Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Nem lehet kiemelni egy részegységet sem, hogy ez felelős a sikerért vagy sikertelenségért.
Minden összefügg és kihat közvetve vagy közvetlenül a motor egésszére, mint prototipus osztálynak ez a nehézsége és az előnye is egyben.A számomra érdekes kérdés az az, hogy megpróbálnak-e egy s'ggel két lovat megülni, mivel Lorenzo sanszos a Michelin-nel, másrészt Rossi Bridge'-n ül.
A motort viszont nem szerencsés kétirányban fejleszteni. Ezért Rossi-nak nagyon hamar tudatosítania kell a Yamaha-nál, hogy Lorenzo nem képes Stoner-rel menni, míg ő igen.Ráadásul Toseland is jó, azaz a Yamaha-nak 2-3 versenyzőjét kellene beáldozni, ha úgy dönt ohgy Rossi-Bridgestone-ra öli az összes energiát.
Ez nem is lenne nagy dilemma, ha Rossi jól ment volna a versenyen..., elvégre Lorenzo és Toseland is elsőévesek a királyban, tanuljanak Michelin-nel Rossi pedig menjen a VB-címért.
De egyenlőre nem így néz ki a dolog, és ha a következő futamon sem tisztázódik le melyik a sanszosabb út, akkor a gyár dönteni fog a fejlesztésben....kétirányban nem fognak feszíteni, mert úgy sosem lesz esélyük a Ducati ellen, akinek absz. nincs ilyen problémája.[ Szerkesztve ]