Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
Új hozzászólás Aktív témák
-
hevizms
addikt
válasz
sarkany01 #3198 üzenetére
Ha kiszedted a megszakitót a tisztitáshoz,akkor elállitódott esetleg.Ha nem szedted ki,hanem csak ott a helyén csináltad,akkor meg esetleg a ruhából ott maradt egy szál azt nem tud rendesen összezárni
Ha van multimétered vagy próbalámpád,akkor gyorsan megbizonyosodhatsz róla hogy használható e még a megszakitó -
sarkany01
tag
Hát máshoz nem nyúltam. De mivel ronthattam volna el?
-
sarkany01
tag
Ne máááár. Pont, mikor mennem kéne vele. Persze egy rohadt megszakító nincs itthon....
-
sarkany01
tag
Segítsetek. Picit megtisztítottam a megszakító érintkezőit, finom rongyal, és most meg nincs szikra. Mi a kínja lehet?
-
sarkany01
tag
Ja, akkor lényegtelen. Ha ennnyi a funkciója, le nem cserélem a gyárit, ilyen mint-ment valamre.
-
sarkany01
tag
Gyors gázkarnak mi a lényege?
-
sarkany01
tag
Mindegy az, hogy nem úgy gyorsul, nem kell azt húzatni. Szépen, idővel elérd az adott sebességet, és kényelmesen tudd tartani.
-
teko99
tag
ja igen csabika asszem te tárgyaltad itt télen hogy előre nagyobb gumit raksz. Pontosan akkor mekkora van rajta és milyen márka/belső átmérő? Felakarok rakni egy nagyobbat előre énis,a régi már úgyis repedezett meg 2hetente pumpálgatom.
-
teko99
tag
nos mentem egy jókis 20km-es próbautat 80-90es tempóban és az út végén is szépen tartotta a moci az alapjáratot is,nem dadogott be amikor 3ba mentem vele 30km/h-val. Ezek szerint sokat kapott a 110es főfufuval,így hogy legfelülre került a lepke a tűn mostmár patent. Bár kicsit lassabban gyorsul de egye fene,sőt ez nemis baj szerintem egy ilyen öreg gépnél hogy nem egyből szaggatja az aszfaltot
-
dik
őstag
Ja hogy itt is pörög még az élet 1000 éve nem jártam erre....
-
sarkany01
tag
Hát én úgy vettem észre, hogy engedtem fel az első teleszkópot olajjal, és nézegettem milyen lett, és sikerült egyszer annyira meglökni a motort, hogy egy két csepp jött a túlfolyón. De egyébként még nem néztem menet közbe.
Az ellenállás tekercs, a gyújtásnál, mitől lehet el feketedve?
-
teko99
tag
válasz
hevizms #3175 üzenetére
én ugye megyek földesúton is 100métert és szoktam látni hogy a karbi alatt rárakodik a por,ergó benzines lesz a blokk teteje a karbi alatt. tömítés jó úgyhogy maradt a túlfolyó. Itthon álló motornál levéve sztenderről nyomkodtam az elejét kátyúbahajtást szituálva meg fékeztem tolásnál erősebbet az elsőfékkel és akkor láttam hogy egy kicsi túlfolyt a karbin
-
hevizms
addikt
Hát nem tudom miről beszéltek,de én ilyet nem tapasztaltam.
De ha még nálatok van is ilyen jelenség,azt hogy vettétek észre?
Fékeztetek egy nagyot és gyorsan megnéztétek a karbit hogy esetleg nem e folyt ki benya,mert hogy számitottatok rá?
Mert ilyen nekem eszembe sem jutott sosem. -
Popes
őstag
Szerintem nem szabadna túlfolynia fékezésnél.
Francia91 Kitől vetted a villamerevítőt?(Tipp1: Bambi?) Látom szabvány lett belőle,
annak idején úgy alakult ki ez a forma hogy csak valami spec alu ötvözetet tudtam venni amit nem lehetett derékszögbe hajlítani mert berepedt és csak így tudtam megcsináltatni(még így is necces volt) de látom bevált.
-
teko99
tag
válasz
sarkany01 #3167 üzenetére
akkor ez megszokott dolog,gondolom annó az új elsőteló rugókkal nem folyt amikor tervezték. de ez legyen a legkisebb gond. Holnap tesztelek,majd nézem a gyertyaképet is nehogy mostmeg majd kevés legyen a nafta bár nemhiszem hogy annyira elszegényedne a lekpemozgatástól.
-
sarkany01
tag
Nálam is ez van. Ha intenzíven fékezek egy nagyot, egy pici szökik a túlfolyón. Minél fentebb van a tűn a pillangó, annál kevesebbet kap, minél lentebb annál többet.
-
teko99
tag
válasz
hevizms #3165 üzenetére
remélem ez volt a baja hogy sokat kapott és megszívta magát amikor tatás tempóban mentem az utcákban (hála csatornázási folyamatok = kátyúk mindenütt),aztán meg dadogott egy párat kigyorsításkor. Bár az normális ha kerekén az első féket behúzva (bólint egy kicsit a motor) és a túlfolyón kilöttyen egykis benya.? A benzinszintem jó,multkor cseréltem úszóháztömítést és akkor néztem.
Gondolom azért előre rakták a német szakik hogyha felakad az úszó akkor ne a kipufogóra follyon a benya mint a simsonnál de így meg a bólintásokkor kiszökik egy kicsi és a por meg egyből megfoglya a blokkot és törölgethetem hetente
-
teko99
tag
gyerkőcök ha legfelülre rakom a lepkét a súbertűn akkor szerényebb keveréket kap a motor ha jóltudom ugye? Mert ma is bedadogott intenzív gyorsításkor,előtte az utcákba tötykörésztem vele 3ikba. Itthon legalulra tettem a lepkét,próbánál az alapjáratot se tartotta hallani lehetett hogy nem pörög ki. feltettem legfelülre a lepkét most kipörög és tartja is az alapjáratot. Gondolom akkor sokallotta a naftalint. ?
-
sarkany01
tag
Az ellenállás tekercs egyébként mitől füstölhet el?
-
sarkany01
tag
De nekem pont a gerjesztés kellett( merült aksival betolás) mert azthittem nincs jól bekötve
Látom azért helyén van az eszed
-
hevizms
addikt
válasz
sarkany01 #3157 üzenetére
A gyújtáshoz a DF-nek semmi köze.
A DF az a gerjesztés.
Egyszerűsitve az egész konyhanyelven:
A dinamó akkor tölti a rendszert ha a DF(gerjesztés)-en keresztül kap feszültséget.
Ha nem kap,.akkor nem tölt.
A fesszabályzó lényegében a DF feszültségét variálja.A 61 ponton kapja meg a rendszer a töltőfeszültséget.
Alaphelyzetben a 61 pont tulajdonképpen test pont,ezért is világit a töltés lámpa(test--pozitiv a gyujtkapcstól).
Amikor már van töltés,akkor a 61 ponton már nem test lesz hanem pozitiv fesz,elalszik a lámpa(pozitiv-pozitiv).A betolós állás összeköti a 61 pontot a tulajdonkéépenei gyújtás helyzettel.
Olyan mintha az akku helyett a dinamó töltése lenne rákötve -
sarkany01
tag
Érthetetlenül elhadartam, de jól van bekötve a motoron
Amúgy már én sem értem mit akartam írni.
-
sarkany01
tag
A kötegek akkor úgy mennek, húgy gyújtás Df-je, a feszültség szabályzó Df-jéhez megy, a Feszültség szabályzóban össze van kötve a Df a 61-es pont, a 61-es ponttól megy egy kábbel a gyújtás kapcsoló 61-es pontjára és kész.
-
sarkany01
tag
Nagy nehezen sikerült rajta el mennem. Köszi
-
sarkany01
tag
Ezt eddig értem. De akkoe honnan jön kábel meg hova megy? A generátortól jön egy megy a kapcsolóhoz onnan meg a trafóhoz?
-
hevizms
addikt
-
sarkany01
tag
Egyébként mikor a kulcsot dinamó állásba rakod, ottt mit zár össze mivel?
-
sarkany01
tag
Persze. Ez így van. Kinek mire kell, attól függ, hogy milyen motort vállasszon.
-
Petipapa17
csendes tag
válasz
sarkany01 #3150 üzenetére
Persze mindent föl lehet támasztani a szénné égett ferrarit is, de megéri ennyit szenvedni és rákölteni? Nem rossz motorok ezek de ha az ember számolgat akkor egy ilyen felújításból vehet egy Suzuki GS 500-at ami azért valljuk be nem egy kategória a 125-ös TZ-vel. Na meg ahhoz is van bőven alkatrész, szerelhető (hiszen egy majdnem 40 éves erőforrás dobog benne kicsikét modernizálva) kedvezőbb a fogyasztása...
Szerintem ekkora áldozatot manapság nem ér meg egy ilyen motor, még a feeling kedvvéért sem. Akkor már vesz egy Pannóniát vagy Mz Trophyt vagy egy cseptankos Jawat az ember. De ez csak egy vélemény. Amúgy nekem 250 etz-m van nem rossz motor csak fáj hogy mennyiben van és valami mindig elkopik rajta hála az indiai meg bangladeshi üzemek rendkívüli minőségű alkatrészeinek.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest