Hirdetés
Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
A szelepvezérlése 'pneu'...azaz nem kell meghajtani a főtengelyről egy vezértengelyt...mivel az akár lánccal, akár szíjjal, közbenső fogaskerékkel..stb történik mindenképpen teljesítményvesztés (fordulatvesztés), és persze kevesebb mozgó tömeg.
rengeteget számíthat...persze most nem tudom, bár felhajthatnék képet a Yamaha pneumatikus szelepvezérléséről ha lenne időm, szal nem tudom milyen részegységekkel oldják meg, és az mennyi és milyen tömegű, de egyszerű ésszel belegondolva sztem kevesebb.
De az hogy a főtengely szabadabban foroghat az egyértelmű előny.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések
- Eredeti Nike Winflo 10 sötétszürke színű 44-es férfi cipő
- Eredeti Nike Pegasus 40 Air Zoom királykék színű 44-es férfi cipő
- Eredeti Puma Velocity Nitro 2 Fade színű 43-as férfi cipő
- Japán Orient Mako III automata búváróra , Zafir ...
- Emporio Armani AR0263 teljes dobozos, felújított férfi karóra eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen