Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
LOGOUT.hu
Hozzászólások
DigitXT
félisten
Kipufogót miért kéne levenni kompót méréshez? Ezt eddig még nem hallottam.
Neked nem 10 bar fölött volt karbi nélkül? Karbival tudom, hogy lefojtja, beszéltük
is, hogy én is beleszaladtam abba a mérési hibába, aztán másnap lemértem jól...
Direkt bemelegítettem: 9 bar volt az. Most a gyertyacserebere miatt kb. "poénból"
rámértem hidegen, szintén 9 bar környéke (nem érte el teljesen, de közel volt).
Videó alapján lehet, hogy jól megy. Gyakorlatilag meg sokkal erősebb volt anno...
Legalábbis amikor ilyen 8.6-okat tudott, azért azt lehetett érezni, hogy jól lép, na!
(Jóval gyengébb... lehet, hogy a félrerakott vezérlés miatt, ahogy te is tesztelted.)
Rendes tőled, hogy segítenél, rámférne, mert mostanában semmi nem jön össze!
Inkább nem is nyúlok hozzá, azzal nem lehet elb*szni... örülök, hogy most megy!
A méregdrága J.Costa-ról annyit, hogy 1) szerencsére olcsóbban jutottam hozzá,
2) sejtettem, hogy nem fog csodát tenni a belőtt Dr. Pulley tuning után, viszont 3)
nem sejtettem, hogy "pappervariónak" fogom csúfolni. Lévén olyan lomha lett tőle
a gép, mintha nagypapi akarna csapatni egyet le a telekre horgászni, vagy mit.
Egyszerűen a hozzá adott súlyokkal túl nehéz, mint már többször írtam volt. Ami
Burgi 400-ba jó tuning, az a Madisonnál két lépés hátra. Szóval, én inkább annyit
állapítottam meg róla, hogy szép... Meg kevesebb a motorfék, simábban jár, de...
Ott a de! Nem egy "sport" varió, legalábbis 24 grammos súllyal semmiképp.
Aztán adtam neki még egy esélyt 20 grammos súlyokkal, úgy már tetszett! Hogy
miért raktam vissza a gyárit? Mert össze akartam mérni az aktuális teljesítményt
a főtengely csere előtti számokkal, 20 grammos súlyom akkor még nem volt bele:
erre mit ad isten a Pulley már az utca végében felborult, szóval nem tudtam mérni.
Utána mérgemben beraktam ezeket a 15.8-as súlyokat, aztán azóta is úgy van.
rstwingo: JC634FS való bele, nem teljesen Suzuki blokkos, de a hajtása olyan.
Viszont a hozzá adott súlyok nem igazán optimálisak, legalábbis gyorsulásra nem.
A többi előnyt hozza (simább járás meg ilyenek), de gyorsulni azokkal nem tud.
Tiszta szerencse, hogy "potom pénzért" lehet venni hozzá más súlyokat is. (Aztán
tippeld meg, hogy mennyi kell, és annyiszor 10K, ahányszor nem találod el LOL...)
Szerk: vagy JC6349FS a kód? Tudja fene, arra is sok találatot hoz a Google...
Max. majd holnap megnézem a dobozon.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD