Hirdetés
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szasza.223 #14511 üzenetére
Az a gyapotszedő néger munkás nem felállni akart 200nál, csak egész egyszerűen ennyire tapad az aszfalt, és nem csúszik, hanem pördült. Meg igen szerencsétlenül esett.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szasza.223 #14513 üzenetére
Nah annyira ne fossá.
nem kell semmi himihumi adjál neki 95-öt azt csókolom. Nincs olyan kompresszióviszonya, hogy millió oktánszámos benzin legyen benne.
A térdkoptató az jól csúszik, a bőr az nem mindig. De az is csúszik. Protektor meg a bőr alatt van. A high beam meg ugye a reflektor. Nem felhord a lámpád. Az arra való, hogy éjszaka jól lássál előrefele, amikor nemjön szembe senki. Kapis?Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz szasza.223 #14513 üzenetére
Én mindig 100-as oktánszámú üzemanyagot tankolok a mocimba.
Nem tudom van e valamilyen előnye neki de ártani biztosan nem árt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dabadab
titán
válasz szasza.223 #14513 üzenetére
"Meg van egy "high beam" nevű visszajelzőm,, na az nekem néha ég néha nem."
Szoke no-e vagy?
Gaboman: a magas oktanszam arra jo, hogy ugy nagyobb kompressziot bir a benzin. Namarmost, ha a motort 95-os benzinhez terveztek (es igy olyan kompressziot produkal, amin meg az se ongyullad), akkor ez semmit nem er. Vegyel inkabb habszifonpatront
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
veterán
válasz szasza.223 #14502 üzenetére
Ha valami gondod lenne vele, kérdezz bátran, eléggé kiinformáltam már magam ilyen téren
Soksoksok boldog km-t hozzá
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
zsoltee10
addikt
válasz szasza.223 #14542 üzenetére
az első elmegy, a hátsó gáz. Arról nem beszélve, hogy milyen gyökér dolog az ilyen gumi párosítás??
a D220 hátsóhoz való első gumma közepén van egy vízelvezető csatorna, ami segíti a hátsó tapadását, de a roadattackon semmilyen nincs. Főleg vizes úton meglepetések érhetnek. Meg amúgy se passzol a két gumi, eltérő gyártó, szerkezet, karkasz, gumi összetétel.
A gumik állapotától függően nem ártana hamarosan azonos gyártó modelljeire cserélni őket, lehetőleg azonos típusra. Illetve szoktak olyat, hogy azonos gyártótól előre puhábbat tesznek fel. -
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #14513 üzenetére
en a 250-esbe is 95-ost raktam.simat,nem powert.sztem mehet a sima is bele. a powerbe + adalek van,amitol jobban megy,de semmi egyeb.nem fogja jobban kimelni a gyuruket.szoval penztarca fuggo.
a high beam en ugy tudom a tavolsagi jelzoje.lehet letestel,v a kapcsolo szaraxik neked?Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #14547 üzenetére
ha a motor plexijere gondolsz,sztem ne mkothet bele.nekem lefestettek belulrol,es igy atlathatatlan fekete a plexim.igy ment at vizsgan is.a lenyeg a yardnak a sebesseg,vilagitas,index,feklampa,gumi,es persze a papirok.na meg ujabban a eu csomag,es izzokeszlet.mega fekekert se szol,mivel ne mtudj lemerni.de ha van fekpadja,akkor azert is szol
mod:ja es rendszam ha hajlitott,csunyan megbuntet
[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
veterán
válasz szasza.223 #14558 üzenetére
Herélt kipuff az biztos baj lesz. Jogsihoz semmi köze nincs a műszakinak. Csak a rendőrnek.
Milyen messze laksz Balatontól? Van egy gyári dobom, odaadom műszaki vizsga idejére.
mod: egyik lámpát kössed le, így fele annyi áram megy át a kapcsolón. mivel műanyag a belseje, ezért szeret megolvadni, és elhalálozni. csak egy jótanács vót. Refi használatát lehetőleg kerüljed. Persze éjszaka neIgen, Feca arra izgul
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #14558 üzenetére
jah,aszittem,onmukodoen bevillant,sry,felreertettem.
a plexi semmit ne mszamit muszakin.ha azt nezed,az egy plusz dolog,mint az idomzat.fura lenne,ha MZ-t nem engednek at otthon barkacsolt labvedovel,meg plexivel. a kipuf mar egy masik dolog. a muszaki allomas valogatja. en eddig barhol vizsgaztattam motort,be se kellett inditanom,ergo leszartak a kipuffot. de hallotta mamr olyan tortenetet,h sorban alltak muszakira a motorok,es egy gyerek vaganykodott,bereccsentette a gepet ,es huzogatta a nyitott kipuffa a gazt.vizsgabiztos begozolt,es elkezdte binditgatni a motrokat.ahol az altala megitelt hatart atlepte a hang,visszazavarta a gepet.egyszoval a kipuff keteselyes dolog.vagy bejon,v nem
pontosan arra izgultam ra.sztem egy mocskos nagy otlet,es tenyleg kar (ahogy tuzi is emlitette),h ezt nem tettek ra a tovabbi modellekre.nem azt mondom,h spanyol viasz,de akkor is.dizajn szemptonjabol nem rontja az osszkepet,es ha kell,ott van...Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #14561 üzenetére
hivatalosan,ha ikerlampad van,akkor csak az egyik eghet,a masiknak az orszagutinak kell lennie.ez alol talan kivetel a belpiacos jargany.
gyakorlatilag nekem meg sose szoltak a 250-eemnel,h duplalampaval nyomulokengem meg konnyu tancba vinni egy haver motoros csajjal
en azt mondtam, a plexivel nem lesz gaz.azt senki nem nezi.a kipuff nagyon is gaz tud lenni,de ismetlem,ez is vizsgaallomas,meginkabb vizsgabiztos valogatja...
ami biztos:
a legjobban az allami vizsgaallomason nezik at a gepet.a kihelyezett vizsgaallomasokon,minel kisebb az allomas,annal kevesbe nezi kat,meg annal konnyebben csuszik zsebbe a penz. remelem ertheto,amit szeretnek kozolniamit tuti neznek:
felkuldik fekpadra,elso hatos lengescsillapito/fek
index
feklampa
vilagitas/refiamit megnezhetnek:
beinditjak,kipuff hangja
E-betuk
EU csomag,egokeszlet
gumi barazdaja(1,6mm)ezek szemelyes es kozvetett tapasztalatok.
engem pl azert akartak megvagni,mert nem volt E betu a hatso lampaburamban.itt viagositottak fel,h a stanley felirat egyenerteku vele,mivel a 250-es belpiacos volt.vegul csak atengedtek,nem kellett arcoskodnom.
volt egyszer,h rendszam nelkul akartam levizsgaztatni a motorom.kozoltek,h nem megy,surgosen rakjam fel a rendszamot.baumaxba at,vesz csavar,meg 10-es kulcs,autosboltba at,vesz rendszamtablatartot,gyors felszereltem,es megkaptam a pecsetet. ott normalisak voltak.mashol elkuldtek volna anyamba
xenonnrol ne mtudok nyilatkozni,nincs,es nem is akarok
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
bajnokpityu
félisten
válasz szasza.223 #14564 üzenetére
annyival menj,amennyivel enged a világitásod. mi ezen olyan érthetelen dolog?
eladó topping dac
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #14564 üzenetére
igen magyarazd ruzs helyett H4-es izzo az meretben ugyanaz kb
amugy sajna tenyleg igy van.ezek elvileg kotelezo tartozekai a motornak.ha nincs,akar arendor is megbuntethet. ugyanugy,mint autonal kell a 3szog,EU cosmag,izzokeszlet,potkerek,v az azt helyettesito spray. bar ez utobbiban nem vagyo kteljesen biztos...
ha megnezed az uj motorokat,mindig felszemmel mennek,ugymond kacsintanak. allitolag ez eloiras,de majd megprobalok utana nezni,mert itt meg senki meg nem erositette,v cafolta.
ejszaka meg 200-zal automatice ongyilkossag egyik szem vilagit(tompitott),masik szem tavolsagi.
szegedrol is indul egy tura balatonra a kov hetvegen,ha midnen igaz.nekem hetfon dol el,h megyek-e.hetfon beszelek egy masodallasrol.ha osszejon,nem tudok elmenni.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
veterán
válasz szasza.223 #14576 üzenetére
Tört, repedt, gyalu. Az eleje annyira nem érdekel, úgyis le akartam valamikor kaparni róla mindent, és újra közel gyárira megcsinálni, de a bal hátulja miatt kurvára vérzik a szívem. Az full gyári fényezés+matrica volt. Volt. Most gyalu az is. Remélem tudnak ilyen matricát csinálni itthon, de azért elkezdem keresni a japán vonalakat, hátha lehet még kinnt kapni ilyen dolgokat hozzá...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz szasza.223 #14564 üzenetére
Azért csak ésszel. Szar, amikor a motor/autó mellett ülsz, és a rendőrök meg utolérnek. A szarabb, ha valakiben kárt teszel, és úgy érnek be. Nem éri meg, hidd el. Izzókészlet meg nem kell, mivel 400ason mindenből kettő van, így ergo megvan a tartalék is. Bár két H4-et tarts magadnál. EÜ csomag, meg 1500 huf... Megéri? Nem hiszem.
Okosan.Ha kell a dob, akkor itt van, nekem mostanában nem lesz rá szükségem.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
szasza.223
csendes tag
válasz szasza.223 #14582 üzenetére
Bocs nem tudtam direktlinkelni a képeket, katt a linkelt adatlapomon a képek menüpontra.
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #14582 üzenetére
mennyiert vetted te ezt a gepet?
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #14751 üzenetére
hmm,hogyhogy nem lattam ezt a motort sehol se meghirdetve?tuti megvettem volna
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
veterán
válasz szasza.223 #14801 üzenetére
Majd hozzászoksz... nyugi.
Azért akarom (talán) eladni, mert nincs hova tennem.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #14800 üzenetére
nemtom.szeretem,de nincs szerelem. nekem az kell,h ha ranezek egy motorra,kiverjen a viz,v legalabb is felalljon a szor a hatamon. a kis 250-esem iylen volt,meg a mai napig imadom,pedig utalnom kene.ezt a angyot szeretem,mert elvisz midnenhova,jo a blokkja,minden szep es jo,de megsincs az a rajongas.talan majd kesobb.
amikor meglattam tuzi motorjat,ereztem vmit. kis csopp aranyos,stb,megborzongatott.a tied raadasul fekete.a fekete a kedvenc szinemMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
bajnokpityu
félisten
válasz szasza.223 #15078 üzenetére
nekem megvolt a hátsó gumi széle előző motornál is,ennél is.de mostanában kezdek felnőni,és véleményem szerint nem éppen átlagos hazai utakra való ez a közlekedésmód.ha úgy érzed, ennyi, nem mered tovább,ezt az életösztön teszi.ami jó
én szerintem 1-2 jól belátható,tükörsima kanyaron kivül közúton nem érdemes forszirozni a majrécsik eltűnését előirt nyomással.ha naqyon zavar,akkor engedj le a nyomásból, ültess föl magad mögé vkit,és szinte akármelyik kanyarban aránylag balesetveszély-mentesen kinyirhatod a majrécsikodat.
eladó topping dac
-
Boci_83
őstag
-
TayRol
nagyúr
válasz szasza.223 #15105 üzenetére
Beteg voltam mandulagyulladas, azert nem motoroztam . Asszony megtiltotta. Nekem kordura kabatom van belessel, ugyanilyen nadrag, teli kesztyu, meg minden, szoval nem fazom, s tenyleg nincs hideg, csak hat neha mas is kozbejon...
-
bajnokpityu
félisten
válasz szasza.223 #15104 üzenetére
tanácsomat?aszontam közúton ne kergesd a széleit
ha meg nem mered,akkor ne boritsd.komolyan.ki előtt akarod a szélét elkapni?magad miatt?megéri kockáztatni a verda épségét?lesz nyár még,tökéletes tapadással csomó fincsi pálya.na ott ez nem számit kockáztatásnak.eladó topping dac
-
[lAyCsI]
addikt
-
TayRol
nagyúr
válasz szasza.223 #15110 üzenetére
A, nem, a noknek mindig igaza van, s o is mogottem ul (vagy neha elengedem egy karikara egyedul)
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #15136 üzenetére
csak o nem tudja elvinni labon az enyemet
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szasza.223 #15135 üzenetére
Hát ehhez csak gratulálni tudok. Közúton, szar, régi gumikkal, kituggya milyen nyomással, normális védőfelszerelés nélkül. Csillagos ötös.
Explosión de dos tiempos
-
ALI_G
veterán
válasz szasza.223 #15146 üzenetére
hát akkor pannonia ring?
-
veterán
válasz szasza.223 #15184 üzenetére
Állítólag kölcsönadta a motorját, mert a "tolvaj" meg akarta venni. Srác odaadta úgy, hogy semmi papírt nem hagyott hátra.
Aki hülye...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz szasza.223 #15306 üzenetére
El kellene vinnem műanyagoshoz. Kérdés mikor fog ráérni...
Képet csinálok, úgyis fel akarom rakni hasznaltauto-ra meg ide-oda.
Kopó dolgok? Hát:
Első guma 70%os, 25ezer km-el, hátsóban egy ezres sincs, hátsó fékpofában kb ugyanannyi, első az 40%os, olajban van cirka 2000km, adok 4 vagy 5 új szűrőt is, mert új vashoz nem lesz jó, adok egy fekete plexit, gyári dobot, két hátsó idomot, asszem komplett fékcső-szettet ha nem lesz jó nekem. Ja, meg egy doboz gyertyát, NGK IX, 40ezret elmegy vele a motor, mostaniban van cirka 15-16környékén. Asszem más nincs hozzá. Ja, meg egy hátsó emelőt.
Ami van benne, az egy mosható légszűrő. Legalább 15ezer km-ig karbantartás-mentes a blokk az olajcserét leszámítva, utána egy szelepállítás szükséges lesz. Jövőre egy telóolaj-csere is esedékes lehet, de 2010ben biztosan. Tavalyelőtt lett szétszedve, és cserélve. Lánc az RK XWO vagy mi a tököm, legerősebb 525-ös, tavaly rakattam fel első-hátsó kerékcserével, 7ezer környéke van benne. Egyéb nem jut eszembe.
Műszaki idén tavasszal lett rá ha jól emlékszem, de majd utánajárok.
Súlyadó az súlyos ~2000 pénz rá egy évben.
Ár? Hát ez jó kérdés, ha nekem kell elvinnem műanyagoshoz, akkor szerintem 370-400 között, ha nem, akkor olyan 330-350.
Ja, és 600RR hűtőventi van rajta, mert a gyári megdöglött, fesszabi is cserélve hűtőbordás gyárira, mert az megellett 40fokban, és túlszabályzott.
Hirtelen ennyi jut eszembe.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz szasza.223 #15309 üzenetére
Az nincs. Gagyi fényt nem rakok rá, a jó meg olyan 100k. Persu esetleg tud rá ajánlatot mondani, ha kell. Én még nem tudom.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
szasza.223
csendes tag
válasz szasza.223 #15313 üzenetére
Beszéltem vele,, biztosra mondja, annyira hogy már holnap vagy holnap után du. le is mennénk megnézni, némi foglalóval. =) Ráadásul lehet hogy az idomokat is meg tudjuk csináltatni helyben, szóval azzal sem kell foglalkozni. A teljes összeg viszont csak 15.-dike körül lesz meg. Szóval a napokban csak foglalózni mennénk, és hónap közepe felé hoznánk el.
Egyéb kérdés: szerinted mennyire egészséges a púpon egy 110kilós ember? Úgyértem szerkezetileg bírja a kis CBR?=) Csak mer ha igen, akk leviszem moccal a havert. szerk.: ha ez számít én 73vok
[ Szerkesztve ]
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
-
ALI_G
veterán
válasz szasza.223 #15314 üzenetére
hát alapnak a forgalmiba írt megengedett össztömeget tekinteném, nem érdemes túllépned.
-
veterán
válasz szasza.223 #15313 üzenetére
Szombaton dolgozom, de vasárnap délután ráérek. Ha az megfelel.
mod: ja, akár jöhettek ma is, vagy holnap. írjál pm-et ha jöttök.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz szasza.223 #15353 üzenetére
Lehet, hogy esés miatt zárlatos lett az akksi... Ez nincs kizárva, én rádugtam volna mérős töltőre. Ha nem tölt rá akkor zárlatos, ha igen akkor akkor meg a csavar nem volt meghúzva, vagy lelazult. Passz. Valszeg akksi lesz a baja...
Nem csodálom, hogy haza akarna jönni, megígértem neki, hogy viszem Okutamára ha kiköltözök Ki tudjaどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz szasza.223 #15464 üzenetére
Azt szokta. Karbiszinkron után elmúlik.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
TayRol
nagyúr
válasz szasza.223 #15465 üzenetére
Otthon, Zegen is a Yamahanal van a Motoport azthiszem, s tenyleg eleg jo cuccaik vannak, de sajna videken minden ruha dragabb, mint Pesten (biztos draga a fuvar).
-
veterán
válasz szasza.223 #15463 üzenetére
Nem tudok, de alakulok Addig nem tudok jól, amíg dícsérnek a japánok, hogy milyen jól beszélek
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
senior tag
válasz szasza.223 #16381 üzenetére
Bocs, de mit kerestél Te egy fahídon?
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #16381 üzenetére
basszus.sajnalattal hallom
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
[lAyCsI]
addikt
-
veterán
válasz szasza.223 #16413 üzenetére
Mennyé' fel CBR-clubra, ottan KertAce már heggesztetett deklit asszem.
ha nem, akkor megérdeklődöm az ebayes cuccot, 110+ pozitív feedbackel csak elküldi.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
-
[lAyCsI]
addikt
válasz szasza.223 #16404 üzenetére
most a blokk v. a dekli reped meg?
nemmindegy!-= No way back from Here =-
-
bajnokpityu
félisten
válasz szasza.223 #16459 üzenetére
sztem olyat ne csinálj, h részben utángyártott idomok.vásárló szemmel elkerülném ezeket.bontottan még akár gyári szinűt is találsz.és akkor biztosan normálisan illeszkednek az idomok.
eladó topping dac
-
zsoltee10
addikt
válasz szasza.223 #16461 üzenetére
ugyan. baromira elegem van a láncból. kenni kell, tiszta dcsuva az első lánckeréknél, nyúlik, állítani kell, majd jó pénzért cserélni. Egy flakon láncspré úgy 6000km, én a 7.-et használom. Egy flakon normális spré olyan 2500-3000Ft. Lánc szett 30-35k. Tényleg húdejó a lánc.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szasza.223 #16482 üzenetére
Hallod-e ezt egy kicsit odavágtad. Részvétem.
Újabb leehtőség egy frissebb, lágyabb, jobb motorkerékpár birtoklására.
Kitartás!Explosión de dos tiempos
-
zsoltee10
addikt
válasz szasza.223 #16505 üzenetére
azért 55ekm-rel nem vennék semmilyen sportmotort, és főleg nem ennyiért, ennyi idősen.
emvy: Én sem merem ajánlani a husángot. Azért a minőség még nem üti meg a japánok szintjét. akkor inkább egy 1-2 éves SV650S.
-
ALI_G
veterán
válasz szasza.223 #16504 üzenetére
és versenypályán (ahová gyártják a szupersportokat) ott miért szitál?
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest