Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz vlevi #132401 üzenetére

    Mé'pont én? :DDD
    Csak Mályinka környékén voltam, az valami "csodálatos" volt! :D

    Amúgy szerintem igenis van létjogosultsága az ilyen motoroknak! Ha csak magamból indulok ki, akkor ott a remek példa: a Pegaso a túraendurók között a terepképesebbek közé tartozott, voltam is vele mindenhol! Következő motornak a KTM 790 AdvR-t szerettem volna (alternatíva volt még a Yamaha T700, de elsőre bár olcsóbbnak tűnik, ha raksz rá védelmet (a KTM-nél a tank az!), akkor máris nem olcsóbb, és az elektronikája egy nagy 0 a KTM-hez képest)! Az AT is ilyen kategória, csak még drágább!
    Aztán megvettük a KLX-eket, ami már "célszerszám" a mi léptékünkben. Innentől kezdve a nagymotornak nem kell univerzálisnak lennie, elég, ha kényelmes, erős, pakolható, és nekem még az is fontos volt, hogy egy külföldi túrán ne kelljen visszafordulni, ha egy murvás, köves, vagy szikás felületű, de mégis útnak nevezhető terepen járunk! A gumim sem lesz már épp ezért TKC70, mert nem kell akkora tudás, elég lesz a TrailAttack is!
    De ez én vagyok, mások nem akarnak 200+kg motorokkal még döngölt földre sem menni, nekik (és azért ők vannak többen) tökéletesek az ilyen motorok (meg a RoadAttack, vagy még aszfaltosabb gumik)! :K

    Annak pedig, ha van választék, szerintem csak örülni kell - bár én ugye egyértelműen a túraenduro világát szeretem! :D

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

  • csongi

    veterán

    válasz vlevi #132401 üzenetére

    Értem, csak szerintem ilyen vásárlóból van kevesebb.
    Az AT-is lehet állítani a puhaságot.
    Ez a 15 évvel ezelőtti elgondolás nem aktuális. Egyértelműen a túra motorok és naked viszik az eladásokat.
    Meglátjuk, nekem nem tetszik, és nem is fog bekerülni a látó mezőmbe.
    Minden ami NT-volt eltűnt belőle.
    intgerált doboz, tároló rekeszek, a többi aszfalt túra motorhoz képesti súly előny.
    kapott egy nagy műanyag fejet az AT vázát kisebb villaszöggel, és kisebb kereket.
    Nem látom mi az, amiért érdemes lenne megvenni?
    Minimális az ár különbség. Ha egy két éveshez képest nézem, meg teljesen vert helyzetben van.
    Jön a Cb1100X. Nem értem az NT létrejöttét. Megint válság motoros választék lesz?
    Ugyan az a blokk, és körítés más csomagolásban.
    Volt már ilyen a történelemben, néha felesleges típusok kerülnek piacra.

Új hozzászólás Aktív témák