaszokat!
-
Vesztor87
senior tag
😀
Váltó szoknya cserés, após cipész, ő csinálta. Amúgy elég rongy volt.
Ha lehetne valamit csinálni hogy passzentos legyen az király lenne. Ignis és bejön pl. Neked nincs olyan érzésem hogy alig van benne anyag? Ralepsz a gázra, elveszett, megint ralepsz, akkor a váltón érzel pici mozgást? Lehet tartóbak csere kellene, de egy éve vt cserélve.. -
Moleman
addikt
válasz
Vesztor87 #191 üzenetére
Ha egyszer úgy alakul, szívesen megnézném, én is kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet a többi.
Újkorában próbáltam másikat szalonban, annak nagyon rossz volt a motorja, sehol nem ment, nem tett jót neki a sok tesztvezetés.
A lomhaság a hosszú 1-2-3 miatt van, kicsit benézték a fokozatkiosztást. Nem normális dolog, hogy 80-nál még vissza lehet dobni kettesbe, és 100 fölé ér.A váltód ránézésre jó, az enyém is ilyen hosszú úton mozog, bár talán nem lötyög ennyit sebességben. Viszont a tiédhez sem kell sok erő, ahogy elnézem, nekem ez többet ér, mintha túl szoros lenne. A váltószoknyád is szép, le lett cserélve, vagy ez még a gyári?
Műszakinál az enyémet is mindig meg akarják venni.
Az Astra ilyen K volt. Volt benne több apró idegesítő hülyeség, de a brútuszos kihangosító önmagában kárpótolt mindenért, meg az üléspozíció is nagyon jó volt.
Meg hát szinte nullkilométeres volt.
-
Vesztor87
senior tag
Kár hogy ilyen messze vagytok tőlem, összefuthatnánk pedig, érdekelne annak a véleménye annak aki új korától hajt ilyet. Tavaly vettük, 2003.12 havi fekete 1,5 Visia Plusz a miénk. 183.000 km-el vettük, most van benne 194.000 km.
Ami nem tetszik, az a váltója, meg a lomhasága..
A vezető ülése ám sztem nagyon jó. Be nem ázik, egyben van.
Milyen astrát próbáltál?Zozzant: lassan megy a miénk is műszakira, remélem hasonló jókat mondanak. 😀 Eredetvizsgakor és a kipufogósnál nekem is dicsérték 😀
Vál[link]tóm
-
Moleman
addikt
válasz
Vesztor87 #188 üzenetére
Zárt helyen, leengedett ablakkal gurulva hallottam, hogy darál valami, de nem a kinyomócsapágy, mert a kuplungtól függetlenül csinálta. A csoporttengely csapágyai adták meg magukat. Ilyen esetben érdemes kérni, hogy eredeti Nissan szimeringgel rakják össze a váltót, nekem elsőre nonamet raktak be, és tócsa állt alatta. A javítás után elég karcos volt a váltási érzet egy ideig, de most már újra önmaga lett, nagyon szeretem (Mazda6-okat próbáltam az utóbbi időben, azokhoz sokszoros erő kellett).
A hangossága relatív, évekig szívócső-hangtompító nélkül jártam vele (az a trombita a légszűrőház előtt), úgy nagyon erős volt a szívóhang terheléskor. Városban még izgalmas is, de autópályán idegölő, nemrég raktam vissza. Most halknak tűnik. Pár hónapja használtam egy vadonatúj 1.4 szívó Astrát, az hangosabb volt mindenhogyan (azt is kipróbáltam szívócső nélkül, annál nem okozott túl sok változást).
Az engem is zavar, hogy sokat forog pályán, a csapágycserekor akartam hosszabb ötödiket is rakatni bele, de nem tudtam időben megfelelő fogaskerékpárt szerezni hozzá.
De már megszoktam, a motorom úgyis hangosabb, az 5000-et forog 90-nél hatodikban.Az öregedés akkor vágott mellbe, mikor 2 hét után visszaültem az Astrából. Odafelé is kellemetlen volt a váltás, nagyon gyenge volt az az autó, visszafelé viszont visszasírtam az apró kényelmi extrákat, meg azt, ahogy az az autó egyben volt, pedig sose vennék Opelt. A futóműve különösen jó volt.
Az Almeránál nagyon zavarnak a cicergések, van néhány, a leghangosabb az ajtó belsejében az ablakemelő vagy a zár szerkezete, még nem mertem szétszedni. Plusz beázik a csomagtartó nagy esőben, a pótkeréknél összegyűlik a víz. Nagyon régen volt javítva a komplett hátulja egy ráfutás miatt, lehet, hogy onnan maradt meg a hiba, és csak most vettem észre.
-
Zozzant
addikt
2003-as Almera, műszaki vizsga újabb 2 évre pipa, röccenés nélkül ment át. (a fószer közölte: jó autód van)...
-
Moleman
addikt
-
Moleman
addikt
válasz
Vesztor87 #173 üzenetére
Én is, én is! Ha már spritmonitor.
-
vmatyko
tag
Note 2006 - 1.6 Tekna
Sztem vmi fordulatszám probléma:
Amikor piros lámpához érkezve sebességből üresbe rakva ugrál a fordulatszám 2-3000 között, aztán csak 15-20mp elteltével esik vissza 1000 körülre.
Amikor váltásnál elveszem a lábam a gázról és kuplungolok akkor kicsit megugrik a fordulatszám
Sztetek mi lehet?
-
-
VirDan
aktív tag
Sziasztok!
Nissan 200SX S13-at használ a fórumtársak közül valaki? -
Vesztor87
senior tag
Rajtam kívül van itt Nissanos?
Elég halott a topic
-
Balázzs
senior tag
Sziasztok!
k11-es micrát keresek, ötajtósat és kicsi, ezres benzinest napi használatra, ha esetleg valaki tud ilyet jelezze kérem.
köszi
-
torekytibor
újonc
Nissan NOTE 2014 pollenszűrőjét szeretném kicserélni, de sajnos nem bírom felfedezni hogy hol van.
Talán le kell szerelni a kesztyütartót -ezt még nem próbáltam- ?
Valaki segítsen. ha tudója a témának... -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Akinek N16-os almerája van (ha van itt ilyen) tudna arról nyilatkozni mennyire vált be a járgány?
Az 5 ajtós csomagtere elég lehet babakocsival is?
-
KMan
őstag
válasz
z123456789 #165 üzenetére
Konkretan ez meg Sunderland-ban keszult a benzines motorok Nissan fejlesztes, a dizelek Renault. Na azt probald kerulni. Amugy jo ar ertek arany szerintem, en is gondolkozom P12 primera vasarlasan.
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Használt autó vásárlás előtt vagyok, és elnézve a piacot, ahogy gondolom sokan mások, kezdek alább hagyni az álmokkal, és megbarátkozni azzal hogy a jó autót kell megvenni ami elérhető, nem azt ami tetszik.
Most néztem egy ilyet.
Persze hogy vigasztaljam magam, most bemesélem hogy tetszik.
Van valakinek véleménye erről a típusról? Esetleg saját tapasztalat?
-benzines
-kombi
-esetleg vonóhorog
-ködlámpa (ez meg már úgyis hozza magával a többi alap dologt, klíma, abs, légzsák stb...)
Ezek lennének a főbb szempontok.Nem tudok sok mindent a Nissan/Renault dologról, de most akkor hogy is van ez? Mennyi részben maradtak japánok a Nissanok? Konkrétan ez a típus?
Előre is köszönöm ha valaki segít. -
Zozzant
addikt
Hát úgy látom kifolyik...
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Apósom 1997-es Nissan Micra 1.0 16V benzin típusú autója tolatólámpája nem működik.
A szervizben azt mondták neki, hogy le kell engedni a váltó olajat, hogy megcsinálják 30.000 Ft-ért.
Ez mennyire tükrözi a valóságot?
A váltóban van a kapcsoló? -
Newcrazy
tag
Sziasztok. Van egy Nissan primerank p11. A gyári ràdio bekötèsi rajzàt valaki el tudnà küldeni előre is köszi.
Üdv New
Ui bocsi telefonról í rok -
forrest85
senior tag
Sziasztok,
Nemrég vettem egy Nissan Juke -ot. 1.2-es benzines motorral. Az a problémám, hogy 2000-es fordulaton az összes sebességnél a motortérből rezgő hang jön ki. Az autóban van összesen 2100km.
Egyszerűen nem tudok rájönni, hogy honnét jön a hang, mi rezeghet benne.
Valaki tud erről valamit? Esetleg típushibája lenne?Köszönöm előre is.
-
Elemental
addikt
Nemsoká tagja leszek a klubnak egy nv200 1.6 benzinnel.
-
Doomgiver
aktív tag
Hali! Él még a topic?
-
Padam
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani a Hegyalja út környékén egy megbízható szakit, akit egy 2004-es Nissan Primera következő gondjaival meg tudok találni:
- Motorhibát jelez és javasolja, hogy kerüljem a nagy sebességet. (időként ránt egyet)
- Egy CD beragadt a lejátszóba.
- A légkondi kicsit gyengén fújja a levegőt, pedig nem rég töltettem fel.
- Szerviz emlékeztetőt kiütni.
- Esetleg nyári gumit is tudok nála venni. -
Bokrász
csendes tag
Üdv!
Pár hónapja egy 95- ös évjáratu Serena 1,6 LX tulajdonos lettem. Ismeri-e itt valaki e tipust?
Köszönöm. -
Angyalpor
tag
Sziasztok!
Van par 300z alkatreszem (2feltengely,ventillator motorral,huto) valakit erdekel? Privatban elertek,koszonom! -
Tukán
csendes tag
Sziasztok!
Egy 2004-es 1.8-as primera-m van, es a tegnapi nap óta valami motorhibát jelez a computer.
Tudnátok ajánlani valami jó nissan szakit/szervzit valahol Érd/Budaörs/Törökbálint/11. kerület környékén?Előre is köszi a segítséget!
-
KMan
őstag
Sziasztok! Nissan Primera P11- hez milyen fejegységet tudnatok ajanlani? 2 din-es kell ugye?
-
woogister
újonc
Segítsééég!
Van egy 1.3 sri Nissan micránk. nehezen indul hidegen.
Gyári szervíz sem találta a hibát, leírom mi lett csinálva vele!
-gyertya, rotor,elosztófedél,komplett fojtószelep a légtömegmérővel, cserélve, az összes jeladó leellenörizve, benzinnyomás ok. benzinszűrő,levegőszűrő csere, semmit nem ír ki a computer, nem jelez hibát. A vezérműlánc feszes, Feladta a Nissan Hovány javítatlanul visszadta! Segítséget kérek valakitől aki MIcra specialista és megfejtené ezt a problémát. woogister@gmail.com -
Manitou
veterán
válasz
Sín Pityu #142 üzenetére
Szerintem vidd el egy másik szerelőhöz.
Nekem 180 + van benne, semmi baja.
Alapjárat nem ingadozik melegen ha beindítod utána ?Ez az N15b mi? Nem N16-od van? 2001-ben már nem gyártották csak a 2-es almerát , ami N16 kódnevű. A 2-es almerákban álítólag gyárilag gyenge minőségű anyagból van a vezérműlánc, de ha lecseréli az ember idővel egy minőségire nem lehet gond utána sokáig. Sajna a gyári több tapasztalat alapján emiatt a gyenge anyagminőség miatt akár ennyi km alatt is megadhatja magát, mint ami neked van, bár használatfüggő is, ki mennyire "gyilkolja" a gépet.
-
Sín Pityu
újonc
-
bobsys
veterán
válasz
Sín Pityu #140 üzenetére
Nem akarlak elkeseriteni de nekem ugyanigy kezdodott (197K km). Nem indult be, igaz en elsore azt mondtam, hogy az akkumulator merult le. Aztan beinditottam de akkor mar lehetett hallani. Vezermu lanc megadta magat. Nekem olcsobb volt egy hasznalt motort kompletten venni es cserelni mint baszakodni a cserevel (lasd par hozaszolassal arreb).
Es nekem sem csorgott elotte, hogy legalabb figyelmeztessen. -
Sín Pityu
újonc
Sziasztok urak!Egykis segítséget szeretnék kérni /mivel a szerelők csak alkatrészt tudnak cserélni/Van egy Nissan Almerám 15b 2001 évjáratú.Melegen nem mindig tudom elindítani,se hiba jel,se hibakód!Minden fasa mégsem indul.Mintha nem kapna benzint.Viszont a szivattyú dolgozik!Okosok szerint vezérmű lánc a baja,szerintem ez hülyeség!150ezer km van csak benne!!!Bármilyen okosságot megfogadok csak valaki segítsen!!Előre is köszi!!!
-
bobsys
veterán
Nem, semmi elojel nem volt. Megalltam az ugyfelnel. Elinteztem a dolgokat, visszaulok, inditanek semmi. Probalom megegyszer semmi, gondoltam meghalt az akksi. Lejton alltam igy gurulva beinditult de mar akkor csorgott. Igy kocsi leallit es hivtam a towing companyt, hogy vigyek el a szerelohoz.
-
bobsys
veterán
Timing chain behalt, majdnem ugyanannyi lett volna cserelni mint venni egy bontott motort. Igy az kerult bele.
Teny, hogy olcsoert vettem (3000AUD), kilometer ora szerint 173K volt akkor benne. Viszont nemtudom mennyire hanyagoltak el mielott kipofoztak eladashoz. De ahogy rakerestem nem en voltam az egyetlen ezzel a timing chain problemaval.
Mindegy is mert 1500 penzert masik autot nem tudtam volna venni, ez akkor gombokat ert mukodo motor nelkul.
Ha meg eltudok vele menni meg ~40K kilometert akkor orulok. Az meg ugy masfel ev, utanna akkor veszek valami fiatalabbat. -
primera1
aktív tag
2004-es primera 1.6slx-et (P10) nyúzok 4éve és a kötelező szervízeken kívül 1x fékbetét csere,1x önindító jav és 1x generátor jav volt!Lassan lecserélem a kora miatt,de csak Nissanba ülök bele,mert ritka megbízható típus,kopp kopp
-
adrozoo
újonc
Sziasztok!
4x4-es Pickup-ot használok 2003 évjárat. Igaz az a városi legenda, hogy sok ilyen jószágnak 200-250e km-nél komoly motor-mechanikus problémái támadnak, ami szinte biztos motorcserével jár.
Ha lehet megelőzném a bajt.Köszi az infót előre is.
-
adrozoo
újonc
Sziasztok!
4x4-es Pickup-ot használok 2003 évjárat. Igaz az a városi legenda, hogy sok ilyen jószágnak 200-250e km-nél komoly motor-mechanikus problémái támadnak, ami szinte biztos motorcserével jár.
Ha lehet megelőzném a bajt.Köszi az infót előre is.
-
Dyrtyho
őstag
Bocsi,véletlenül 2x küldtem el ugyan azt a hozzászólást
-
Manitou
veterán
parancsolj ! igaz csak angol van.
Hol akarsz hangszórót cserélni? Ajtóban ovál hangszórók vannak, de pontos méretet nem tudok. Nekem is N15 van és még az évjárat is stimmeljasszer: és rup1u5
itt találtok micrához is, ráadásul magyart. -
bobsys
veterán
Hali,
Van valakinek 1998 Nissan Pulsar N15-hoz szerelesi kezikonyve? Almera is jo, mert Europaban ilyen nevvel futottak. Az hangszorokat es a radiot szeretnel cserelni es jo lenne latni, hogy hova kell nyulni.
-
MPowerPH
félisten
Ez a Nissan GT-R mindent visz. Eszméletlen stabil gép, utolérhetetlen. Az autó olyan mint egy kezesbárány, és mindenhova befordul. Persze ettől még a sofőr sem kutya, le a kalappal. Egy álom lehet vezetni.
-
Manitou
veterán
Hamarosan lejár a műszaki a kocsimon. Gondoltam elmegyek kicsit kikormolom a kipuf. rendszert a vizsga előtt, mert ritkán járok vele városon kívül.
Nem is volt nagyon ellustulva a gép, szépen kihuzattam 160-ig 4-esben autópályán. 4-esben mentem vele 130 körül vagy 10 km-t.
Meg erre arra elmentem még vele, csak ott 60-as táblák voltak , úgyhogy ott nem tudtam menni.Lényeg a lényeg, hogy egyszercsak elkezdett pittyegni valami (pity pity pity) , olyasmi hangon, mint valami tolatóradar
Tapasztalt már valaki ilyet? Most gyanakszok egy olyasmire , hogy nem túl tiszta már a levegőszűrő és lehet az okozhatja.
Amint elvettemn a gázról a lábamat kicsit nem sokkal utána elmúlt, vagy ha felváltottam 5-be akkor is.jasszer
nissanfunclub.hu-n nézted már? Ott vannak ilyesmi letölthető dolgok. -
jasszer
őstag
Sziasztok! Nincs vkinek veletlenul K11 Micrahoz szervizkonyve vagy robbantott abrakbol gyujtemenye? Konkretan a muszerfal kornyekerol kellene...
-
Zan007
csendes tag
Asszem 17 valamenyi 402 méteren. Kopo alkatrészekhez tartozik a hidrotöke is sajnos amiböl 16 van a kocsiban és darabja 12ezer:S Férreértés ne essék nem panaszkodni akartam avval hogy drágák az alkatrészek, fiatalság bolodság ezért nyultam a kocsihoz. de igy sem panaszkodhatok mert nagyon megbizható autok. pl kuplunk szerkezet 11éves van benne tárcsásul és még mindig müködik igaz fenn fog nagyon de még megy. kiváncsi lennék hány autogyár tudná ezt felmutatni hogy 155000 km-et fut a kuplungja. vezérmülánc elenörzés esö alkalommal 170000 km-nél. Zöldkártyán a motorra mindig megkérdeznik hogy egyáltalán használva van e a kocsi mert olyan alacsony értékek jönnek ki mintha üvegvitrinbe lenne.
-
rup1u5
nagyúr
Micrámba szeretnék venni egy egyszerű autórádiót a gyári blaupunkt helyett, mert annak nincs meg a kódja és így használhatatlan. Egy tök egyszerű, fapados, kazettás rádiós cucc kéne mert amúgy is FM transmittert használnék a kocsiban.
Tudnátok ajánlani valami helyet ahol 1-2 ezresért lehetne venni bele valamit?Csatlakozók az autórádiók hátulján szabványosak? Mint pl az IDE meg a molex vagy van belőlük 1000 féle és baromira nem mindegy milyet veszek?
Mert akkor inkább kiszerelem a gyárit és viszem magammal összehasonlítás végett.(#117) Zan007:
Valóban nem olcsó az alkatrész de ha az ember hétköznapi használatra vesz autót, nem tuningol, nem buherál, nem jár gyorsulási versenyre csak egy megbízható családi vagy városi futkorászót keres akkor már értelmét is veszti, hogy mennyibe kerűl hozzá ez meg az, mert olyan ritkán kell hozzányúlni.
Olaj, benzin, szűrők kellenek csak az enyémbe és ha fordítom a kulcsot, megy. Télen, nyáron.
Ennyi. -
Manitou
veterán
Az szép. Milyen időt mentél? És mik voltak amik megfogtak a kategóriában?
Ja, ne is mondd. Nekem majd 4 db gumiharang kell a lengéscsillapítókra, szét vannak szakadva, ja ez típusbetegség úgy tudom. darabja 8k
Szerencsére amúgy nem nagyon kell ezekhez alkatrész kopón kívül. -
Zan007
csendes tag
Hát nézöpont kérdése. Egy m5 bmw-hez képezt tohonya de kategoriájában egyáltalán nem, söt az enyém evvel a felálásal gyorsulási versenyen saját kategoriájában 4-dik lett 17 induloból, de is csak hab a tortára. amugy nem bántam meg ezt a kocsit. Bár most kicsit átkozom a japánokat de sajan ez minden japán autoval igy van, ha alkatrész kell akkor legalább egy pénzverdéje legyen az embernek.:S
-
Manitou
veterán
Úgy mondjuk gondolom megérte, ha magad csináltad a dolgokat.
Furcsa ez a nem tohonya dolog. Több vélemény alapján ez elég megosztó, van aki azt írja elég lomha egy jószág, van aki szerint meg ellenkezőleg. Szerintem sem lomha, vannak ettől sokkal lomhább autók.Ha kicsit forgatod, akkor egész jól húz. Bár a nissan inkább arról ismert, hogy alacsonyabb fordulatszám tartományban is elég jól autózható, ellenben más japánokkal. -
Zan007
csendes tag
Ez etanolnál viszont van egy olyan dolog amire figyelni kell hogy az üzemanyagcsövek eredetiek vagy eredeti minöségöek legyenek mert az etanolos benzin a gyengébb minöségü csöveket kikezdi
-
Zan007
csendes tag
Hát a kocsi rugalmassága önmagához képest jelentösen, egyébként sem egy tohonya auto de igy azért mégjóbb anyagban közel egy 100-as volt munkadijba nemtudom mert mindent saját magam csináltam. Igyekszem áttalakitás utánni képelet is
-
Manitou
veterán
És ezek az átalakítások mennyibe kerültek? Végsebesség téma annyira nem érdekel, inkább az hogy mennyire változott meg a kocsi rugalmassága.
Etanolon én is agyalok már egy ideje, hogy ki kéne próbálni először így felesbe. Bár én nem sokat megyek a kocsival éves szinten, átalakítani E85-re nem nagyon érné meg nekem, sokára hozná vissza az árát.
Jöhet átalakítás utáni kép is -
Zan007
csendes tag
Teszek fel képet de ez már nem az mostani hanem az hozzámkerülési állapota.
-
Zan007
csendes tag
Sikerült már 10 literes fogyasztást is kicsikarni belölle de akkor azár keményen volt bánva vele. Amugy elektronika+cihp, sportlégszürö és sportgyergyák, kipuffogon lett változtatva igaz az utobbin nem sok mert egy uj hátsódobott kapott és egy gázgyorsitott. Mérve lett onna tudom de érezhetö rajt a változás meg azért végsebeségben is komoly változás lett mert eddig 180 nehézkesen de most 200 felett teljesitt igaz ilyenkor már komoly fogyasztással
Ja és még van egy viszonylag olcso de hatékony teljesétmény növelö eszkösz az üzemanyag. jelenleg 50/50% benzin/etanol keverékkel megy de méréskor nem volt benn. ( ez azért a mai benzin árak mellet a pénztárcának is kedvez
)
-
Zan007
csendes tag
Hali mindenkinek. Olvastam az eszmecserét és gondoltam csatlakozok. Nekem is almerám van 97 1.4 motoral de némi változtatásokkal 114 lovacskával a mutortérben. Amig nem volt hozzányulva addig az átlagfogyasztása vegyesben volt 6.6-7.2 változtatások után 7.8-8.3 lett de szeritem elfogadható ez is. Ockodtam a japán autoktól a suzuki pappir mivolta és a drága alkatrészek miadt. 3 éve van nálam de olajon illetve fékbetéten kívül cserélni nem kellet semmit benn pedig használva van. Kis japánok tudnak ha akarnak
-
Manitou
veterán
Ha nem is jégen, de lehet mérőpadon
Inkább 8s az a 7 , de az is nagyon jó eredmény.
Én is nézegettem régebben módosításokat hozzá. Volt egy külföldi fórum,ahol 1.4-et turbósítottak.
Elvileg chip tuninggal 87-ről 98-ra hozható, meg még egy két módosítás hozhat plussz pár lóerőt. De a fogyasztás tutira megnő már ekkor, érdemesebb inkább venni alapból egy erősebbet, ha valakinek erre van igénye, mint ezzel mókolni. -
pweisz
senior tag
válasz
Napfénysüti #103 üzenetére
Nincs. Viszont érdemes megnézni nép itéletet hogy mit írnak. Esetleg magyar nissan fórumon, van az indexen is egy elég nagy topic. Megkérdezni tulajokat mit mondanak. Én ugygondolm az se problémásabb mint az Almera. Max többet fogyaszt a nagyobb súly és a motor miatt.
-
pweisz
senior tag
-
pweisz
senior tag
válasz
Napfénysüti #99 üzenetére
Szerintem persze. De arra figyelj, már ha ez számít valamit(az enyém is olaszból érkezett), hogy azok külföldi eredetű autók, mert nálunk tudomásom szerint nem forgalmazták így az Almera-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- eBay
- iPhone topik
- Micro Four Thirds
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Dark Souls sorozat
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az Intel szerint a régebbi processzoraikat keresik az ügyfeleik
- További aktív témák...
- Kugoo Kirin G1
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Beszámítás! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest