Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Ebes, a megtervezett falu!
- GoodSpeed: A megfelelő matrac kiválasztása egy hosszú folyamat végén!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Meggyi001: A végtelenbe...
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
válasz
werevolf593
#2511
üzenetére
Szevasz! A bugok és a csalók száma is magas manapság, sajnos mindannyiunknak bosszúságot okoz. A próbaidős programozókhoz csatlakozom, mert habár baromira nem értek ehhez, egyik szoftveres sofőr kolléga mondta, hogy ez röhejes, ami történik. Nehogy már egy programozó nem tudja, mit javít ki és mit tesz tönkre vele... Pedig így van, de majd kijavítják...
-
tutuhawer
őstag
válasz
Old Cyborg
#2490
üzenetére
hát igen, elég csúnya. Az nem vitás, hogy én nagyon ökör vagyok, mondom is, miért: a minap összefutottam a route55 körpályán (alias kis gray point) egy ugyanilyen trükkös lófasz elise-zel. Ugyanilyen gyorsa száguldott a csaló, én meg ugyebár az ilyet leszarom, nem érdekel. DE! Nekem nem adhat dnf-et senkifia, ezért éreztem, hogy baleset lehet, úgyhogy elkezdtem nyomkodni mindent, ami volt, audi r8-nak kellett is, és lám, 8 másodperccel a számláló vége előtt beértem. Ha nem nyomkodok, akkor dnf lett volna. Így ezüst.
És így se sikerült az aktuális pályarekord audival, mert pont 3:05 körül lett az időm. -
tutuhawer
őstag
válasz
Thunderzolee
#2482
üzenetére
brutál hátsó, meg is lehet vele pörögni talán, de Csimpilóta profin nyomja vele. Lehet vele hasítani, na, skoan használják. Az, hogy neked tetszik-e majd, nem tudom, én 2 hét után eladtam, és még egy viccet is mondok, kár, hogy igaz:
Most eladom a Nissan G-R-t. Tuninggal. Megint. Harmadszor már (1 800 000 dollár). Majd szóljatok, ha megjavítják méltó módon... Köszönöm -
tutuhawer
őstag
válasz
Thunderzolee
#2480
üzenetére
le kell írni, hogy csiles szedte össze, nfshuncharles barátjával.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2476
üzenetére
Hát ne a waterfront roadra meg wp and lyonsra menj a kotusszal, ha kérhetem. Ne bohóckojunk, simán lehet akár esélyed is ezek ellen a lotusszal, ha jó pályát választasz
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2473
üzenetére
Az tuti, hogy most megkapod a banánt, a paradicsomot, de még egy zongorát is neked dobok:
teljesen ki vagyok bukva, hogy mindenki a pénzen problémázik: csak hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba: van jó pár ismerősöm, akik a karrierjük nagy részét a team escape nevű nevetséges játékmód nélkül nyomták és lett pénzük és vettek meg mindent... Én vagyok az egyik még élő példa, hogy bószt nélkül is lehetsz jó sofőr, 50%-os sofőr, megkaphatsz minden autót, én kizárólag a 370Z-t nem vezettem sohasem a korai pénzes kocsik közül. Nem csak 3 autó közül választhatsz, van több is, a TUTUHAWER003-at kurvára kibaszottul ajánlom megtekintésre, elemzésre. A kezedben a lotus elise, menj azzal, nem értem a problémát, de nagyon nem... Aki a "boosttal lehet csak menni" elméletet mondja még, az azt állítja, hogy egy szar vagyok, szarok vagyunk sokan. Ez elfogadhatatlan. Most nagyon buta lettem, úgyhogy leírom, hogy nem minden esetben jó, hogy mint újonc, bejössz, és kimondod, hogy a játékot NEM lehet, meg CSAK BOOST, meg stb. Sok új regisztrációs kolléga jön és mond ilyen tuti dolgokat ahelyett, hogy odatenné magát a pályán. Nem nyerő ez... Több verseny, fenn a fej, ott a példa, a hülye gyerek története a 2471-es hsz-ben: LINK
Tessék versenyezni leszegett fejjel, faszom... -
tutuhawer
őstag
A melyik t3 kocsihoz egy mesét mesélnék el:
30-as szinten nis gtr-t vett a srác jó egy éve. szar volt.
Ment tovább, elküzdött vele meg a Z4-essel a 36. szintig.
A performance tuningos patch után esélye se maradt a srácnak, olyan hátrányba került.
Lehibernálta a profilt.
Ez után rájött, hogy kell neki az a profil, mert az ő, a többi új profil csak klónozott szar
Lancerrel meg mazda3-mal ment a csávó egy darabig, majd jött a megváltás
A T-mobile bérelhető tartalma, azaz az M3-as bmw 7 napra
Emberünk nekiment mindennek, mert tudta, hogy kell örökre egy ilyen M3.
Vért okádott team escape játékmód nélkül is, hogy legyen lóvé jó sok
Aztán mire 45-ös szintű lett, összejött az 1,2 millió és megvette a BMW-t. Egy percig se volt csábító a többi T3 kocsi addig.
Miután meglett a BMW, a gyökér csávó megvett corvette-et 2 db-ot, GT-R-t még 2 db-t, Audi r8-at, meg minden szart.
Ezért mondja a csávó mindig, hogy azért előbb egy nagy T3-at "illik" kipróbálni, mielőtt vesszük a többit. Addi meg arra kell koncentrálni.Az én véleményem, hogy ti könnyű helyzetben vagytok nagyon a lóvé ügyében, mert a team escape-et sokan nyomják, kapjátok a zsét szépen. Korábban ez lassabb volt a történetben levő játékosnak.
-
tutuhawer
őstag
most kaptam a fülest csilestől, hogy az új mazda rx7 utcai tuningokkal 3000 boostért megvehető. Ez az eheti 3. gépünk.
-
tutuhawer
őstag
válasz
werevolf593
#2457
üzenetére
Egy szállítmányozó cégnél nyomom, egy kis papírmunkát végzek, odafigyelek, közben meg a most már tényleg hamarosan induló nfs world oldalt alakítom majd, ha elindul. Beszéltem sok játékossal, nagy az érdeklődés, ami nem véletlen, tekintve hogy komoly nfs world oldal nincs magyar nyelven. Én legalábbis nem tudok róla... Ezt csinálom én éjszaka, ha dolgozom
-
tutuhawer
őstag
Örülök, hogy segítettem mindkettőtöknek!
Ma mentem viccből camden and route 55 pályán privátot, mondván menjünk már egyet ott, erre harmadszor fordult elő velem a bő egy éves pályafutásom alatt, hogy átmentem a célvonalon. Érdekesség, hogy csak ezen a pályán történt velem ilyen, és csak t3-as autóval. Tehát ha behívtak subaruval, jó volt.Érdekes a dolog... vagy vicces...
szerk: noxwillnek is kszönjük meg, hogy a saját hibáját képekben bemutatta és mind használhatjuk segítségként a 2201-es hozzászólását! -
tutuhawer
őstag
Először nfree-t kommentálom. Az eagle drive nem könnyű pálya abból a szempontból, hogy tök könnyű. Sokan mennek ott azért, mert könnyű, gyorsan megvan és adhat cuccokat is. nyilván jön a porsche, amit nem mindenki ül meg normálisan és ösze-vissza mennek vele, akik nem tudnak jól menni. Majd nyom egy nitrót és ott van melletted, hibázik és megint te szívsz, ez történik, nem más. Ki lehet szűrni azonban ezt is. Stadium and chase-en megyek manapság, és az én tudásommal nagyon fasza 11-es győzelmi sorozatot tudtam csinálni. Aki szarul megy, fejreáll a forgalomtól vagy a pályától. Nehéz pályákon kell menni, ahol kijön a tudásod. A lükdösődés egyébként még mindig nem az,aminek látszik szerintem, bár állítólag javult a dolog. Nem is érek a másikhoz és úgy áll fejre. A csalókat egyébként elég jól fogja szűrni a rendszer, én bizakodó vagyok, kaptam pár fülest az ügyben. A szuperjárgányról meg annyit, hogy azért befizetni, hogy enyém legyen a szuper gép, vagy hogy ne legyek hátrányban amiatt, felesleges. Megyek, amivel szeretnék, nem azzal, ami jó.
A többi ügyben címszavakban.
-a játék nekem nem a 40. szintig tart, hanem az 50. szinten kezdődik.
-3 hely az ingyeneseknek. A starter packot ha megveszed, és a kocsikat eladod, megmarad azoknak a helye, azaz +3 garázs. (ezt úgy mondták, én még startert sose vettem) -
tutuhawer
őstag
én most offline leszek, de estig írd meg, mi a gond pontosan, és reagálok, amint hazaérek. Fenn a fej, csaló nem győzhet, ingyenesen is lehet nyerni, ezek a sablon szövegeim. Nem az autó nyer,hanem a sofőr, bármilyen autó győzhet bármi ellen, mert a sofőr számít, ez csiles dumája, ezeket felhasználva folytassa mindenki a játékot. Élvezzük, én élvezem, hogy nem csalok, és játszom, a csalókat leszarom. kész. Aki bósztos, nyomja, az se veszi el a kedvem, csak bánt, hogy erősebbek az autói. De fenn a fej, és 11-es győzelmi sorozatot nyomok, ha jól tudom. Bárki nyerhet, csak jól kell menni. Engem le se ütköznek, mert odafigyelek. sokat mentem... Menjen mindenki sokat, és nem lesz gondja. ezek az okosságaim, és küldeném nfree-nek és mindenkinek, aki szereti. Fenn a fej! Előre néz!
-
tutuhawer
őstag
válasz
#21346560
#2413
üzenetére
én is kíváncsi lennék. egyébként tegnap 22-es szinten nyomtam evoX-zel és az ellenfelek választása azzal is rendben volt. Nem igazán tervezem, hogy elviszem 30-ig, hogy lássam, mit kapok akkor ellenfélnek.Úgyhogy inkább elhallgatok, mert nem tudom pontosan, mi zajlik arrafelé.
-
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2372
üzenetére
Abszolút egyetértek, munkaidőben, miközben van egy kis holtidő, autós videókat is nézek, és bizony a Nissan Z33 egy kis nismo motortuniggal komoly nagyon. Ahogy a Skyline r34 is technikaliag egy brutális gép, a játékban sajnos kevésbé ütős.
-
tutuhawer
őstag
Tetszetős az ötlet, a szervezés nem könnyű, még gondolkodom rajta, hogy ezt hogy kéne... Habár lövésem sincs, mert nem tudunk mindig együtt online lenni.
-
tutuhawer
őstag
válasz
werevolf593
#2349
üzenetére
Szevasz! Igen, ilyen nekem is volt, de nem tulajdonítottam neki hú de nagy jelentőséget, mondván volt már olyan, hogy nem kaptam kártyát játékhiba miatt. Ezután nagyítóval figyelem az orosz futamokat... Kösz az infót!
-
tutuhawer
őstag
Én mindig azt mondom, hogy a szart se ér hozzászólás szart se ér. Nyilván aki bósztos, más szemmel nézi a dolgokat, de azért használható a 350 z szerintem. Én ha azzal megyek, akkor is 40-45-50% a győzelmi mutatóm hosszú távon.
-
tutuhawer
őstag
válasz
kaoszamigó
#2329
üzenetére
Tetszik nekem. Mostanában én is versenyautókkal utazom. Az én Z4-esem is új, a Skyline is versenyautó, meg a BMW M3 is. Szóval piros pontot adok rá. A visszapillantó festése jó, még ma sem tudja mindenki, hogyan kell befesteni azt.
-
tutuhawer
őstag
válasz
#21346560
#2319
üzenetére
a jelentéseket csak tutira nyomjátok be szerintem. Egyik ismerősöm írta, hogy aki túl sok semmit jelent, azt is lebasszák. A golf mindenestre 17-es szinten kutyafasza tuninggal nem megy ennyit. Amennyire én tudom... Kb 2 hónapja volt golfom jobb stattal - 2 is, de azok vérdoppinggal se mentek ennyit
-
tutuhawer
őstag
94%-nál kaptam errort, zsíííííííííír
-
tutuhawer
őstag
Újdonság, hogy most tényleg kinyomom a group felkérésekeet, csak akkor chatelek, ha ellenfelet keres a játék, nem megyek sok privátot, ellenben multit bőven. Itt-ott, ilyen-olyan autóval és nem kaptam csalókat, csak egy silvia volt gyanús, de az a brazil sofőr lagg is lehetett. Semmi csúnya csalás nem történt ellenem.
-
tutuhawer
őstag
Az komoly, hogy már majd' mindenki bósztos autóval tolja itt a ph-n. Én is nyomtam be 2 sms-t, de garázst meg ültetést vettem belőle. Főleg garázst.
-
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#2274
üzenetére
Na, haligali! A skyline-ügy inkább a területem, mint az A1 meg a starter pack. Azt tudni kell, hogy van egy kiváló sofőr barátom, Szarmatrac, aki Gallardo-fan. 2 is van neki, egy sima, jó régi, komoly tuninggal, és egy limitált kiadású, kisebb tuninggal. Namost azt mondja, hogy a limitált sokkal jobban hasít, elvielg tehát a limitáltnak is jobban kéne mennie. Pár sofőr mondta is, hogy ez mindegyik gépnél így van, a limitáltnak jobbnak kéne lenni, mint a régi. Azont túl a régi bodykit óriás előny, az ültetés régi korból szintén, de ezek a limitált r34-esen is ott vannak... Szóval fogalmam sincs, miért megy jobban neked a régi.

-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2261
üzenetére
a sebesség csúnya, igen, a szárny is. Namost a szárnyat artmoney-val lehet növelni, amennyire tudom. Jó régen mondták nekem, nem tudom, hogy ma is Ok-e a dolog...
szerk: most én megyek keveset, azért nem találkozom ennyi csalóval? Heti egy az adagom, mondjuk... -
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2250
üzenetére
hihetetlen, hogy én ilyen üzenetet még SOHA nem kaptam. tudok róla, hogy mások igen, de hogy én egyet se, az 100%
-
tutuhawer
őstag
Én elhittem, hogy jobban tapad az ültetéstől a gép, jobban ugrat, stabilabb. Többen meggyőződéssel hiszik. Tegyük fel, hogy nem is jobb az ültetéstől, de jobban néz ki, az tény. Amúgy szerintem érzésre jobb lett a nissan gt-r.
Az 50000-es kártyapakkok tényleg szökőévente adnak bármi használhatót. Sokan vettek jó sokat, mert volt lóvé, aztán mikor meg kellett volna, mindenki 24 órában a szar team escape-et tolta. Én is vettem már ilyet, kb 700 000 értékben, de annak a nagyja régen volt már, akkors is szar volt...
Én is gondoltam már rá, hogy spórolok az ajándék boosttal, de nem tudtam megállni, hogy valami szarságra ne verjem el azonnal. Fiatalság, bolondság... -
tutuhawer
őstag
benéz valaki. Kb Húsvétkor meg a júliusi születésnapkor kaptunk 1000-1000 bósztot. Meg modt, és már megint panaszkodtak páran, hogy az ültetést nem kapták meg, amit vettek most akciósan. Én megkaptam. A felnit is. Igen. Megcsináltam.
-
tutuhawer
őstag
Ingyen 1000 bószt a kellemetlenségekért: GJUY-JAEJ-9MV7-TL5J A hivatalos oldalon belépve a jobb oldali kód beírása mezőbe kell benyomni ezt is - a megszokott módon. Az tuti, hogy én próbára teszem magamat egy akciós ültetés megvásárlásával... Remélem, bugos és elvesztem a bósztot

-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2201
üzenetére
köszönjük az útbaigazítást! Fasza lett.
@DaveAz kicsit furcsa, hogy instant módon jönnek a rhinók, mintha legalábbis készen állnának egy 5-ös szintű üldözésre ellened. De legyen ez a legnagyobb hibája a játéknak...
Az délen van, a térképről lelógó hídon. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2199
üzenetére
sejtettem, hogy kis "nézés" segít a dolgon.
szerk: leírhatnád, mire is kell kattintania az angol felületen az angolul nem tudó játékosoknak. Én a céges gépről biztosan nem lépek be most... -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2197
üzenetére
nem vagyok hajlandó segíteni, ha nem bánod. Én ilyen gonosz vagyok, de meg is mondom az okát: angol az aláírásod a fórumban, azaz tudsz ? angolul, tehát az angol felület szinte olyan, mint ha magyar lenne, azaz ha tudtál regisztrálni mondjuk itt a fórumban, meg tudsz jelszót módosítani itt stb, akkor az is kell, hogy menjen. hajrá.
Ha nem megy, és kitörlöd az angol aláírásodat, segítek. Egész éjjel itt leszek, most kevés a munkám... -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2195
üzenetére
angolul van, sima ügy neked. A magyar felületen nekem hibát írt ki...
-
tutuhawer
őstag
Nem feltétlenül kell most rögtön mindenkinek variálnia, de ha valami gyanús van, én azonnal váltok jelszót...
-
tutuhawer
őstag
haligali, aki nem olvassa az sg fórumot, annak mondom, hogy kibaszott odafigyelés, jelszóváltás, bármi egyéb védekezés legyen, mert véletlenszerűen törtek fel profilokat írta csiles. Köszönönjük neki az infót. Úgyhogy bármi gyanús dolog van, 1 perc a jelszócsere, itt kell belpni hozzá: LINK
Jó játékot! -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#2170
üzenetére
háááát, kicsit lemaradtam az egyenletednél. Ott a letöltési méret=letöltési sebesség, na ott
Szóval babrálni akkor kell, ha szarabbul megy a játék és csökkenteni akarjuk a grafikai dolgait. Növelni meg maxra, ha menne szépen szebb grafikával. Ha átváltunk, újra letölt mindent újra, mert más fájlok is tartoznak hozzá. -
tutuhawer
őstag
válasz
s.malacka
#2110
üzenetére
ha az aston martint kaptuk volna 40. szintes játékpénzes autónak, még én is megvettem volna, pedig tény, hogy nem vagyok oda a brit gépekért... A japánokért annál inkább, tuningoltam is a Skyline-t egy 4-4-13-as kerékkel, amit tegnap az esti "Spot the devs" játék közben a groupommal versenyezve nyertem. Brutálisan érezhető a tapadásbeli javulás, naná. Kényelmes.
-
-
tutuhawer
őstag
válasz
Necroman_Mk2
#2049
üzenetére
jól bevertem, de a driftet a jelenlegi rendszer mellettt se támogtaatmom. A stinkronizációs hibák miyattt szar lennne, meg amúgy sem túl többjhátékos mód, őúgyhogy nem szeretném a drfitett-
-
tutuhawer
őstag
válasz
s.malacka
#2027
üzenetére
az baj, mert már bő egy éve nem béta, folyamatosan jönnek a patchek. És teljesen igyenes is, bárki bármit mond/panaszkodik
szerk: több, mint 350 magyar játszik is, a 3-as csatornában nyomjuk, amihez a csetbe beírod, hogy /join 3. A jelszó beírásakor meg EU servert kell választani, és akkor összefuthatsz velünk a játékban. -
tutuhawer
őstag
elég keményen mondom megint: forgalom nincs, ha jól megy valaki. Többségeteknek a kezében van a fegyver ellene, silvia, z4, rx7, lotus, 240 sx, M3, a1, mittudomén, jól tapadó, foruló kocsik formájában, meg kell oldani velük a problémát. Nekem is nehéz, mert jó 4000 multit, meg pár ezer privátot letoltam a régi rendszer szerint, át kell szokni, a nálam jobb sofőröknek (vannak sokan, tudom) is gondot okoz néha, de ez van, meg KELL oldani.
-
tutuhawer
őstag
Látom, megint van mire reagálni:
A festést ellopta? Ha leteszed kicsibe a játékot, majd visszamész, lehet ilyen hiba is...
rammolás(ütközés): nincs, ha jól mész, meg a hiba miatt is van ütközés, de azt is ki lehet védeni okos versenyzéssel és sok tapasztalattal
forgalom: nincs, ha jól mész
csalók: sajnos vannak néhányan, de buták, és rosszul mennek sokan
a rajt: mások is jól akarnak rajtolni, nem csak mi. Ők is így taktikáznak
A festett Lotus elise: tetszik, más festés erre nem is illik, csak a lotus zöld. Szép.
összkerék, nem összkerék: nem gondolom, hogy ez a tényező számítana. Az audi r8 sem csak hátsó, mégis kutyafaszát érek vele a nagy t3-ak ellen. A kis z4-esem meg másodpercekkel veri a 4wd skyline-t és suprát. Szerencse, hogy fel tudom velük tartani az ellenfeleket, és akkor jó eséllyel megyek. Ugyanúgy az audi s5-tel, habár még tanulom, de jól startol nagyon - de nem bósztosan jól
-
tutuhawer
őstag
válasz
LamerGyuri
#2008
üzenetére
Jó eséllyel a z4, rx-7, lotus trió a pályák zömén jobb időt tud, mint a kék subaru és a skyline r34 is. Nem lenne előrelépés egyik sem, mert a subarura azt mondanád, lomha, a skyline-ra meg azt, hogy nem lehet irányítani. Csak azért ne vegyél autót, mert az a jó. Ha mégis, akkor z4, rx-7, lotus elise a tier2-ben, ebben a sorrendben. Azt mondják ugyanis, hogy kicsit erősebb a mazda, mint a Z4-es.
szerk: a le szoktam nyomni dolgot magyarázd el: ha statisztikát jól értelmezem, akkor a 08.25. és 08.30. közti időszakban 10 győzelem mellett 49 vereséget profukáltál... Kb délben reagálok majd. -
tutuhawer
őstag
M3 GTR E46, a másik, az új E92 csak bérelhető. Free roamban amúgy minden autó jónak tűnik, sokan mondták már néhány gépre, hogy hú de fasza meg minden, és a versenypályán meg nem ment. Ami érdekes még autókkal kapcsolatban, hogy pár sofőr azt mondja, hogy az RX-7 erősebb lett egy-két hete tényleg. Jobban megy, mint a BMW Z4, érdemes azt venni 60 000-ért. A fene tudja...
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#1994
üzenetére
M3 az Isten és mindig is az lesz bószt ide vagy oda. A finom, stabil kezelhetőséget emelem ki én is, minden autónál minden pályán. Nem csak a magyar sofőrök küzdenek a forgalommal, hanem mindenki más is, a egbízható versenyzés előébb visz, a jó sofőr ismerőseim sem mennek olyan jó időket. Folyamatosan kérdezem őket, ha van rá egy kis időm, de eddig mind negatívan nyilatkoztak
-
tutuhawer
őstag
@vv5204: Alkatrészek eshetnek 30 alatt is, és az a lista nem teljes, de folyamatosan frissülő, elég megbízható. A PRO cuccok manapság eléggé kis számban potyognak, ez általános, sokan panaszkodnak.
@frei1014: Melyik is ez a szűk pálya? Minden pályán van pár trrükkös pont, ahol simán hibázhat az ellenfél, vagy hibázásra kényszerítheted azzal, hogy ott vagy mögötte türelmesen
@nfree: nyilván ha z4 gt3-,al mész, nem gyári dodge charger az ellenfél - egyre jobb az ellenfélkereső része a játéknak. A Subaru mellé és az audi r8 mellé is 80%-ban verhető, meccselhető, ámde kihívást jelentő ellenfelet kapok. 8/8 vereség? SylarHUN is panaszkodik? Az én helyzetem az, hogy bármelyik profillal, bármilyen szinten, bármelyik kocsival a 45-50 %-os győzelmi mutatót hozom le. -
tutuhawer
őstag
hát ha bemész mellé, jó eséllyel megkapod a szándékos lökést sajnos. Meg belső íven a sych hiba miatt.A tanulópénzt én pedig ősszel megfizettem már, amikor is jóval szarabb volt minden, kimondani nem is lehet.... Most minden új sofőrnek szinte könnyű feladata van ahhoz képest. Több futam kell, nem team escape, ez legyen a mottó. A nitró meg mindig jól jön a végén, fel a fejjel, majd jön a fejlesztés, csak menni kell.
-
tutuhawer
őstag
Látom, több probléma is felmerült.
Először is üdvözlöm a visszatérő kollégát, szevasz Nfree. Pár boostos kocsi, pár vizuális hiba javítása mellett a forgalom nem rántja rád a kormányt, azaz mintha ott se lennél, jön tovább fékezés nélkül. Millióknak volt gondja a buta forgalommal, most ezt kaptuk érte. Utólag hozzáteszem a sok panaszkodónak, hogy eddig abban hittem, hogy az ütközésem 90%-a az én hibám, a többi a balfasz traffic miatt történik. Most a hibák 100%-a az enyém, mert a traffic stabil, kiszámítható, nem jön nekem direkt - ha eddig ugyan direkt jött. A jó sofőrök meg tudják szokni, csak idő kell hozzá, nekem egyre jobban sikerül, sírásnak szerintem ezek után helye nincs...
@GTC376 A háttere mindegy, azaz improved, sport vagy tuned. Nyilván egy ugyanolyan tuned erősebb, mint a másik kettő.
@feri1014: A lökdösődés általános probléma, nem mindig szándékos, sőt... Szinkronizációs hibák miatt egyszerűen nem mindig tudod pontosan az ellenfél vagy barát helyét a versenypályán. A sok-sok versenykilométer után már igen. Én pl ma mentem egy kiváló sofőrrel, tegnap is, egy darab ütközés, majd bocs-bocs nem volt, pedig közel mentünk.Multiban egy úgy kell, hogy kinézzen, hogy te figyelsz oda az ellenfélre, és akkor nincs baleset. Engem nem ütnek le soha, érdekes. Több futam kell, figyeld az ellenfél mozgását.
Remélem, mindenkinek válaszoltam. Egész éjjel itt leszek, frissítgetem a fórumot, 10 perc késéssel igyekszem mindenre reagálni
Szerk: én abban is hiszek, hogy a 8000 bósztot nem kártyákra kell költeni, hanem garázsra vagy szíved autójára és annak külsejére. Különb alkatrészeket nyerek privátban - még az ilyen ínséges időkben is. Ma pl egy 6-12-0 motort tettem az audi r8-ba a régi 9-9-0 helyett. A végsebesség nem csökkent, de könnyebben elérem azt. -
tutuhawer
őstag
Az szerintem a lost connection to all opponents hibaüzenet, azaz elveszett a kapcsolat az ellenfelekkel. Nekem este volt most ilyen, és nem tudom, miért, a DIGI ki volt nyomva, újra kellett indítanom az internetet. Legutóbb akkor volt ilyen, amikor kikapcsolta a szolgáltató, de most ilyen elvileg nem lehet
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#1963
üzenetére
skyline és TT? sokat hibáztak? Mert meggyőződésem, hogy ha ugyanazt a tuningot beleteszem a skyline-ba, legyőzöm a sciroccot azonos szint mellett szerintem.Tehát te azt mondod, hogy az ug2-es skyline-t levered a zack sciroccóval?
-
tutuhawer
őstag
a viperrel is lehet fordulni, csak fura a féke, néha úgy befog, hogy annyira lelassít, hogy nevetséges, de ha a normálisan érkezel a kanyarhoz, ívre lehet tenni, nagyon biztató volt... Amúgy meg csak kicsit mókás, hogy másképpen megyünk egy-egy géppel. Én pl a lotusszal sose szerettem és el is adtam. A 959 sem tetszett, a bérelt géppel 2 futamot mentem, az M3 az Isten számomra, mert elég nagyot küzdöttem érte az elbaszott profilommal. Szóval hiszem, hogy a megbízhatóan forduló, stabil gép is nyerő, még ha nem is húz úgy, mint egy Audi a1 vagy silvia. Jó gép az impreza, de csak annak küldeném, aki szereti...
-
tutuhawer
őstag
hát a doddge-hoz képest? Ne bohóckodjunk azért... A dodge gyengesége nem említhető egy lapon semmivel, a subaru istenien fordul, jól ugrik, nem csúszik, csak éppen minimálisat, 3-as ültetést kapsz hozzá. szóval a subarut így elnézni....
3 héttel ezelőzttt? Én május vége óta használom, azért egyedi a szélesített bodykit rajta... Akkor is ilyen volt már, jól fordul/tapadt/ugratott, a hangja is Isten persze, ezek miatt tartottam meg, immár örökre. Edddig 3-at adtam el belőle.
250+130+160 000 dollár értékben összesen
szerk: a két nissan gtr, az r34 és az r35 inkább a profiknak való kategória, a subaru abszolút könnyen vezethető gép. Bárki oda teszi, ahova akarja, a forgalmat is lehet vele kerülgetni simán -
tutuhawer
őstag
Pedig nem vagyok ám jó sofőr, én látom, tudom. Arra kérdezek rá, hogy "a kerék elfordításának sebessége lassú" dolgot milyen dátumhoz kötöd? Mikor tapasztaltad ezt? Azért kérdem, mert most ez az erőssége a gépnek, és alkatrészek nélkül is ez volt, mert lassanként építette, fel.
-
tutuhawer
őstag
válasz
#21346560
#1951
üzenetére
Ittam egy kicsit, de a kerékpáron a szél kifújta belőlem, mire ideértem, sima ügy. A pályán viszont úgy mentem, hogy buta voltam egy kicsit. 8. rajthely, perfect start, slingshot, juggernaut, első kanyar simán az enyém, utána ők fejreálltak, és csak oda kellett figyelni kicsit. Ami nem sikerült, mert a buszpályaudvaron megpörögtem, de még úgy se volt a térképen ellenfél sem... Subaru Impreza WRC
szerk: tesóm szemétsége miatt el is késtem egy kicsit, de még a vihar előtt megoldottam a szabadtéri feladataimat... -
tutuhawer
őstag
válasz
#21346560
#1948
üzenetére
ha a fordulékonyságra kérdezel, részegen, munkába indulva is megmondom, nem az a gyengéje. Az az erőssége a subarunak - nekem van is egy... A gyorsulást kell frankón építeni, ha használni szeretnéd. Ellenben sylarhun válasza is OK, nem könnyű vele mindig nyerni, de az esélyed meg lesz, a tanú én vagyok. Lehet vele nyerni, mert a gép úgy sorsol ellenfelet neked. Nyerek a subaruval is, biztató, szóval építem a vasat

szerk: én imádom vezetni a subarumat, amit most már 6-12-0 motorraal tuningoltam - más kérdés, hogy így sem gyorsul jobban , de akkor is Isten a hangja, és abszolút biztató, ha jó pályán mész vele -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#1926
üzenetére
épp ezért lesz érdemes olvasgatni a már 99%-ban kész oldalunkat, ami a qwqw utáni új éra legkomolyabb képviselője. jó sok infó lesz összeszedve alkatrészekről , autókról, pályákról. Külföldi és hazai nagyágyúk okoskodását, de főleg tapasztalatát várom majd. Pár ezer multiplayer futamot megpróbálok odacsaábítani, a prohardver olvasóit is szívesen látjuk, akár csak egy bemutatkozó bejegyzés erejéig is, mert a cél a magyarok megismerése lesz, mint ahogy a qwqw is erre szolgált anno...
szerk: a hsz lényege az, hogy a lotusod tuningjához is kapsz majd információt -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#1924
üzenetére
én egy frankó 4-6-9-es felfüggesztést kaptam, amit épp a toyota suprába terveztem, majd olvashatod később, hogy miért...
De addig is villogok kicsit, legalább a csalók mellett legyen egy kis örömködés is:
szerk: az 1000. győzelmem a nagy profilban, a hányatott sorsú nagy profilban, amit hónapokig hagytam abba november után, amiben szarok a sofőrképességek is kicsit... -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#1922
üzenetére
jaja , de azért azt írni, hogy tervezett karbantartás, az arcátlanság. Én meg beszartam megint, hogy lenyúlták a szar karakterem, mert ma este jó őár csalóval versenyeztem, de mindig csak ezüstöt kaptam
Új hozzászólás Aktív témák

- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Samsung Galaxy Watch FE / 16GB / Bluetooth / Wi-fi / GPS / 1 Hónap garancia
- Thinkpad P52s workstation: Core i7 8650U, 32GB RAM, P500 2 GB VGA, új kijelző és akkumulátorok
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Z690 i9 14900K 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3090 OC 24GB be quiet Pure Base 500 850W
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
És így se sikerült az aktuális pályarekord audival, mert pont 3:05 körül lett az időm.










