Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Geri Bátyó: Samsung T7 1TB külső SSD
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
And
veterán
válasz
Zolexx
#14630
üzenetére
Ha jobban megnézed, akkor is ugyanazt a hibát (motor túlterhelés) kapod, ha a 450mAh-s akkunál a 'charge state' paramétert normal-ról full-ra állítod, mivel ekkor a kapocsfeszültség még tovább növekedik. Utánanéztem annak a motornak, hát elég brutális darab, annyi szent. Terhelés nélkül alig vesz fel teljesítményt, elvileg 200mA-t fogyaszt így 10V-on. De ha mechanikailag terhelni kezdjük, az áramfelvétele másfél nagyságrenddel növekszik. A maximális terhelése adott, de a problémát a kalkulátor alapján mégis csak az akkupakk belső ellenállása okozza: nagyon kevés csökkenés már durva áramnövekedést okoz szerinte. Ami elméletben nagyon szép, de azért ilyen kis értékű, 10..20 milliohm-os nagyságrend a valóságban azért nem ennyire egzakt dolog, teszem azt a vezetékek ellenállása is hasonló nagyságrendű lehet. Egy négyzetmilliméter keresztmetszetű tiszta rézvezető kb. 6 cm hosszban jelent 1mΩ ellenállást, a kéteres, fogyasztót tápláló vezeték oda-vissza már fele ilyen hosszban is ugyanekkora ellenállást ad. A hossz növekedésével és a keresztmetszet csökkenésével ugye ez arányosan növekedik. Szóval ezeket a század ohm-okat azért ne vegyed annyira fixnek
. A kalkulátornál némi utánaszámolással sok mindenre rá lehet jönni, hogy mi hogyan jön ki (pl. mekkora nyugalmi akkufesznél számít a töltöttség alacsonynak, normálisnak vagy épp teletöltöttnek), de vannak bizonyos dolgok, amelyek nem egyértelműek, például az akku és a motor(ok) feszültsége még akkor sem egyezik, ha kézzel 0Ω-os belső ellenállást állítok be, és az összes motor áramát az akku belső ellenállásán számítva sem nagyon jön ki nekem a helyes terhelt akkufeszültség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Workstation bazár - Lenovo, HP, Dell - számla, 6 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Mac Mini M1 16GB 256GB + Hagibis Dock + Fekete hordtáska
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB GDDR6 Zalman T4 Plus ADATA 600W
- Xiaomi Redmi Note 13 8/256GB / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
. A kalkulátornál némi utánaszámolással sok mindenre rá lehet jönni, hogy mi hogyan jön ki (pl. mekkora nyugalmi akkufesznél számít a töltöttség alacsonynak, normálisnak vagy épp teletöltöttnek), de vannak bizonyos dolgok, amelyek nem egyértelműek, például az akku és a motor(ok) feszültsége még akkor sem egyezik, ha kézzel 0Ω-os belső ellenállást állítok be, és az összes motor áramát az akku belső ellenállásán számítva sem nagyon jön ki nekem a helyes terhelt akkufeszültség.
