Hirdetés

2024. július 4., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24135) DigitXT válasza Burt1793 (#24134) üzenetére


DigitXT
félisten

Pedig ebben az esetben mégis az.:D Ugye karbis motorról beszélünk, aminél
az ég világon semmi nem zárja el a benzin útját motorfék üzemben (Zsigáknál
már előfordult erre megfelelő szolenoid, nekünk ez se jutott), tehát motorféken
akármennyi üzemanyag is jut a hengerbe, az pazarlás. Ha elég, ha nem.:R

Normál beállítások mellett olyan kevés jut, hogy nem igazán ég el, tehát ebből
a keverékből jut a kipuba, ezért durrog: ha zavar a durrogás, egyszerűen dúsra
veszed a keveréket és voilá: elég a hengerben, nem durrog. De többet fogyaszt
emiatt (logikus + tapasztalat!) és persze szarabb lesz a motorféked is. Extrém
esetben ugye (manuális szívató van rajta) gáz nélkül is el lehet vele közlekedni.
Viccelődött a szerelő, hogy van rajta tempomat haha. Mármint a szívatókar...:DDD

Télen ha mész szívatóval (motorfék kb. nuku), lejtőn elcsukod, jön a durrogás...
Minél hidegebb, azaz minél inkább elszegényedik, annál brutálisabb mértékben.

Anno, amikor a szerelő beállította fülre a karbit, elsőre az tűnt fel, hogy csuklott
gázra, s borzasztóan kelepelt motorféken. Vissza is kellett vinnem még egy kis
csavarintásra, onnantól lett jó a gázreakció, és csökkent a durrogás is.:))

Szerk: a linken melléklevegő csavart írok, ami tévedés, keverékcsavarról van szó.
És azért ment fel az égbe az alapjárat, mert a betekeréssel szegényített rajta.:K

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.