Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22438) DigitXT válasza #50433536 (#22434) üzenetére


DigitXT
félisten

Kipufogót miért kéne levenni kompót méréshez?:B Ezt eddig még nem hallottam.
Neked nem 10 bar fölött volt karbi nélkül? Karbival tudom, hogy lefojtja, beszéltük
is, hogy én is beleszaladtam abba a mérési hibába, aztán másnap lemértem jól...
Direkt bemelegítettem: 9 bar volt az. Most a gyertyacserebere miatt kb. "poénból"
rámértem hidegen, szintén 9 bar környéke (nem érte el teljesen, de közel volt).:K

Videó alapján lehet, hogy jól megy. Gyakorlatilag meg sokkal erősebb volt anno...
Legalábbis amikor ilyen 8.6-okat tudott, azért azt lehetett érezni, hogy jól lép, na!
(Jóval gyengébb... lehet, hogy a félrerakott vezérlés miatt, ahogy te is tesztelted.)

Rendes tőled, hogy segítenél, rámférne, mert mostanában semmi nem jön össze!
Inkább nem is nyúlok hozzá, azzal nem lehet elb*szni... örülök, hogy most megy!

A méregdrága J.Costa-ról annyit, hogy 1) szerencsére olcsóbban jutottam hozzá,
2) sejtettem, hogy nem fog csodát tenni a belőtt Dr. Pulley tuning után, viszont 3)
nem sejtettem, hogy "pappervariónak" fogom csúfolni. Lévén olyan lomha lett tőle
a gép, mintha nagypapi akarna csapatni egyet le a telekre horgászni, vagy mit.:DDD

Egyszerűen a hozzá adott súlyokkal túl nehéz, mint már többször írtam volt. Ami
Burgi 400-ba jó tuning, az a Madisonnál két lépés hátra. Szóval, én inkább annyit
állapítottam meg róla, hogy szép... Meg kevesebb a motorfék, simábban jár, de...
Ott a de! Nem egy "sport" varió, legalábbis 24 grammos súllyal semmiképp.:R

Aztán adtam neki még egy esélyt 20 grammos súlyokkal, úgy már tetszett! Hogy
miért raktam vissza a gyárit? Mert össze akartam mérni az aktuális teljesítményt
a főtengely csere előtti számokkal, 20 grammos súlyom akkor még nem volt bele:
erre mit ad isten a Pulley már az utca végében felborult, szóval nem tudtam mérni.
Utána mérgemben beraktam ezeket a 15.8-as súlyokat, aztán azóta is úgy van.:D

rstwingo: JC634FS való bele, nem teljesen Suzuki blokkos, de a hajtása olyan.:K
Viszont a hozzá adott súlyok nem igazán optimálisak, legalábbis gyorsulásra nem.
A többi előnyt hozza (simább járás meg ilyenek), de gyorsulni azokkal nem tud.:DDD
Tiszta szerencse, hogy "potom pénzért" lehet venni hozzá más súlyokat is. (Aztán
tippeld meg, hogy mennyi kell, és annyiszor 10K, ahányszor nem találod el LOL...)

Szerk: vagy JC6349FS a kód? Tudja fene, arra is sok találatot hoz a Google...:R
Max. majd holnap megnézem a dobozon.:D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.