Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#42851) shiNIN válasza Djuree (#42846) üzenetére


shiNIN
tag

Egyszerűen csak 100%-ban tuc-tuccal ismerem ezt az állatfajtát. Érdekes, azt hittem, elég gyakori ahhoz, hogy kb. mindenki képben legyen, miről beszélek, no mindegy.
A többi stílusról nem ejtettem szót, de szerintem a zene minőségétől függetlenül problémás, ha valaki ráerőlteti a fél városra azt, amit hallgat, ő pedig meg sem hall egy dudát vagy szirénát, mert azon a hangerőn az már lehetetlen...

Egyébként melodic death metal, ha kérhetem, kedvelem, ha a vokális részben is van dallam :D De aki a zenei stílusokon kiismeri magát, az tud valamit, kicsit bonyolult, átfedésekkel. Egyszer az Agathodaimon fórumán megkérdezte valaki, hogy most ez black vagy melodic death, s azt válaszolták, hogy nem mindegy? Ha tetszik, hallgasd, ha nem, nem...

(#42852) Djuree válasza shiNIN (#42851) üzenetére


Djuree
félisten

hát énis a tuc-tuc-ot hallom leggyakrabban az biztos :K érdekes hogy mozartot nem bömböltet senki :DDD én retro zenéket hallgatok, jó is mikor bömböl a chery chery lady :DDD :C

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#42853) SzalaiG válasza Steven (#42847) üzenetére


SzalaiG
addikt

Megyek. Évek óta kijárunk.
Jó drága lett... :((

(#42854) SzalaiG válasza SzalaiG (#42853) üzenetére


SzalaiG
addikt

Remélem ez ki lesz állítva: Subaru 2WD :Y ;]

[ Szerkesztve ]

(#42855) Steven válasza SzalaiG (#42854) üzenetére


Steven
addikt

ez csak koncepciós rajz nem? való életbe még nincs (sajnos :C )

Egy ilyet én is megnéznék...

tavaly mennyi volt az ára a jegynek? Melyik nap szokott a legjobb lenni? Gondolom a 2500 napi jegy nem 3 napos ;]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#42856) runner 125 válasza Steven (#42855) üzenetére


runner 125
nagyúr

Tyű, azért a 2500 elég komoly összeg, h nézelődjön az ember. Nem beszélve arról, aki esetleg vidékről megy.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#42857) Djuree


Djuree
félisten

azthittem ez ingyenes :( elég szomorú hogy ebben az országban ebből is pénzt akarnak csinálni. még nekem kéne fizetniük hogy felmegyek vidékről, és esetleg veszek is valamit. ez külföldön mindenhol ingyenes. örülnek a gyártók hogy meghívják őket. ez olyan mintha állásbörzén még fizetnem kéne belépőt :DDD :C az ő érdekük hogy elmenjek, nem az enyém...így kihagyom, azért sem megyek el...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#42858) zoltanz


zoltanz
nagyúr

Nézegettem 50 ccm robogók között van egy-két komoly egész nagydarabok. :K
Érdemes lenne kiadni hobbi endúrókat autóknál is nagydivat a hobbi terepjáró. Be is neveznék egy kéthengeres 8 szelepes V 250 -es motorra. :U

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42859) runner 125 válasza zoltanz (#42858) üzenetére


runner 125
nagyúr

Nem egészen értem a hsz.-od, - pl. mitől lesz egy enduro "hobby-enduro"?
..és miért kell a V2 ekkora mociba? :)

Enduróból az igazi feeling szvsz az 1 henger, van nyomaték alul is, nem beszélve a hangról.

Ha már városi enduro-t vennék lehetőleg jó ér/érték arányban, alternatíva lenne a DRZ-400 SM szettel pl.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#42860) zoltanz válasza runner 125 (#42859) üzenetére


zoltanz
nagyúr

A formája tetszik, mint mondtam csak hobbi (ritkán) használnám terepen, hosszabb úton nem előny az egy henger. :K

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42861) runner 125 válasza zoltanz (#42860) üzenetére


runner 125
nagyúr

Manapság már nincs akkora rezonancia, mint a régi 1 hengeresekben, noh meg hány km-t értünk "hosszabb út" alatt, mert egy enduro nyilván nem 250km letekerésére való. :))

..de, várd meg Gabo-t, ő jobban érdekelt a témában, mint én.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#42862) alvaro válasza zoltanz (#42860) üzenetére


alvaro
senior tag

Ha rendesen ki van egyensúlyozva, nincs semmi baj az egy hengerrel, én is lenyomtam rajta 600km-t egy nap, és nem a rezgéssel volt sose gondom, csak néha elgémberednek a tagjaim (térd, nyak, jobb csukló).
Persze nem árt kitapasztalni, hol vannak a jobban, illetve kevésbé rezonáns tartományok. Nekem 90 alatt szép sima (legjobb 80 tájékán - 3200rpm ötödikben), meg 120 fölött (4666+ rpm) fogalmam sincs meddig.

(#42863) Gaboman válasza zoltanz (#42858) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Típusfüggő mennyire rezonál egy 1 hengeres enduró vagy SM, a KTM LC4 szériák rezonálnak rendesen ellenben a Husky SM610 minimálisan.
Funbikok közül az FMX650 vagy XT660 sem rezonál, teljesen nyugodt járásuk van.
250 V2 teljesen felesleges ilyen motorokba, oda tényleg egy henger kell.
Alulról érezik az erő nem kell őket pörgetni hogy előzni tudjál.
V2 hangja is gyönyörű de az egy henger nyitott dobbal az az igazi.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#42864) Kroni1 válasza Gaboman (#42863) üzenetére


Kroni1
veterán

az lc4-et meg tudom erősíteni, rövid ut alatt is szétmasszírozta a seggemet. tényleg nem egy aszfaltbetyár túragép.

(#42865) Picco válasza zoltanz (#42860) üzenetére


Picco
addikt

XT660R-el baratnostol cuccostol siman letekertunk erdelybe~500km mar 2*. :)
van rezonancia de csak bizonyos szuk fordulattartomanyba. amugymeg semmi.

**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo

(#42866) Kroni1 válasza Picco (#42865) üzenetére


Kroni1
veterán

jaja, azon valóban jól megoldották a rezonancia kérdést.

(#42867) zoltanz válasza Gaboman (#42863) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Tudom, de én hobbi endúróra gondolok.
Hosszú úton nekem a 125-250 ccm 2 hengeres 8 szelepes V motorok gyünnek be, ez van. Spormotor shopper kényelmetlen, sportmotorral városba nagyon gyüszüs haladni (csutka kormány miatt).

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42868) Kroni1


Kroni1
veterán

TU125-ös suzukiról kinek mi a véleménye tapasztalata? Ilyet akarok munkához venni, mert vérbeli futármotor, és nagyon tetszik.. Ennek vannak tipushibái stb?

[ Szerkesztve ]

(#42869) .mf válasza Kroni1 (#42868) üzenetére


.mf
veterán

Ilyenen kezdtem a tanulást, tehát akkor még nem sok összehasonlítási alapom volt, és nem is emlékszem már rá olyan tisztán, de mintha kissé darabos lett volna, váltó-fék. Igaz az már biztos elég sokat futott... Aranyos kis berregő volt, de a 250 egy fokkal komolyabb motorral rendelkezik.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#42870) Djuree válasza zoltanz (#42867) üzenetére


Djuree
félisten

sporttúra? :B ebben a tipusban egyesül minden ami jó :K

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#42871) Gaboman válasza Djuree (#42870) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Egy valamit elfelejtettél odaírni azt hogy számodra.
Mert van 100 fajta ember akinek véletlen sem ez a típus a minden.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#42872) zoltanz válasza Gaboman (#42871) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Nekem mindegy lehet robogó is. Nagyon sok mocim volt új, régi, kicsi nagy, a legjobb fogyasztása illetve a legkényelmesebb az imént említettek. :K (egy új robogó sem ártana helybe jó megtetszettek.)

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42873) zsoltee10 válasza zoltanz (#42872) üzenetére


zsoltee10
addikt

Suzuki Burgman 400? Kényelmes, tágas, normál közlekedéshez elég az ereje is.

(#42874) zoltanz válasza zsoltee10 (#42873) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Sok a fogyasztása nekem, 125-250 kell 2 hengeres 8 szelepes V motor. :K

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42875) zsoltee10 válasza zoltanz (#42874) üzenetére


zsoltee10
addikt

Honda VT250. :) egyszerű, kényelmes és vagány naked. Ha mindenképp enduro, esetleg Varadero 125, bár az szerintem gyenge, mint a harmat. 125-öst nem vennék.

[ Szerkesztve ]

(#42876) emre válasza Djuree (#42852) üzenetére


emre
veterán

A retro: Illés, Amega, Beatles, stb... a chery chery lady moslék :DDD

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#42877) emre válasza zoltanz (#42874) üzenetére


emre
veterán

Szerintem vázoltad a fából vaskarika alapelvét.
Nem értem miért is lenne ez jó, de nem kívánok kötekedni.

Hogy érdemben is hozzászóljak, szerintem Hyosung Gt250, vagy Honda VTR 250

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#42878) zoltanz válasza emre (#42877) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Persze értelme nem sok, de divat. (arról meg nem kéne vitatkozni, mármint ha a hobbi terepjáró endúróra gondolsz)
Köszi a tippet mindenkinek VT250 már úgyis volt. :K

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42879) emre válasza zoltanz (#42878) üzenetére


emre
veterán

A kategóriát értem, de hogy miért 250cc v2, azt nem.
De részemről az értetlenkedés be van fejezve.

Valahol olvastam egy tartós tesztet, egy Suzuki Djebel DR200-as enduróról.
No azt agyba-főbe dícsrték.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#42880) alvaro válasza zoltanz (#42874) üzenetére


alvaro
senior tag

Egy hengerrel lehet keveset etetni, hidd el :) Igazából az rá a legalkalmasabb.
Keret van, hogy mennyit szánnál rá? Mert pl. a Yamahának van nagyon könnyű, vagány 250-es endurója és supermotója (wr250r, wr250x), amivel xcel átszelte Észak-Amerikát 100mpg fölötti átlaggal (2.35l/100km!), viszont 2 milla fölött van az új ára... annyit meg szerintem nem ér. Meg minden tiszteletem a csókáé, szerintem ezzel az üléssel nem állnék neki ilyen útnak :D Ja, és az se árt, ha elég magas vagy hozzá. És persze egyhengeres.

[ Szerkesztve ]

(#42881) zoltanz válasza alvaro (#42880) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Újra nembiztos, hogy lesz keretem, esetleg 1-2 évesre. :K
Nagyobb hengerűrtartalom több fogyasztás, ennyi.
Sztem dombos (nem terepen) vidékeken jobb a V motor nyomatéka kevesebb váltogatás.

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42882) dellfanboy


dellfanboy
őstag

hátha vkit érdekel:

[link]

[ Szerkesztve ]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#42883) emre válasza zoltanz (#42881) üzenetére


emre
veterán

Szerintem ma magyarországi viszonyok között, normál közúti közlekedésre egy bizonyos henger űrtartalom alatt nem érdemes foglalkozni több hengeres motorral
Én úgy gondolom hogy ez a határ 500ccm.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#42884) zoltanz válasza emre (#42883) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Rosszúl gondolod.

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42885) alvaro válasza emre (#42883) üzenetére


alvaro
senior tag

Szoktunk közlekedni (is) 250-es V2-es géppel, és semmi gond nincs vele.

(#42886) zoltanz válasza zoltanz (#42884) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Németországba nem nagyon járkálok mostanába, pedig ott ki lehetett maxolni a GSX -erket. :D

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42887) emre válasza alvaro (#42885) üzenetére


emre
veterán

nem is azt mondtam, de mindegy

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#42888) Integra válasza zoltanz (#42874) üzenetére


Integra
titán

vtr250

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#42889) zoltanz válasza Integra (#42888) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Nem csak az a különbéség a VT250 és a VTR250 között, hogy a vezérmű láncos a VTR250? :U

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#42890) Integra válasza zoltanz (#42889) üzenetére


Integra
titán

erre gondoltam:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#42891) runner 125 válasza zoltanz (#42874) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ez nem így van.

Egy olyan ~ 3,5 - 4 literből elmegy 100km-t.

Attól, h egy kisebb V2-es gépről beszélünk, nem fog 4 liternél kevesebbet enni, mivel jobban fogod forgatni, h menjen is. Így 4 liter alatt tuti nem fog enni.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#42892) alvaro válasza runner 125 (#42891) üzenetére


alvaro
senior tag

Teljesen attól függ, hogyan vezet...

(Egyébként előző helyünkön a szomszédnak volt 400-as Burgmanja, irigykedett is, hogy nálunk az egyhengeres 650-es, meg a 250-es V2 mennyivel kevesebbet eszik :)) )

[ Szerkesztve ]

(#42893) runner 125 válasza alvaro (#42892) üzenetére


runner 125
nagyúr

Persze, nyilván vezetési stílus kérdése is.
Nekem is volt a Nexus-szal olyan időszakom, amikor arra hajtottam, h minél kevesebbet egyen. Ugye ez 500ccm, 1 henger, injektoros. 90 fölé nem húztam, s azt a tempót is jó 1 perc alatt értem el vele. :D Így alig evett többet, mint 3 liter.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#42894) alvaro válasza runner 125 (#42893) üzenetére


alvaro
senior tag

Kényszerből én is csináltam ilyen egyperces gyorsításokat Teresával, mikor a szíjtárcsa nekiállt szétesni alattunk. Az eredmény: egy fikarcnyival nem eszik úgy kevesebbet. Nem az a titka :)

szerk. bár ha automata váltós, akkor lehet, hogy mégis azzal lehet operálni.

[ Szerkesztve ]

(#42895) zsoltee10 válasza runner 125 (#42893) üzenetére


zsoltee10
addikt

benzintakarékosabb az, ha minél gyorsabban eléred a kívánt sebességet (nyilván normális keretek között), és utána csak tartani kell a tempót.

(#42896) runner 125 válasza alvaro (#42894) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jaja, persze, ez automata.

Váltósnál akkor mi a spóri titka?! :)

..de nehéz elképzelni, h ez ne működne ott is. Hiszen, logikusan gondolkodva, ha autónál is odataposol neki, eleve több üzemanyagot fecskendez be.
Magyarán, ha motornál is szépen egyenletesen gyorsítasz, nem tiltásnál váltod el, s nyomatékcsúcson tartod az utazótempót, elvileg meg kell mutatkoznia a fogyasztáscsökkenésnek.

..vagy, ez Te h gondolod?

mod.

Zsolte, hm, tényleg lehet benne valami, mivel ha tényleg egyenletesen gyorsítasz sokáig minden bizonnyal több üzemanyag elmegy, mint, ha odacsapod neki és tartod :K

Igaz.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#42897) Integra


Integra
titán

szoktatok ti örömből is motorozni?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#42898) zsoltee10 válasza Integra (#42897) üzenetére


zsoltee10
addikt

egyfolytában. :D az enyém olyankor is keveset eszik. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#42899) runner 125 válasza Integra (#42897) üzenetére


runner 125
nagyúr

Azért szerintem ennyire senkinél sem szélsőséges a helyzet.
..mi több, meg merem kockáztatni, h mindenki úgy motorozik. Viszont kíváncsiságból kipróbáltam - ahogy más is.
De abszolút nem vagyok fogyasztásmániás.
Ennyi.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#42900) zsoltee10 válasza runner 125 (#42899) üzenetére


zsoltee10
addikt

3,75 lityi a negatív rekordom, amikor még nem alkottam forgalmi akadályt. :) Olyan minimum fogyasztásnak nem látom értelmét, amikor az átlagos utazó sebesség 90 alatt van. 6,33L volt a max két tankolás között, 200km autópálya, ebből Bp.-Siófok 33 perc...

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.