Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz snooze #17344 üzenetére
A PUK kódot is elrontottátok 10x Akkor 4700Huf az új kártya. Ha még kéri a PUK kódott, akkor a 1270en le tudod kérdezni. (csillag (telerendelő), majd kettes menüpont, ha jól emlékszem)
ha hibás a kártya, akkor cserélik ingyen, ez azonban nem hiba
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Rick4
félisten
válasz snooze #18554 üzenetére
Akkor kérdem másképp? Milyen készülék, és ennek az országnak melyik pontja? Mert ugye nyilvánvaló, hogy nem mindenhol ennyi, épp csak ott ahol álltál, akkor is épp csak azért, mert azon a cellán kevés telefonáló és netező lógott. Szóval az öröm csak pillanatnyi.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Peethy
őstag
válasz snooze #18590 üzenetére
Mindegy, hogy ő hívott, mert mint mondtam, az én nevemen van a számla. Igen, elmondtam neki hogy ezután kapcsolja ki. 100forint egyébként a percdíj, de nekem a hívásfogadásért is fizetni kell?
Arra gondoltam, hogy 800 forintos lebeszélhetőségem van, amit nem használok ki, mert ingyen beszélünk, de az ingyenes hívások után fizetett 2ft/perc lehetséges-e, hogy a megmaradt havi lebeszélhetőségből vonódjon le?
Egyházi flotta. -
MODERÁTOR
-
club1
veterán
válasz snooze #20906 üzenetére
Én is, de szerintem itt is (Telenor flotta kapcsolattartó vagyok) elég sok helyen borul a bili, flották mennek a T-hez. Nálunk ui. a flották többségére havi nettó nem lebeszélhető 1000 Ft-ot/sim tesz rá a telefonadó miatt a Telenor, korlátozza a lebeszélhetőség irányát, az ingyenes sms-esek irányát és kötelező hűségidőszakot ír elő. Az új flottáknál meg érdekes módon nincs az 1000 Ft/sim plusz díj, igaz, magasabb havidíjakról hallottam...
-
MODERÁTOR
válasz snooze #20962 üzenetére
a megadott időben meg is csinálják, azzal nincs is baj, csak várd ki a megadott időt
visszakerestem egy régebbi idehordozást, 6 nap a bejelentéstől a hordozásig
ha van hordozási engedélyed és minden adatod egyezik, akkor a másik cég nem tud akadékoskodni Feltöltőkártyásoknál engedély se kell, anélkül is megcsináljuk - ott nem tudnak belekötni a be nem fizetett számlákba. (azt már csak halkan írom, hogy a másik kettő b4szik megcsinálni engedély nélkül)
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
válasz snooze #20964 üzenetére
sokmindentől függ, hogy hány nap alatt lesz meg, de amit adnak időpontot, azt tartják.
Van engedélyed, nincs, előfizetés v vitamax, minden variációban más lesz a végeredmény.
A fenti példában 6 nap. 14-én kérték, 20-án végre is hajtották a számhordozást
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
válasz snooze #20995 üzenetére
lehet kicsit több számhordozást csináltam már mint te Egyébként meg örüljél, hogy nem a telenortól akarsz elmenni, mert ők csak és kizárólag postán küldik ki a nyilatkozatot
egyébként akkor újra, aláhúzva a lényeg:
snooze: bemész, jelzed, hogy pattannál, kitöltenek egy papírt. 48 órán belül megkapod a hordozási engedélyed - ha nincs tartozásod, átballagsz a másikhoz, ahol kolbászból van a kerítés és a többit ott intézik, amennyiben megkaptad a hordozási engedélyt, akkor nem tudják hátráltatni/lassítani a folyamatot...
abban mi a vicc, hogy elbasztak valamit és megreklamálod
hunace: akkor már tettél panaszt, majd megoldják a problémát. Gondolom aktiválnak valami netet, esetleg jóváírják az árát
snooze: 30 nap a reklamációk kivizsgálása...
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
válasz snooze #21000 üzenetére
amikor voltál, akkor még nem volt, amikor pedig csinálták volna a hordozási papírod, akkorra kész lett a számlád. Voilá, meg is van fejtve az ügy, rosszkor volt rossz helyen...
mivel nem szünik meg a szerzödés rögtön,igy mindig van tartozás,mert használja tovább a szolgáltatást..nem?ugyis lesz végszámla.. - második nekifutásra akkor hogy sikerült? hisz - mint említetted - nem szünik meg rögtön, mindig van tartozás újabb rejtély
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Z0C!
őstag
válasz snooze #21002 üzenetére
akkor még nem volt dolgod más szolgáltatóval.
3hónapja megy a hercehurca a gázszolgáltatóval egy névátíráson...
csak azért mert a ház tulajdonlapja nem volt jó...lejárt (nemértem, hogy miért)
Megkértem, de nem jó most tartozás van, mire kiegyenlítem, ott a következő...
pedig egy idősebbet kéne ifjabbra átírni... ja meg egy szül dátumot[ Szerkesztve ]
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
MODERÁTOR
válasz snooze #21044 üzenetére
Június végére a teljes ügyfélszám, azaz a hívásfogadásra alkalmas kártyák alapján számolva a T-Mobile részesedése az előző havi 45,69 százalékról 45,83 százalékra, a Vodafone-é 22,83 százalékról 22,84 százalékra nőtt, a Telenoré viszont 31,49 százalékról 31,33 százalékra csökkent.
forrásNem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
addikt
válasz snooze #21044 üzenetére
Te vagy itt az ügyeletes elégedetlenkedő, még tán az is lehet, hogy semmilyen mobil előfizetésed nincs.
Ne keltsd a feszültséget valótlan szövegekkel, egyik szolgáltató sem szent, (most nem csak a mobiltelefonosokat értem)
de... a Vodafone jó ideje már a legkorrektebbbek közé tartozik.
Az első és egyetlen volt aki nyiltan és pontosan elmondta mit és hogyan, és 8 napig engedett bontani bárkit következmények nélkül.
A 2012 jan 1. után kötött szerződéseket kivéve, mert azokban már egészen pontosan le van írva összegszerűen, hogy milyen kedvezményeket kap at ügyfél a hűségért cserében.
Nyiltan és nem suba alatt.A másik kettő lapított és azóta is lapít semmi kokrét adatot nem közölt, a Telenornak teljesen átláthatatlan, bonyolult az emelése senkit nem engedett bontani.
A T azóta is csak sunnyog, valami ködös dolgot bejelentett de a márka képviseleteken sem tudnak pontosan semmit."Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz snooze #21046 üzenetére
Milyen legnagyobbról beszélsz? Gőzöd nincs mennyi előfizetésről van szó, a családiakat meg gusztustalan inkorrekt módon, azt hazudva hogy megszűnik a Vodánál ................
Érdekes nem bontottak tömegesen, sőt.
A későbbi tapasztalatok meg majd megerősítik az egészet, amikor a megszokott lefedettség és kapcsolat minőség helyett valami egészen mást kapnak.
Amikor majd vigyázállásban kell telefonálni, mert egy fél méterrel arrébb, vagy pár fokkal elfordulva már nem ért semmit, vagy lebont.
Na majd akkor lesz elégedetlenkedés.Az hogy meddig lesz rentábilis és fenntartható az egész szolgáltató működése az már csak hab a tortán.
Havonta több ezer ügyfelet vesztenek folyamatosan, a sok drága havidíjak mellé dobált 0 forintos készülékek..... amik majd szépen bedőlnek, mint ahogyan a statisztikákból látszik is.
A teljesen felkészületlen személyzetről nem is szólva, akik még a lojalitást sem ismerik, amikor idegen embernek tesznek nem éppen dícsérő megjegyzéseket a saját cégükről...
"Aki ad,az nyer"
-
MODERÁTOR
válasz snooze #21394 üzenetére
így már megtaláltam fals infó
NEM lehet rendelni. ÁSZFben megtalálod mindig a pontos dolgokat,ez szerintem egy ezeréve elfelejtett aloldal
írjál nekik, hogy szedjék le, ott van alul a visszajelzés, az pont erre van kitalálva.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest