Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    válasz vzso #6915 üzenetére

    A saját tapasztalatom mást mutat pl. GT3 RS-be a zöld motor jobban passzol mint a kék mert az előbbi pörgős motor (jobban startol pedig a kéknek elvileg több a gyorsulás stat-ja) ezért aztán RTR-X be semmikép nem tenném inkább sárga (izomautó) vagy piros (drift) való bele. Persze nem mindegy az utána következő turbó váltó stb. típusa sem.

    Másik példa a piros gumitól sodródik a gép ezért jó a fenti RTR-X-be, ugyanez igaz a piros fékre is ahol a hátsó előbb fog így fékezve befordítja a hátulját ez pl. a nehéz M3-ba is jó. Persze vezetési stílustól is sok minden függ ki hogy szereti.

    Harmadik példa EVO X kicseréltem a piros 9, 7-es motort zöld 13, 7-esre és alig ment tőle pedig elvileg ugyan úgy kéne gyorsulnia és nagyobb végsebességet kéne mennie de nem, rosszabb lett.

    Sokkal lényegesebb szerintem a színsoron kívül hogy az street, race vagy pro és azon belül melyik a 3 közül és a legtöbbször a vegyes használat sokkal stabilabb kezelhetőbb gépet eredményez mint ha minden full pro medion benne. Utóbbit a T3 topp kocsiknál tapasztaltam mert pl. az MR2 szereti a fullozást.

Új hozzászólás Aktív témák