Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Nem tudja esetleg valaki, mi történik a vodafone-nál mostanában?
A hét eleje óta nem tudok belépni az online ügyfélszolgálatba se mobilon se pc-n.
Az 1270-en munkatársaik továbbra is foglaltak...
Meg szeretném tudni, hogy áll az egyenlegem, jóváírták-e a befizetésem...stb.
De lassan egy hete nem sikerül.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Ryder1:
Értem, köszi.
A 1270-et többször is próbáltam hívni, de kb. 20 perc várakozás után annyira nem lehet a hívásom fontos mégsem, így le szoktam tenni.
Nem tudod kb. mikorra állhat helyre a rendszer?[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Érdekes helyzet állt elő nálam.
Február 6-án volt a számlazárásom, azaz 4 nappal ezelőtt.
Online ügyfélszolgálatra benéztem, elkészült-e a múlt havi számla.
Ekkor ért a meglepetés, ugyanis 10 napja Németországban vagyok, tehát 6 nappal a számlazárás előtt eljöttem Magyarországról, viszont a Go csomaghoz februárra járó 150MB-ból a Vodafone szerint már csak 28MB-áll rendelkezésemre, a többit már felhasználtam...
Adatforgalom ki van kapcsolva, és az Európa Napijegy se aktív.
Nem értem, ennyire hülyék?Mostanában olvastam itt, másoknak is eléggé gyorsan elfogy a havi keret, így nem is kell rajta csodálkozni
Esetleg valakinek nincs erre valami magyarázata, hogy fordulhat ilyen elő? -
gabor9991
őstag
válasz bihariszabi #37233 üzenetére
Velem is hasonló "érdekesség" történt.
Go csomagban a 150MB adatkeret után ugye lassítanak.A munkahelyemen tudok rádiózni, a 32kbit-re lassított nettel, azt most hagyjuk, milyen minőségben szólt, de szólt a rádió.Egy ideig csak.A lassítás után a sebesség sosem érte el a szerződésben számszerűen rögzített 32/32 kbit/s sebességet.Így a mobilnetes rádiózás már nem lehetett használni, csak igen erős kompromisszummal, hiszen percenként többször megállt töltögetni.
Ekkor bejelentettem a hibát.Az ügyintéző nem akarta érteni, hogy mi a bajom, hiszen nincs garantált sebesség, mármint szerinte.A szerződésem szerint viszont van, mikor ezt belátta, küldött egy kitöltendő hibabejelentőt.Ezen kitöltöttem mindent és vártam, hogy mi lesz.Pontosan leírtam, hogy műszaki hiba kizárt, hiszen a speedtest, ha a vodafone szerverét választom, teljesen normális sebességet mér, viszont a lassított sebességem más szerveren 0,6-3,5 KB-s a feltöltés is hasonló de a 4KB vagy 32kbit ahogy tetszik soha nincs meg.Leírtam, hogy szerintem a beállításoknál szándékosan ilyen alacsony sebesség lett beállítva, kérem korrigálják ezt.
Ekkor felhívott egy technikus, neki is elmondtam ezeket, és erre annyi volt a válasza, hogy nem tud emelni a sebességen, de vegyek kiegészítő adatcsomagot és akkor megszűnik a lassítás!
És ezt teljesen komolyan mondta, hogy ez a megoldás
Szerencsére már csak januárig van hűségem, így már nem sokáig vagyunk partnerek -
gabor9991
őstag
válasz 4Grider #37240 üzenetére
A szerződésemen ez áll:
Lassítás mértéke a havi adatkeret felhasználását követően 32/32 kbit/s le- és feltöltés esetén.
Nincs ha, nincs maximum, nincs elérhető, semmi ilyesmi.Ezért is reklamáltam.Ezt írtam aláBozek: a 0/0 gondolom arra értendő, ha pl a pincében 0 jelerősséggel szeretnék netezni.Mint írtam, itt nem ez a helyzet, hiszen a Voda saját szerverével tökéletes sebességgel megy az adatforgalom.Illetve plusz pénzért bármi.
Nem ezért váltok, ha váltok, 2004-óta vagyok Vodánál.A telekom 32kbit-re lassít publikus tarifacsomagban, viszont van jó flottájuk, hűség nélkül és ez nekem fontos, ott 128kbit/s a lassított sebesség, ha több kell, ott a upc mobil, szintén Voda hálón, korlátlan 1Mbit/s sebességgel, szintén hűség nélkül.És ezt a GO csomag árához közeli díjért adják a t-nél és a upc-nél is. -
gabor9991
őstag
válasz tatu611088 #37242 üzenetére
Igen tudom, és ezzel most mit akartál mondani?
Le is írtam feljebb:"4KB vagy 32kbit ahogy tetszik"
-
gabor9991
őstag
Ne érts félre, én sem téged sem mást nem szeretnék meggyőzni semmiről, csak leírtam, hogy véletlenül nálam is pont a használhatatlan sebességig lassul az az internet, amin kiegészítő adatcsomag vásárlása nélkül forgalmaztam ingyen, sok száz megabájtot.
A 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint a kínált sávszélesség:.......A szolgáltató a kínált sebességre nem tud mindig garanciát vállalni. Az azonban nem jogszerű, ha olyan adatsebességet kínál az előfizetőjének, amely az adott előfizetőnél sohasem érhető el.
Ezzel be is fejeztem.
-
gabor9991
őstag
válasz jimhun #37389 üzenetére
Listaáron kapod tovább ugyanezt amit eddig.Az most 3490 az aszf szerint.
Automatikus adat opció téged nem érint, csak a 2015 április 01-után kötött szerződésekre vonatkozik, ahol már lassítás sincs, ha elfogyott az adatkeret, kikapcsolják a szolgáltatást.
Nálad a havi adatkeret felhasználása után is menni fog a net, elvileg 32kbit/s sebességgel. -
-
gabor9991
őstag
válasz Diák66 #37393 üzenetére
A régi szerződés marad érvényben ameddig nem írsz alá újat.
Ezért van az ászf-ben is külön 2015.04.01-előtt és után meghatározva a havidíj/lassítás mértéke/ 4G LTE...stb mert az új és régi szerződések tartalma nem azonos.
Engem is hívogatnak, a vodafone family-t akarják eladni, de nem értik meg, hogy nem kell korlátlan beszélgetés tőlűk családon belül, azt már feltalálta a viber jó régen, olcsón telefonálni meg ott a voip.
Én normális áron szeretnék internet csomagot, ami hasonló, mint a upc mobil, olyat meg nem tudnak ajánlani.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Igen, néztem.Pont jó lenne nekem az 1Mbit/s bárhol, bármikor, hűségidő nélkül.Ilyet keresek a vodafonenál, de se ott se a többinél nincs publikus csomagokban.Jelenleg a lassított sebességem, ennek a töredéke, de ezt már megbeszéltük.
Szerinted melyik a jobb?Go csomagban 150Mb, amit szupergyors sebességgel elhasználsz pár perc alatt, majd, ha elhasználtad, akkor veheted a plusz adatcsomagokat 1500/GB áron, ha nem veszel akkor kikapcsolják a netet, egy nyomorult viber üzenetet nem fogsz megkapni.
Vagy a Freedom M csomagban az 1Mbit/s, de az bármikor megvan, nincs plusz adat horror áron, egész hónapban ingyen megy a netrádió, gyerek annyi videót néz a kocsiban amennyit akar, ingyen beszélsz viberen.
Engem tényleg nem izgat, hogy hiperszuper sebességgel, vagy csak 1Mbit-tel jön az adat, telefonra ez nekem elég lenne.
És ez havi 3990 hűség nélkül, ha van vezetékes szolgáltatásod náluk. -
gabor9991
őstag
Valaki nem tudja véletlen a vodafone milyen frekvenciákat használ vidéken?
Hétfő óta elérhető a 4G, cserébe a 3G (H/H+)eltűnt
a telefonom független, és nem tudja kezelni a 800Mhz-es 4G frekvenciát, úgyhogy az eddigi atomstabil 3G helyett az edge hálózat maradt nekem.A telenor és a telekom 3G továbbra is elérhető lenne, így gondolom nem a készülék hibásodott meg.
Kíváncsi lennék milyen frekvenciát használnak. -
gabor9991
őstag
válasz #71835392 #37744 üzenetére
Hétföig működött rendesen.Akkor kaptam egy sms-t hogy a lakóhelyemen is elérhetövé vált a 4G.Ezzel igazából nem is foglalkoztam, mert tudom, hogy a telefonom nem kezeli a 800MHz-es LTE frekvenciát, viszont észrevettem, hogy csak edge módban van fixen a készülék az eddig megszokott H/H+ helyett.Manuális hálózatválasztás esetén nem is talál csak vodafone 2G-t a készülék.3G nincs.Telekom3/4G, Telenor 3/4G hálózatokat megtalálja.
A másik telefon itthon szintén vodás, azon is alig van 3G beltérben.És ez a 4G bekapcsolásakor jelentkezett elöször.Ma délután, hogy kizárjam a készülékhibát, autóba ültem és elindultam a voda torony felé.Kb. 2 km.Ahogy közeledtem, egyre erösödött a jelszint, majd átváltott 3G-re, H-ra, H+-ra.Egészen a toronyig mentem, de a jelszint csupán 4 pálcika volt az 5-böl ott is.Nem tudom mit csinalhattak, eddig évekig hibátlan volt. -
gabor9991
őstag
válasz 4Grider #37746 üzenetére
Közben megnéztem, a telefon 3G hálózaton a 900/1900/2100-as frekvenciákat is támogatja.Elvileg működnie kellene.De nem teszi
A voda lefedettségi térképén a 3G és a 3G/HSPA külön kiválasztható, a sima 3G lefedettség szinte teljes, míg a 3G/HSPA beltérben kevesebb helyen érhető el, mint a 4G/LTE.Ez eddig is így volt?
Jelenleg a lakóhelyemen is a térkép szerint 3G beltéri lefedettség van csak, 3G/HSPA nincs.
Én úgy emlékszek, hogy eddig az országban járva szinte mindenütt H+ volt elérhető. -
gabor9991
őstag
válasz Diák66 #37753 üzenetére
Meizu m2
1 slot vodafone
2 slot telenorSlot 1
Át kellett mennem a szomszéd városba, ott rendesen működik minden, H+.
Viszont ott, ahol a lefedettségi térkép szerint csak 3G elérhető, nem 3G/HSPA, ott csak E van.Slot 2 telenor sim, hibátlan, mindenütt H+.
Nem tudom mi lehet.Tegnap jeleztem a vodának is, eddig nem jött válasz. -
gabor9991
őstag
válasz Diák66 #37764 üzenetére
De, kaptam
#37745 Hsz-ban épp említettem is, hogy úgy vettem észre, attól kezdve nem működik a 3G nálam.
Nem is gondoltam volna, hogy sms-sel megváltoztatható a készülék beállítása.
Közben a vodafone ügyfélszolgálat is reagált a kérdésemre, persze a lerázós válaszon kívül nekik ez, mint esetleges megoldás, nem jutott eszükbe
Köszi mégegyszer. -
gabor9991
őstag
válasz DeFranco #37907 üzenetére
Így valószínűleg nem.
Nemrég voltam egy voda üzletben és akaratlanul is fültanuja voltam, amint a kedves ügyfél, egyéni kedvezményekért alkudozott az üzletben, az ügyfélszolgálatos telefonján a voda központjában valakivel.
Amikor én kerültem az ügyintézőhöz, megkérdeztem, hogy ez mi volt?
Azt válaszolta, hogy amikor a kedves ügyfél olyan kéréssel jön be az üzletbe, hogy szeretne szerződést bontani, mert lejárt a hűségideje és megy a konkurenciához, viszi a számát, de előtte a számhordozás miatt egyeztessenek már adatot, vagy lejárt a hűsége és szeretne feltöltőkártyára váltani előfizetésesről, mert már nincs rá szüksége, na ezekben az esetekben szokták a központból egyedi ajánlattal megpróbálni megtartani előfizetésesként az ügyfeleket.
Ha nincs irreális igénye az ügyfélnek, általában meg szoktak egyezni valamilyen nem publikus tarifacsomag-ajánlattal.
Szerintem mielőtt aláírsz, számodra kedvezőtlenebb ajánlatnak, egy próbát megér ez a lehetőség. -
gabor9991
őstag
válasz bihariszabi #37910 üzenetére
Na, nyugodj meg, nem vagy ezzel egyedül, az iménti hozzászólásomban írtam, hogy voda üzletben jártam...azóta jártam többször is, holnap viszem NEGYEDJÉRE vissza a készüléket december 30-óta, mert a hiba minden esetben újra jelentkezik.Szervizben szoftverfrissítés és már kész is.
Készülék topicjában a hibaleírás alapján alaplapcserére gyanakodtak, a szerviz meg frissített egy szoftvert, jó is volt a telefon ameddig a boltból mondjuk hazaértem.
Kaptam sms-t, értékeljem a szervizt 0-10 pont között, adtam egy nullát, ma meg felhívott egy hölgy a vodától, hogy ezt miért adtam.Elmondtam neki, hogy kicsit több, mint egy hónap alatt 3x kaptam vissza a készüléket úgy, hogy a hiba csak ideiglenesen volt kijavítva, de ez nekem így nem felel meg, ráadásul nem lakok túl közel az üzlethez, kocsival oda-vissza több, mint 30km amikor leadom és 30 amikor érte megyek.Tehát egy szerviz 60km, eddig ebből volt 3 x 60 és holnap kezdjük a 4.- kört.És ezt az én pénzem ,meg az én időm bánja.
Kérdeztem, hogy így érthető-e, miért nulla ponttal jutalmaztam a szervizt?Megértette.
Viszont azt mondta, lassan elérhető lesz a szervizbe szállításnak több új módja, mint pl. cserekészülék nélkül futárszolgálattal is elküldhetem, vagy pick-pack ponton leadhatom, vagy, ha van posta csomagautomata, akkor ott is le lehet adni majd a jövőben, a terveik szerint. -
gabor9991
őstag
válasz bihariszabi #38120 üzenetére
Nálam is volt ilyen probléma, a vodafone a 4G bekapcsolásáról egy sms üzenetben értesített, ebben az sms-ben volt egy hibás beállítás, ami kikapcsolta a telefonomon a 900MHz 3G frekvenciát.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.themonsterit.EngineerStarter&hl=hu
-Diák66- segítségével és ezzel az alkalmazással tudtam újra bekapcsolni.
-
gabor9991
őstag
válasz bopeti98 #38489 üzenetére
Két hete még nem kellett feltölteni semennyivel.
Lejárt hűségidős go tarifáról váltottam feltöltős perc+ -ra, azóta se töltöttem rá, 90 nap a felhasználási ideje a simnek így.
Nulla forintot fizettem.Mindenkit próbálnak megtartani, ha mondod nekik, hogy másik szolgáltatóhoz szándékozol átmenni.
Mielőtt elengedtek, felhívták a központban az ügyfélmegtartó kollégát, vele is kellett beszélnem, illetve azt mondták, hogy mindenkinek kell, aki felmondaná, elvinné, vagy feltöltősre váltaná a havidíjas előfizetését.
Megkérdezte miért akarok váltani, erre elmondtam neki, hogy miért, majd ajánlott egy olyan tarifát, ami publikus csomagként nem elérhető, csak nála.
3300 forint havidíj, ebben 297 lebeszélhető perc, bármelyik írányba, perc alapon számlázva, 500MB adatforgalom, amit nem kapcsolnak ki, ha elfogy, hanem lassítják, és mivel én mondtam, hogy a leendő új szolgáltatáshoz nem kell aláírnom hűségszerződést, így ő is úgy ajánlotta ezt a tarifát nekem, hogy határozatlan idejű lenne a szerződés.
Még az is lehet, ha akartam volna, lehetett volna alkudozni vele.De nem akartam, megköszöntem az ajánlatot, nem fogadtam el.Csak ez után kezdhette az üzletben az ügyfélszolgálatos hölgy a szerződésbontást.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Vitamax egyenlegböl lehet autopálya matricát fizetni?
-
gabor9991
őstag
válasz mukibuci #39086 üzenetére
Jelenleg 0 forint az egyenlegem, és a kártya felhasználhatósága hamarosan lejár, muszáj rá tölteni.
Ha jól olvastam a leírást akkor kell a "matrica" díja (2975), 160 forint tranzakciós díj, két sms díja (98), az egyenlegen legyen +200 forintnak még maradnia is kell.Jól értem?
Tehát, ha 3500-at töltök rá, az elég elvileg, és így 365 nappal meghosszabbodik a felhasználási ideje a kártyának?Ugyanis emiatt szeretném így fizetni a pályamatricát, ha csak úgy feltölteném, talán soha nem beszélném le róla.Szerk:közben látom, ha letöltöm az appot, akkor az sms-ek nem szükségesek, csak a tranzakciós díj.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz mukibuci #39171 üzenetére
Az ügyfélmegtartó ajánlat hogy működik?Van egy fix tarifa amit mindenkinek felajánlanak vagy ezt az ügyfélmegtartó ember dönti el, hogy épp mit fog ajánlani?
Azt tudom, ha bemegyek a vodához, hogy szeretném a szerződést felmondani vagy feltöltősre váltani, akkor addig azt nem teszik meg, amíg a központban egy embert felhívnak és egy ügyfélmegtartó ajánlatot meg nem hallgatok majd ott rögtön eldöntöm, hogy az jó-e nekem és mégis maradok vagy nem jó és akkor elengednek.
Namost nekem ez egy fél délutános menet lenne, átutazni a szomszéd városba, épp akkor odaérni amikor mindenki másnak is ott van dolga várni ~ jó hármonegyed órát-órát (tapasztalat), majd megkapva az ajánlatot eldönteni mit tegyek. Lejárt a go előfizetésemről a hűség, ár-érték arányban így már nem a legjobb, lenne jobb máshol, de ha kapnék egy elfogadható, nem publikus ajánlatot, ahogy adtak februárban is a másik előfizetésem megszüntetésekor, akkor maradnék.
Kérdés, ha felhívnám a1270-et ott nincs ilyen opció, hogy ezt a nem publikus ajánlatot elmondják nekem és akkor megspórolnám a fél délutánnyi felesleges utazást/sorbanállást?Régebben volt, amikor maguktól hívtak, mert lejárt a hűségem, akkor is és ajánlottak kedvezményt, ha maradok előfizető. -
gabor9991
őstag
válasz Diák66 #39179 üzenetére
Februárban is egy go-t mondtam fel, itt a havi 100 perc és 150MB 32/32-re lassítva az alap, helyette ajánlottak 297 percet minden irányba perc alapon, 500MB netet amit nem kapcsolnak ki, hanem használható sebességre lassítanak, ez ugye nem konkrét szám, de nem tudta/nem akarta tudni, pontosan mennyi és nem kellett volna újabb hűségidőt aláírni.Ez havi 3300-ért lett volna, de nem kellett, nekem volt jobb ajánlatom.Ez után próbálkozott még egy sokkal bénább kombinációval is, csak maradjak, valami 1600-as havidíjjal, 39 forintos percdíj, de erre pontosan már nem emlékszek, mondtam neki, hogy ennél még a blue mobile feltöltős percdíj is olcsóbb Miután ezt megbeszéltem az ügyfélmegtartóval, és nemet mondtam neki, csak azt követően fogott hozzá a szerződés felbontásához az üzletben a kisasszony.
Szóval most egy ilyen 300perc/500MB lassítva 3300-ért jó lenne, ennyi már az asszonynak élég, akkor nem váltanék.Csak ugye nem tudom ez mennyire személyre szabott ajánlat volt akkor. -
gabor9991
őstag
válasz mukibuci #39183 üzenetére
Feltöltősre váltani viszont csak ügyfélszolgálaton lehet.Dual sim készülékben maradna a feltöltős vodás sim, ha mégsem kapnék valami normális ajánlatot, mert netbank, iskola, paypal stb. ezt a számot ismeri.
Szóval ezt a telefonálósdit szerinted el tudom otthonról intézni?
Vagy, ha írok egy emailt amiben leírom mit szeretnék, akkor megkeres az illetékes kolléga?
Tulajdonképpen ezt otthonról is el lehetne intézni, csak egy tarifa módosításra lenne szükség, néhány éve volt is rá példa, és minden menne tovább mint eddig az eltelt 11 évben(#39184) membrandj:
Februárban én is eljátszottam már ezt, akkor ott az üzletben mondtam a hölgynek, akit felhívtak nekem is az ügyfélmegtartó osztályon, hogy a másik szolgáltatónál ahová vinném a számom, nincs hűség, és nem is kívánok soha többé ilyen szerződést kötni, tehát csak abban az esetben van értelme bármiféle ajánlattal is próbálkozni, ha arra hűségidőt nem kell aláírni.Ezután megkérdezte milyen szolgáltatóhoz mennék és kérte, hogy vázoljam nagyjából mit kapnék ott és mennyiért.Miután elmondtam, természetesen az ajánlat határozatlan idejű szerződésként került volna megkötésre, a fentebb írt tartalommal.
-
gabor9991
őstag
válasz mukibuci #39192 üzenetére
Tényleg nem akarok feltöltős lenni, ha nem muszáj, ez legkevésbé rajtam múlik, nekem mindegy kinek fizetek, de a kérdésre nem válaszoltál, el lehet ezt intézni otthonról, telefonon vagy mindenképp el kell egy fél délutánt emiatt töltenem azzal, hogy az asszonyt (mert a nevén van a szám) meg a gyerekeket egy voda üzletbe viszem kirándulni?
-
gabor9991
őstag
válasz pn4hvq #39853 üzenetére
Mivel azt írod Ha szólnak, hogy odaértek, és levon egy ezrest, az nem jó biznisz (nekik). ebből gondolom feltöltőkártyás csomagban vannak.
A 1270-re küldött SEUHAZAI sms-sel tudod ellenőrizni, hogy aktív-e a napijegy, ha aktív, akkor újra sms a 1270-re: XEUHAZAI ezek ingyenes sms-ek.
Ha előfizetéses csomagban vannak akkor ugyanez működik a SEUNAPI / XEUNAPI kódokkal.
Ezt követően be kell kapcsolnod a roamingot, hogy működjön kint a telefon, 1270-re :ROA
Nyugodtan felvehetik, ha felhívod őket, 4,37 forint a fogadott hívás díja percenként, másodperc alapon számlázva.Ha ők hívnak, az itthoni percdíj +19,17 forint percenként, fél perc után itt is másodperc alapon számláz.
-
gabor9991
őstag
válasz pn4hvq #39867 üzenetére
A szüleid ha feltöltőkártyásak, hazai percdíjjal telefonálhatnak, és 60 percig díjmentesen fogadhatnak majd hívást, ha mégis aktiválják az EUHAZAI opciót.Ahogy mukibuci is helyesbített, így a legolcsóbb.
Ha tényleg csak egy-két hívást terveznek indítani, vagy fogadni akkor viszont majdnem tökmindegy. -
gabor9991
őstag
válasz DeFranco #40427 üzenetére
Asszonynak közelmúltban járt le a hűsége, go tarifa volt neki is, ügyfélmegtartó ajánlatként ártakták egy nem publikus tarifába, ami ( lehet nem forintra pontosan)havi 3400 körüli árért 290 valahány, perc alapon lebeszélhetö percet, és 500MB adatot tartalmaz, ami lassítós ha elfogy, de csak 9.6kbit-re, szóval viber üzenetet esetleg lehet váltani, másra már nem jó, de a lényeg, hogy nem lett újabb hűségidö aláírva, úgyhogy bármikor felmondhatja ezt is.Hívd fel az ügyfélszolgálatot, mondd el, hogy a számodat elhordoznád, mert van jobb tarifa máshol, de ha kapnál elfogadható ajánlatot akár meggondolnád azt is, hogy maradj.
-
gabor9991
őstag
Semmi extra nincs a dologban, ha lejárt a hűséged, szét kell nézned más szolgáltatók ajánlatai között, ha találtál megfelelőt, akkor be kell menned egy üzletbe/fel kell hívnod az ügyfélszolgálatot/írnod kell nekik egy emailt, hogy:
Lejárt a hűségem, máshol találtam jobb tarifát magamnak és váltani fogok szolgáltatót, hacsak nem kapok valami hasonló ajánlatot, ami miatt maradnék.
Ekkor tőlem megkérdezték, hogy hová vinném a számot?
Mennyi lenne a havidíj?
Mit kapok ezért annál a szolgáltatónál?
Miután elmondtam, kaptam az ajánlatokat, pár béna ajánlat után eljutottunk a fentebb leírt tarifához, és mivel már az elején elmondtam, hogy nem fogok újabb hűséget aláírni, de nem akarok készüléket sem vásárolni, mert vettem máshol, független kétkártyásat, a szerződést telefonon, szóban, határozatlan időre kötöttük meg.
A regisztrált email címemre meg jött a módosított szerződés.
Egyébként aki fel akarja mondani a szerződését, vagy olcsóbb csomagra akarja módosítani, miután lejárt a hűsége, addig nem teheti meg az ügyfélszolgálatos, ameddig nem beszélt veled egy ügyfélmegtartó kollégájuk, nekem ezt mondták az üzletben, amikor ott jártam.
De ez csak akkor működik, ha készüléket nem tőlük akarsz venni.Mondjuk nem is nagyon éri már meg
Nálam ennyi volt.Két sima GO szerződésem is volt 2006-óta, mindkettőnél hasonló ajánlatot adtak.
Egyiket felmondtam, most Alfa11 van helyette, másik maradt, az asszony használja tovább.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
1051 forint egyenleggel elküldtem a ”havi500m ” üzenetet a 1270-re válaszban jött a meglepetés, ami a következö:
Tisztelt ügyfelünk!Az Ön egyenlege nem éri el az Internet szolgáltatás bekapcsolásához szükséges minimum összeget, mely 1200Ft.Üdvözlettel, Vodafone.
Ebböl azt gondolom, mégsincs ingyen az elsö hónap. -
-
gabor9991
őstag
válasz gabor9991 #41267 üzenetére
Igazából, ameddig a go-t használta, elég volt a 100 perc majdnem mindig.
Most, hogy közel 300 a keret, sokkal többet telefonál, a netet is bátrabban használja, az 500MB az mégiscsak több, mint a 150MB volt.Remélem hamarosan ennél csak jobb ajánlatokkal fogják elkényeztetni az előfizetőket, nemcsak itt, hanem a másik két szolgáltatónál is, ugyanis 2017.03.21-én várhatóan elindul a digimobil
Ha olyan árakkal jönnek, mint amit várnak tőlük, akkor lesz itt verseny
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Itt a pontos leírása a tarifának:
A kedvezményes flotta tarifacsomag esetében az alábbi havidíjakat terheljük:
Havidíj: bruttó 2.857,5 forint, mely 100 százalékban lebeszélhető bármely belföldi, normál díjas hálózatba.
Kiegészítő havi előfizetési díj: bruttó 889 forint, melyre 44,88 százalék havidíjkedvezményt biztosítunk. A kedvezményt a számla „Kiszámlázott díjak” oldalán a „Kedvezmények” sorban tüntetjük fel.
Internet Maxi Online opció havidíja: bruttó 1.625,6 forint, melyre 100 százalék havidíkedvezményt biztosítunk. A kedvezményt a számla „Kiszámlázott díjak” oldalán a „Kedvezmények” sorban tüntetjük fel. Az érintett opció 500 Mbyte adatforgalom felhasználását teszi lehetővé számlázási ciklusonként. A havidíjban foglalt 500 Mbyte adatforgalom felhasználását követően a sebességet 9,6/9,6 kbit/sec sebességre lassítjuk. Az opció igénybevétele kötelező.Az alap és kedvezményes percdíjakat a könnyebb áttekinthetőség érdekében az alábbi táblázatban foglaljuk össze:
Percdíjak (belföldi, nem emelt díjas hívások)
Alap percdíj bruttó 25,40 forint
Kedvezményes percdíj bruttó 11,18 forint
Vodafone hálózatba indított hívás vagy átirányítás
Alap percdíj bruttó 25,40 forint
Kedvezményes percdíj bruttó 11,18 forint
Más mobil hálózatba indított hívás vagy átirányítás
Alap percdíj bruttó 25,40 forint
Kedvezményes percdíj bruttó 11,18 forint
Vezetékes irányba indított hívás vagy átirányítás
Alap percdíj bruttó 25,40 forint
Kedvezményes percdíj bruttó 11,18 forint
SMS küldés/darab (bármely belföldi, normál díjas hálózatba)
Alap percdíj bruttó 25,40 forint
Kedvezményes percdíj bruttó 11,18 forint
Ügyfélszolgálat hívása
DíjmentesA hívások számlázása 60 másodperces egységekben történik.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Igen, én számoltam el, a havidíjból nem vontam le a kötelezö internet opció díját, így azzal együtt, rosszul írtam a 297 lebeszélhetö percet.De a 250 se rossz, +500 MB net, ennyiért....elötte a go volt havi 3190, 100perc meg 150MB net.Mikor fel akartuk mondani, hirtelen majdnem háromszor annyi percet, és adatot is tudnak adni, párszáz forinttal többért, még hűség nélkül is.Sajnos sokan még a mai napig is csak szolgáltatóktól vesznek telefont, na nekik szerintem nem ajánlanak ilyen tarifákat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5 Pro teszt
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Star Trek
- További aktív témák...
- AMD Ryzen 5 5600X Tray - Új, 3 év garancia - Eladó! 45.000.-
- MacBook Pro 16 inch M1 Max 10c/32c 64gb RAM 1TB
- Lenovo ThinkVision IPS LED Full HD Monitor 22 " T22i-10
- T14s Gen4 27% 14" FHD+ IPS Ryzen 7 PRO 7840U 32GB 512GB NVMe IR kam gar
- ZBook Studio G3 27% 15.6" FHD IPS i7-6820HQ M1000M 16GB 512GB ujjlolv gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest