Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rokapet

    tag

    válasz Chal #18224 üzenetére

    Most utánaolvasva, meg kell különböztetni a hálózatkezelési (műszaki) oldalt és a kereskedelmi oldalt. Szeptember után:

    ELMÜ
    - Hálózatkezelés: Elmű Hálózati Kft. (EON).
    - Mérőállás, értesítések, hibabejelentés mobilapp: E.On Hálózat.
    - Kereskedelem (üfsz, stb.): MVM.
    - E-számla, számlaügyintézés, időpontfoglalás mobilapp: MVM Next EnergiApp.

    ÉMÁSZ
    - Hálózatkezelés: MVM Émász Áramhálózati Kft..
    - Mérőállás, értesítések, hibabejelentés mobilapp: MVM Next EnergiApp.
    - Kereskedelem (üfsz, stb.): MVM.
    - E-számla, számlaügyintézés, időpontfoglalás mobilapp: MVM Next EnergiApp.

    Azaz ha jól értem, az ELMÜ-sok némileg szívni fognak, mert egy cég helyett bizonyos szempontból kettő fogja az áramot szolgáltatni, meg két app-al kell majd bohóckodni.

    [link]

    Szerk.: Ja és ez megmagyarázza, hogy miért írta Chal-nak az EON az ominózus levelet. Mert akkor eszerint az okosmérő adatai maradnak az EON rendszerében, és nem fognak átkerülni az MVM-hez.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák