- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Csak a kuplung harminc szazaleka ennek az egymillio forintnak.
Sportmotornal nincs olyan opcio, hogy figyelembevedd a fogyasztast, mert minek van sportmotorod?
Koridovel aranyosan ez a benzin teljes mertekben elhanyagolhato penz. Egy gumigarnitura 100e ft.
Szerintem ertheto amit mondok... -
Topiccsendőr
addikt
Egy japan klasszikussal szep tud lenni a torkos csutortok, kapott a savbol egy picit a szatmari is, sistergett a ceg reputacio.
A faszerdobe batran beszaladasert en egy 9.5 pontot adnek, az oszinteseg pedig 10 pont a fair skalan.
A hetkoznapi erdekessegre mutato link pedig: [link]
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
imrufo #93909 üzenetére
Oo igen, ezt be kell linkeljem Ha nem akarsz nagyon szarakodni vehetsz uj blokkot 14 688 eur ert.
Erre szoktam azt mondani, hogy nem megvenni nem tudok nehany motort, hanem fenntartani.
A TL sok szempontbol problemas motor, de a forgattyusmechanizmusat rohadtul eltalaltak, szerintem az egyik legjobban megtervezett a v2 esek kozott. Legalabbis amilyen futasteljesitmenyeket lehet olvasni, nem ez teszi be a kaput altalaban, ami szerintem nem kis teljesitmeny. Ezeknel a v2 eseknel ez nagyon erzekeny pont. Akkoriban ez volt a legerosebb raadasul.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
imrufo #93903 üzenetére
Rsv4 kozepmezony. A legolcsobb, ahogy szamoltam a honda. A legolcsobb a kuplungja, a vezlancfeszitoje, a szelepek egy picit olcsobbak a tobbinel (itt ugye mar titan van, 38-42 e ft/db) a dugattyuk dragabbak picit a tobbieknel, a yamaha az elmezony, meg a ducatinal is dragabb.
Amikor valogattam a motorokat vasarlashoz, atneztem az alkatreszarakatUzemanyagszivattyut mar nem neztem, az is gyenge pont kozeptavon, ecu, 180 lo kornyeken a kuplung es a valto tulajdonkepp halalra van itelve 30 e km ig. (Termeszetesen nem turatempo, hanem rendeltetesszeru hasznalat)
Mindegyik markanal elofordulo gyakori hibak...Szerintem a tl nem ocskavas
-
Topiccsendőr
addikt
Sportmotornal az alkatreszkoltsegek joval dragabbak, amikre szukseg is van. Egy vezermulancfeszito 60-80e, egy tomites a vezerleshez, feszitohoz 5-7e. Egy fotengelypoz jelado 90e. Egy kuplung 150-300 e ft, egy nyakcsapagy klt 45e. Ezekkel szamolhatsz 30e km ig. Az aprosagokat nem szamolom melle. Nem a benzin lesz itt a sok.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #93859 üzenetére
Nem csak tovabb dusit.
Vegig hidegebb a levego, ami mas benzin levego kevereket kivan, nem csak addig, amig nem uzemmeleg a motor.
Ugyanolyan kulso homersekletnel is alacsonyabb az olcso benzinnel a fogyasztas?
Van teli es van nyari benzin. A teli benzin illekonyabb, azaz mas benzint fogsz tankolni telen. Igy ez is egy valtozo. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #93835 üzenetére
Szoval megvaltozott a fenyezes. Hmm, hat ezert erdemes volt eloben nezni. Se szarnyak, se semmi. A ducati jobb volt...
-
Topiccsendőr
addikt
Ez nagy kiraly csokor! Ilyenkor azonnal mennek ki vmi krosszpalyara.
Nah geresics. Osszehasonlitva a videodat emre altal linkelttel, az tunik fel, hogy azert erdekesek, mert olyasmit tudnak a pilotak, amihez krvasok energiat kell befektetni. Ennyi energiat nem sok ember feccol egy dologba. Epp ezert lesz erdekes az a tudas, amit a videoban latunk. Energiafeccoles nelkuli, hetkoznapi videok megosztasa csaladon belul, zart korben tokeletes megoldasnak tunik.
Valaszut ele erkeztel:Vagy bebaszos live, helikopterrel
Vagy red bull romaniacsNe okozz csalodast!
-
Topiccsendőr
addikt
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #93793 üzenetére
Ne szopass mar, ez most komoly??? Ez igy fasza? Igy kell csinalni?
ez a video kimeriti a BALFASZ fogalmat.
Tenyleg nem latod? (Jah varj, te is hasonlokat toltesz fel, kb tizzel atmesz egy bukkanon, es elkezdesz karomkodni. Az, hogy ezt igy leirom, nem magam minositem mekkora kiraly vagyok, attappsva rajtad. Nehogy mar ez legyen a fasza, az isten szerelmere. En vagyok a gyoker? Tenyleg?)
En szemely szerint nekimentem volna labtarton allva, lenduletbol, jol hatrarakva a sulyomat, nagygazt huzva akkor, ha elerek a domboz, hogy ne fejeljek bele az arokba. Akarmennyire 300 kilos motor, ezt mashogy nem lehet csinalni.
Lehet elestem volna husszor, de buszkennem a labammal pipiskednek, ez itt nem mukodik, aki igy csinalja az kurvara nincs kepben.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #93772 üzenetére
kosz! cserebe megneztem a videot...
eleg fura krosszpalya, alig van kanyar, csak ezek a dobbantok, azok se valami nagyok. igazan lenyelezhetetted volna az egyik kisebb fajtan, akkor joval tobb bazmegolas es eletkozeli elmenyed is lett volna.
vagy legalabb eleshettel volna. evil knievel is direkt bevezette a produkcio vegen a focielesest, mert akkor folyik a ver.es kellene venned egy normalis motort vegre. meg normalisan kellene motoroznod is. akkor tegyel fel videot ha ezek rendelkezesre allnak.
asszem ennyi. -
Topiccsendőr
addikt
Ditech re (aprilia, suzuki, gilera, peugeot) ezzel tudsz developer mapot rakni, (igazabol ez amolyan tuning, innentol nem veszi figyelembe a kornyezetvedelmi eloirasokat, es eleg jol megy utana) illetve kiolvasni, hogy hany orat ment a motor, szenzorok altal kuldott ertekek, hibak, blablabla.
-
Topiccsendőr
addikt
Na tessek, errol beszelek, erre muszaj licitalnom. Fasszom.
Izgalmasabb filmet kellett volna valasztani.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #93741 üzenetére
Most lattam a sportmotoron, hogy hulyeseget csinaltal, es kimentel a ligeti krosszpalyara. Namost ott megfordulok viszonylag gyakran, szoval ird mar le, hogy mivolt a beugro, vagy hogy lehet oda bemenni, stb. A videot nem szeretnem megnezni, mert figyelemhianyos vagyok, es ha liam neeson lanyat nem raboljak el, akkor a telefonomert nyulok 30 masodpercen belul, majd elkezdek forumozni, meg mindenfele motoralkatreszeket venni ebayen, utana meg elvesztem a fonalat. Saccolom nem szabaditasz ki senkit a videoban, nem nyelezed le a pegasot egy dobbanton, csak elesel. Megsporolnam a draga idomet.
Azert koszi! -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #93687 üzenetére
Lehet hogy vajsimanak erezni, de az a kapcsolokormoket uti. Daralni nem fog, mert a kapcsolokorom beleakad a kapcsolokerekbe. Mert kicsi utat kell megtennie, bele tudod eroltetni. Szinkrongyuru nincs. Epp ezert az ilyen valtas karos. Gazelvetellel ki tudod egyenliteni a fordulatszmkulonbseget, de ezt nem lehet tokeletesen megcsinalni, tehat a kapcsolokormoket le fogja utni. 3 fokkal van bevagva mindegyik korom. Ha ezt a 3° ot elveszti, megszunik az ekhatas, ami osszetartja a kapcsolokereket es kapcsolokormoket, es ki fogja dobni a sebessegeket.
-
Topiccsendőr
addikt
Amint nem jol van a vajatban, vagy nem fekfolyadekkal rakjak ossze, es serul, az folyni fog. Nem lehet, hogy amikor a dugattyut kivetted, fordult meg?
A masik, ha beszorul a fekmunkahenger es dugattyu koze, lecsip belole egy darabot. Mivel a karmantyu feszul ra a dugattyura, ha a nyomas megszunik, a karmantyu huzza vissza a dugattyut. Ha el van csavarodva, ezt a funkciot nem tudja betolteni, mert nem tud a karmantyu moge menni a fekfolyadek, hogy nyomast gyakoroljon ra.Az en motoromhoz 96eur a szett
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #93571 üzenetére
O igen! A garancialis vekony jegre ra sem mentunk.
Magyarorszagon, mint minden, ez is elegge rugalmas szabalyok alapjan mukodik. A vevo sokszor nem tudja, mire vonatkozik a garancia, amit az importor, vagy markaszerviz sokszor kihasznal. Ha megkerdezed egy forumon, egy embertol, aki vett egy egzotikus markat, es garancia ideje alatt tonkrement valami a motorjaban, hogy hogyan ervenyesitette a garanciat, kirohog, hogy ez itt nem ugy mukodik. Es kulonben is, o nem akarja honapokig garancialis szervizre leadni a motorjat. Sem a sajat jogait nem ervenyesitette, sem lepeseket nem tett annak erdekeben, hogy haladjanak a dolgok. Csak egy forumra kiirja, hogy ez egy szar motor.
Az importor szarragasa miatt. Ilyenkor en azonnal mennek ugyvedhez. Es bassza meg az importor. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93564 üzenetére
Hozzatennem, hogy nem celom volt a csorosagot behozni a kepbe, inkabb a tajekozatlansagot, es szuklatokuruseget.
Ha egy kis nyomozomunkat vegez az ember, rajon, hogy az egy zsanerben levo modellek kozott nincs az a nagy kulonbseg, amit altalaban a tajekozatlan, szuklatokoru emberek allitanak.
Az esszeruseg, es csinald magad mozgalom korulbelul a 2005 os evjaratig gyartott nyulthurkos befecskendezo rendszeres motorokat oleli fel. Onnantol tul bonyolult minden, es nem vegrehajthato egy egyszeru szereles egy mukedvelonek. A garancialis visszahivasok exponencialisan szaporodnak, amit otthonn nem tudsz elvegezni, es ezek rettento fontos javitasok mar. Azota sok minden tortent a vilagban. Folyamatosan fejlodott a motoroknal a technologia- tobb szenzort kell a motorokba venni, a gyartasnal felhasznalt anyagok, rez, stb vilagpiaci ara egyfolytaban csak felment, ilyen kozegben kell egy szabadidos felhasznalasu jarmuvet legyartani, tulajdonkepp valtozatlan aron, (ne nezzuk a penzromlast) meg akkor is, ha duplannyiert veszed a rezet, vagy a platinat a katalizatorba, aminek a zaszloshajoi, azaz a csucs sportmotorok gyartasa meg sem eri a gyartoknak. az rafizetes. Arkategoriakrol beszelhetunk innentol, es itt jon a kepbe a csorosag.
Eppen ezert osszehasonlithatunk ket arkategoriaba eso motort, csak nincs ertelme. Aki ilyenkor szarozik, az igen feluletesen all a kerdeshez. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #93558 üzenetére
Nehezen tudom elkepzelni, hogy annyira gyakori lenne, hogy lerohadsz vele. Vannak meghibasodasok, ez biztos. Tudjuk olyan szempontrendszer alapjan vizsgalni, ami alapjan mondhatjuk hogy szar.
A mobilen korbenezek mondjuk a szar boxerek koozott. 100e felett el az orajukban meg mindig nem vagjak utanad ingyen. A magyar emberek megnyilvanulasai alapjan ezekben mar 20x volt gardan cserelve. Erdemes valamilyen melyseggel is rendelkezo cikkeket olvasni.De a legjobb dontes, ha vegigolvasol egy markaforumot. Mindenki le fogja irni, mik tortentek vele, hova vitte, milyen szerviztapasztalatai voltak, mit csereltek, es mennyiert, milyen km ora allasnal. Manapsag ennel jobb metszetet nem talalsz annak a markanak es annak tipusanak hasznaloi profiljarol, tevekenysegeirol. Termeszetesen premium, vagy draga tipusoknal eselytelen magyar forumokat bongeszni, mert 2008 utan lenyegeben csak az igaslovak vannak nagy szamban az emberek alatt.
Azert szukseges az effajta informacioszerzes, mert odamesz egy hozzaerto, de olyan emberhez, akinek egy ilyen tipusu motor olyan messze van anyagilag, akkor a korabban leirt gondolkodasmod miatt azonnal ravagja, hogy szar. Holott a vilag ennel bonyolultabb. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #93552 üzenetére
akkor ezzel a valasszal a harom betus markat sikerult egesz modellpalettastul megint elkonyvelni.
sajnos vitazni errol nem tudunk, es nem is erdemes, mert nem tudok neked kerdeseket feltenni. nem te vagy benne, hanem egy masik ember sommas, leegyszerusitett velemenyet kozvetited. az adv rideren egy het alatt tobb informaciohoz jutok meghibasodasok teren, mint egy ilyen velemenybol, hogy a "bmw szar, beszeltem tobb emberrel"... szoval valoban, hanyagoljuk. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #93547 üzenetére
Ezt nem kell gondolnom, mondanod meg plane nem. milyen mercehez viszonyitasz megis? Nem a sajat motorodbol indulsz ki, vagy a haveri tarsasagodnak a motorjaibol? Ahogy a megbizhatosagrol szolo hszeidben mindig. Hat nem? Hat de.
egy motornal ugy latom a merce a megbizhatosag. Tokmindegy hogy 200 lo van kihozva 1000-1200 kobcentibol, vagy hogy tele van kurva minden szenzorral. Egy a merce. Hogy elromlik-e. Ez az alap szitu egy hetkoznapi embernel. Ami teljesen ertheto, de sajnos nem huzato ra, csak egy szuk hasznalati modra. Aki tajekozatlan, es ezt nem ismeri fel, az altalaban elegedetlen lesz.
Ilyenkor javaslom az olyan modellek megvasarlasat, aminek a fenntartasa olcso. Ettol meg ezeken az olcson fenntarthato tipusok mellet vannak olyan motorok, amiket dragan lehet fenntartani, es mittomen csinaljuk azt, hogy szar, megbizhatatlan motoroknak konyveljuk el.
Nalam biztosan jobban ertenek a bmw-khez, osszesen harmat szereltem. Ezt viszont most te magyarazod felre, mert nem magamat helyeznem folejuk. Egesz egyszeruen ne mondd mar, hogy nem kepesek megcsinalni egy premium turamotort hat hengerrel minimum a garancia ideje alatt jora. Szerinted az osszes ilyen? Az osszesrol akkor tudjuk hogy egy szar? Ez olyan, mint runner haverjanak a 70% os hibarata a panigalenal.
Es ha szar? Gariban meg lesz oldva. Gari utolso perceiben meg szabadulbak tole. Ha nem tetszik, el lesz adva. Senki nem fog ilyet venni hasznaltan, az ar felezesi ideje felgyorsul. A piac bearazza. Ezt vegig lehet kovetni, ha van ilyen.A tasi meg szerintem nem vegzi el jol a munkat. Talalomra pl felulbiralja a mernokok altal adott szelephezagot, hogy belso hengereknel melegebbek es azt nagyobbra allitja. Osszeszilozza a motort, ahelyett hogy tomitest venne.
Az asztalos motorszerelo haveroddal sem vagyok megelegedve, a tobbirol nem mondok velemenyt, mert ezek az ismerosi korunk metszete, igy azok munkassagat nem ismerem.Raulsz, es van kulonbseg. Te a dollarjeleket latod, hogy mit kell kolteni ra, ha kell. En meg azt, hogy raulok, es egy olcso valaminek hat egy japan. En nem latom ezt a barmikor lerohadhatsz vele jelenseget, amivel az emberek magukban megerositik a dontesuket egy masik motor mellett, mert minek hajtogatni allandoan ezt, hogy "ha eppen nem szervizben van, akkor jo". Senkire nincs puska fogva, hogy ilyet kell venni, es eroltetik ezt a keresztet rad. Epp ezert nem ertem az ilyen kirohanasokat. Ha teljesen leszarnad, es kiegyensulyozott nem markabuzi lennel, vagy kiegyensulyozott markabuzi, mi venne ra, hogy ilyen megnyilvanulasaid legyenek egy masik markarol?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #93542 üzenetére
En nem esek neked, csak tokmindegy, hogy 6 vagy 12 millas egy motor, az k.isten, hogy a te motorod, vagy altalad szeretett motor marka jobb nala. Meg johogy. A ferrari is szar. Sokat fogyaszt, sokat kell ra kolteni, es hamar tonkremegy. Bezzeg a jo kis g astra. Vagy a Swift. Vagy a jazz.
De, ezt te mondod, nincs itt eppen bmw szaki.
Es mar megint ezek az ismeros szerelok velemenyei. Ezeket nem tudom elfogadni toled ultima ratiokent ugy, hogy egy taschnert el tudsz fogadni, mint szakember.
Biztos vannak problemak, nem ezt vitatom, meg vannak extrem esetek. Es akkor erre a velemenyre epitsunk a marka osszes tipusanal. Sztereotipizaljunk.az araik miatt ez pont egy undor a marka fele. Leirtad, hogy nem ellenszenves, meg azt is, hogy mi miatt ellenszenves.
Altalaban a nagyon szuk latokuru markafanatik reteg fikkant mindent, amit nem tud osszeegyeztetni vagy a penztarcajaval, vagy a kulturajaval. En sosem vennek hathengeres csillagrombolot, az anyagi helyzetemhez kepest az a holdon van, es tolem lehet az akarmennyit szerelonel, nem fogom ramondani hogy szar, mert az a motor minden, de nem szar. lefosnad a bokadat rajta. Nem te vagy a celkozonseg.
Ezek a komuvesbolcsessegek meg megmosolyogtatnak, ne haragudj. Biztos jo motorod van, de a vilag ennel egy kicsit tobb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #93536 üzenetére
Az osszes motorra igaz, nem mely gondolkodashoz illesztheto parasztbolcsesseg
Ettol fuggetlenul a boxer nagyon jo filing. Es kovezz meg, de belehuppanni abba a nyeregbe nem ugyanaz, mint egy olcso japaneba. Pedig nem szeretem a bomost. A ducatit meg az apriliat szeretem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93527 üzenetére
Ezzel a "lattam mar elromolni olyan motort" indokkal mar ketten vagytok hondabuzik itt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #93524 üzenetére
Es meg hany visszahivasrol nem tudsz.
Le ne szarozd mar a bmw t, plane a hathengerest. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93491 üzenetére
Ezt nem en talaltam ki, ha az adasvetelid idopontja korabbra szol, behajthak rajtad...
Hogy mennyire hamisitod az iratot, az nem volt benne a kerdesben.Lassan harom eve nem elek magyarorszagon, es nekem eszembe se jutott ez a forgatokonyv. Manapsag azon is meglepodom, ha kerdezik, hogy "szamlaval, vagy szamla nelkul?" Nem ertem a kerdest par pillanatig. Szerintem nem en vagyok forditva bekotve
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Miertvansote #93484 üzenetére
Kell ra kotnod, mert ketyeg a fedezetlensegi dij.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93463 üzenetére
Nem, ettol nem csinalja, a nem gyari membran lapok viszont agyonvagjak az egeszet. Ez nagy, vastagon szedett betuvel a rotax 122 gepkonyveben is benne van, hogy ne csereld le a lapokat, mert nem hoz semmilyen teljesitmeny novekmenyt, csak problemakat.
Meg megmertem volna a membran hatarolot is, hany mm, mert pl az enyemben is valaki elhajtogatta, hogy attol majd jol fog menni. Szemmel nem is lehetett latni. Illetve talalkoztam olyannal is, hogy valszeg leejtettek a membranhazat, es az egyik oldalon kisebbet nyitott a hatarolo gorbulese miatt.
Szoval lehetnek csodak a gyari gepekben is. -
Topiccsendőr
addikt
Nice try.
most masodszorra is azt lehet megallapitani, hogy toltesrendszerrel van baj. Ha a hibat nem szeretned megallapitani, akkor venned kell egy fesszabot, egy magnest, es egy toltotekercset.
Ha a hibat nem akarod megallapitani, de sokat sem szeretnel kolteni feleslegesen, elviszed szerelohoz.
Ha nem akarod szerelohoz vinni, es nem akarsz felesleges alkatreszeket venni, kitanulod gyorsan, mibol all egy robogo toltesrendszere, megallapitod melyik a hibas alkatresz, es kicsereled.
Ha nem akarod elvinni szerelohoz, nem akarsz kolteni egyaltalan semmire, es foglalkozni sem szeretnel annyit, hogy magadtol megallapitsd a hibat, addig kerdezz forumon, amig valaki el nem talalja a hibas alkatreszt. Ez egy kicsit kockazatos, de ha bejon, sok penzt megsporolsz! -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93453 üzenetére
Nem, a dusitorendszer csak 1-2 percig uzemel, utana lezarja a jaratot. A karbifolyas tipikusan a gazoszlop lepattanasa miatt van, bizonyos fordulaton ilyenkor akar 2-3x is ujra iranyt valthat a gazoszlop, es ennyiszer tobb benzint is vesz fel.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93450 üzenetére
Volt 2T 50 esed, azok 4 litert esznek szazon, nyelezve. Ez a fogyasztas nem sok a 180 asnal, bar kopkod a karbi, amire nincs valasz, miert teszi. Ilyenkor tobbszor megy at a levego a fuvokan, ami bizonyos fordulaton tobb benzint jelent, igy az a kijelentes, hogy jo a karburalasa, nem 100% ig allja meg a helyet, ez lehet a szivorendszer sajatossaga, uj koraban nem folyik a legszuro, szoval... ezt ne is vegyuk figyelembe, csak egy aspektus. kevesebbet nem nagyon fog enni. Ez sem gatyalezabalas.
Egy 300 as versenyenduro mennyit eszik? Nem tudhatod. Nem lehet tudni, te hogy huzod. Nem mindegy a terep. azt sem allapithatod meg, a runneredbol kiindulva, hogy a rotax 12ot eszik.
Sokkal tobb rutint igenyel egy 2T? 56 loeros 4T nem igenyel nagy rutint? Ez az -alul gyenge, felul eros- versenymotornal megallja a helyet, de a 300 as exc alul is tol. Ez nem krosszmotor.
Amugy nem tok mindegy mit eszik?(Nem mintha ra akarnalak beszelni a tipusra, de tele vagy sztereotipiakkal)
Osszefoglalom. Tehat 4T vonalon nezelodsz, mert sporolni szeretnel a benzinnel. Es jelenleg egy uzemoras motort nezel... khm.Off road motornal ez a pedanteria szerintem az onfeledt motorozas utjaba all, keresztbe.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #93438 üzenetére
A futomunek nem sok koze van ahhoz, hogy elol rettento nehez, elofeszitettuk az elejet es az elofeszitesbol visszavettunk hatul. Semmi nem valtozott. Abban viszont lehet valami, hogy mas motor nem assa el magat ennyire, de majd 40 kg kulonbseget nem tudsz behozni semmivel. Ezt az 525 ot kiprobalnam, 8 literes tank, 114 kg szarazon. Ezek nagyonjo szamok.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #93435 üzenetére
neked joval nagyobb tapasztalatod van endurok teren, en csak a sajat tapasztalataimat irom le. en mentem drz 400 al, es ilyen sulyu motorral mely homokon, a legalisan meg felteheto legbutykosebb gumival. Az egy kalap szar volt. Utana valtottunk krossz gumira. Teljesen felazott talajon is mentem vele, feldobta a sarat 6 meterre, de az eleje ossze-vissza ment. Azzal te el nem mentel semerre. Az szenvedes volt. A 30 eves dt200r el megettem. Ugyanannyit tankoltam a 2T be, mint a 4T be az ilyen turakon. Epp ezert akarta felgyujtani a tulaja, mert mindenhol jobban viselkedett az a ven fos. Mert 106 kg volt. Nem azert mert versenytechnika lenne.
ahogy nezem a szempont az, hogy honda legyen, hogy keves hasznalati nyom legyen rajta, konnyu, olcso, uzemoras, megbizhato, 4T. Ilyen meg nincs. A hasznalat modjaban benne volt az ugratas is, erre a celra ilyen nagy dogoket eleve nem is neznek, de turazni mar ertelmet nyeri. Masik ellentmondas a fillerbaszas. Hobbiterepnel krosszpalyan/banyaban elesel. Ha nem esel el, akkor nincs ertelme venni ilyen motort. Mondjuk ezek az en szempontjaim.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93430 üzenetére
Nalad nagyon be van csipodve az, hogy a 2T csak sokat fogyaszthat, holott ez egyaltalan nem igy van, ha van is kulonbseg, ugyanolyan felhasznalasnal egy 4T hez kepest elenyeszo. Nem azon fogod a fillert megbszni.
Szetrugasi nyomoktol mentes???
Te mire veszed ezt a motort? -
Topiccsendőr
addikt
Igazad van, de en ezt otthagyom. Ha szamlakkal bizonyitja, hogy jo kezekben volt, az azonnal megmutatkozik arban is, akkor legyen nagy arca, de bemondasra en nem fogom beharapni.
Nem naiv kincsvadasz vagyok, aki kockaztat hogy vagy lerohad, vagy nem, vagy jol jovok ki belole vagy nem. (Ezt csakis olcso motorral jatszom el) ebbol mar szerencsere kinottem, jo sok penzbe kerult.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem vinnem vissza, hanem olcson vennem. Mi kulonbseg van akozott, hogy megveszed es hasznalod, vagy megveszed es szetszeded? Ugyanolyan szar a motor, csak egyik esetben nem tudsz rola. Csak azt mondom, hogy lehetsz te feher gandalf, amig nem szeded szet, nem latsz azon sok mindent. Ahhoz, hogy utcai motor kopasi tuneteket produkaljun, tul ki van hegyezve. Elobb torik, szakad barmi, minthogy fustoljon.
Ha nem tudja bizonyitani mik voltak elvegezve, akkor eleve ugy kell tekinteni, hogy ott csereerett par dolog. Foleg ahogy a haveromek cr 250 eztek. "Keri az a dugattyut, lehet hallani" "mi nem nyelezzuk annyit, felesleges olyan gyakran cserelni"Termeszetesen nem baj a szerelo, nem erre ertettem
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93392 üzenetére
En meg hozzatennem, hogy uzemorast szet kell szedni atomra, es ujra osszerakni. Es ez vonatkozik mindenre. A villara, a himbarendsszerre. Hamar tul mesz a millan. Esetleg olyat tudsz venni aminek epp le van huzva a hengere, es henger-dugo cserere var. Akkor el lehet kezdeni matekozni, hogy azert nem birta a tulaj ezt vegrehajtani, mert nem lehet hozza mar kapni, vagy mert annyiba kerul, mint jelenleg az egesz motor erteke.
Szerintem a drz xr az potyogesre jo, de ennel konyebb kell, hogy ne furodj arccal a homokba. Ezekkel egy homokos uton nem tudsz vegigmenni csak gyokkettovel. Hiaba nyelezed le, nem tud elkonnyulni az eleje annyira, hogy ne csavarja ki a kezedbol a kormanyt, aztan 100 meteren keresztul vagy 10x a foldon talalod magad, vagy 5km/oraval mesz, aztan kirohog mindenki. Azott agyagon ugyanez. Ugratast hat az megint nem adja ezeknel.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #93361 üzenetére
Nekem tul egyszeru az ember. Gazt tudja huzni, valoban ki kell vinni egy sportmotort palyara, es utcan terden fordulni vele, de nem nagyon tudja mi mitol van, mi hogy mukodik, es velemenye az van. Ami ugyanolyan tomor es egyszeru, mint az ember. A masik, hogy a cikkeibol mindig valahogy onpromozas lesz, szoval nem nagyon erdekel, mi a velemenye egy motorrol.
A triumph cikknel senkinek nem fura, hogy kakucson kiprobaltak amit "lenyelezett", es izgett mozgott alatta. Egy kakucson.
Hat mi van itt? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #93357 üzenetére
Ender irt egy osszehasonlitot a cbr r1 gsxr rol, es szerintem az teljes mertekben hasznalhatatlan. Borsay is, az legalabb palyan volt vele.
Aztan dodor... Amikor a 20 filleres aprilia leonardo kormanyvegsulyra azt mondja, hogy micsoda muveszet, hogy erre is gondolnak az rsv 4 en, azon mosolyogtam. Meg ok is arrol kezdenek beszelni az oncsikkal, hogy a v motor nyomatekos, a soros meg porgos. Oda elfer a facepalm. Egyszeruen puffogtatjak a forumos sztereotipiakat. Egyebkent ahogy elkuldi az anyjaba a tobbi ujsagot, tesztelot azon jot nevettem. Nincsenek ok sem maskent kezelve mas szaklapnal.
dodor sosem teljesitett fenyesen palyan, ezert marad az utcai amokfutasnal. anyira nem adok a szavara, hogy ketszaznal mi stabil, meg mi nem.
Az osszes teszt vegere mindig az jon ki, hogy mekkora kan, az egy kicsit uncsi. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #93348 üzenetére
Naneem. Nem errol van szo.
Egy kihalt egyenesben barki le tud nyelezni egy fold levego raketat is. Legyen alattad egy hetig, es meg fogod szokni. Olvass el par hszt egy legendas tipusrol, tesztet, ulj ra, es csodalkozz, hogy mik vannak a fejekben, es miket irnak a cikkekben. Hogy egy mode- kapcsolo hogyan kurja at a tesztelot, amikor semmilyen gyujtas- injektorterkepet nem valtoztat, csak az attetelet a gazmarkolatnak, ride by wire eseten. Es nyomatekosabbnak erzi egy tapasztalt tesztelo a motort. Pedig csak annyi, hogy tudta nelkul tobb gazt huzott. Tobb tipusnal ezt jelenti a mode- kapcsolo. Gazattetelt.
Es leirjak, hogy nem adja le ebben meg ebben a teljes loerot. De. Leadja.
Es sorolhatnam ezeket, amibol jo nagy katyvasz lesz a vegen a fejedben.
Vagy a legjobb pelda, amikor superbike vb s motort tesztelt egy ujsag. El voltak kepedve, mennyire finoman lehet adagolni mindent, meg mennyire nem dobja le az embert a 200 lovas motor. Kulonben egy szar motorral megis hogyan lehetne gyorsan menni?
Aztan ezek a megallapitasok egy hengerelrendezesnel, hogy a v4 es motor otvozi a sornegy porgosseget a v motor nyomatekaval. Es ilyen tesztet olvashatunk, tehat nagy minosegi kulonbsegek lehetnek a tesztek kozott.
Szoval ulj ra egy ilyenre. Sot nyaron odaadom a gyilkos powerszelepes ketutemumet, hogy hanyattbasszon power nyitas utan, meg a hasznalhatatlan r1 et is, ha eljossz euroringre, vagy ahol epp leszek. (Ha hanyattbasz, kifizeted) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93343 üzenetére
Igen, pontosan erre gondolok.
Ez a vtec dolog pont ugyanolyan, mint a 90 es evek "kinyit a powerszelep"-je. Mivel senki nem tudta, hogy ha a power nem lenne, meg nagyobbat rantott volna. Papiron 33 loeros motor, ami orulsz, ha hatso kereken 25. Az mar egy big bore os adat. Es akkor olvasod, hogy esznel kell lenni power nyitasnal.
A kedvencem az ezres kategoriaban az "ezzel tisztelni fognak" vagy a "barmikor ledob, ha hibat vetesz" jah. Ha olyan balfasz vagy, hogy rancibalod a gazt kanyarban, vagy besokallsz es nem mered ledonteni, az tenyleg a motor mosdatlansaga.Egy bizonyos reteg konnyen belekerul az uberelo spiralba. Akkor lesz az, hogy vegig nyeleztem ezt a vicsorgo ketutemut es 12 litert evett. Akkor jon a masik kemenyf*szu hogy nekem meg 13 at evett, es kerszer forditottam korbe a gazkart. Aztan az ember olvassa a csodakat, milyen motornal kell esznel lenni. Most is meglepodtem, hogy az sv mennyire tuzes tud lenni
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, de a vegsebesseg korlatozas az ennyire nem szol bele az ero erzetbe. Amig odaig eljutsz, az a lenyeg. Es ha lenyelezel also fordulaton egy nagy sornegyet. Ilyeneket olvasol, hogy megindul, mint egy mozdony. Meg gyakorlatilag barmilyen sebessegi fokozatban hasznalhato... Hat attol fugg mire. Meg kinek mi a mozdony. Nalam ezek alacsony fordulaton ahhoz kepest, amiket olvasol, gyenge. Nem nagykepuseg, hanem ahhoz kepest, ahogy bepromozzak az emberek, hogy mekkora raketan ulsz. Nem az. Nem tepi ki a karod. Nem lesz power wheelie. Nem lesz kontroll nelkuli halalfelelmes motorozas, mert annyira eros. Mert nem eros annyira. Mert ugy csinaljak meg, hogy ne nyirja ki magat senki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93329 üzenetére
Igen, ismerem ezt a helyzetet, miutan elolvastam par hszt a TL 1000 S rol, es kiprobaltam, kettot is. A simat es a facelifteset. hat nem ugyanarrol a motorrol beszeltek az emberek a forumokon. Raultem, lenyeleztem, sot, a fura kuplungja csusztatas soran osszezart fordulaton, nah akkor ugy kerekezett nagy nehezen, amikor nem akartam, de semmi kontrollalhatatlan nem volt. A kuplungot kiveve. De az osszes nagymotoros frazis az megvolt. A "tisztelni kell" "nem mindegy hogyan adsz gazt" "hatalmas motorfek"essatobbi. Ezek utan raultem es sirva fakadtam kb.
az en r1 em nem kerekezik erobol, ha normalisan ulsz rajta, csak kuplungfestessel. Az pedig rovid, konnyu hozza kepest. a tesztek alapjan az en motorommal nem lehet fekezni, mert adagolhatatlanul eros a feke, es nem lehet utcan hasznalni, mert eros. Jah igen, meg alul nagyon nyomatekos. Azert osszekostoltuk egy k2 gsxr 1000 el, hat annyira nyomatekos, hogy alul 6. ban elmegy ennek a nagyon nyomatekos r1 nek
a busa oyan hosszu mint a vonatfutty, nehez, es szerintem nemhogy elso 2 ben, de az elso 4 sebessegben nem ad le mindent. Na mindegy, szerintem tul van tolva ezeknel. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #93324 üzenetére
Erdekes a nyers ero, es brutalitas, de en nem tudok nehez nagy sornegyek eseteben nyers erore asszocialni. Krva hosszu egyes, alsobb fordulaton alig van kulonbseg egy kisebb kobcentis motorhoz kepest. Kerekezesi hajlam nem sok, mivel nehez, nem nagyon dobalja semmi. A nyers ero talan az sornegyeknel, amikor hatbakur, van egy domb a nyomatekgorben hirtelen. Azt az ember ugy erzi, hogy hudemegy, de addig eljutni, idobe telik, es manapsag ilyen mar nem is jellemzo.
Talan a kevesebb hengeresek alulrol megindulasa, az nyers.
Ezek a nagy s4 dogok azert felelmetesek, mert 200 nal meg mindig gyorsul, nem fog foldhozvagni, mert olyan attetele van, tehat a brutalitast, mint olyat, nyomokban tartalmaz.
Egy nagyonkonnyu motor, nagyon rossz karakterrel, brutalis, nyers, erosnek erzodik, akar lehet is eros. De ezek a balnak? Ezek nem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
ergepard #93315 üzenetére
A tdr nek tobb valtozata is volt, deltabox alu vazas es sima csovazas, az egyiknek TZR elso feke van, stb. A blokk ugyanaz a TZR DT TDR ben. a power szelepet atallitva 18- 22 loerejevel a 100 as utazo megvan. Egy 4T 125 el ez az utazo soha nem lesz meg.
Bontott alkatresz sok van hozzajuk, normalis allapotban a korabol adodoan nem sok van. Ami jo allapotu, annak elkerik az arat. A hengere huvelyes, amihez itthon joval tobben ertenek, es rechnologia is van a felujitasra, nem ugy, mint a nikaszilos hengereknel. Koltsegben egy huvelyezes kb ott van, mint egy nikaszilozas, de az utobbit megbizhatoan kulfoldon lehet elvegeztetni.
DT bol a megveheto kategoria 300-400 e forintnal kezdodik. Ez igaz a TDR re is. Ennyiert rendszamosat kapsz. Megbizhatosagaval nincs gond, nekem volt 200 ra felfurt dt blokkos motorom, illetve ismerosi koromben kimeletes hasznalat mellett van 50e km es gyari hengeres DT 125 os. Ez extrem pelda, de turazasnal osszejohet. Mivel a TDR idomos turamotor, annyira nem utottek talan, mint a TZR eket es DT ket. En mindenkepp jobb valasztasnak tartom, mint egy negyutemut.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Eredeti játékok OFF topik
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Akciókamerák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Villanyszerelés
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Samsung Galaxy A05 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Apple iPhone 16 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad P1 gen1, gen2, P52s FHD, 4K oled touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest