Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Pontosan ez egy Husqvarna FS450.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szia!
Felhívod a KTM Ócsát vagy Almamotort és megmondják mennyire jó hozzá.
DUKE 390 teszt, ebben mindent leírnak amire te is kerested a választ.
DUKE 390 videó, a tesztelő szépen elmondja milyennek találj a kis vadócot.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
A Hornet tökéletes kezdésnek, feltéve ha már benőtt a fejed lágya és megvan a megfeleéő önkontrollod, én biztosan nem vennék kisebbet tanuluni sem, mert egy 250-es, 300-as, sor 2 500 iszonyú hamar kinőhető, emellett futóműben is jellemzően jobb már kb. bármelyik 600-as naked. Ha biztosra akarsz menni, kezdetben el kell váltani 5000-nél és nem fog meglepetést okozni.
S szigorúan nem a keménylegény robogótnevégymerazgáz kollégák miatt mondom."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
pityaa23
senior tag
Én pont ma tettem egyel lejjebb az ülést kipróbálni milyen. Eleinte fura volt, hogy lejjebb kerültem, de pár kör után megszoktam és sokkal biztonságosabbnak éreztem ezeket a lámpánál megállás, parkolás, álló helyzetben parkolás után hátralökni magam lábbal, stb.., helyzeteket. Abba is gondolj bele, hogy egy nyomvályús úton ha rosszul állsz meg már a lábujjhegyed sem ér le De biztos találni olyan motort ami megfelel, emiatt ne add fel.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Veszélyes. Laci barátom is igen alacsony, egy 125-ös Varadero-ja van alacsonyított üléssel, de így is csak lábujjhegyen ér le róla, mint a képeden. Én eddig 2-szer láttam felborulni a motorral emiatt. (Ahol le kellett volna tennie a lábát, ott volt egy pár centis gödör, mindkétszer betakarózott a srác a motorral, álló helyben).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Suzuki GS500E - 2007
(#77231) Gaboman: 38-as lánckerék sincs, csak a standard 39-es van. Előre nem nagyon szeretnék kisebbet tenni, mert nem tesz jót a láncnak (nagyobb lesz a húzóerő), és főképpen verődne a lánc a lengővilla műanyag vackához. Ha nincs rendesen meghúzva, akkor a 16-ossal is képes zörögni minden kátyúnál.
De nincs kizárva azért, hogy egyszer megpróbálom a 15-öset, végülis az csak 3 ezer forint, ha nem jön be, akkor max. elhajítom.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
200 kilométeres motorozások bármikor vállalhatóak velük.
Nálam a legtöbb 350 volt egy nap alatt, ott már éreztem a hátsófelemet.
Hozzáteszem azt is hogy az SV650.nek sem volt puhább ülése, annyi hogy szélesebb de azon is fájt azonos távolságon.
Ami nagyon jó ezekben a gépekben hogy magasan ülsz, a legalacsonyabbakon is 900 mm az ülésmagasság, egyenes tartásod van rajta, nem terhelődik sem a hát. sem a karok.
Valójában az ülés ami eléggé keskeny, főleg az EXC szériának de, egy ülést csináltatni rá nem nagy szám és úgy több is bevállalható velük.
Haverom 500-at is lenyomott vele egy nap alatt, a legtöbb nakedbikon sem húzol le többet, vagy ha igen a mosolyod ott sem őszinte a vége felé.
Lehet én vagyok túl puhány, de sem az FZS1000, VTR1000F, Chopperemen nem volt 300-350 fölött már öröm az élet, volt 550 is igaz nem SM-el de az kínszenvedés volt, alig vártam hogy hazaérjek.
Szóval nekem mindegy mit veszek úgy tűnik, napi szinten ennyire vagyok bekalkulálva.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
canniball
nagyúr
Egyrészt persze hogy kevesebb van bennük, hiszen az autóval ellentétben a motort legtöbbünk csak szezonálisan használja. No és nyilván benne van a pakliban az óra tekergetése is...
Másrészt ezektől függetlenül ne az óra állását és ne is a gép korát, hanem az állapotát nézd!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
A 600-as sem megy nagyon ha nem húzod neki. Én a helyedben pont azokat nézegetném, de legalább ötszáz, az alá nem adnám. A 250-et gyorsan meg fogod unni, pláne ha ketten ültök rá. Persze ha meg tudod tenni hogy (relatíve) sűrűn cserélj akkor jó a fokozatosság, de ha nem akkor inkább egy nagyobb és (kezdeti) önmérséklet.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
A köbcenti sem minden. Én eredetileg a 2002 előtti 650-es Aprilia Pegaso-kat néztem óra szerinti 45ekm-el (olasz imort, 45ekm, hahaha!), és simán kimotorozhatóak voltak már 10 perc alatt is. Aztán ráültem egy valós 9800km-es 2006-os Pegasora, és megijedtem, úgy ugrott! Döbbenetes volt a különbség...
Milyen terepen akarsz motorozni? Városban? Rövid, vagy hosszú túrákon? Esetleg terepen?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest