Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3582) DigitXT válasza Bogyó bá' (#3570) üzenetére


DigitXT
félisten

Az a jó a nagyobb motorokban, hogy analóg rajtuk a gázkar.
Tehát az elcsukás és a nyélgáz közt vannak még fokozatok,
amivel kényelmesen lehet haladni, kerekezés/perec nélkül...

;]

Ha "méretileg" nem mersz rá felülni, az más kérdés! Én sem
mernék felülni az 1000-es Varaderora... De ha az a blokk pl.
egy Madison magasságú/méretű motorban lenne, simán.:D

Annyi, hogy akkor kevésbé eszetlenül rángatnám a gázkart:
a Madison 30 pacija is meg tud tréfálni szarabb aszfalton...
(Ellenben a Maján egy kezemen meg tudom számolni, hogy
hányszor csúsztam meg, 4 év alatt, hiába nyeleztem sokat.)

Kapcsolódva az előző HSZ-hez! Mondhatom, hogy a Maját
ennyi idő és futott km után már kinőttem. Ez van! Most épp
Madison a favorit, de néha rajta is örülnék a több erőnek.:B
Máskor meg örülök, ha hímestojásként kezelve a gázt nem
lesz perec: vizes fehér aszfalt mint a jég. De első mondatra
visszatérve: azt mondják ésszel bármit meg lehet ülni.:R
Szerintem esetedben nincs ezzel gond, annyi "rutinod" meg
már van, hogy nem hajtanád a (nem véletlen fojtott!) Kawát.

Szerk: bocs, a GS500-ra írod, hogy fojtott: az meg minek?:DDD
Kötve hiszem, hogy egy fojtatlan ezredesre ültetik a tanulót!
Azt még a Safety oktató sem engedte korlátlan jogsisoknak:
ott már elég komoly nyomatékhegyek vannak. (Tanulónak a
minimum kell, nem a maximum. Busa turbón sem oktatnak.)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.