Hirdetés
- Egy korszak vége
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #93361 üzenetére
Nekem tul egyszeru az ember. Gazt tudja huzni, valoban ki kell vinni egy sportmotort palyara, es utcan terden fordulni vele, de nem nagyon tudja mi mitol van, mi hogy mukodik, es velemenye az van. Ami ugyanolyan tomor es egyszeru, mint az ember. A masik, hogy a cikkeibol mindig valahogy onpromozas lesz, szoval nem nagyon erdekel, mi a velemenye egy motorrol.
A triumph cikknel senkinek nem fura, hogy kakucson kiprobaltak amit "lenyelezett", es izgett mozgott alatta. Egy kakucson.
Hat mi van itt?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #93357 üzenetére
Ender irt egy osszehasonlitot a cbr r1 gsxr rol, es szerintem az teljes mertekben hasznalhatatlan. Borsay is, az legalabb palyan volt vele.
Aztan dodor... Amikor a 20 filleres aprilia leonardo kormanyvegsulyra azt mondja, hogy micsoda muveszet, hogy erre is gondolnak az rsv 4 en, azon mosolyogtam. Meg ok is arrol kezdenek beszelni az oncsikkal, hogy a v motor nyomatekos, a soros meg porgos. Oda elfer a facepalm. Egyszeruen puffogtatjak a forumos sztereotipiakat. Egyebkent ahogy elkuldi az anyjaba a tobbi ujsagot, tesztelot azon jot nevettem. Nincsenek ok sem maskent kezelve mas szaklapnal.
dodor sosem teljesitett fenyesen palyan, ezert marad az utcai amokfutasnal. anyira nem adok a szavara, hogy ketszaznal mi stabil, meg mi nem.
Az osszes teszt vegere mindig az jon ki, hogy mekkora kan, az egy kicsit uncsi.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93348 üzenetére
Naneem. Nem errol van szo.
Egy kihalt egyenesben barki le tud nyelezni egy fold levego raketat is. Legyen alattad egy hetig, es meg fogod szokni. Olvass el par hszt egy legendas tipusrol, tesztet, ulj ra, es csodalkozz, hogy mik vannak a fejekben, es miket irnak a cikkekben. Hogy egy mode- kapcsolo hogyan kurja at a tesztelot, amikor semmilyen gyujtas- injektorterkepet nem valtoztat, csak az attetelet a gazmarkolatnak, ride by wire eseten. Es nyomatekosabbnak erzi egy tapasztalt tesztelo a motort. Pedig csak annyi, hogy tudta nelkul tobb gazt huzott. Tobb tipusnal ezt jelenti a mode- kapcsolo. Gazattetelt.
Es leirjak, hogy nem adja le ebben meg ebben a teljes loerot. De. Leadja.
Es sorolhatnam ezeket, amibol jo nagy katyvasz lesz a vegen a fejedben.
Vagy a legjobb pelda, amikor superbike vb s motort tesztelt egy ujsag. El voltak kepedve, mennyire finoman lehet adagolni mindent, meg mennyire nem dobja le az embert a 200 lovas motor. Kulonben egy szar motorral megis hogyan lehetne gyorsan menni?
Aztan ezek a megallapitasok egy hengerelrendezesnel, hogy a v4 es motor otvozi a sornegy porgosseget a v motor nyomatekaval. Es ilyen tesztet olvashatunk, tehat nagy minosegi kulonbsegek lehetnek a tesztek kozott.
Szoval ulj ra egy ilyenre. Sot nyaron odaadom a gyilkos powerszelepes ketutemumet, hogy hanyattbasszon power nyitas utan, meg a hasznalhatatlan r1 et is, ha eljossz euroringre, vagy ahol epp leszek. (Ha hanyattbasz, kifizeted)[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93343 üzenetére
Igen, pontosan erre gondolok.
Ez a vtec dolog pont ugyanolyan, mint a 90 es evek "kinyit a powerszelep"-je. Mivel senki nem tudta, hogy ha a power nem lenne, meg nagyobbat rantott volna. Papiron 33 loeros motor, ami orulsz, ha hatso kereken 25. Az mar egy big bore os adat. Es akkor olvasod, hogy esznel kell lenni power nyitasnal.
A kedvencem az ezres kategoriaban az "ezzel tisztelni fognak" vagy a "barmikor ledob, ha hibat vetesz" jah. Ha olyan balfasz vagy, hogy rancibalod a gazt kanyarban, vagy besokallsz es nem mered ledonteni, az tenyleg a motor mosdatlansaga.Egy bizonyos reteg konnyen belekerul az uberelo spiralba. Akkor lesz az, hogy vegig nyeleztem ezt a vicsorgo ketutemut es 12 litert evett. Akkor jon a masik kemenyf*szu hogy nekem meg 13 at evett, es kerszer forditottam korbe a gazkart. Aztan az ember olvassa a csodakat, milyen motornal kell esznel lenni. Most is meglepodtem, hogy az sv mennyire tuzes tud lenni
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, de a vegsebesseg korlatozas az ennyire nem szol bele az ero erzetbe. Amig odaig eljutsz, az a lenyeg. Es ha lenyelezel also fordulaton egy nagy sornegyet. Ilyeneket olvasol, hogy megindul, mint egy mozdony. Meg gyakorlatilag barmilyen sebessegi fokozatban hasznalhato... Hat attol fugg mire. Meg kinek mi a mozdony. Nalam ezek alacsony fordulaton ahhoz kepest, amiket olvasol, gyenge. Nem nagykepuseg, hanem ahhoz kepest, ahogy bepromozzak az emberek, hogy mekkora raketan ulsz. Nem az. Nem tepi ki a karod. Nem lesz power wheelie. Nem lesz kontroll nelkuli halalfelelmes motorozas, mert annyira eros. Mert nem eros annyira. Mert ugy csinaljak meg, hogy ne nyirja ki magat senki.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93329 üzenetére
Igen, ismerem ezt a helyzetet, miutan elolvastam par hszt a TL 1000 S rol, es kiprobaltam, kettot is. A simat es a facelifteset. hat nem ugyanarrol a motorrol beszeltek az emberek a forumokon. Raultem, lenyeleztem, sot, a fura kuplungja csusztatas soran osszezart fordulaton, nah akkor ugy kerekezett nagy nehezen, amikor nem akartam, de semmi kontrollalhatatlan nem volt. A kuplungot kiveve. De az osszes nagymotoros frazis az megvolt. A "tisztelni kell" "nem mindegy hogyan adsz gazt" "hatalmas motorfek"essatobbi. Ezek utan raultem es sirva fakadtam kb.
az en r1 em nem kerekezik erobol, ha normalisan ulsz rajta, csak kuplungfestessel. Az pedig rovid, konnyu hozza kepest. a tesztek alapjan az en motorommal nem lehet fekezni, mert adagolhatatlanul eros a feke, es nem lehet utcan hasznalni, mert eros. Jah igen, meg alul nagyon nyomatekos. Azert osszekostoltuk egy k2 gsxr 1000 el, hat annyira nyomatekos, hogy alul 6. ban elmegy ennek a nagyon nyomatekos r1 nek
a busa oyan hosszu mint a vonatfutty, nehez, es szerintem nemhogy elso 2 ben, de az elso 4 sebessegben nem ad le mindent. Na mindegy, szerintem tul van tolva ezeknel.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93324 üzenetére
Erdekes a nyers ero, es brutalitas, de en nem tudok nehez nagy sornegyek eseteben nyers erore asszocialni. Krva hosszu egyes, alsobb fordulaton alig van kulonbseg egy kisebb kobcentis motorhoz kepest. Kerekezesi hajlam nem sok, mivel nehez, nem nagyon dobalja semmi. A nyers ero talan az sornegyeknel, amikor hatbakur, van egy domb a nyomatekgorben hirtelen. Azt az ember ugy erzi, hogy hudemegy, de addig eljutni, idobe telik, es manapsag ilyen mar nem is jellemzo.
Talan a kevesebb hengeresek alulrol megindulasa, az nyers.
Ezek a nagy s4 dogok azert felelmetesek, mert 200 nal meg mindig gyorsul, nem fog foldhozvagni, mert olyan attetele van, tehat a brutalitast, mint olyat, nyomokban tartalmaz.
Egy nagyonkonnyu motor, nagyon rossz karakterrel, brutalis, nyers, erosnek erzodik, akar lehet is eros. De ezek a balnak? Ezek nem.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ergepard #93315 üzenetére
A tdr nek tobb valtozata is volt, deltabox alu vazas es sima csovazas, az egyiknek TZR elso feke van, stb. A blokk ugyanaz a TZR DT TDR ben. a power szelepet atallitva 18- 22 loerejevel a 100 as utazo megvan. Egy 4T 125 el ez az utazo soha nem lesz meg.
Bontott alkatresz sok van hozzajuk, normalis allapotban a korabol adodoan nem sok van. Ami jo allapotu, annak elkerik az arat. A hengere huvelyes, amihez itthon joval tobben ertenek, es rechnologia is van a felujitasra, nem ugy, mint a nikaszilos hengereknel. Koltsegben egy huvelyezes kb ott van, mint egy nikaszilozas, de az utobbit megbizhatoan kulfoldon lehet elvegeztetni.
DT bol a megveheto kategoria 300-400 e forintnal kezdodik. Ez igaz a TDR re is. Ennyiert rendszamosat kapsz. Megbizhatosagaval nincs gond, nekem volt 200 ra felfurt dt blokkos motorom, illetve ismerosi koromben kimeletes hasznalat mellett van 50e km es gyari hengeres DT 125 os. Ez extrem pelda, de turazasnal osszejohet. Mivel a TDR idomos turamotor, annyira nem utottek talan, mint a TZR eket es DT ket. En mindenkepp jobb valasztasnak tartom, mint egy negyutemut.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93298 üzenetére
Gyapot nelkul az egy sima cso. Nagyon nem oke. Vagy most nem ertem amit mondasz.
A cikkben emlitett kipufogo nem nagyon letezik. Ha a csappantyunyitogatasra gondol, akkor kb 2008 tol valszeg valamilyen euro besorolas miatt a ciklus alatt zarva van, ha ezen tullep, akkor kinyit egy nagyobb csatornat is. Cbr 1000RR, RSV4 stb
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
Haat, ez nagyon buta. En eldusitanam az alapjarati rendszert, nagyobb alapjarati fuvoka, illetve tut feljebb raknam, es jobb lesz. (Lehet valaminek a karara)
Uszoszintet neznek, lehet csak az is a baja.
De ezt tokeletesre nem tudom, meg lehet-e csinalni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
2T/ 4T?
4T nel CV karbinal ez hiba. De ha olcso karbi van benne mebranos tolozar nelkul pl ybr125, choi nori, olcsojanos motorok - nem hiba
2T nel hiba. Gyorsitorendszer nelkuli karbit is be tudtam eddig allitani fulladas nelkul...Szerk:
Szelephezag? Akkor gondolom nem powerszelep. Jo akkor 4T. Meg kell nezni a karbit, milyen van benne[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93280 üzenetére
[...] Egy gyártó elkészült járművét az ECWVTA, azaz a Europian Committee of Whole Vehicle Type Approval, a teljes járműmegfelelőségi nyilatkozatot készítő bizottság megbízottjai ellenőrzik, több járművön és nagyon szigorúan. Nem ismernek tréfát, akár teljes modellsorozatnak vonhatják be az utcai minősítését.
Az utólagos kipufogókat gyártó cég pedig egy előírt mérési jegyzőkönyvet köteles benyújtani az adott modellhez való megfelelőség bizonyítására egy erre felhatalmazott cégnek. Udvariasan fogalmazva, kicsit optimálisabbra festik a képet. Nem csalnak, csak jól választják meg a mérés körülményeit és a vizsgálatra beküldendő dobot. Talán más tömőanyaga van, talán a perforált belső lemeze nem 2 millimétereses furatolású, hanem 4-es. Esetleg ezer kilométer alatt kifújja a tömőanyagot? Érdekel ez valakit? Nem. Majd a sorozatgyártású másmilyen lesz, de azt meg nem méri már jó esetben senki, kész, megvan a homologizációs papír, használhatjuk utcán...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93274 üzenetére
Lehet utana kell tomni az akrat. Tehat nezz felujitoszett utan. Utana lehet hogy nagyobb lesz az ellennyomasa, amitol megjavul db killerrel. Db killerrel nagyobb a fojtas azaz az ellennyomas is. Az utanallitas mindig megoldja ezeket a bajokat. Ehhez kell vasarolnod egy injektorvezerlot is, es ki kell fizetned a fekpados merest. Nem hiszek az egyen map okban, az egy motorra jo, de nem az osszesre. Az nagyon parasztnak hangzik.
Elso korben ez. Az uzemanyagszivattyu mereset a manualban leirjak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93272 üzenetére
Nem. A popec nem csak a kipufogoert kiadott penz utan lesz, hanem a hozzaallitasert kiadott penz utan. Allandoan ezt szajkozom, szerintem nem mondtam semmi ujat. Es ilyen jelensegeket csinal egy nyitott hangosabb kipu. Amit saccolom, mint a tobbi user, joval kesobb vetted eszre. Ez a feltvesem a kristalygombbol.
Bar 10 000 utan a gyapot szerintem ki tud egni egyhengeresnel.Eloszor rakd vissza a gyari kipufogot. Uzemmelegre melegited, es a szomszedok nagy oromere, elkezded uresben huzogatni a gazt.
Minden rendben-> problema megoldva.
Ugyanaz a hiba -> szevizbe vinni uzemanyagnyomast merni. Mert ha azzal van baj, a nyomasszabalyzot is ki kell merni ennyi szerszamod nem hiszem, hogy van.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93268 üzenetére
Attol fuggetlenul, hogy nekem nem tetszik, szep.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93267 üzenetére
Hany kmt raktal a kipufogoba? Abszorpcios kipu tehat kieg a gyapot es egyre nyitottabb lesz, egyre kisebb kesz az ellennyomasa. Nem vetnem el tovabbra sem a lehetoseget. Az is benne van, hogy nem vetted eszre addig ezt a jelenseget. Rakd vissza a gyarit elso korben kerlek. Tudom, sok melo, de eroltesd meg magad. A vegere csak igy tudunk jarni az ugynek.
A szurot hagyd. Eloszor nyomast merj. A szurohoz szet kell szedni a tankot, es uj tomitest venni, stb, ami draga, es nincs ertelme, ha a nyomas jo. Epp ezert merj, ne nezz. Ahhoz, hogy a szurotol essen a nyomas egy mareknyi rozsda kell. Tapasztalat.
Szelephezag, vagy szeleptomitetlenseg kijon kompressziomeresnel, tehat mielott legoznal, merj. De az mar hideginditasnal kijonne. Nem erre gondolnek. Ne agyatlanul allj neki, hanem szisztematikusan.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93263 üzenetére
Elsore uzemanyag baj, tehat nem kap eleget. Vagy nincs eleg ellennyomasa a kipufogonak, ha nyitottabb a gyarinal. Igy forumon keresztul, szoval lehet baromsagot irok.
Gyari kipufogo van rajta?
Kene merni egy uzemanyagpumpa nyomast. Vagy vissza a gyari kiput. Szuro a szivattyu elott es az injektorokban szokott lenni. Ezzel nem foglalkoznek egeszen addig, amig a nyomas gyari erteken van.
Eses utan jelentkezett?
Fojtoszelep potmetert megneznem, bar nem biztos, hogy ilyen tunetet az tud produkalni. Uzemanyag nyomast neznek elso korben.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93261 üzenetére
Ha javasolhatom, mas motor rendszamat ne rakd ra, mert az buncselekmeny. Inkabb rendszam nelkul menj, mert olcsobb, ha megallitanak, es nem mesz bortonbe sem. Meg az is jobb, egyedi azonosito hamisitasa helyett, ha nem allsz meg...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #93254 üzenetére
Kulonbseg az oreg motorok helyrehozasaban szerintem nincs. Alap, hogy annyi penzt kell rakolteni, ami soha nem rentabilis. Irrealisan sok penzbe kerul. Ez az irrealis egy kicsit nezopont kerdese is. Altalaban az emberek nincsenek tisztaban azzal, mennyibe kerul egy jarmu uzemeltetese. Azzal pedig egyaltalan nincsenek, hogy osszerakni mi penz. Ilyen szempontol irrealis, de ha neked az kell, es az tetszik, senkinek semmi koze hozza, mennyibe kerult felallitani, csak ne mondd el senkinek, mert hulyenek fognak nezni, epp azert, mert nem tudjak, ezt mashogy nem lehet. Csak penzlocsolassal
Nem tudom, hogy ez a cafe racer romantika van rajtad, hogy van egy motorod, amit hetente kulcsolsz, es osszeall egy nap, majd csak torolgetni kell a tankot. Esetleg az van a fejedben, az olcsosaga kimerul abban, meghuzol egy csavart, kicserelsz ilyen olyan filleres dolgokat, es elkezd szepen jarni, amire az elozo tulajok nem voltak kepesek. es hasznalod ekozben. Ez egyebkent tenyleg nagyon szep kep, hogy eloveszed a bonneville t a pajtabol, amihez csak egy picit kell erteni, es meghalalja. Mint ahogy van damme is tette ebben a filmben.
Akkor elmondom, nalam ez mit jelent, mik jutnak eszembe.
Szoval van egy olcso motor, raadasul angol. A japanokhoz sokszor nincs alkatresz mar 15 ev utan, csak a tomegtermekekhez. Tomegtermekek alatt a ronda, karakter nelkuli, kozepszar motorokat ertem, amit senki nem akar otthon latni a garazsban, hogy torolgesse, csak A bol B be akar menni vele.
Extrem, de van olyan 4-5 eves motor, amihez mar nem elerheto egy fejidom. Esetleg utangyartott alkatreszt, tomitesszetett gyartanak a regebbi motorokhoz, ha tenyleg van benne love, tehat tomegcikk volt, es meg sok fut belole. Aztan a tipusjellemzo hibak ismerete. Mielott vasarolnal, ezt meg kell ismerni, hogy ne sozzanak rad egy szart.
(Errol az jut eszembe, amikor 30 e ft ert ajanlottak fel nekem egy katana 400 ast, megvetelre, nem lopott, jarokepes, de szamoltam, es korulbelul annyi penzben allt volna meg, amibol egy R6 ost vehettem abban az idoben. Elbontani nem akartam, mert tele vagyok szarral otthon, es akkoriban sem volt helyem. Szoval olcso motor soha sem az. Inkabb nem vettem meg, mert vettem volna ennyiert majd' egy millios koltseget. Masnak, aki nem rakott rendbe motort, ez fonyeremeny. Olcso, es megy)Egyebkent tamogatom, hogy rakj otthon ossze egy fasza regi motort, szerintem nagyonjo elmeny, es amikor hasznalod, akkor szinte feler egy hatbaveregetessel, csak szamolj azzal, hogy sok penzbe fog kerulni. Ket labbal a foldon allj.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93234 üzenetére
Az oreg elmeleteivel vigyazni kell, mert az elmeletet nem tudja, es o egy oldschool szaki. Ezek nem mernek soha semmit, csak megallapitanak dolgokat, mert mar harminc eve ezt csinaljak. Akkor meg mar nem kell semmit merni, mert egy szakember azert szakember, mert nem meri a dolgokat, hanem tudja. Aki mer, az buzi.
Most nem irnam le, hogy mennyi mindentol fugg ez, es mennyire nem lehet mindenre igy rahuzni, de szerintem mar ott elverzik ez a szerencsetlen, hogy a hezagok nem nonek, hanem csokkennek, mert a motorok sokat porognek, es nincs ideje ilyesminek kialakulni, meg amugyis ugy visszakurja a szelepet az ulekbe, hogy beverodik, epp ezert nem no a hezag, ahogy azt hiszik az oreg szerelok. ott nem fog koksz kialakulni. Koksz akkor alakul, ha zabalja az olajat, es ez az olajkoksz a dugattyutetorol levalik es beekelodik a szelep es az ulek koze. De abbol tomitetlenseg lesz.
Kettootvenest szereltem mar, a burkolt verziot, hokarosat. De mar nem emlekszem hogy nez ki, olyan reg volt.
Vidd el ehhez a szetfolytagyu szerencsetlenhez, ugyis ad ra garit, aztan addig viddd vissza, mig meg nem csinalja rendesen.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93230 üzenetére
Elehet keszitettni hfej tomitest, vagy a gyartotol elerheto tobb meretben.
Ahhoz, hogy lemosson valamit, ki kellene szedni a szelepeket a fejbol, ezt ha kulon nem rendeled meg, nem csinalja meg szerelo, illetve ilyet nem kell csinalni. A szelep forog, igy nem csak ugyanaz a felulet erintkezik, ha koksz van a szelepen, vagy tomitettsegi problemak lesznek, vagy megno a szelephezag. Elmeletileg nem szabadna ott semminek lenni. Ha szetszedi mindket hengert, ertelemszeruen oda is kell uj tomites.
Gepmuhely arakrol nem tudok nyilatkozni, de ne temessuk, lehet nem akkora a baj, csak hasrautottem.
Akkor ugy nez ki ez valamifele tipushiba...
De nem mindegy mi okozza. Deformacio, vagy rossz minosegu tomites? Vagy mittom en.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93225 üzenetére
En megneznem a hengerfej sikjat, es ha szukseges akkor gepmuhelybe kuldenem, ekkor mar nem lesz jo az altalad vasarolt tomites vastagsaga. Sajnos ehhez merni kell, amit a raolvaso baratunk prop teches szinkrontesztere nem tud elvegezni, igy szerintem majd ranez, hogy egyenes-e, aztan ugy jolesz. Vagy megsem
Taschner nemreg alulmulta sajat magat, kiderult, hogy nem tudja, miert mukodik egy cv karbi. Szoval venturi, bernoulli, mind mehet a picsaba, mert o kitalalta hogy ez nem igy van. Tagra nyilt szemekkel olvasom, hogy nem szarozta le a koreait. Az mindent leszaroz, ami nem harminc eves, es nem suzuki.
Hengerfejet biztos nem fog tisztitani, illetve nem tudom mit ertesz ez alatt.
Allas nem okozhatja. En vinnem labon.
A kovetkezo kerdeseddel kerlek fordulj bizalommal a hozzad legkozelebb rendelo josnohozFacelftes RS en is majom lennel koszorukovon, azt inkabb vessuk el.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93221 üzenetére
Egy betet gyartonak tobb kevereke van, csak egyetlen motortipushoz, szoval ez olyan, mintha azt mondanad, a motul az egy jo olaj, vagy azt, hogy a mol az szar. Nem egyetlen termekrol beszelhetunk.
Talalkoztam olyannal is, ahol kifujt a hengerfejtomitesnel, de csak hidegen, melegen mar nem. Azt mondjuk elegge lehetett hallani is, megis beindult, szoval siman
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93216 üzenetére
annyira nem nehez elkoptatni egy tarcsat. 0.5 mm rol van szo. Ezt utcai hasznalatnal is hamarabb el tudod koptatni bizonyos betettel. Kaphatsz olyan betetet, amit 1000 km utan elkoptatsz utcan is.
Nem elmelegitesre ertettem, hanem arra, hogy mashogy kophat mas homersekleten.
Hatalmas a szoras a beteteknel is. A gyari betet bizonyos hasznalatnal elmehet 30-40 e km is, hatalmas tarcsakopas nelkul. Ezeknek a beteteknek horror aruk szokott lenni, 40-50 e Ft kozott.
De bizonyos tarcsak meg nagyon dragak. Most akkor lehet matekozni, de utcanal en inkabb a tarcsat kimelnem, mert abbol ketto van, es egy vagyon.Utcai hasznalatnal en pedig arra reflektaltam, hogy mas tarcsaelettartam fordul elo mas betetekkel. Es mas felhasznalassal. Ezt tovabbra is tartom. Te kenyszeritettel extrem peldak elovetelere, mert nem hiszed el, hogy ahany betet, annyi fele tarcsaelettartam. Sot mondhatjuk azt is, hogy ahany tarcsa, annyi betet elettartam.
Nezopont kerdese.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93213 üzenetére
Betet fuggo, es hasznalat fuggo. Nem mindegyik betet koptatja ugyanugy a tarcsat. Valamelyik nagyon hamar megeszi. Ezt csak tapasztalati uton tudod meg. Epp ezert nem tudsz utananezni, hogy mi a jo, mert elolvasol 5 anyatetu hozzaszolasat, azoknal maskepp jon le egy betet tulajdonsag, mint 5 mergezett egernel.
Szerk:
Egy pelda.
Az aprilia rs versenybetet a brembo tarcsat 3e km alatt lekukazta.
3 szett 10 000 forintos betet ment bele. A tarcsa ara 70 000 forint. Mirol beszelunk?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93209 üzenetére
Haaat... ha ket tarcsat kell venned, bizonyos tipusoknal az egy kicsit huzosabb meg annal is, ha 1000 km kent betet cserelsz, normalis 30-50 ezres tarcsaelettartamhoz viszonyitva.
Amit forumrol nehezen fogsz megtudni, hogy a te hasznalatodnal mennyire fogja enni a tarcsat. Ennek utanajarni lehetetlen.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93199 üzenetére
Ezert kell megvenni azt, ami csak ugy tetszik.
Forumokon olvashatsz utana, en a markaforumokat szoktam javasolni, ott talan mar kitalaltak melyik milyen, de ha belebotlasz olyan velemenybe, amelyikkel nem tudod meg, hogy mennyire eszi a tatcsat, es mennyire fog... Azt ugye a hajadra kenheted. Es most kinek mit jelent a jol fog. Meg ki az, aki meregeti a tarcsajat. Es ugy hasznalja a feket, ahogy te. En ezek miatt vagyok azon a velemenyen, hogy probald ki, aztan megtudod.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #93151 üzenetére
En leeresztem a karbi uszohazat mindig, mert nem mindegyik 100 as benzin etanolmentes.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Most nezem, 6 sebesseges, es szarazkuplung?
Ezt siman be lehetne tenni egy motorvazba is. Raadasul elol a karbi, hatul a kipufogo... HmmExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93100 üzenetére
Melyik a mostani nagytesoja?
Mileott veszel, nezzra par kulfoldi forumra, mivel magyarorszagon annyira sok nincs. Olvasd at oket, mivel szoptak, hogy teljes legyen a kep.
Szerintem az egy nagyonjo motor, sok extraval (ha ehhez a loerohoz a megfelelo fek es futomuvet extranak vesszuk, akkor sok extraval, aminek szerintem alapnak kene lennie, es nem elszarragoskodni a gyarban ezeket)
Az RS t elmenymotornak melle. De csak akkor ha 175 cm vagy.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93093 üzenetére
Ez nem a motor hibaja. Hasznalt karbantartott motornal ez nem fordul elo. A 11 literes fogyasztast nem ertem, ezek nem esznek ennyit, csak ha belereszelnek.
Kb 350 ezerbol ujba teszel egyet, vetellel egyutt, es semmi problema nem lesz vele. Ez nem a gatya ramegy kategoria szerintem.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #93091 üzenetére
Rotax 122 re 8 000 kmt ir dugattyucserere
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93088 üzenetére
De. Elmegy. (A gyari konyvben megadott km enkenri cserere ertem, lehet 10 000 , most fejbol nem tudom.) A hajtorud a gyenge pont, nem a henger-dugo. Egy rosszabb fajta olajjal az nem fog elmenni annyit. Fiatal hulyegyerekek veszik. Mindegyik ezt kapja, amit a videon latunk. Altalaban birjak. A baj akkor van, amikor tuningoljak.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93084 üzenetére
Realis. A km ora nem realis, kb 10% ot csal, tehat ez olyan 15x km/h.
Az attetel nem modosit semmit, ezen a feknyereg alatt van a sebessegmero szenzor, a hatso kerek fordulatat nezi.
Ami feltunt, hogy 12 000 ig kiforog, ez gyari gyujtassal nem megy. Arrow es giannelli kipufogo melle kaphato fotengely ekkel lehet elerni ennyi fordulatszamnovekedest, ez az egy tuning biztos van rajta.Ebben is rotax 122 van, mint az enyemben, ezt amikor megvettem azonnal szetboritottam es felujitottam.
Akkor elsore 164 volt a realis vege. Azota mar alakitottam rajta ezt-azt, tehat a realis 170 et viszonylag kis koltsegbol el lehet erni. Illetve jelenleg dolgozom a harmadik lepcsos fejlesztesemen remelhetoleg a 40 loerohoz eleg kozel leszek. Mereskor meglatjuk.Egy hasznalt blokk generalja egy jo minosegu vertex, wossner, rotax, assowerke dugattyubol all (20-40 000) a hengert vegyuk ugy, hogy csak honolni kell, es nikaszil jo rajta (2 000) uj hajtorudbol ami wossner, es szerintem jobb a gyarinal (35-40 000) allhat. Esetleg a kiegyensulyozo tengely muanyagfogaskerekeit is kell cserelni (15 000) vagy kuplung nyomolap, ami nem birja annyira. Bontva lehet kapni.
Amugy gepkonyv emlekeim szerint vmi ilyesmi 14 e kmt ir valoban, es nem nagyon van vele gond. Gond akkor van, amikor rakerul a nem gyari dob, mert ahhoz be kell rendesen loni a karbit. Ha megragad, altalaban 99% ban emiatt ragad meg, es nem azert mert olasz.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
En nem szogeznek le semmit, de fura a kis vegsebesseg ellenere az elodmodellhez kepest durvan duplaannyi loero. Ez egy egyhengeres eseteben tobb akadalyba utkozik, ez a resze nekem csucskos. Es mar akkoriban is tudtak mindazt, amit ma a 2T rol, szoval nem magyarazhato a technikai fejlettseggel sem. Supermotonak jo lenne viszont, valoban. Ha lesz egyaltalan ilyen.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Kb tiz evvel ezelott volt ez a matrica motorokra, nyari kedvezmeny cimen (ezert junius), en inkabb azt furcsalltam, hogy megszuntettek.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #93061 üzenetére
Talan emlekszel nehany ipari muremekre is, ami csak 98 ast hasznalt. Abban az idoben fedeztek fel a mernokok a kompressziovoszonnyal teljesitmenynovelest. Kb 60 as evekben szabadult el ez a pokol, azert is volt kinalatban a 98 as benzin. Tippelnek meg az 500 as fiatra, vagy a steyr puchra, (ha ezek egyaltalan ilyenek voltak) de biztos volt meg par. Most nincs idom utanaturni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Kispolszki nem ment 98 alatt
Egyebkent orulok, hogy nalunk lehet kapni 100 ast, mert nem 1500 ert /liter kell venni versenybenzint. Es egy skyactivnal tuti sokat hoz a konyhara. Az elmebeteg kompresszioviszonx. 14.8:1 az SBK nal, es kb 1500 km utan blokkontveny csere.
Tulnyomo tobbseg elmegy rosszabb benzinnel is. De nem hiaba aruljak. Nincs tultolva. Szerintem
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #93041 üzenetére
En arra tippelnek, hogy valami van, ami miatt ezt nem lehet ajanlatkent megjeleniteni. Mert ilyen ajanlat nincs. Vagy mas csomagot kell kicsit csurni-csavarni.
Nincs akkora igeny egy ilyen csomagra, ugyanis eleg nagy a zavar. A TB allja? Siman. Altalaban meg sem kerdezik, mi tortent, hol tortent. Ha meg is kerdezik, rendort se hivnak, akarmit mondhat a motoros. (A baleseteimbol indulok ki) Miert kotne ezek utan barki egy biztositast, ami nagyon draga lenne. A nullahoz kepest legalabbis mindenkepp draga.
Szerintem ez is amator huzas, hogy semmilyen biztosito kinalataban nincs kimondottan motoros biztositas palyara.
De ezt akkor sem igy kellene talalni, hogy hivj fel, megoldjuk okosba.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A videok jok eleg szepeket repultetek, azert ez nem csak folduton nyelezzuk kategoria. A dt t nevezhetjuk nyugodtan enduronak, a 25 os gyenge szar, de egy yz nek sem volt sokkal fejlettebb futomuve a 80 as evekben. A 200 ast pedig az yz re epitettek. Gazos rugoja volt mar, egyetlen problemaja, hogy mi is mentunk krosszpalyara, probalgattunk ugratni, ami eleg szarul sikerult, volt par elso kerekre erkezes is, szoval vicc kategoria es onnan latszott, hogy nem erre valo, hogy minden ilyen nap utan hazafele
140nel szitalt a kormany. Utana kellett huzni a nyakcsapagyat minden ilyen bevetes utan. Amugy a 200 as birta a strapat, 33 loval felment az barhol, konnyu is volt. Siratofal nem volt problema, ha egy kicsit is volt eszed. Ez nalam kiadja az enduro fogalmat.
A krosszmotoros ismeroseimet kerdezgettem, mire lehet szamitani, ha ilyet vennek, es megerositettek ok is, hogy szopas, es kez-labtores a legjobb forgatokonyv szerint. A cr250 es kollegam pl orommel meseli, hogyan kuratta hatba magat a sajat motorjaval, hogyan sikerult egy ugratas utan eltorni a kormanyt, vagy megfejelni valakinek a csapatbol a fekkart, hogy belealljon az arcaba a sisakon keresztul. Emelle kellemes adalek, hogy allandoan megragadt nekik, vagy felrobbant a blokk. Szoval... Tetszik a dolog!Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
ezert jo pest megye, mert dunakeszitol elkezdve taksonyig mindenhol van valami megmaszni valo vagy homokbanya, vagy regi krosszpalya.
azert irhatnal valamit a kx rol cr rol, hogy mit kell tudni rola, ha esetleg CROSS motort venne az ember, nem pedig valami dual purpose endurot, amit a koznyelv krossznak nevez. mit szoptatok veluk, meddig volt meg, stb.?
most gondolkodom, hogy szintet lepek endurozasban, es ilyesmit veszek, de szerintem meg nem kene
beszelj le.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
KTM freeride E versenyzovel kb 25-30 perc, egy magunkfajta kutyauto 45 percet elmegy. ennyi ido alatt feltoltod a potakkudat, benzines agregatorral a tanyan, tehat egesz nap mehetsz vele, es kurvara ertelmetlenul
korabban a kereken ebredo nyomatekot kiszamoltam egy nagykobos ktmhez kepest, most nem keresem vissza
(de szep lassan lesz ez jobb is)[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #92922 üzenetére
Haaat. Progresszivan elso fekkel is tudsz fekezni, azaz eloszor beulteted es utana huzol igazan. Szoval idealis korulmenyek kozott ehhez sem kell hatso fek
Azzal egyetertek, hogy utcan mas a helyzet, mert most felremlett a szentendrei ut, amikor allora fekeztem csak heccbol az elso gumit, minden pirosnal. Ott olyan szar volt az aszfalt, hogy nagyon hamar csuszott.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #92914 üzenetére
Igy van.
Ertem azt is, hogy a legtobb ember nem akar elmelyulni annyira a motorozasban. De elmegy egy treningre. Es inkabb treningre jarjanak, mint hogy oda sem. Es kell egy kozepszar valami, amit meg lehet tanulni, amihez lehet nyulni, barmikor, barmi van, nem nyirja ki magat vele a leghulyebb sem...
De utana jon ez a - hogyan fekezel, te hulye vagy - magatartas
Amit en leszarok.
minel tobben jarjanak treningre, ez egy jo dolog.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #92907 üzenetére
Az altalanossagban a ketkerekueknel az elso kereken gurulashoz irtad azt, hogy feluletet vesztunk, ezzel pedig rosszabb lesz a fektav.
Nem utcara irtad. Hanem kitalaltad, hogy mkert nem idealis ha a levegoben van a kerek.
Bar altalanossagban megint nem lehet beszelni, mert egy cruisernel nem ez lesz. Az idealis korulmenyeket nezve hiaba csokken a feluketed.
Utcan meg valoban keves a gp pilota, de korabban irtam, hogy utcan leszogezni egy modszert arra, hogy megallj, legalabb annyira mervado, mint a gp pilotak szama.
szerintem annyira osszetett, hogy nem csak erre kellene kihegyezni ezt az egeszet. Annyi, hogy ez nagyon latvanyos, ha leraksz bolyat, es szemlelteted, hogy ha egy auto lenne ott, akkor televagtad volna. Bar egy tanpalyan szerintem sportmotorral pont elobb megallok elsovel, mert idealisak a korulmenyek, egyenesen kell jo nagyot fekezni.
Ami szerintem nem jo irany, az az, hogy esz nelkul, radikalisan minden elethelyzetre ra akarjak huzni, mert igy a legjobb, az oktatok mondtak, a forumon csak ezt lehet olvasni.
De egyebkent a velemenyem tovabbra is az, hogy kb mindegy az a par meter, mert nem csak fekezni kell.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #92903 üzenetére
A gp ben ugy fekeznek a pilotak, hogy az ujjad befer a hatso kerekuk ala. Ok meregetnek is egyfolytaban, ugy gondolom, idealis korulmenyek kozott a fekhatas 100% at ok tudjak, hogyan kell hasznalni. Nem kell lent lennie a hatso kereknek.
Ami nagy zavart okoz ezeknel a cikkeknel es a treningeken, hogy a korulmenyek soha nem ugyanolyanok, nem ugyanolyan motorral megy mindenki, nem ugyanolyan gumikon, stb. Ennek ellenere kobe vesik, hogyan kell fekezni. Sztm ez amator huzas.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #92867 üzenetére
Ezt is megnezzuk, lemerjuk.
Egyebkent ahany motor, annyi fele fekezes a jo. De sportmotoron en tartom magam ahhoz, hogy hamarabb megallsz elso fekkel.
Es ahhoz is, hogy a hatsot lenyomod, ott a tengelytav semmit nem fog nyulni, sot, elore megy a suly, osszenyomja az elso villat, ugyanugy.
Illetve ha az elso fekkel megvarod, mig osszeul az eleje, ugyanazt erted el, mint hatsofekkel.
Engem az zavar, hogy gondolkodas nelkul ra van huzva mindenre. De mondom, megnezzuk.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #92860 üzenetére
Videora lesz veve ahogy az arcan csuszik. Johet barki
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest