Várd meg a többiek véleményét is.
..én azt mondom, h valahol mindenkinek el kell kezdeni, s nem biztos, h az a legjobb alternatíva, ha az ember vesz egy matuzsálem gépet, aminek az orrán száján folyik az olaj, vagy éppen eldobálja a sebességeket. Nem, h tapasztalatot - inkább csak kínt szerzel vele.
Rutinon és városi vezetésen az elvét megtanulod. Kellő önfegyelemmel és odafigyeléssel meg lehet tanulni egy drágább gépen is motorozni, úgy, h nem dobod el.
Úgy rémlik Djuree is Mz-ről ült át Fazer 600-ra.
Nem beszélve arról, h már elkezdődtek a különböző vezetés-technikai tréningek, amiken baromi sok mindent meg lehet tanulni. - Számtalan helyen nem saját géppel kell menni, ez is nagy előnyük.
Másik alternatíva, ne mosolyogj nagyot, ha abszolút nem érdekel.
Épp' fentebb dumáltuk Gabo-val, h nem hülyeség crossozni. Én pl. utcán mentem mindig is, de sokszor megfordult már a fejemben, h milyen frankó volna egy 125-250-es 2t crossgép. Hidd el, h egy ilyennel sok rutint szereznél, már rövid idő alatt is. Noha ez esetben attól sem kell félned, ha egyszer-kétszer eldobod...
Annyi pénzért lehet egy jó kis 2t crossgépet venni pár hónapra.
..összességében én azt mondom, h minimum egy 5-600k kell ahhoz, h az ember kifogjon egy megbízható motort, amin csak a kötelező szervizeket kell elvégezni és bátran neki lehet vágni vele több száz km-nek.
Sor 4 blokkal, pl fejidomos Hornet (600s), esetleg Bandit, Fazer...
Vagy mindenképpen guggolós, ráfekvős motort akarsz?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!