Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12749 üzenetére
Azért az 50-eshez kell valami jogosítvány (persze nincs kizárva, hoy sokan jogsi nélkül nyomják), hogy ha megállít a rendőr, és faszságot csinálsz, büntetés, vagy bevonás jön. Ellenben a kerékpárosoknak mindent szabad. Épp tegnap láttam, Andrássy út, elől rendőrautó, kétkerekű patkány előtte átmegy a piroson, a rendőr nem foglalkozott vele. Ha én mentem volna át a motorral, azonnal megállít. Meg ugye most basztatják a motorosokat a kerékpársávért.
Mi ez a kettőd mérce? A fidesz úgy is hajtja be a pénzt mindenhonnan az emberektől, a kerékpárosokból nagyon sokat be lehetne szedni ilyen közlekedési morál mellett. Miért nem teszik? Talán politikai okokból? Mert már másra nem tudok gondolni.
burt,
Egy jó állapotban lévő 50-es kétütemű jól megy egy bizonyos fordulatszám tartományban, ebben nincs semmi meglepő.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #12751 üzenetére
Én is sokat biciklizem, de nem közlekedésre használom, hanem sportolásra (nem városban), ettől függetlenül örülök, hogy egyre több a biciklis Budapesten, mert ez a legjobb közlekedési forma pl az Andrássy úton. Az, hogy átmennek a piroson, teljesen megszokott, ha nem zavarják azt, akinek éppen szabad jelzése van, akkor engem se izgat. Az Alkotáson pl nem tudnak zöld hullámot csinálni a Déli felé, mindig meg kell állni motorral, a biciklisek meg továbbmennek a buszsávon, senkit sem zavarva.
-
Chal
addikt
válasz Hauptmann #12751 üzenetére
Szerintem főképp azért nem csesztetik őket, mert nem állnak meg, és nem akarják feleslegesen felnyomni a saját vérnyomásukat. Valamelyik hazai portál csinált egy tesztet egyszer, rendőrruhában este a belvárosban próbáltak megállítani bicikliseket. 10-ből 10 le se szarta őket, volt olyan amelyik annyira satu részeg volt hogy rossz volt nézni, de az is csak vigyorogva visszaintett és ment tovább.
Elkapni meg nem tudják ha nem akarja, hacsak nem a rendőrnek is bringája van, és jobb kondiban van mint a megállítani kívánt bringás
Cserébe a tuti helyzetekben (pl van az a felüljáró a 3. kerületben ahol szarrá büntetik a bringásokat, ott nem tudnak megszökni mert a végén várják őket) megszivatják őket keményen.
[ Szerkesztve ]
-
miresz
veterán
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy itt valakinek van-e,vagy volt-e a tulajdonában Malaguti Madison S200 nagyrobogója? Most készülök venni egyet,és érdeklődnék,hogy mik lehetnek esetleges típushibái (ha van) amire érdemes odafigyelni. Külföldi fórumokon azt olvastam,hogy a 200-as blokk (piaggio) a legmegbízhatóbb.
Válaszokat előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz miresz #12759 üzenetére
Igen, de forog is rendesen.
Mind a nyomatek, mind a Le tekinteteben legalabb plusz 1000fordulattal kell szamolni, a fogyasztasuk szerintem kb ugyan annyi lenne. Elet tartam pedig lehet a 250javara billenti a merlegett.
Hany kg vagy? Milyen kozlekedesre hasznalnad, varos/tura, 1/2 szemely %an.Itt 500piaggio blokkal voltunk paran.
Tipus "gyengeseg". Vizvszivattyu tengyely tombszelence paros. Erzekeny a folyadek alloptara minosegere.
Olasz import, valoszinuleg tenger mellelol, az elektonikai rendszer oregszik, erdemes akkor is atnezni ha jonak tunik, mindegy milyen blokkos. Elektronikai rendszer a vezetek koteg, csatlakozok,testelesek.
Szerintem a tobbi altalanos szabalyok vonatkoznak ra, amit egy jo szerelonek tudni kell.
En fontosnak tartom egy jo teleszkop gumi parost a jo motorozhatosaghoz. A kis kerekenel kulonosen fontos a sajat tapasztalat szerint.Ide tartozoan fontos a szilentek allapota, ehhez le kell kabatolni. Jo esetben elegendo egy szetszedes takaritas, ha nem akkor javitando. Kanyar stabilitast befolyasolja. Nezegettem ezt abtipust is, szerintem nincsenek elszallt alkatresz arak. A blokk mas kerdes, ott mar minden irrealisan daraga. Ha valoban gazdaja volt a motornak akkor nagy baj nem lehet. A bennuk levo km ora allas, pedig.... Felejtsd el, inkabb szorozd 2 vagy 3 al.
Olajat cserelni kell rendesen, a leirasnak megfelelot. Vezermu lanc, lanckerekek is km hez kotottek, es a javasolt is cserelni a spanoloval egyutt. Egy jo informacio a blokkrol egy vegnyomas meres. Ott mar sok melle beszeles nincs, es erosen alku kepesse teheti a motort. Fektarcsa kopas meg gumi dot szam alapjan eldonteni a realis km szerintem elegge nehez, de informacio minden fele kepen, es a tobbivel egyutt, kormany markolat ules, kapcsolo kopottsagokat is figyelembe veve realisabb kepet kaphatunk. De ez is csak tapogatozas. . -
huszi.gyb
senior tag
válasz Burt1793 #12743 üzenetére
1000es sportmotor nyélen, kiforgatva 4.ben 180? Csak 2 henger ment a 4ből?
Az, hogy átmennek a piroson, teljesen megszokott, ha nem zavarják azt, akinek éppen szabad jelzése van, akkor engem se izgat.
Amikor ráduduálsz "pirosozás" közben, még neki áll feljebb, mert a faszért akarsz haladni a zöldön. 10-ből 9x így van. Innentől kezdve nincs miről beszélni, gallytörő rácsot mindenkinek, és át a gyökereken. Sajnálom, hogy a terepjárónak eladtuk már, azt nem kéne sajnálni, a rács véd... Nyugodt lehetsz, nem sokat fékeznék.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #12761 üzenetére
Idióta a szabály rendszer. Tegnap este majdnem volt egy biciklisem este. Simán átkerékpározott a zebrán.
Éppen nem vertem le a bicikliről, ha megáll akkor átmegyek rajta. Rendes szabály akkor lenne, ha a kerékpárt toló ember is kerékpárosnak lenne nyilvánítva. Most,, leugrik a bicikliről, és máris gyalogos. Azt az agyfasz idióta demoralizáló közlekedés akadályozó barmot aki ezt kitalálta, olyan helyen közlekedtetném 2 éven keresztül, ahol kiemelkedik a biciklisek száma, és pontos időbetartáshoz kötném a munka idejét, amit még feszesre is határoznák meg. Aztán majd csak ráébredne mekkora fasz volt Mikor késik levonnék a fizetéséből.
Agyfasz szabályok vannak. Mondom úgy, hogy gyalog , kerékpárral, motorral, 3,5t-ig közlekedek. Az autósnak mindenkire figyelni kellene, még az agyhalott motorosokra is. Mert azok is vannak szép számmal.
Érezhető az üzemanyag olcsósága. .
De mint mondtam ennek morális alapjai vannak, sosem fogják úgy megalkotni, hogy az a fejlődést szolgálja, a lényeg a forgalom lassítás, és akadályozás. Van olyan ahol a polgármester kijelentette, ez egy lassú város lesz. Az is lett. . Minden nyugdíjas örül neki. Mikor mennek a szerelőhöz és motor felújítás van akkor meg miért ilyen drága...?
Nah ez van mikor a birka népet lehet vezetni.
KÖTELEZŐ tananyagnak kellene lenni az iskolában, 3. osztálytól. És nem a baromságokkal tömni a fejüket.
Ez a legalapvetőbb közösségi együtt lét. De mit várunk, mikor Apuka anyuka is ezt mutatja a kisgyereknek biciklizni a zebrán szabd, és vidáman lehet nevetni.
Nesze neked felelős gyereknevelés,és nesze neked fejlett oktatási rendszer. Pfffff -
üszök
őstag
válasz miresz #12759 üzenetére
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz. A 250RS 2004 környékétől van,és abban Piaggio blokk van. Mondjuk én annál régebbit nem is vennék. És érezhető a különbség a 200 vs 250 között,főleg nagyobb tempónál,és nem eszik többet a nagyobb szinte semmivel.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
kcsa
veterán
Ez a HSM nagyon kemény arc a motorosban
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #12761 üzenetére
Nem sportmotor, hanem nagymotor és alapból két hengeres (mondjuk a 4 hengeres két hengerrel ugyanannyit forog 180-nál, mint néggyel ), Honda Africa Twin-nel mentem és mint írtam, a négyest már inkább nem forgattam ki (amúgy ez a motor nem is olyan pörgős, kb 8 ezernél váltottam, ha jól emlékszem).
A biciklisek ebben az esetben tényleg zavaróak, próbálok türelemmel bánni velük, van, hogy fékeznem kell kocsival azért, mert szabálytalanul átmegy előttem egy-kettő, de ez belefér, inkább biciklizzenek az emberek a (bel)városban.
-
csongi
Topikgazda
Megvettem, feltettem, nagyon jóó
Jó hatással van a kiegyensúlyozásra, Puha a markolat, és fogja a kesztyűt rendesen, nem csúszik, fékezésénél is stabilan tartja tenyeret. -
Bogyó bá'
nagyúr
-
Burt1793
veterán
Nekem van markolatfűtésem (olyan mint bogyóé, a markolat sok kis "rece"). Télen a téli kesztyűn felül felesleges a markolatfűtés, nyáron, kesztyű nélkül látom értelmét ilyen fél órás ingázások során a használatát (egész napos túrázáshoz lehet, hogy ideális egy könnyebb kesztyű, plusz markolatfűtés, nem tudom). Ha 1-2 fokra lehűl a levegő, akkor kapcsolom be, de azt is csak azért, hogy a tudatalattim azt érezze, hogy van valami fűtés valahol.
-
ALI_G
veterán
malaguti password 250-ről mi a vélemény? Van valakinek?
-
miresz
veterán
válasz csongi #12760 üzenetére
Volt ott ahol néztem 250-es is,mentem mindegyikkel,hát meg kell mondjam a Yamaha blokk tudásától nem voltam elájulva. Lehet,hogy az a példány volt csak lehervadva,de a 200-as érzésre is jobb volt. Havernak 250-es Majesty-je van,hát az sem épp egy erőmű,pedig az rendben van tartva. Persze lehet
szarulmáshogy van kigörgőzve azért érzem ezt. Külföldi oldalakon olvastam,hogy rengeteg Yamaha blokk-nak (125,250) van alapjárati hibája is. Mindenhol a Piaggio blokkot mondják megbízhatóbb,és tartósabbnak! Meg azt hiszem újabb fejlesztés is,azért tették már a fiatalabb Madisonokba ezt a Yamaha helyett.Kaposvár és vonzáskörzetében,használnám szezonban,főként melóba járni,(napi 30km) esetleg nagy néha a feleségemmel leugrani a Balaltonra (oda-vissza 90km). ~ ez lenne a felhasználási terület.
90kg vagyok,alattam a 200-as pikk-pakk 100-on volt.
Ahonnét veszem 1 év garit vállal rá. Igényes,és kényes vagyok a dolgokra(ki is akasztottam már az eladót párszor ez miatt,de hát ez van ) Úgy hozom el a motort,hogy a hajtás teljesen le van szervizelve,új olaj,és olajszűrő,légszűrő,gyertya,és 2 új gumit kap. A motort teljesen újrafényeztettem velük metál grafit szürkére,mert sajnos nem bírom elviselni,hogy ha karcos. (nem esésből származó karcok,hanem használatból eredőek) Nekem az autóm is ilyen. Szeretem,ha valami úgy néz ki,és úgy is működik,ahogy azt én szeretném!Köszi a "típusgyengeség" listát,át fogom nézetni ha meghoztam mindenképp egy ismerősömmel,aki KTM szervizben dolgozik. Óraállás valós-e vagy sem,nem nagyon izgat,motornál mindig inkább az állapotot nézem,nem nagyon izgat,hogy mikori,vagy mennyi van bent. A motor 2005-ös, Olasz,Veronai, láttam a kinti forgalmijának a másolatát. 2 éve hozták be,akkor lett itthon forgalomba helyezve,most visszahozta az előző gazdája és beszámíttatta egy Honda Hornetbe.
Amit még olvastam a gyári adatok közt,hogy az első,és hátsó gumi mérete nem egyforma. A hátsóra 130 / 60-13-at az elsőre pedig 120 / 70-13-at ír. Nem lenne jobb előre is a hátsónak a mérete?
(#12763) üszök: Igen a 2004 utáni 250-es már Piaggio blokkos,de olyat nem találtam jót.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
kcsa
veterán
No, délután megkapom a vízlepergető spricnit. Reggel is elég szar volt befelé, csodát várok az anyagtól
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
kcsa
veterán
Azaz, a Bárdis Motip. 1500-at megér hogy kipróbáljam
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #12785 üzenetére
Kellett egy pár másodperc amíg leesett hogy ez nem víz/pára hanem tükörjég
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
Valakinek valami kell citybikeból? Vasárnapra tudom hozni (valószínűleg, ha nem túl spéci cucc).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #12788 üzenetére
Lehet, most nem találtam az oldalon, hogy milyen márkákkal állnak kapcsolatban, de szerintem be tudják... Kérdés hogy mikorra és mennyiért.
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Valamelyikõtök írta, hogy csikorog az EBC betét. Nálam is elkezdte az első, jó 1000 km után. De csak akkor csikorog, ha a felső dugattyú is nyomja a tárcsának, ha csak az alsó, akkor nem.
Nem vészes amúgy, csak megjegyeztem.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz lehella #12799 üzenetére
Lefújtam. A ház mögött már szép nagy viharfelhőket látok gyülekezni
Vasalós spricnivel képzett cseppek nem igazán akarnak leperegni, de zuhany alá berakva egész jól lecsorog a víz róla. Úgy látom a valóság használat közben fog kiderülni.
Az biztos, hogy nem ragacsos
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- EA Sports WRC '23
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Asszociációs játék. :)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen